DomůFórumKasinaNovaJackpot Casino - všeobecná diskuze

NovaJackpot Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Imjjj
|
19 223 zobrazení 139 odpovědí |
|
1...6 7
efe0985efe091985

Myslím, že pro výběr musíte použít stejnou metodu, jakou jste použili pro vklad.

Automaticky přeloženo:

Aktualizace: Dnes jsem dostal zaplaceno

Automaticky přeloženo:

Výběr byl proveden před 8 dny a stále nic. Podpora poskytuje stejné automatické odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Vidím, že jste se zde již setkali se zpožděním plateb, že? Dali vám nějaké vysvětlení ohledně zpoždění, nebo se vás jen snaží ujistit, že vše bude například brzy zaplaceno?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Jo, ale dnes mi konečně zaplatili.

Automaticky přeloženo:

Už několik dní se snažím vybrat výběr, ale nejde to, vždy dostanu peníze zpět na svůj herní účet a pokaždé, když slyším to samé v chatu a musím 100krát vysvětlovat, o co jde

Automaticky přeloženo:

Tato situace mě mrzí. Viděl jsem, že se vám podařilo podat stížnost zde s naším týmem, tak doufám, že vám budou schopni pomoci ji vyřešit. Veronika také čeká na nějaké doplňující informace, tak jí prosím odpovězte, kdykoli to bude možné.

Budeme čekat na jakékoli aktualizace týkající se tohoto vašeho problému.

Automaticky přeloženo:

Aktualizace: Dnes jsem dostal zaplaceno

Automaticky přeloženo:

Hej, právě jsem to viděl. To je skvělé; Jsem rád, že jsi to udělal.

Dozvěděli jste se náhodou důvod zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi

Stále mi tvrdili, že všechny výběry mají zpoždění a že je zpracují co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
miskajups

Mám z tebe také radost!

Vzhledem k tomu, že se jedná o menší kasino, předpokládám, že za to mohou svátky. Myslím, že v dnešní době nic neobvyklého.

V každém případě děkuji za tak vstřícnou reakci. co máš v plánu teď? Pokračovat v hraní?


Automaticky přeloženo:

Už několik dní se snažím vybrat výběr, ale nejde to, vždy dostanu peníze zpět na svůj herní účet a pokaždé, když slyším to samé v chatu a musím 100krát vysvětlovat, o co jde

Automaticky přeloženo:

Hej, s ohledem na další dobré zprávy, které jsme nedávno dostali, mě zajímalo, jestli jste také mimo mísu.

Vždy je příjemné číst pozitivní aktualizace, i když pokud stále bojujete, pamatujte, že je řada na vás, abyste aktualizovali svou stížnost. Můžete tak učinit přímo zde 👈

Neváhejte v každém případě odpovědět primárně Veronice, prosím.

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr od 26.8.24 a stále mi nepřipsali peníze, zatímco v chatu řekli od 1 do 3 pracovních dnů. Pokaždé odpověděli, že se omlouvám za nepříjemnosti a zpoždění a že v určitém okamžiku budou připsáni. Můj účet řekl, že není vyžadováno ověření.

Automaticky přeloženo:
cristianopap673

To je nešťastné. Mohu prosím vědět, které kasino je v takovém zpoždění, pokud jde o výběry?

Sám na to nemůžu přijít. Myslíte si, že by změna platební možnosti pomohla, nebo stojíte ve frontě na platbu? Obávám se, že druhá možnost znamená, že je toho dost málo.

Poskytli konkrétní důvod pro toto čekání – kromě omluvy?

Automaticky přeloženo:
Radka

Je to kasino novajackpot. Ekonomické oddělení prý dělá vše, co může. Nikdy neříkají, kdy bude platba provedena. Pokud změním možnost platby, zruší ji a budu muset znovu čekat od začátku. Ne, neříkají důvod

Automaticky přeloženo:
cristianopap673

Děkuju; Doufal jsem, že to nebude tak zlé. Jak jsem již zmínil, v tuto chvíli nezbývá nic jiného než čekat. Je mi líto, že to říkám, ale i když podáte stížnost, kasino bude mít celých 14 dní od data, kdy byla podána žádost o výběr, aby nám zaplatilo. Toto je naše pravidlo. No, brzy uvidíte, vsadím se. Vaše stížnost čeká na posouzení. Zkuste být trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!


Provedl jsem vklad 30 eur při použití 100% bonusu a podařilo se mi vsadit bonus a vyhrát více než 800 eur, Novajackpot mi nejprve zaplatil 500 eur, ale poté jsem dostal e-mail, že mé prostředky jsou zabaveny, e-mail byl velmi nejasný a není konkrétní, neporušil jsem žádná pravidla, která kasino řeklo, velmi smutné


Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
briitukka

Hej. V první řadě gratuluji k výhře.

Pokud kasino dobře nevysvětlí, co se děje, může to být pěkně frustrující. Právo?

Ve vaší stížnosti jsem se dočetl, že vám pouze řekli, že jste porušili pravidlo 9.1, které uvádí, že webová stránka je výhradně určena pouze pro účely osobní zábavy.

Máte však nějakou představu, co by k tomu mohlo vést?🤔

Buďte si jisti, že náš tým záležitost prošetří, a my se jen potřebujeme ujistit, že kasino bude komunikovat, aby bylo možné vše vysvětlit. Doufejme, že to nebude trvat dlouho, než uvidíme nějaký pohyb.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Je to velmi frustrující, nemám ponětí, co to znamená. Jen mám takový pocit, že je to nějaké vysvětlení bs, takže mi nemusí platit, protože jsem na tomto webu neporušil žádná pravidla. Doufám, že se tento problém rychle vyřeší!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
briitukka

Pravidlo vlastně znamená, že tam nemohou hrát žádní profesionální hráči. Jak bych to mohl jednoduše vysvětlit. 🤷‍♀️

Dostali jste náhodou nějakou aktualizaci z kasina?

Musíme počkat, až váš řešitel stížností zpracuje vaši stížnost a odpoví s případnými dalšími kroky.

Automaticky přeloženo:

Testoval jsem toto kasino a nebyl jsem se svými zkušenostmi příliš spokojen.

podívejte se na moji recenzi, jakmile bude schválena

Automaticky přeloženo:
petitgamer

Určitě si to přečtu. Nechtěl bys na fóru alespoň v rychlosti shrnout, co se ti stalo?🙂

Možná by to pomohlo i ostatním hráčům.

Automaticky přeloženo:

držte se dál od kasin Rabidi. Dnes jsou to podvodníci, nahlásil jsem to policii

Kasino Bankobet a Dolly. Zjevně mám veškerou dokumentaci e-mailů a chatů atd. atd., kde je jasné, že kasino nevyplácí výhry a kde nereaguje na stížnosti, které jsem správně otevřel, protože některé nepřipsané výhry zmizely.

Drž se dál a kdo s nimi má problémy doporučuji podat reklamaci a chargeback. Nyní budu pokračovat ve zpětném zúčtování a dostanu své peníze zpět, to vás ujišťuji.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky