Ahoj,
Vklady většinou nejsou okamžité, navzdory všeobecně známým skutečnostem. No a co teď? Je to v pořádku? Určitě v to doufám!
Hello,
Deposits are mostly not instant, despite common knowledge. Well, what about now? Is it ok? I certainly hope so!
Dobrý den... Několikrát jsem žádal o výběr části účtu (nejdříve mi řekli, že moje xrp (krypto) adresa je špatná, proto ji zamítli. Zkontroloval jsem a je v pořádku. Pak jsem to zkusil s jiným krypto, stejné odmítnutí od nich.
Jsem ověřeným uživatelem platformy. Udělal jsem několik sázek, ale nedovolí mi vybrat zůstatek.
Doufám, že mi pomůžete.
Hello... I have requested the withdrawal of a part of the account several times (first they told me that my xrp (crypto) address was wrong that is why they rejected it. I checked and it is correct. Then I tried with another crypto, same rejection from from them.
I am a verified user on the platform. I made several bets, but they won't let me withdraw my balance.
I hope you can help me.
Buenas... he solicitado el retiro de una parte de la cuenta varias veces(primero me dijeron que era erróneo mi dirección de xrp(cripto) por eso lo rechazaron. Verifique y esta correcto. Luego intente con otra cripto, mismo rechazo por parte de ellos.
Soy un usuario verificado en la plataforma. Realicé varias apuestas, pero no me dejan retirar saldo.
Espero me puedan ayudar.
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš.
Pokud jde o váš první výběr, řekli jste kasinu, že toto je správná adresa a jaký byl problém? Co se týče druhého stažení, o co tam šlo, také to samé? Zkusili jste se zeptat kasina, zda máte jinou možnost výběru, pokud to není vhodné? Dej mi vědět.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your first withdrawal, did you tell the casino that this is the correct address and what was the problem? As for the second withdrawal, what was the issue there, also the same ? Did you try to ask the casino if you have any other option to withdraw if this is not suitable ? Let me know.
Moc děkuji za přesunutí vlákna tam, kam patří.
Jako odpověď jsem od podpory kasina dostal toto: Uvádím, že odmítají mé výběry bez vysvětlení důvodu, odpovídají, že používám jiný způsob. Ale pokud to udělám, automaticky to odmítne, protože je to jiná metoda použitá při vkladu (je to nekonečný cyklus).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Byl jsem informován o tom, že recenze Mystake na TRUSTPILOT dosáhly více než 17 000! Podle mého názoru se to zdá nepřiměřené! Při bližším zkoumání jsem našel mnoho replikovaných recenzí, které mě znepokojují. Podal jsem stížnost na TRUSTPILOT a i když jste samostatné společnosti, myslím, že stojí za to se o to podělit s hráči na GC, aby si byli vědomi možných falešných recenzí, které se přidávají za účelem nafouknutí jejich statusu.
Je třeba si položit otázku "jestliže jsou Mystake renomovaným provozovatelem kasina, proč by toto chování bylo nutné?!"
Pokud se zjistí, že je to pravda, MUSÍ to být považováno za vysoce neregulérní a je třeba se s tím vypořádat v zájmu ochrany hráčů:
⬆️ výše kopírování a vkládání tomuto recenzentovi úplně nefungovalo 😂
Mám spoustu dalších, ale jen pár jich zde sdílel kvůli limitům a také proto, že to nejsou recenze převzaté přímo z CG - doufám, že se mi brzy ozve TP a budu zpětně reagovat na jakékoli aktualizace!
I have been made aware of Mystake reviews on TRUSTPILOT reaching over 17,000! In my opinion this seems disproportionate! On closer inspection I found many replicated reviews, which I find concerning. I have issued a complaint with TRUSTPILOT and whilst you are separate companies I think it is worth sharing this with players on GC so they are aware of possible fake reviews being added to inflate their status.
The question has to be asked "if Mystake are a reputable casino operator, why would this behaviour be necessary?!"
If this is found to be true this MUST be seen as highly irregular and needs to be dealt with to protect players:
the ⬆️ above copy and paste didn’t quite work for this reviewer 😂
I have plenty of others but just shared a few here due to limits and also because this is not reviews taken directly from CG - I hope to hear from TP soon and will feed back any updates!
Diskuse o tomto kasinu je tak populární, že bych dokonce chtěl vědět, zda je opravdu tak dobrý. Vidím, že lidé výše také kontrolovali Trustpilot, myslel jsem, že kontrolují komentáře, ale některá zpětná vazba vypadá, že ji vytvořil gpt.
The dicsussion of this casino is so popular that I even want to know, is it really so good. I see that people above checked Trustpilot as well, i thought that they check comments, but some feedback looks like gpt created it..
Tak hodně štěstí s tím. Pokud jde o mě, zákazníci předplacených služeb jsou, řekněme, pro...
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
Moc děkuji za přesunutí vlákna tam, kam patří.
Jako odpověď jsem od podpory kasina dostal toto: Uvádím, že odmítají mé výběry bez vysvětlení důvodu, odpovídají, že používám jiný způsob. Ale pokud to udělám, automaticky to odmítne, protože je to jiná metoda použitá při vkladu (je to nekonečný cyklus).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Vidím vaši situaci lépe a snímek obrazovky také říká, že musíte použít jinou metodu odstoupení. Nevidím smysl použití jiného způsobu výběru, ten je okamžitě zamítnut, protože to není stejný způsob, který jste použili pro vklad. Poukázali jste také na podporu, že pokud se pokusíte o výběr jinou metodou, je okamžitě zamítnuta?
Viděl jsem však, že jsi u nás podal stížnost, což je dobrý krok, když budeš pořád dokola. Kristina čeká na vaši odpověď, takže pokud by to bylo možné, určitě by bylo užitečné odpovědět. Stačí kliknout zde .
Upřímně doufám, že tento problém bude co nejdříve a spravedlivě vyřešen.
I can see your situation better and the screenshot also says that you have to use a different method to withdraw. I don't see the point of using a different withdrawal method then, it's immediately rejected because it's not the same method you used for the deposit. Did you also point out to the support that if you try to withdraw by another method it is instantly rejected ?
However, I saw that you filed a complaint with us, which is a good step if you keep going round and round. Kristina is waiting for your answer so if it would be possible, it would definitely be useful to reply. Just click here.
I sincerely hope that this problem will be resolved as soon and fairly as possible.
Tak hodně štěstí s tím. Pokud jde o mě, zákazníci předplacených služeb jsou, řekněme, pro...
Řekl bych, že hráči, kteří jsou placeni zatočeními / pobídkami, budou samozřejmě pro… to je dohoda!
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
I would say players who are paid in spins / incentives will of course be in favour…that’s the deal!
Hm, snažíme se být na podobné uživatelské recenze velmi opatrní a je proti našim pravidlům, aby za to byli hráči odměňováni. Ale asi všichni víme, že vždy se najdou kasina, která budou mít pro hráče čas od času podobnou nabídku v podobě bonusu za dobrou recenzi.
Tak jsem zvědavý, co ti řekne TP.
Hm we try to be very careful about similar user reviews and it's against our rules for players to be rewarded for it. But I guess we all know that there will always be casinos that will have a similar offer for players from time to time in the form of a bonus for a good review.
So I'm curious what TP will tell you.
Nenabízejte pobídky – peníze ani dárky – zákazníkům, aby napsali pozitivní recenze o vaší firmě
Pokud recenze, které napíšete nebo zadáte, uvádějí spotřebitele v omyl, možná porušujete zákon.
Jsou MYSTAKE .com nad zákonem!
Recenze Mystake Casino
Rozhodl jsem se podívat blíže na Mystake Casino, které, jak se zdá, má nepřiměřený počet 5hvězdičkových recenzí Trustpilot. Kdybych na jednu minutu věřil, že všechny ty recenze jsou pravé, nebyl bych tak přitahován k dalšímu zkoumání.
Celkem 1 008 😂 🚩
22. listopadu 23 Recenze 17 161
23. listopadu 23 Recenze 17 264
27. listopadu 23 Recenze 17 513
28. listopadu 23 Recenze 17 611
29. listopadu 23 Recenze 17 709
02 List 23 Recenze 17,889
4. listopadu 23 Recenze 17 991
5. listopadu 23 Recenze 18 169
Don’t offer inducements – money or gifts – to customers to write positive reviews about your business
If reviews you write or commission mislead consumers, you may be breaking the law.
Are MYSTAKE.com above the law!
Mystake Casino Reviews
I have chosen to look more closely at Mystake Casino who seem to have a disproportionate number of 5-star Trustpilot Reviews. If I believed for one minute all those reviews were genuine, I would not be so drawn to investigate further.
Tot 1,008 😂 🚩
22 Nov 23 Reviews 17,161
23 Nov 23 Reviews 17,264
27 Nov 23 Reviews 17,513
28 Nov 23 Reviews 17,611
29 Nov 23 Reviews 17,709
02 Nov 23 Reviews 17,889
04 Nov 23 Reviews 17,991
05 Nov 23 Reviews 18,169
Škoda, že je to takhle a hráči dostávají zatočení zdarma ke kontrole. Myslím, že tento styl recenzí asi nebude tak „upřímný", protože hráči udělají cokoliv, aby je získali. Každopádně díky za screenshoty. 🤔
Too bad it's like this and players get free spins for review. I think that this style of review probably won't be as "honest" as players will do anything to get them. Anyway, thanks for the screenshots. 🤔
Dobrý den, existuje mystake hráč, který vám neumožní přístup k podpoře živého chatu?
Hello, is there a mystake player that won't let you access the live chat support please?
Hola hay algún jugador de mystake que no le deje acceder al soporte de chat en vivo porfavor
Dobrý den, je tu někdo, kdo vám nedovolí otevřít live chat podporu na mystake.com prosím?
Hello, is there someone who won't let you open the live chat support on mystake.com please?
Hola hay alguien que no le deje abrir el soporte de chat en vivo en mystake.com porfavor
Dobrý den, nejsem si jistý, jestli vím, co svým dotazem myslíte. Jaký konkrétní problém máte s podporou živého chatu? Máte problém a nemůžete se s nimi spojit?
Hi, I'm not sure if I know what you mean by your question. What specific problem do you have with live chat support ? Do you have a problem and can't get in touch with them ?
No, včera ráno jsem s nimi mluvil, ale když znovu vstoupím na kartu, nedovolí mi k ní přístup nebo tak něco. Je jasné, že jsem se u nich nikdy neregistroval
Well, yesterday morning I was talking to them but when I access the tab again it won't let me access it or anything. It is clear that I have never registered with them
Pues ayer por la mañana estuve hablando con ellos pero ya al volver a acceder a la pestaña no me deja acceder ni nada. Consta de que nunca me he registrado con ellos
Takže váš problém je, že jste se chtěli zeptat na live chatu, proč máte účet zde, protože jste se nezaregistrovali v tomto kasinu? Nebo je to něco jiného? Mohl byste situaci trochu více popsat?
So your problem is that you wanted to ask live chat why you have an account here because you didn't register in this casino ? Or is it something else ? Could you describe the situation a little more ?
Vložil jsem v tomto kasinu několikrát a byl jsem plně ověřen.. Získal jsem bonus 10 liber, který uváděl, že vaše maximální výhra z něj pro výběr může být 5x než 50 liber.. u jiných poskytovatelů, jakmile vdb dosáhne požadovaných požadavků na bonus c by vrátil váš zůstatek na 50, takže předpokládám, že se to stalo.. kasino mě pak nechalo vsadit to, co jsem považoval za své peníze, až do bodu, kdy jsem vybral 800.
Tady začínají problémy.. zprávy s žádostí o fotku depozitní karty, což splním.. pak mi přijde mail, že
Doufáme, že vás tento e-mail najde dobře!
Dnes vás kontaktujeme, protože bychom vás rádi informovali, že podle pravidel akce můžete vybrat 5násobek bonusové částky, což je ve vašem případě 50 GBP. Vezměte prosím na vědomí, že výběr nebude úspěšný, pokud neověříte všechny karty, které jste použili pro vklad.
Máte-li jakékoli další dotazy nebo dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu. Jsme více než rádi, že vám můžeme pomoci.
Hezký den!
Takže místo toho, aby vrátili bonus na 50 a nechali mě pokračovat, nechali mě vybudovat si zůstatek, který je v podstatě k ničemu, protože ho nikdy nemohu vybrat. Zdá se, že se nikdy nestanou mými penězi.
Je tato praxe správná... je to klamné
Edit: poté, co promluvili na živém chatu, řekli, že není jejich odpovědností, že jsem si toho měl být vědom a uvědomit si to, i když moje bilance říkala víc a mohl jsem si s ní hrát, jen 50 z nich by bylo moje.. určitě to snadné jde o implementaci systému, který vás po skončení bonusu vrátí k vaší maximální výhře z toho.. můžete hrát a vydělávat více
I deposited multiple times with this casino and was fully verified..I got a 10 pound bonus which stated that your max win from it to withdraw could be 5x that so 50 pounds.. with other providers once the required bonus requirements have vdb reached out c would revert your balance to the 50 so I presume this had happened.. the casino then let me wager what I thought was my money up to a point where I withdrew 800.
This is where the problems start.. they messages asking for picture of deposit card which I comply.. then I get a mail saying
We hope this email finds you well!
We are contacting you today because we would like to inform you that according to the rules of the promotion, you can withdraw 5x the bonus amount, which in your case is 50 GBP. Also please note that the withdrawal will not be successful unless you verify every card you used for deposit.
If you have any further questions or inquiries, please, feel free to contact us anytime via email or Live Chat. We are more than happy to assist you.
Have a nice day!
So instead of reverting the bonus to 50 and letting me carry on they have let me build up a balance that is essentially useless due to the fact I can never withdraw it..it seemingly never becomes my money.
Is this practice right.. it feels deceitful
Edit: having spoken up live chat they have said it is not their responsibility to do that I should have been aware and realised even though my balance said more and I could play with it only 50 of it would ever be mine.. surely the easy thing is to implement a system which once the bonus is over reverts you to your max win from that.. they you can play and earn more
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.