DomůFórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 2 roky od Leclair36
|
84 517 zobrazení 398 odpovědí |
|
1...15 16 17...20
před 11 měsíci

Mám také problém s těmito bookmakery, mám bonus 165 euro a hraji Aktivoval jsem bonus 165 euro, který jsem hrál v kasinu, zbylo mi 1 euro. Je zřejmé, že vložím peníze, které jsem vložil 550 eur, snažil jsem se hrát, ale nenechali mě hrát a vysvětlili mi, že 550 eur je pro bonusovou částku, ne pro můj vlastní vklad. Nemohu vybrat částku a nemohu hrát.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Vložil jsem v tomto kasinu několikrát a byl jsem plně ověřen.. Získal jsem bonus 10 liber, který uváděl, že vaše maximální výhra z něj pro výběr může být 5x než 50 liber.. u jiných poskytovatelů, jakmile vdb dosáhne požadovaných požadavků na bonus c by vrátil váš zůstatek na 50, takže předpokládám, že se to stalo.. kasino mě pak nechalo vsadit to, co jsem považoval za své peníze, až do bodu, kdy jsem vybral 800.


Tady začínají problémy.. zprávy s žádostí o fotku depozitní karty, což splním.. pak mi přijde mail, že


Doufáme, že vás tento e-mail najde dobře!


Dnes vás kontaktujeme, protože bychom vás rádi informovali, že podle pravidel akce můžete vybrat 5násobek bonusové částky, což je ve vašem případě 50 GBP. Vezměte prosím na vědomí, že výběr nebude úspěšný, pokud neověříte všechny karty, které jste použili pro vklad.


Máte-li jakékoli další dotazy nebo dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu. Jsme více než rádi, že vám můžeme pomoci.

Hezký den!


Takže místo toho, aby vrátili bonus na 50 a nechali mě pokračovat, nechali mě vybudovat si zůstatek, který je v podstatě k ničemu, protože ho nikdy nemohu vybrat. Zdá se, že se nikdy nestanou mými penězi.


Je tato praxe správná... je to klamné


Edit: poté, co promluvili na živém chatu, řekli, že není jejich odpovědností, že jsem si toho měl být vědom a uvědomit si to, i když moje bilance říkala víc a mohl jsem si s ní hrát, jen 50 z nich by bylo moje.. určitě to snadné jde o implementaci systému, který vás po skončení bonusu vrátí k vaší maximální výhře z toho.. můžete hrát a vydělávat více

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, myslím, že tvoje situace, kterou popisuješ, je dost na hraně. Doporučil bych vám však zahájit stížnost, kde se náš tým na vše podívá a pokusí se pokud možno pomoci.

Jeden můžete začít zde . ⬅️

Co se týče bonusu, škoda, že to takhle dopadlo. Bylo by hezké, kdyby se to nějak řešilo, ale zřejmě není.

Takže pokud podáte stížnost, uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám také problém s těmito bookmakery, mám bonus 165 euro a hraji Aktivoval jsem bonus 165 euro, který jsem hrál v kasinu, zbylo mi 1 euro. Je zřejmé, že vložím peníze, které jsem vložil 550 eur, snažil jsem se hrát, ale nenechali mě hrát a vysvětlili mi, že 550 eur je pro bonusovou částku, ne pro můj vlastní vklad. Nemohu vybrat částku a nemohu hrát.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Znamená to, že vidíte vklad, který jste provedli, jako bonusový zůstatek? Zkusili jste kontaktovat podporu, abyste zjistili, zda došlo k chybě nebo proč k ní došlo?

Každopádně vidím, že jste podali stížnost, takže uvidíme, co náš tým také vyřeší. Pevně věřím, že se vše nakonec vyřeší.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefilefilefile

file

Čistá hazardní mafie. 3 vklady za sebou. Nejlepší hra přes 1600 otočení a mnoho bonusových nákupů. Jak toto kasino funguje? Nevím, ale prosím pomozte mi s nahlášením tohoto kasina na Curacao Gambling Control. Nechtějí mi posílat kompletní historii hry na můj e-mail. V každém kasinu musím mít smůlu? Řekni mi to. 😉 Stále mi prosím říkejte o opravdovém rtp/rng. Hehehe.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized713
před 11 měsíci

Prohlédněte si průvodce 👈

Hodně štěstí s CEG.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Jsem osrry, neviděl jsem vaši zprávu,

Ve skutečnosti, ano, nechal jsem na svém účtu 1 euro bonusu a poté jsem vložil částku 550 euro, bylo mi vysvětleno, že jelikož můj bonus nebyl zcela vyčerpán a že jsem vložil částku, bude stejná částka považována za bonus a jsou mi uložena pravidla pro odstoupení od hraní například přes 3 zápasy a to není normální

Abych odpověděl na vaši otázku, ano, kontaktoval jsem podporu a vysvětlili mi toto pravidlo.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 mrtvých otočení.

50 x 8 = 400 výherních otočení

Pragmatic Play (sladká bonanza, brány olympusu 1000, žhavá fiesta) děkuji. Úžasné relace. (;

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem osrry, neviděl jsem vaši zprávu,

Ve skutečnosti, ano, nechal jsem na svém účtu 1 euro bonusu a poté jsem vložil částku 550 euro, bylo mi vysvětleno, že jelikož můj bonus nebyl zcela vyčerpán a že jsem vložil částku, bude stejná částka považována za bonus a jsou mi uložena pravidla pro odstoupení od hraní například přes 3 zápasy a to není normální

Abych odpověděl na vaši otázku, ano, kontaktoval jsem podporu a vysvětlili mi toto pravidlo.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hej, to je v pořádku, lepší odpovědět pozdě než nikdy.

Co se týče vašeho problému, nezdá se mi to logické, i když chápu, co vám kasino řeklo. Nebylo možné zrušit bonus před vložením?

Každopádně v tomto případě budete pravděpodobně opatrnější, když vložíte v kasinu, kde jste ještě nesplnili bonusové podmínky, a zeptáte se na chatu, zda se váš vklad bude započítávat do bonusu nebo ne.

Nicméně jsem viděl, že Matej vzal vaši stížnost a kontaktoval kasino, kde počká na odpověď a komentář. Upřímně doufám, že se Vaše záležitost vyřeší a vše dobře dopadne. Pokud máte nějaké další aktualizace, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 mrtvých otočení.

50 x 8 = 400 výherních otočení

Pragmatic Play (sladká bonanza, brány olympusu 1000, žhavá fiesta) děkuji. Úžasné relace. (;

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud máte takové sezení, nemyslíte, že by bylo nejlepší dát si pauzu? 🤔

Jen pro pořádek, podali jste také stížnost na úřad, jak jste avizovali minule?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Až si najdu trochu víc času, určitě to udělám vhodnými argumenty a důkazy. Myslím, že začnu vysílat na twitch.tv jako Galineos, kteří prakticky každý druhý stream dosahuje výher 1000x a více. Být prostě člověkem, který se živí afiliací, propagací v kasinech, hraje o falešné peníze a pomocí triků sociálního inženýrství nabírá nové zákazníky, kteří přijdou o své jmění, naivně věří v takzvanou epickou výhru, která se nikdy nestane. Hazardní mafii se od počátků COVID-19 daří skvěle. ;D

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poslední a můj účet byl trvale uzavřen. Totální kriminalita. Všechny bonusové nákupy. Různé sázky. Ze zůstatku 350 eur na 0 za 10 minut.

filefile


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,

Jsem vlastníkem herního účtu My Stake, omylem jsem vybral výhru 1048 eur s IBAN, který mi nepatří... Kontaktoval jsem tým My Stake a doporučují kontaktovat banku, ke které je přidružen nesprávný IBAN ale nelze nic dělat, protože bankovní převod nyní dorazil a z důvodu ochrany soukromí mi nemohou poskytnout žádné další informace, podal jsem stížnost zde na portálu, napsal jsem svému týmu sázek a také poslal stížnost na SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED, Nic.. Existuje možnost řešení situace a získání 1048 eur zpět nebo kontaktování nesprávného příjemce? Myslím, že nejsem první, kdo si spletl IBAN, a rád bych doufal, že hráči jsou před tímto druhem problémů nějak chráněni. Také proto, že na základě konzultace se svým právníkem mám právo slušně kontaktovat nesprávného příjemce, aby mi byla částka zaslána zpět. a on má povinnost se vrátit...problém leží uprostřed...jak ho mohu v tuto chvíli kontaktovat?


Pokud mi někdo může poskytnout sebemenší informace a doufám, že mu budu nekonečně vděčný



Automaticky přeloženo:
vincenzo01
před 10 měsíci

Ahoj, pracoval jsem v bance a banka ti samozřejmě nemůže dát kontakt ani údaje na člověka, kterému jsi poslal peníze kvůli GDPR. Myslím, že je to jasné.

Zajímalo mě však, zda jsem se již s podobným případem setkal a zda by bylo možné požádat banku, do které vám peníze přišly, zda je pro ni přijatelné kontaktovat toho, komu jste peníze poslali. Tato osoba by vás pak mohla kontaktovat, ale není to odpovědností této osoby. Alespoň tady ne.

To je moje doporučení, co byste mohli udělat.

A samozřejmě byste si měli vždy před žádostí o výběr zkontrolovat všechny tyto podrobnosti, abyste se ujistili, že se něco podobného nestane. Doufám, že to dokážeš vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj vklad nikdy nedorazil na můj účet v kasinu, byl odeslán přes mercadopago. Provedl jsem několik vkladů před týdny bez problémů a maximálně 20 minut, ale můj poslední vklad trval více než 12 hodin a peníze pocházely z Mercadopago. Nějaká odpověď nebo řešení?

Automaticky přeloženo:
Arielchurro
před 10 měsíci

Ahoj.

Abych byl upřímný, není toho moc, co bychom mohli udělat okamžitě. Na druhou stranu si to můžete ověřit u Mercadopago

ujistěte se, že peníze skutečně opustily váš účet nebo peněženku dříve

žádost o vysvětlení od týmu podpory kasina. Vím, že je to zklamání, ale někdy se to prostě stane.


Prosím, informujte nás. Pokud dojde k nejhoršímu, můžete vždy podat stížnost, ale doporučoval bych odložit

alespoň několik pracovních dní.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den, děkuji za odpověď, už je to více než 24 hodin, podpora kasina jen říká, počkej.... ale jak dlouho ještě? Peníze byly odečteny z mého zůstatku na mercadopago a mám doklad, číslo převodu atd.

Jsem opravdu zklamán, nikdo si stěžuje a nepodává mi přesné informace.

Automaticky přeloženo:
Arielchurro
před 10 měsíci

Ahoj. Tato nepříjemná situace mě mrzí. Je dobře, že jste odeslali stížnost a náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl. Dostali jste už nějakou aktualizaci z kasina, možná? Snad se to brzy vyřeší. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Dobré odpoledne, od kasina jsem nedostal žádné informace, vklad stále není připsán!!!! A podpora, kterou mají, jediné, co umějí říct, je počkat!!!! Pravdou je, že s tím kasinem je to hrozná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Arielchurro
před 10 měsíci

Chápu, že to pro vás není dobrá zkušenost, ale když se věci vyšetřují, jediné, co můžete udělat, je počkat.

Viděl jsem, že peníze odešly z účtu, který jste psal minule, takže budeme muset být trpěliví. Doufám, že se to vyřeší co nejdříve. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Děkuji za vaše slova a za to, že jste si našli čas na odpověď, ale jak dlouho ještě budu čekat? Trávím příliš mnoho času a sdílím potvrzení o převodu s příslušnými podrobnostmi, mohli by to zkontrolovat a poskytnout řešení, ale nic. Jejich zákaznická podpora ví, jak reagovat pouze na počkání. Opravdu špatná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky