Ahoj,
Odeslali jste nějaké stížnosti na nějaké kasino zde na vaší stránce? Ne, proto mám pocit, že musíte vyjádřit své špatné pocity takovou obecnou kritikou, spíše než se soustředit na možné řešení nebo další vysvětlení.
Mohu vědět, co se stalo? Co se pokazilo?
Pokud se opravdu zajímáte o více informací o hodnocení Mostbet, podívejte se na záložku s názvem „ vysvětlení reputace " toto je vysvětlení:
Buďte si jisti, že každá nevyřešená stížnost byla oceněna černými body - všechny stížnosti si můžete volně procházet.:
https://casino.guru/complaints/
Pokud se rozhodnete vysvětlit svou historii kasina, jsme tady. Pokud potřebujete bezplatnou pomoc, odešlete svou vlastní stížnost. Pokud vás nic zmíněného nezajímá, vaše rozhodnutí.
Dovolte mi tedy stejnou otázku – kdo hodnotí vás a váš úsudek?
Hello,
have you submitted any complaints about any casino here on your site? No, hence I feel you need to express your bad feelings with such a general criticism, rather than focus on a possible solution or further explanation.
May I know what happened? What went wrong?
If you are truly interested to know more about the Mostbet rating, check out the tab called "reputation explained" this is the explanation:
Be assured that every unresolved complaint was awarded by black points - all complaints are free to browse.:
https://casino.guru/complaints/
If you decide to explain your history with the casino, we are here. If you need free help, submit your own complaint. If you are not interested in anything mentioned, well your decision.
So, allow me the same question - who reviews you and your judgment?
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: