S tím, že je na jejich stránkách uvedeno, že nepřijímají akce mezi hráči a kasinem??
To jsi mi poslal?
With it being stated on their website that they do not accept events between players and the casino??
That you sent to.me?
Med det står på deras hemsida att de tar inte emot händelser mellan spelare och casinot??
Som du skickade till.mej?
Smutné je, že pokud mohu soudit, pokud se na Curacau nevyřeší nová pravidla pro hazard, šance na podání stížnosti hráče některým orgánům jsou znemožněny.
Situaci se snažíme neustále monitorovat, ale zatím se zdá, že obavy hráčů nejsou pro nově představený systém hlavní prioritou. 🙁 Jak už Petr zmínil:
"Naštěstí kvůli změnám v legislativě na Curacau od příštího roku bude existovat nový jedinečný regulační orgán provozovaný vládou Curacaa namísto třetích stran. Doporučil bych kontaktovat tohoto regulátora, jakmile kasino přejde na tuto novou licenci. a kontaktujte je tam. Tuto stížnost pro tuto chvíli znovu uzavřu a jakmile bude k dispozici formulář stížnosti nové licence, bude znovu otevřen a já vám pomohu s jejich kontaktováním."
V každém případě „GCB" není konkrétní licenční autorita; pouze to znamená, že kasino vlastní jednu z licencí Curacaos bez specifikací. Obávám se, že pro dnešek toho není moc co dělat.
Sadly, as far as I can tell, unless the new gambling regulations are settled in Curacao, the chances of even submitting a player's complaint to some athorities are disabled.
We're trying to monitor the situation constantly, but for now it seems player concerns are not the top priority for the newly brought system. 🙁 As Peter has mentioned already:
" Fortunately, due to changes in the legislature in Curacao beginning the next year, there will be a new singular regulatory body operated by the government of Curacao instead of third parties. I would recommend contacting this regulator once the casino moves over to this new license and contact them there. I will close this complaint once again for now and once the new license's complaint form is available it will be reopened and I will assist you in contacting them."
In any case, "GCB" is not a concrete licensing authority; it just represents that the casino possesses one of the Curacaos licenses without specifics. I fear there is not much to be done for today.
Děkuji mnohokrát za informace. Pak čekám, že mi pošlete, pokud můžete, až se otevře nová vláda.
Otevři můj případ.
Thank you so much for the information. Then I'm waiting for you to send me if you can when the new government opens up.
Open my case.
Tack så mycket för informationen. Då väntar jag du skickar mej om du kan när nya regeringen öppnar upp.
Öppna mitt ärende.
Počkáme, a až se tak stane, věřím, že se vám Peter ozve.
Zatím se opatruj. ☘️
We'll wait and when that happens I believe Peter will get back to you.
For now, take care. ☘️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.