DomůFórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

102 948 zobrazení 391 odpovědí |
před 3 roky
|
1...17 18 1920
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Posílám několik stížností na některé stránky a také na některé místní stránky z Portugalska, ale zatím žádný výsledek

Automaticky přeloženo:
JaroInstas002
před 8 měsíci

Ano, přesně tak! Kontaktoval jsem je, ale neodpověděli hned, čekal jsem dlouho. Ukázalo se, že jsem při registraci zadal špatné údaje, vše opraveno a doplněno o mince. Kdo má jakou historii hraní v tomto kasinu? Podělte se prosím o své názory.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Dobrý den, ano, kontaktoval jsem podporu a obdržel jsem odpověď. Sám jsem udělal chybu

Automaticky přeloženo:
Polinary
před 8 měsíci

Skvělé, je tedy dobře, že jste to s kasinem společně opravili a nyní je vše v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
Polinary
před 7 měsíci

Hraju tři měsíce, líbí se mi to. Ale existují problémy se softwarem a podporou, přál bych si, aby pomohly rychleji. Ale jinak je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
JaroInstas002
před 7 měsíci

S čím potřebujete v kasinu pomoci? Je podpora pomalá a snaží se nebo neví, jak pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vždycky si rád před provedením jakéhokoli vkladu projdu veškerým ověřovacím/KYC procesem, abych se vyhnul případným zpožděním při potenciálních výběrech. Snažil jsem se zjistit, jaké dokumenty budou požadovat a jak je nahrát, bohužel jejich webové stránky nenabízejí žádný způsob, jak to udělat přímo.

Ale neodpovídají na mé e-maily (zaslané na , dostávám jen jejich spam. Takže pokud je tu poblíž nějaký zástupce této značky, dejte mi vědět, jak se mohu nechat ověřit. Díky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Kamerico
před 6 měsíci

Ahoj, požádalo tě kasino o absolvování KYC? Někdy to není možné udělat na vlastní žádost a dokumenty budou potřeba až na vyžádání kasina. Zkoušel jsi live chat a napsal jsi tam, jestli by to bylo možné udělat předem, nebo něco o celém procesu?

Nebo nemají v podmínkách něco zmíněného, ​​co obvykle potřebují, když musíte tímto procesem projít?

Takhle bych asi začal.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.

Ne, nepožadovali po mně KYC, jen řekli, že můj účet je „aktivní", ale vím, jak to funguje; pokud mám nějaké výhry a žádost o výběr, začnou po mně chtít všechny možné dokumenty, selfie, videohovory atd. Pro mě je to velmi stresující a časově náročné.

Vlastně si myslím, že absolvování KYC by mělo být povinné pro všechny tyto kasinové/sázkové stránky před přijetím něčích peněz, pak by to nemohly používat jako výmluvu ke zpoždění plateb nebo zmrazení účtů nebo jakékoli jiné taktiky, kterou obvykle používají k odrazení klientů od získání jejich finančních prostředků.

Předpokládám, že jejich chat spravují lidé, kteří nejsou moc zdatní v angličtině. Strávil jsem nějaký čas dotazováním se na tyto informace, ale nikdy jsem nedostal uspokojivou odpověď. V jejich obchodních podmínkách také není nic uvedeno o tom, jaké konkrétní dokumenty budou požadovat.

Automaticky přeloženo:
Kamerico
před 6 měsíci

No, to je škoda, ale jak jsem říkal, pro kasina to není povinné, takže obvykle požadují KYC při prvním výběru nebo při dalších výběrech po nějaké době. Vím, že někde je možné tento proces provést předem, ale dokud kasino nic nepotřebuje, tak vás neověří.

Takže pokud je to hodně důležité, toto kasino pravděpodobně nebude pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino Mostbet porušuje základní pravidla proti praní špinavých peněz.

Odmítají poskytnout hráčům historii jejich vlastních vkladů – což je základní povinnost v oblasti boje proti praní špinavých peněz podle standardů EU a mezinárodních norem. Pokud vám kasino nemůže poskytnout úplný seznam vašich vkladů, znamená to, že něco závažného skrývá. Hráči mají právo vyžádat si a obdržet svou kompletní historii vkladů. Odmítnutí tohoto je jasným porušením.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den založil jsem si účet na mostbet, ale vklady vždy proběhly v pořádku a hned. Nastal problém, když jsem chtel vybrat své penize. Zamrazily mi účet. A chtějí poslat veškeré dokumenty. Ty jsem poslal, uz 4 krát vzdy mi vybrali termin na videohovor na Skype a nikdy tam nikdo nebyl. Takže se chci zeptat jestli někdo vubec z tohoto kasina Mostbet vybral své penize.

Karel888777
před měsícem

Ahoj, ak si prechádzal verifikáciou a kasíno si s tebou dohodlo videohovor a nikdy tam nebolo, nie je to normálne podľa mňa.

Keď sa jedná o výber tak verifikácia účtu je esenciálna v tomto prípade. Ale pokiaľ nevedia dodržať čo ti hovoria to nie je spŕavne.

Preto by som na tvojom mieste založil sťažnos´t a náš tím by sa pokúsil pomôc´t.

Čo na to hovoríš?

před měsícem

Ahoj... ano, to jsou ONI, co si (pokaždé) nestihnou najít čas. Tady v Portugalsku máme místní stránku pro stížnosti... všichni hlásí stejný problém (operátor Mostu se nikdy nezúčastní videohovoru) a hovor je 3krát nebo 4krát odložen. Jejich záměrem je nikdy nezaplatit, kámo. Několik lidí tady v Portugalsku už bylo podvedeno.

Automaticky přeloženo:
Nimrood7
před měsícem

Prošli jste si stejnou situací?

Řekl bych, že by se vám tady snažili pomoci, kdyby se stalo něco podobného, ​​a samozřejmě kdyby nám s tím mohli pomoct.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj tohle mi napsali. Dvakrát měl být videohovor a nic. Všechny dokumenty jsem poslal čtyřikrát. Občanský prukaz, pas, kreditní karty a právě mám strach ,aby tyto dokumenty nezneužil.

Tohle napsali:

mail je v aplikaci lepší

Bezpečný, rychlý a organizovaný e‑mail

Otevřít




Re: 258614448

I

id_mb

komu já

26. 10.Zobrazit podrobnosti

Dobré odpoledne, vážený hráči!

 

Váš účet byl zmrazen.

Dle článku 3.7 pravidel si bookmaker vyhrazuje právo vyžádat si od uživatele doklady totožnosti a provést videohovor za účelem identifikace.

 

Pro dokončení identifikace musíte v odpovědi na e-mail zaslat následující informace:

1. Samostatnou, plochou fotografii bankovní karty použité k vkladu na váš herní účet.

2. Fotografie jakéhokoli dalšího dokladu totožnosti (pojistná smlouva, rodný list, řidičský průkaz, mezinárodní pas atd.) vedle hlavního dokladu. Dva doklady = jedna fotografie.

3. Vaši aktuální e-mailovou adresu, na kterou obdržíte odkaz pro připojení přes Zoom.

 

Po poskytnutí potřebných dokladů budete naplánováni na videokonferenci přes Zoom za účelem identifikace.

Všechny informace musí být zaslány v jednom e-mailu.

 

Mostbet

Gmail je v aplikaci lepší

Bezpečný, rychlý a organizovaný e‑mail

Otevřít


Re: 258614448

I

id_mb

Dobré odpoledne, vážený hráči! Váš účet byl zmrazen. Dle článku 3.7 pravidel si bookmaker vyhrazuje právo vyžádat si od uživatele doklady totožnost...

I

id_mb

komu já

před 12 dnyZobrazit podrobnosti



O výsledku ověření budete informováni, vyčkejte prosím.

Děkujeme za pochopení!


 

Best regards 

Mostbet Security Service

[email protected]



 




Ověření účtu může trvat nejméně 60 dní od zmrazení herního účtu, ale doba ověření může být změněna podle uvážení Sázkové společnosti a může být prodloužena, nebo zkrácena v závislosti na složitosti případu (podle odstavce 2.9 pravidel).


O výsledku procesu ověření budete vyrozuměni.


Účty ověřujeme především proto, abychom zabránili nezákonnému a podvodnému jednání a zajistili dodržování pravidel. Podrobnosti tohoto procesu nelze ze zřejmých důvodů zveřejnit. Naši odborníci vynakládají veškeré možné úsilí, aby dokončili ověření co nejrychleji a učinili rychlé rozhodnutí.


Děkujeme za pochopení!



Mostbet

před měsícem

lolol ... budou platbu zdržovat, jak jen to půjde ... a během této doby (60 dní) prověří všechny sázky, aby zjistili, jestli najdou něco, nějaký detail, který by mohl vše ZRUŠIT a peníze si nechat pro sebe. Věřte mi.

Automaticky přeloženo:
Karel888777
před měsícem

Takže, poskytli jste všechny požadované dokumenty, v pořádku?

Možná bys opravdu měla zvážit podání stížnosti, jak navrhl Jaro, pokud to nikam nevede. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den a kde mam poslat stížnost na Mostbet? Děkuji za radu

Karel888777
před měsícem

Sťažnosť môžeš otvoriť na našej stránke, na tomto linku.

Ak sa nič nepohlo a máš záujem, tak tak určite urob.

1...17 18 1920
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.