před 2 měsíci
Myslím, že pro výběr musíte použít stejnou metodu, jakou jste použili pro vklad.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
0
Myslím, že pro výběr musíte použít stejnou metodu, jakou jste použili pro vklad.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
Vidím, že jste se zde již setkali se zpožděním plateb, že? Dali vám nějaké vysvětlení ohledně zpoždění, nebo se vás jen snaží ujistit, že vše bude například brzy zaplaceno?🤔
I can see that you have already experienced some delays in payment here, right? Did they give you any explanation regarding the delay, or are they just trying to reassuring you that everything will be paid soon, for example?🤔
Už několik dní se snažím vybrat výběr, ale nejde to, vždy dostanu peníze zpět na svůj herní účet a pokaždé, když slyším to samé v chatu a musím 100krát vysvětlovat, o co jde
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Tato situace mě mrzí. Viděl jsem, že se vám podařilo podat stížnost zde s naším týmem, tak doufám, že vám budou schopni pomoci ji vyřešit. Veronika také čeká na nějaké doplňující informace, tak jí prosím odpovězte, kdykoli to bude možné.
Budeme čekat na jakékoli aktualizace týkající se tohoto vašeho problému.
I am sorry for this situation. I saw that you managed to submit a complaint here with our team, so hopefully they will be able to assist you to get it solved. Veronika is also waiting for some additional information, so reply to her whenever possible, please.
We will wait for any updates regarding this issue of yours.
Stále mi tvrdili, že všechny výběry mají zpoždění a že je zpracují co nejdříve.
They kept telling me there is a delay in all withdrawals and that they will process them as soon as possible.
Mám z tebe také radost!
Vzhledem k tomu, že se jedná o menší kasino, předpokládám, že za to mohou svátky. Myslím, že v dnešní době nic neobvyklého.
V každém případě děkuji za tak vstřícnou reakci. co máš v plánu teď? Pokračovat v hraní?
I'm also happy for you!
Considering this is a smaller casino, I would assume the holidays are to blame. Nothing unusual these days, I guess.
In any case, thanks for being so responsive. What do you plan to do now? Keep on playing?
Už několik dní se snažím vybrat výběr, ale nejde to, vždy dostanu peníze zpět na svůj herní účet a pokaždé, když slyším to samé v chatu a musím 100krát vysvětlovat, o co jde
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Hej, s ohledem na další dobré zprávy, které jsme nedávno dostali, mě zajímalo, jestli jste také mimo mísu.
Vždy je příjemné číst pozitivní aktualizace, i když pokud stále bojujete, pamatujte, že je řada na vás, abyste aktualizovali svou stížnost. Můžete tak učinit přímo zde 👈
Neváhejte v každém případě odpovědět primárně Veronice, prosím.
Hey, considering other good news we recently got, I was wondering whether you are out of the loop too.
It's always nice to read positive updates, though if you struggle still, remember that it is your turn to update your complaint. You can do so right here 👈
Don't hesitate to respond primarily to Veronika in any case, please.
Požádal jsem o výběr od 26.8.24 a stále mi nepřipsali peníze, zatímco v chatu řekli od 1 do 3 pracovních dnů. Pokaždé odpověděli, že se omlouvám za nepříjemnosti a zpoždění a že v určitém okamžiku budou připsáni. Můj účet řekl, že není vyžadováno ověření.
I have requested my withdrawal since August 26, 24 and they still haven't credited me with the money, while in the chat they said from 1 to 3 working days. Each time they replied that they were sorry for the inconvenience and the delay and that at some point they would be credited. My account said no authentication required.
Εχω αιτηθει την αναληψη μου απο 26 Αυγουστου 24 και ακομα δεν μου εχουν πιστωσει τα χρηματα ενω στο chat ελεγαν απο 1 εως 3 εργασιμες ημερες. Καθε φορα απαντανε οτι λυπουνται για την ταλαιπωρια και για την καθυστερηση και οτι καποια στιγμη θα τα πιστωσουν. Ο λογαριασμος μου ελεγε οτι δεν χρειαζεται ταυτοποιηση.
To je nešťastné. Mohu prosím vědět, které kasino je v takovém zpoždění, pokud jde o výběry?
Sám na to nemůžu přijít. Myslíte si, že by změna platební možnosti pomohla, nebo stojíte ve frontě na platbu? Obávám se, že druhá možnost znamená, že je toho dost málo.
Poskytli konkrétní důvod pro toto čekání – kromě omluvy?
That's unfortunate. May I know which casino is in such a delay when it comes to the withdrawals, please?
I can't figure that out on my own. Do you think changing a payment option would help, or are you in a queue for payment? The second option means there is quite little to do, I'm afraid.
Have they provided a concrete reason for this waiting - aside from the apology?
Je to kasino novajackpot. Ekonomické oddělení prý dělá vše, co může. Nikdy neříkají, kdy bude platba provedena. Pokud změním možnost platby, zruší ji a budu muset znovu čekat od začátku. Ne, neříkají důvod
It is the novajackpot casino. They say the ecomonic department is doing everything they can. They never say when the payment will be done. If i change the payment option they will cancel it and i will have to wait again from the start. No they dont say the reason
Děkuju; Doufal jsem, že to nebude tak zlé. Jak jsem již zmínil, v tuto chvíli nezbývá nic jiného než čekat. Je mi líto, že to říkám, ale i když podáte stížnost, kasino bude mít celých 14 dní od data, kdy byla podána žádost o výběr, aby nám zaplatilo. Toto je naše pravidlo. No, brzy uvidíte, vsadím se. Vaše stížnost čeká na posouzení. Zkuste být trpělivý, prosím.
Thank you; I had hoped that things would not get so bad. As I mentioned earlier, there is not much more to do but wait at this point. I am sorry to say it, but even if you file a complaint, the casino will have 14 full days from the date the withdrawal request was made to pay our out. This is our rule. Well, you will see soon, I bet. Your complaint is waiting to be reviewed. Try to be patient, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.