Ano, přesně tak! Kontaktoval jsem je, ale neodpověděli hned, čekal jsem dlouho. Ukázalo se, že jsem při registraci zadal špatné údaje, vše opraveno a doplněno o mince. Kdo má jakou historii hraní v tomto kasinu? Podělte se prosím o své názory.
Yes, that's exactly right! I contacted them, but they didn't reply right away, I waited for a long time. It turns out that I entered the wrong data when registering, all corrected and replenished with coins. Who has what history when playing at this casino? Share your opinions please.
Dobrý den, ano, kontaktoval jsem podporu a obdržel jsem odpověď. Sám jsem udělal chybu
Hi, yes, I contacted support and received a response. I made a mistake myself
Skvělé, je tedy dobře, že jste to s kasinem společně opravili a nyní je vše v pořádku? 🙂
Great, so is it good that you and the casino fixed it together and now everything is fine? 🙂
Hraju tři měsíce, líbí se mi to. Ale existují problémy se softwarem a podporou, přál bych si, aby pomohly rychleji. Ale jinak je vše v pořádku.
I've been playing for three months, I like it. But there are issues with the software and support, I wish they would help faster. But otherwise everything is fine.
S čím potřebujete v kasinu pomoci? Je podpora pomalá a snaží se nebo neví, jak pomoci?
What do you need help with in the casino? Is the support slow and trying or do they not know how to help?
Vždycky si rád před provedením jakéhokoli vkladu projdu veškerým ověřovacím/KYC procesem, abych se vyhnul případným zpožděním při potenciálních výběrech. Snažil jsem se zjistit, jaké dokumenty budou požadovat a jak je nahrát, bohužel jejich webové stránky nenabízejí žádný způsob, jak to udělat přímo.
Ale neodpovídají na mé e-maily (zaslané na , dostávám jen jejich spam. Takže pokud je tu poblíž nějaký zástupce této značky, dejte mi vědět, jak se mohu nechat ověřit. Díky.
I always like to pass all the verification/kyc process before making any deposits and avoid any delays in potential withdrawals. I've been trying to know which documents they'll be requesting and how to upload them, unfortunately their website doesn't offer any way to do it directly.
But they don't answer my emails (sent to [email protected], all I get it's their spam. So if it's there any representative of this brand around here, let me know how do I get verified. Thanks
Ahoj, požádalo tě kasino o absolvování KYC? Někdy to není možné udělat na vlastní žádost a dokumenty budou potřeba až na vyžádání kasina. Zkoušel jsi live chat a napsal jsi tam, jestli by to bylo možné udělat předem, nebo něco o celém procesu?
Nebo nemají v podmínkách něco zmíněného, co obvykle potřebují, když musíte tímto procesem projít?
Takhle bych asi začal.
Hi, did the casino ask you to pass KYC? Sometimes it's not possible to do it on your own request and the documents will only be needed when the casino asks for them. Did you try live chat and write there to see if it would be possible to do it in advance or something about the whole process?
Alternatively, don't they have something mentioned in the terms that they usually need when you have to go through this process?
That's probably how I would start.
Děkuji za vaši odpověď.
Ne, nepožadovali po mně KYC, jen řekli, že můj účet je „aktivní", ale vím, jak to funguje; pokud mám nějaké výhry a žádost o výběr, začnou po mně chtít všechny možné dokumenty, selfie, videohovory atd. Pro mě je to velmi stresující a časově náročné.
Vlastně si myslím, že absolvování KYC by mělo být povinné pro všechny tyto kasinové/sázkové stránky před přijetím něčích peněz, pak by to nemohly používat jako výmluvu ke zpoždění plateb nebo zmrazení účtů nebo jakékoli jiné taktiky, kterou obvykle používají k odrazení klientů od získání jejich finančních prostředků.
Předpokládám, že jejich chat spravují lidé, kteří nejsou moc zdatní v angličtině. Strávil jsem nějaký čas dotazováním se na tyto informace, ale nikdy jsem nedostal uspokojivou odpověď. V jejich obchodních podmínkách také není nic uvedeno o tom, jaké konkrétní dokumenty budou požadovat.
Thank you for your reply.
No they haven't asked me to pass KYC all they said was that my account it's "active", but I know how does this work; if there are some winnings and a withdrawal request they'll start asking for every imaginable piece of document, selfies and video calls etc. For me that's very stressful and time consuming.
In fact, I think passing KYC should be mandatory for all these casino/bookmaker sites before accepting anyone's money, then they can't use it as an excuse to delay payments or freeze accounts or whatever tactic they usually use to discourage clients from getting their funds.
I guess their chat it's managed by people that aren't that proficient in the English language, I spent some time asking for this information but never received a satisfying answer. There's nothing mentioned about which specific documents they'll request in their T&C either.
No, to je škoda, ale jak jsem říkal, pro kasina to není povinné, takže obvykle požadují KYC při prvním výběru nebo při dalších výběrech po nějaké době. Vím, že někde je možné tento proces provést předem, ale dokud kasino nic nepotřebuje, tak vás neověří.
Takže pokud je to hodně důležité, toto kasino pravděpodobně nebude pro vás.
Well, that's a shame, but as I said, it's not mandatory for casinos, so they usually ask for KYC when you make your first withdrawal or when you have more withdrawals after a while. I know that somewhere it's possible to do this process in advance, but as long as the casino doesn't need anything, it won't verify you.
So if it's very important, this casino probably won't be for you.
Kasino Mostbet porušuje základní pravidla proti praní špinavých peněz.
Odmítají poskytnout hráčům historii jejich vlastních vkladů – což je základní povinnost v oblasti boje proti praní špinavých peněz podle standardů EU a mezinárodních norem. Pokud vám kasino nemůže poskytnout úplný seznam vašich vkladů, znamená to, že něco závažného skrývá. Hráči mají právo vyžádat si a obdržet svou kompletní historii vkladů. Odmítnutí tohoto je jasným porušením.
Mostbet Casino is breaking basic AML rules.
They refuse to provide players with their own deposit history-a fundamental AML obligation under EU and international standards. If a casino cannot give you your full list of deposits, it means they are hiding something serious. Players have the right to request and receive their complete deposit history. Denying this is a clear violation.
Hello, I created an account on mostbet, but the deposits always went smoothly and immediately. There was a problem when I wanted to withdraw my money. They froze my account. And they want to send all the documents. I sent them, they always set up a time for a video call on Skype 4 times and no one was there. So I want to ask if anyone has ever withdrawn their money from this casino Mostbet.
Dobrý den založil jsem si účet na mostbet, ale vklady vždy proběhly v pořádku a hned. Nastal problém, když jsem chtel vybrat své penize. Zamrazily mi účet. A chtějí poslat veškeré dokumenty. Ty jsem poslal, uz 4 krát vzdy mi vybrali termin na videohovor na Skype a nikdy tam nikdo nebyl. Takže se chci zeptat jestli někdo vubec z tohoto kasina Mostbet vybral své penize.
Ahoj, pokud jsi procházel ověřováním a kasino s tebou domluvilo videohovor a ty jsi tam vůbec nebyl, podle mého názoru to není normální.
Pokud jde o výběry, je v tomto případě ověření účtu nezbytné. Pokud ale nedodrží to, co vám sdělí, není to správné.
Proto bych na vašem místě podal stížnost a náš tým by se vám pokusil pomoci.
Co na to říkáte?
Hi, if you were going through verification and the casino arranged a video call with you and you were never there, it's not normal in my opinion.
When it comes to withdrawals, account verification is essential in this case. But if they can't follow through on what they tell you, it's not right.
Therefore, if I were you, I would file a complaint and our team would try to help.
What do you say to that?
Ahoj, ak si prechádzal verifikáciou a kasíno si s tebou dohodlo videohovor a nikdy tam nebolo, nie je to normálne podľa mňa.
Keď sa jedná o výber tak verifikácia účtu je esenciálna v tomto prípade. Ale pokiaľ nevedia dodržať čo ti hovoria to nie je spŕavne.
Preto by som na tvojom mieste založil sťažnos´t a náš tím by sa pokúsil pomôc´t.
Čo na to hovoríš?
Ahoj... ano, to jsou ONI, co si (pokaždé) nestihnou najít čas. Tady v Portugalsku máme místní stránku pro stížnosti... všichni hlásí stejný problém (operátor Mostu se nikdy nezúčastní videohovoru) a hovor je 3krát nebo 4krát odložen. Jejich záměrem je nikdy nezaplatit, kámo. Několik lidí tady v Portugalsku už bylo podvedeno.
hello .. yes THEY are the ones who miss the time ( every time) . Here in Portugal, we have a local complaint Site...everyone report the same problem ( the Most bet operator never attends the video call) and the call gets postponed 3 or 4 times. Their intention is never to pay bro. Several people here in Portugal already get scamed
Prošli jste si stejnou situací?
Řekl bych, že by se vám tady snažili pomoci, kdyby se stalo něco podobného, a samozřejmě kdyby nám s tím mohli pomoct.
Have you been through the same situation?
I would say that here they would try to help you if something similar happened, and of course if they could help us with it.
Hi, they wrote me this. There was supposed to be a video call twice and nothing. I sent all the documents four times. ID card, passport, credit cards and I'm just afraid that he might misuse these documents.
This is what they wrote:
Email is better in the app
Secure, fast, and organized email
Re: 258614448
AND
id_mb
to whom I
26. 10.Show details
Good afternoon, dear players!
Your account has been frozen.
According to Article 3.7 of the rules, the bookmaker reserves the right to request identification documents from the user and conduct a video call for identification purposes.
To complete identification, you must send the following information in response to the email:
1. A separate, flat photo of the bank card used to deposit into your gaming account.
2. A photo of any other ID (insurance policy, birth certificate, driver's license, international passport, etc.) next to the main document. Two documents = one photo.
3. Your current email address, to which you will receive a link to connect via Zoom.
After providing the necessary documents, you will be scheduled for a video conference via Zoom for identification purposes.
All information must be sent in one email.
Mostbet
Gmail is better in the app
Secure, fast, and organized email
Re: 258614448
AND
id_mb
Good afternoon, dear player! Your account has been frozen. According to Article 3.7 of the rules, the bookmaker reserves the right to request identification documents from the user...
AND
id_mb
to whom I
12 days agoShow details
You will be informed about the verification result, please wait.
Thank you for your understanding!
Best regards
Mostbet Security Service
Account verification may take at least 60 days from the freezing of the gaming account, but the verification period may be changed at the discretion of the Betting Company and may be extended or shortened depending on the complexity of the case (according to paragraph 2.9 of the rules).
You will be notified of the outcome of the verification process.
We verify accounts primarily to prevent illegal and fraudulent behavior and to ensure compliance with the rules. The details of this process cannot be disclosed for obvious reasons. Our experts make every effort to complete the verification as quickly as possible and make a quick decision.
Thank you for your understanding!
Mostbet
Ahoj tohle mi napsali. Dvakrát měl být videohovor a nic. Všechny dokumenty jsem poslal čtyřikrát. Občanský prukaz, pas, kreditní karty a právě mám strach ,aby tyto dokumenty nezneužil.
Tohle napsali:
mail je v aplikaci lepší
Bezpečný, rychlý a organizovaný e‑mail
Re: 258614448
I
id_mb
komu já
26. 10.Zobrazit podrobnosti
Dobré odpoledne, vážený hráči!
Váš účet byl zmrazen.
Dle článku 3.7 pravidel si bookmaker vyhrazuje právo vyžádat si od uživatele doklady totožnosti a provést videohovor za účelem identifikace.
Pro dokončení identifikace musíte v odpovědi na e-mail zaslat následující informace:
1. Samostatnou, plochou fotografii bankovní karty použité k vkladu na váš herní účet.
2. Fotografie jakéhokoli dalšího dokladu totožnosti (pojistná smlouva, rodný list, řidičský průkaz, mezinárodní pas atd.) vedle hlavního dokladu. Dva doklady = jedna fotografie.
3. Vaši aktuální e-mailovou adresu, na kterou obdržíte odkaz pro připojení přes Zoom.
Po poskytnutí potřebných dokladů budete naplánováni na videokonferenci přes Zoom za účelem identifikace.
Všechny informace musí být zaslány v jednom e-mailu.
Mostbet
Gmail je v aplikaci lepší
Bezpečný, rychlý a organizovaný e‑mail
Re: 258614448
I
id_mb
Dobré odpoledne, vážený hráči! Váš účet byl zmrazen. Dle článku 3.7 pravidel si bookmaker vyhrazuje právo vyžádat si od uživatele doklady totožnost...
I
id_mb
komu já
před 12 dnyZobrazit podrobnosti
O výsledku ověření budete informováni, vyčkejte prosím.
Děkujeme za pochopení!
Best regards
Mostbet Security Service
Ověření účtu může trvat nejméně 60 dní od zmrazení herního účtu, ale doba ověření může být změněna podle uvážení Sázkové společnosti a může být prodloužena, nebo zkrácena v závislosti na složitosti případu (podle odstavce 2.9 pravidel).
O výsledku procesu ověření budete vyrozuměni.
Účty ověřujeme především proto, abychom zabránili nezákonnému a podvodnému jednání a zajistili dodržování pravidel. Podrobnosti tohoto procesu nelze ze zřejmých důvodů zveřejnit. Naši odborníci vynakládají veškeré možné úsilí, aby dokončili ověření co nejrychleji a učinili rychlé rozhodnutí.
Děkujeme za pochopení!
Mostbet
lolol ... budou platbu zdržovat, jak jen to půjde ... a během této doby (60 dní) prověří všechny sázky, aby zjistili, jestli najdou něco, nějaký detail, který by mohl vše ZRUŠIT a peníze si nechat pro sebe. Věřte mi.
lolol ...they will delay payment as much as they can .. and on this time ( 60 days) they will review all bets to see if they can find anything , any detail, that can VOID all and keep the money for themselves. Believe me
Takže, poskytli jste všechny požadované dokumenty, v pořádku?
Možná bys opravdu měla zvážit podání stížnosti, jak navrhl Jaro, pokud to nikam nevede. 🤷♀️
So, have you provided all the requested documents, all right?
Perhaps you should really think of filling a complaint as Jaro suggested if it is going nowhere. 🤷♀️
Stížnost můžete podat na našich webových stránkách,na tomto odkazu .
Pokud se nic nezměnilo a máte zájem, tak to určitě udělejte.
You can open a complaint on our website,at this link .
If nothing has changed and you're interested, then definitely do it.
Sťažnosť môžeš otvoriť na našej stránke, na tomto linku.
Ak sa nič nepohlo a máš záujem, tak tak určite urob.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.