DomůFórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

 od surekhasuresh200
|
63 849 zobrazení 326 odpovědí |
|
1...16 17

Ahoj! Hrál jsem hry od Pragmatic Play a velmi se mi líbí obyčejné Sugar Rush a Sugar Rush 1000. Hraju je snad už asi měsíc. Je to velmi velkorysý slot s vysokým RTP. Zkrátka mě to moc baví

Automaticky přeloženo:

Také máte rádi Sugar Rush? Je to skvělý slot! Už to hraju asi měsíc. Někdy, když rakety zasáhnou 5-6 najednou, vyrazí mi to dech. Slot je krásně navržen. Také se mi líbí, že výplaty na webu jsou velmi pohodlné. Kluci, vřele doporučuji Pragmatic Play

Automaticky přeloženo:

Bohužel není možné (alespoň pro nás Brazilce) věřit recenzím zde na casinoguro.

Platforma mostbet zmrazila můj účet za 2 dny a dělala problémy s ověřením mých dokumentů. Všechny požadované dokumenty již byly odeslány, s videozáznamem mé tváře, všemi potřebnými informacemi, že pokud by šlo o bezpečnou a seriózní platformu, bylo by již možné potvrdit pravdivost dokumentů, ale posílají zprávu s žádostí o stejné dokumenty několikrát, aniž by lépe vysvětlili, co je špatně nebo co chybí.

Nakonec požádali o fotografii karty použité pro vklad, provedl jsem pouze dva vklady prostřednictvím PIX a dokonce jsem poslal doklad o transakcích, ale moje fyzická karta NEON bankovní karty má natištěné pouze poslední 4 číslice, chtějí fotografii VŠECH číslic na kartě a v aplikaci neonové banky tyto informace nemohu získat.

Detail, který nehraje žádnou roli, pokud jde o ověřování mých dokumentů, protože jsem jim poslal DŮKAZ o dvou transakcích.

Po kontrole na reclameaqui.com.br a portaldaqueixa.com jsem viděl, že to dělají MNOHA lidem a zadržují částky po dobu delší než 60 dní.

Prakticky se chovají jako finanční pyramida, několik měsíců zadržují peníze několika hráčům a hrají si s našimi penězi.

Platforma casinoguro by těmto hodnocením platforem měla věnovat větší pozornost, 2měsíční ověřování a totálně slabá podpora si vysoké skóre vůbec nezaslouží.

Hrají si s lidmi a rodinami, jako by byli nic.

Automaticky přeloženo:
ricartemt

Četl jsem o vašem problému s ověřováním a abych vám řekl pravdu, je to docela zvláštní. Stejně jako vás bych rád věděl, že pokud je na dokumentu něco špatně, co to je, abych mohl poslat ten správný.

Ale vidím, že to není jediný problém, když zmiňujete, že nemůžete ověřit kartu, kterou jste vložili. Řekl jsi kasinu, že to nemůžeš dostat ani z banky? Myslím, že v tom případě by se měli snažit najít nějakou alternativu. Na druhou stranu, pokud navštívíte banku, není možné získat dokument potvrzující, co kasino chce? To je něco, co mi připadá jako docela jednoduchý požadavek a také častý.

Každopádně, protože u nás máte stížnost , pokusíme se vám pomoci a uvidíme, jestli to půjde.

Doufám, že ano a peníze si budete moci vybrat.

Pokud získáte další informace a případ se pohne kupředu, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

Kontaktoval jsem banku a vysvětlili mi, že fyzická karta má z bezpečnostních důvodů jiné číslování, čísla v bankovní aplikaci jsou pro virtuální kartu a lze je změnit, pokud je klonována. Kasino trvalo na číslování fyzické karty, ale se všemi vytištěnými čísly, údaji a bezpečnostním kódem na kartě může kdokoli používat moji kartu podle libosti.

Další detail: jak jsem řekl, provedl jsem pouze dva vklady prostřednictvím převodu Pix a již jsem jim poslal zálohové listy, výtisk všech obrazovek v bankovní aplikaci a výtisk podpory Neon Bank potvrzující, že není možné poskytnout úplná čísla karet dokumentárními prostředky.

Tyto postupy, pokud by měly pouze zajistit bezpečnost, by již byly vyřešeny. Dokonce jsem poslal video ukazující všechny dokumenty, obrazovku počítače s otevřenými účty, ukázal jsem svou tvář, hláskoval jsem své dokumenty, což mělo být více než dostatečné k prokázání mé identity, ale pravdou je, že několik kasin funguje jako finanční pyramidy s výmluvou pro ověření, zadržují částky několika hráčům celé měsíce a my jsme zůstali bez svých peněz bez jakékoli podpory.

Vím, že vy v casinoguru to myslíte vážně a poskytujete uživatelům kasin obrovské služby, ale tyto vysoké známky pro platformy jako mostbet nakonec vedou lidi jako já k tomu, aby tomu propadli.

Seriózní platformy řeší ověřovací proces v samotném chatu v reálném čase, maximálně do 3 dnů. Nyní trvá prohlížení dokumentu více než 60 dní? To je podvod.

Automaticky přeloženo:
ricartemt

Takže pokud to není možné získat a stejně jste to kasinu vysvětlili, mělo by být možné najít něco, co by vyhovovalo. Je však důležité, aby kasino spolupracovalo a pokud se vám nepodaří ověřit a získat peníze, pak se vám pokusíme pomoci.

Co se týče hodnocení, teprve když se zjistí, že kasino udělalo chybu a nebude se to snažit opravit, tak se to může změnit. Do té doby tomu nebude jinak.

Nakonec doufám, že se v tomto případě dá vše vyřešit.

Automaticky přeloženo:

V tomto kasinu jsem nikdy neměl problém s výběry - samozřejmě nejde o velké částky, ale vždy vkládám kartou a vybírám. Do 30 minut jsou peníze na mém účtu. Mimochodem, jsem hráč z Polska.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Daniel12996

Je skvělé, že jste tam spokojeni.

Buďte prosím opatrní a snažte se na fóru nesdílet žádné citlivé informace. Není to tak bezpečné, víš.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
1...16 17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky