Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
66 352 zobrazení 343 odpovědí |
|
1...16 17 18
před 2 měsíci

Ahoj! Hrál jsem hry od Pragmatic Play a velmi se mi líbí obyčejné Sugar Rush a Sugar Rush 1000. Hraju je snad už asi měsíc. Je to velmi velkorysý slot s vysokým RTP. Zkrátka mě to moc baví

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také máte rádi Sugar Rush? Je to skvělý slot! Už to hraju asi měsíc. Někdy, když rakety zasáhnou 5-6 najednou, vyrazí mi to dech. Slot je krásně navržen. Také se mi líbí, že výplaty na webu jsou velmi pohodlné. Kluci, vřele doporučuji Pragmatic Play

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel není možné (alespoň pro nás Brazilce) věřit recenzím zde na casinoguro.

Platforma mostbet zmrazila můj účet za 2 dny a dělala problémy s ověřením mých dokumentů. Všechny požadované dokumenty již byly odeslány, s videozáznamem mé tváře, všemi potřebnými informacemi, že pokud by šlo o bezpečnou a seriózní platformu, bylo by již možné potvrdit pravdivost dokumentů, ale posílají zprávu s žádostí o stejné dokumenty několikrát, aniž by lépe vysvětlili, co je špatně nebo co chybí.

Nakonec požádali o fotografii karty použité pro vklad, provedl jsem pouze dva vklady prostřednictvím PIX a dokonce jsem poslal doklad o transakcích, ale moje fyzická karta NEON bankovní karty má natištěné pouze poslední 4 číslice, chtějí fotografii VŠECH číslic na kartě a v aplikaci neonové banky tyto informace nemohu získat.

Detail, který nehraje žádnou roli, pokud jde o ověřování mých dokumentů, protože jsem jim poslal DŮKAZ o dvou transakcích.

Po kontrole na reclameaqui.com.br a portaldaqueixa.com jsem viděl, že to dělají MNOHA lidem a zadržují částky po dobu delší než 60 dní.

Prakticky se chovají jako finanční pyramida, několik měsíců zadržují peníze několika hráčům a hrají si s našimi penězi.

Platforma casinoguro by těmto hodnocením platforem měla věnovat větší pozornost, 2měsíční ověřování a totálně slabá podpora si vysoké skóre vůbec nezaslouží.

Hrají si s lidmi a rodinami, jako by byli nic.

Automaticky přeloženo:
ricartemt
před měsícem

Četl jsem o vašem problému s ověřováním a abych vám řekl pravdu, je to docela zvláštní. Stejně jako vás bych rád věděl, že pokud je na dokumentu něco špatně, co to je, abych mohl poslat ten správný.

Ale vidím, že to není jediný problém, když zmiňujete, že nemůžete ověřit kartu, kterou jste vložili. Řekl jsi kasinu, že to nemůžeš dostat ani z banky? Myslím, že v tom případě by se měli snažit najít nějakou alternativu. Na druhou stranu, pokud navštívíte banku, není možné získat dokument potvrzující, co kasino chce? To je něco, co mi připadá jako docela jednoduchý požadavek a také častý.

Každopádně, protože u nás máte stížnost , pokusíme se vám pomoci a uvidíme, jestli to půjde.

Doufám, že ano a peníze si budete moci vybrat.

Pokud získáte další informace a případ se pohne kupředu, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kontaktoval jsem banku a vysvětlili mi, že fyzická karta má z bezpečnostních důvodů jiné číslování, čísla v bankovní aplikaci jsou pro virtuální kartu a lze je změnit, pokud je klonována. Kasino trvalo na číslování fyzické karty, ale se všemi vytištěnými čísly, údaji a bezpečnostním kódem na kartě může kdokoli používat moji kartu podle libosti.

Další detail: jak jsem řekl, provedl jsem pouze dva vklady prostřednictvím převodu Pix a již jsem jim poslal zálohové listy, výtisk všech obrazovek v bankovní aplikaci a výtisk podpory Neon Bank potvrzující, že není možné poskytnout úplná čísla karet dokumentárními prostředky.

Tyto postupy, pokud by měly pouze zajistit bezpečnost, by již byly vyřešeny. Dokonce jsem poslal video ukazující všechny dokumenty, obrazovku počítače s otevřenými účty, ukázal jsem svou tvář, hláskoval jsem své dokumenty, což mělo být více než dostatečné k prokázání mé identity, ale pravdou je, že několik kasin funguje jako finanční pyramidy s výmluvou pro ověření, zadržují částky několika hráčům celé měsíce a my jsme zůstali bez svých peněz bez jakékoli podpory.

Vím, že vy v casinoguru to myslíte vážně a poskytujete uživatelům kasin obrovské služby, ale tyto vysoké známky pro platformy jako mostbet nakonec vedou lidi jako já k tomu, aby tomu propadli.

Seriózní platformy řeší ověřovací proces v samotném chatu v reálném čase, maximálně do 3 dnů. Nyní trvá prohlížení dokumentu více než 60 dní? To je podvod.

Automaticky přeloženo:
ricartemt
před měsícem

Takže pokud to není možné získat a stejně jste to kasinu vysvětlili, mělo by být možné najít něco, co by vyhovovalo. Je však důležité, aby kasino spolupracovalo a pokud se vám nepodaří ověřit a získat peníze, pak se vám pokusíme pomoci.

Co se týče hodnocení, teprve když se zjistí, že kasino udělalo chybu a nebude se to snažit opravit, tak se to může změnit. Do té doby tomu nebude jinak.

Nakonec doufám, že se v tomto případě dá vše vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V tomto kasinu jsem nikdy neměl problém s výběry - samozřejmě nejde o velké částky, ale vždy vkládám kartou a vybírám. Do 30 minut jsou peníze na mém účtu. Mimochodem, jsem hráč z Polska.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Daniel12996
před měsícem

Je skvělé, že jste tam spokojeni.

Buďte prosím opatrní a snažte se na fóru nesdílet žádné citlivé informace. Není to tak bezpečné, víš.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdravím všechny! Registrován v projektu. Ale z nějakého důvodu nemohu provést vklad, možná měl někdo problémy?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mosbet Casino – totální podvod!


Mosbet není kasino. Je to plnohodnotný podvod, který se živí lidmi. Pokud tam zkusíte štěstí, připravte se na to, že vás to pořádně posere. Jistě, můžete něco vyhrát, ale hodně štěstí, když ty peníze uvidíte. Ve chvíli, kdy se pokusíte vyplatit peníze, zasáhnou vás nekonečnými výmluvami, zpožděními, falešnými „problémy s ověřováním" a technickými BS. Všechno je to hra, abyste se vyhnuli placení.


Podpora? Nepoužitelní klauni. Arogantní, neužitečný a jasně vycvičený tak, aby vám mohl utíkat, dokud to nevzdáte. Polovina času ani nereagují, a když ano, je to naskriptovaný odpad, který nic neřeší.


Jejich podmínky jsou vtipné – napsané způsobem, který jim umožňuje ponechat si vaše peníze v podstatě z jakéhokoli důvodu. Stačí jim nějaké vymyšlené porušení a bum – váš účet je zablokován, vaše výhry jsou pryč a vy nemůžete nic dělat.


Mosbet je odpad a měl by být vypnut. Každý, kdo tam vloží peníze, je může hodit do ohně – alespoň pak budete mít kontrolu nad tím, jak se spálíte.


Verdikt: PODVODNÍCI. PODVODY. ODPADKY. Drž se sakra pryč, pokud nechceš přijít o své peníze a mysl.


Automaticky přeloženo:
Aknel
před 2 týdny

Hej, vidím, že jsi nezažil nejpříjemnější kasino.

Ale chtěla bych se zeptat, jestli jste tohle všechno zažili? Máte stále peníze na svém herním účtu nebo ne? Pokud ano, přetrvávají problémy s ověřováním nebo něčím jiným?

Dejte mi prosím vědět, abych věděl, jestli vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Peníze ze skoro vyhraného bonusu 2000,-Kč najednou zmizely, když už mi měly být připsány. Začaly výmluvy, že jsem hrála z jiných prostředků než jsem měla. Ale to je nesmysl, protože %stupnice k získání těchto peněz přibývala a u přibližně 99,89% zmizelo vše.

Polinary
před týdnem

Ahoj! Kontaktujte podporu, reagují rychle.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdravím všechny! Registrován v projektu. Ale z nějakého důvodu nemohu provést vklad, možná měl někdo problémy?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, podařilo se ti to nějak vyřešit? Viděl jsem, že jiný hráč vám doporučil kontaktovat podporu, což je pravděpodobně to, co bych udělal.

Zkoušel jsi to?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Peníze ze skoro vyhraného bonusu 2000,-Kč najednou zmizely, když už mi měly být připsány. Začaly výmluvy, že jsem hrála z jiných prostředků než jsem měla. Ale to je nesmysl, protože %stupnice k získání těchto peněz přibývala a u přibližně 99,89% zmizelo vše.

před týdnem

Z akych inych prostriedkov? Mas na mysli bud z realnych penazi alebo bonusu alebo nieco ine v tom bolo? Vedela by si mi ukazat ten bonus?

Jaro
před týdnem

S těmi jsem to řešila a poslali mě do háje.... Prý jim je to líto, že to takhle dopadlo... Prostě takový kecy

Aknel
před týdnem

Dobre pre teba ale bola ta druha odpoved, nie ta na ktoru si odpovedala, mozes mi prosim teda odpovedat na otazku? 🙂


před týdnem

Mostbet... směšné.

Minulý rok jsem si vytvořil účet – bez problémů jsem uzavíral sázky a vybíral. Pak jsem na chvíli přestal sázet.

O několik měsíců později jsem se do toho vrátil... ale protože jsem si změnil telefonní číslo, ztratil jsem přístup ke starému účtu.

Vytvořil jsem si tedy nový a šel jsem do chatu, abych je informoval (že mám druhý účet, protože jsem neměl přístup k prvnímu).

Měli pochopení a řekli mi, že budou muset účty „propojit", a že je vlastně dobře, že jsem je informoval.

Čekal jsem, čekal a nakonec... Byl jsem zablokován a oni si nechali moje peníze (přes 1000 EUR).

Pro mě je to pokus o krádež a podvod.

Automaticky přeloženo:
Nimrood7
před týdnem

Jaký k tomu však byl důvod?

Pokud vám řekli, že to opraví, měli by to určitě udělat.

Vložili jste peníze na nový účet?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

vkládám ano, abych uzavřel nějaké sázky... mezitím mé sázky vyhrály a zůstatek se zvýšil.

Nechtějí platit, protože neplatí žádné víno. Viděl jsem to na portugalském webu pro spory a je tam spousta lidí, kteří si proti MOSTBET podali stížnosti.

Možná kvůli nějaké regulaci mají pocit, že Portugalsko je příjemným místem pro podvádění zákazníků.

Původně, když jsem se zaregistroval, dostal jsem odkaz od „influencera" na sociálních sítích. Vrátil jsem se, abych si s ním promluvil a také tvrdil, že MostBet neplatí ani za influencery na sociálních sítích, kde sdílejí obsah (jak je smluvně).


Automaticky přeloženo:
Nimrood7
před týdnem

Hmm, to mi přijde divné. Osobně bych se předem zeptal kasina, zda si mohu založit nový účet nebo co mám v takové situaci dělat. Pokud to uděláte svévolně, mohou to považovat za porušení pravidel.

Na druhou stranu bych řekl, že kdyby ti řekli, že je to ok a účty propojí, tak nevidím v čem je problém.

Zkoušel jsi někde podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky