FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
40929 zobrazení 291 odpovědí |
|
1...4 5 6...15
IG.Mistik
před rokem

To, že zde někdo napíše příspěvek o daném kasinu, neznamená, že hodnocení kasina půjde nahoru. Nemá to na to žádný vliv, takže se nebojte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky kasinu Guru mohu hrát bezpečně; dávají mi možnost vybrat si nefalešná kasina s oficiálními stránkami a objektivními statistikami. Za takových podmínek je výhodné používat službu; i když je to nutné, podpora pomáhá s řešením vzniklých problémů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud na Mostbet vyděláte, dočasně pozastaví váš účet a domluví si s vámi Skype hovor naplánovaný na týden později. Po hovoru přes Skype budete upozorněni, že rozhodnutí ohledně vašeho účtu bude učiněno během následujících 60 dnů.


"Doba ověření účtu je stanovena Sázkovou společností a obvykle trvá 60 dní od okamžiku pozastavení herního účtu, ale může být změněna směrem nahoru nebo dolů v závislosti na složitosti případu (podle odstavce 2.9.")."


Poprvé vidím tak dlouhý proces KYC pro web o hazardních hrách

Automaticky přeloženo:
smail137137
před rokem

Ahoj. Stalo se vám to také, že jste měli hovor na skype a váš účet byl pozastaven? Poskytlo vám kasino nějaký důvod, proč se to stalo?

Každopádně s tebou určitě souhlasím a máš pravdu, pokud by to mělo trvat 60 dní, což podle toho, co jsi napsal, také není jisté, jestli by to bylo jen tak dlouho. Můžete mi dát vědět, jestli je to i vaše situace?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vytvořil jsem svůj účet kolem 4. listopadu a udělal jsem 30 sázek, z nichž 25 vyhrálo. Sázky byly uzavřeny na tier1-2 Esports, NBA a UFC, 5. listopadu můj účet zamrzl. Poslal jsem e-mail na podporu a dostal jsem nejbližší čas volání na skype 10.11. Po absolvování skype hovoru jsem byl upozorněn, že ověření může trvat až 60 dní od založení účtu.

Mám 1,5 dne aktivity soutěže nejvyšší úrovně a všechny mé dokumenty jsou legitimní, nepoužil jsem bonusy, takže je absurdní, že MostBet trvá tak dlouho, než potvrdí, zda mám podvodný účet nebo ne.


Technicky jsem měl svůj účet 1,5 dne a byl zmrazen na 9 a stále přibývají

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
smail137137
před rokem

Rozhodně to není pohodlná situace. Když však vidím, že sázíte na různé sporty, musím dodat, že my v CasinoGuru se touto oblastí a tedy sportovním sázením nezabýváme, protože v této oblasti nemáme odborníky.

Pokud však máte zájem, mohu doporučit pár stránek, kde byste mohli podat stížnost, protože si myslím, že 60 dní na ověření účtu je příliš dlouhá doba. Zde jsou odkazy:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud byste vyzkoušeli některou ze stránek, bylo by možné nám dát vědět, jak to dopadlo, nebo pokud se kasinu podaří ověřit váš účet, dejte nám také vědět? Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

MostBet odpověděl na mou recenzi a požádal o herní ID, abych zkontroloval stav procedury, nemám na ně žádný způsob, jak odpovědět. Můžete to prosím přeposlat id134184709?

Nelíbí se mi jejich reakce, že jde o standardní postup sázkových kanceláří při ověřování uživatelů. Ano je, ale obvykle je to až jeden týden od zmrazení účtu, většinou ještě méně, ne 11 dní a stále se to počítá

Automaticky přeloženo:
smail137137
před rokem

Dobrý den, není to úplně správně; můžete upravit svou uživatelskou recenzi a uvést tam ID. 🙏

Můžete to zkusit udělat, prosím?

Doufáme, že tato možnost pomůže hráčům s jejich problémy.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

snad uvidí úpravu

Automaticky přeloženo:
smail137137
před rokem

Taky v to doufám a že se ti to nakonec podaří všechno srovnat. Pokud máte něco nového, můžete nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrozné kasino, aby zaplatili velmi obtížné výhry, zavolali přes Skype a zablokovali váš účet, bez ohledu na výši výher, nikdy jsem neviděl byrokratické kasino jako toto.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, hraju už dlouho a nikdy jsem s nimi neměl problém

Automaticky přeloženo:
před rokem


NAVŠTIVTE MOSTBET, ABYSTE POZNALI FALEŠNÉ PODVODNÉ KASINO, KTERÉ VÁS OBLÁZÍ

Nejhorší kasino, jaké kdy bylo

Bonus za první vklad čekající posledních 10 dní

Tým podpory – chat, e-mail a telegram....VŠECHNY odpovědi robotů....Takže vaše problémy nikdo nevyřeší. Pak, když použijete špatné slovo, jistě vás zablokuje. Pak mají důvod zmrazit váš účet.

Id – 135968663

E-mailem- umesh1rhea@gmail.com

Automaticky přeloženo:
umesh1jai
před 12 měsíci

Nazdárek,

Děkuji za sdílení. Ale nejsem moc přesvědčen, že kasinu bude váš příspěvek zde nakonec vadit.

No, jen doufejme.

Jen pro 100% jistotu, je váš účet nyní zablokován, nebo jen spekulujete, že jediné hrubé slovo MŮŽE mít za následek uzavření účtu, prosím?

🙏


Automaticky přeloženo:
umesh1jai
před 12 měsíci

Odpověď na e-maily trvá týden, toto kasino je hrozné.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 12 měsíci

Uplynulo 11 dní....Nejhorší kasino

Automaticky přeloženo:
Radka
před 12 měsíci

Účet není zablokován....je zablokována pouze možnost chatu, protože jsem je začal zneužívat k tomu, že mi nedali způsobilý bonus k prvnímu vkladu...


I to jsem byl zdvořilý ...nepoužil jsem žádné zneužití po dobu prvních 3 dnů, což pouze podle týmu podpory chatu...to je doba obratu pro získání bonusu za vklad.


Ale ani po 3 dnech to nebylo připsáno, takže jsem se naštval a začal je denně zneužívat pro jejich neschopnost vyřešit.


Dnes je to 12. den a stále nejsou schopni připsat na můj účet bonus.


Směšný.

Automaticky přeloženo:
umesh1jai
před 12 měsíci

Hm i když chápu, že ti vadí, že ti nebyl připsán bonus, nevidím pozitivum, když používáš sprostá slova a urážíš chat, protože se ti upřímně nedivím mít možnost psát.

Na druhou stranu chápu, že když musíte dostat bonus za vklad a ten se vám 3 dny nepřipíše, není to dobré. Řeklo vám tedy kasino, proč tomu tak je, a bonus vám nebyl připsán?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Věřím, že Casino mě požádalo o mé herní ID. Podělte se s nimi pls.

Je to 135968663

E-mailem- umesh1rhea@gmail.com

Můj bonus k prvnímu vkladu uplynul téměř 15 dní a 250 roztočení není připsáno.

Takový nejhorší management kasina.

Automaticky přeloženo:
umesh1jai
před 12 měsíci

Upravte prosím svou uživatelskou recenzi; kasino to uvidí. Nemám šanci předat vaše informace na podporu.

Můžeš to udělat?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky