DomůFórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od Leclair36
|
84 348 zobrazení 398 odpovědí |
|
1...16 17 18...20
Arielchurro
před 10 měsíci

Nemohu vám to přesně říct, protože nejsme kasino. Naprosto chápu, že čekání může být někdy nepříjemné, ale v tomto případě to budeme muset udělat všichni a až bude mít kasino aktualizaci nebo se naučíte něco nového, pak budeme vědět, jak na tom jste.

Takže je mi to líto, ale nic víc teď udělat nemůžeme. 😥

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Provedl jsem svůj první vklad do kasina mys take, ale nikdy nebyl připsán na můj účet Mám doklad o převodu, ale nechtějí mi vrátit peníze

Automaticky přeloženo:
juancarloscmn13
před 10 měsíci

Řekl bych, že kasino nemůže "vrátit peníze" dříve, než se peníze dostanou na jejich účet.

Slyšeli jste, že každá transakce nějakou dobu trvá? Když většina kasin dává přednost půjčení částky svým zákazníkům předem, aby mohli hrát okamžitě, zdá se, že jde o výjimku.

Každopádně, kde jsi prosím vložil a jakou platbu jsi použil?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Kasino mi nikdy nepůjčilo peníze, byl to můj první vklad a nikdy nebyl připsán na můj účet v kasinu Převod přišel z Mercadopago a dorazil do banky kasina, ale nikdy nebyl připsán na můj účet kasina Převod byl proveden správně

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

file Mám účtenku s časem a datem a mám záznam o kasinovém účtu, že jsem nikdy nedostal vklad, nemohl jsem hrát, protože to byl můj první vklad a nikdy nedorazil.

Automaticky přeloženo:
juancarloscmn13
před 10 měsíci

Ahoj,

Říkal jsem, že kasina půjčují peníze hráčům bez jejich vědomí. Mluvíme však o maximálně 48hodinovém časovém rámci.

Každopádně, dostali jste od kasina zatím nějaké vysvětlení? Vsadím se, že to potřebují probrat s finančníky nebo poskytovateli plateb, ale souhlasím, že byste měli být samozřejmě dobře informováni.

Tak mi prosím dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Jediné, co mi řekli, je, že to vyšetřují, ale už je to skoro týden a nedali mi odpověď, ani e-mailovou zprávu, nic kromě toho, že se to vyšetřuje, řekli mi, jakmile jsem odeslal jim účtenku, vše s časem, datem a říkají, že to byl vklad, ale stále to vyšetřují

Automaticky přeloženo:
juancarloscmn13
před 10 měsíci

Zdá se tedy, že musíme počkat, až vyšetřování skončí. Teprve s výsledkem lze rozhodnout o dalším postupu. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
juancarloscmn13
před 10 měsíci

Jak dlouho jste čekali na řešení?

Automaticky přeloženo:
Arielchurro
před 10 měsíci

5 dní

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, neznám peníze na bonus, myslím, že 1000 dostane 7000, mohu vybrat?

Automaticky přeloženo:
Antony0103
před 9 měsíci

Ahoj, z toho co píšeš moc dobře nechápu, co chceš říct.

Přesto jste v kasinu hráli s bonusem, ano? Pokoušíte se vybrat peníze, ale nejde to?

Každopádně se můžete zeptat na jakoukoli otázku, kterou chcete, na podporu nebo live chat v kasinu. Budou vám schopni nejlépe poradit.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Anonymized550
před 9 měsíci

Dobrý den, koukám , že to máte u nás nastavené . Mohl byste nám říci něco více o tom, co se děje s vaším výběrem? Kasino vůbec neodpovídá na žádnou z vašich otázek? Už se vám zde podařilo ověřit váš účet?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Anonymized550
před 9 měsíci

Děkuji za popis situace. Jak dlouho trvá celý proces výběru v kasinu? Jak jste mohli vidět, dáváme kasinům 14 dní na to, aby to vyřešili. Pokud kasino během této doby nic nepodnikne a bude vás ignorovat, náš tým se vám pokusí pomoci a kontaktovat je.

Řekli vám však také, proč prodlužují váš výběr? Předpokládám, že při takto vysoké výhře se dělají kontroly i u poskytovatele, takže je dobré mít screenshoty a důkaz, pokud je to potřeba. Ale samozřejmě to bude nějakou dobu trvat, i když bych očekával, že vám kasino alespoň řekne, co se v tuto chvíli děje.

Kdybyste měli nějaké novinky, dali byste mi vědět? Docela mě zajímá, jak to všechno dopadne.

Budu ti držet palce.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, mám v zůstatku 7000, jak je mohu vybrat?


Automaticky přeloženo:
Antony0103
před 9 měsíci

Ahoj. Pokud si nejste jisti, jak vybrat peníze, měli byste se pokusit promluvit se zákaznickou podporou kasina. Ve vašem účtu by však měla být karta, kde o ni můžete ve skutečnosti požádat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, mám problém s ověřovacím účtem


můžeš mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
kowol42o4
před 9 měsíci

Dobrý den, můžete prosím popsat, jaký máte problém s ověřením? Kasino nepřijímá vaše dokumenty? Nebo je problém v něčem jiném?

Dejte mi vědět, ať vám můžeme zkusit poradit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro

Už si vzpomínám, můj přítel mateo mi vložil peníze na účet.. jak to teď ověřím? co potřebuji poslat?


Potřebuji ověřit jednu kartu, žádnou moji kartu

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
kowol42o4
před 9 měsíci

Ahoj, není moudré používat cizí doklady, karty nebo něco podobného. Protože když se chcete ověřit, může to způsobit problémy, jako máte nyní, a kasino může váš účet uzavřít. Vše musí být na vaše jméno, aby vás kasino nepodezřívalo.

Řekli jste jim však, že váš přítel vložil peníze na váš účet a co přesně musíte nyní ověřit? Nejlepší, co uděláte, je informovat je.

Zeptejte se a dejte mi vědět, co vám říkají.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky