FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
38643 zobrazení 291 odpovědí |
|
1...5 6 7...15
Přidat příspěvek
Radka
před 11 měsíci

Neexistuje žádná možnost odpovědět na Mostbet.


Také problém s vaší stránkou pro úpravu recenze, nikde není možnost přidat své uživatelské jméno kasina nebo e-mailové ID, ale žádá mě o to. Přiložený snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
umesh1jai
před 11 měsíci

Dobrý den, děkujeme za snímek obrazovky, zdá se, že jste nám pomohli odhalit technický problém, na jehož odstranění aktivně pracujeme.

Možná by však nebylo od věci zkusit napsat na podporu kasina a odkázat na svou situaci. Zkusíš to ?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neexistuje žádná možnost odpovědět na Mostbet.


Také problém s vaší stránkou pro úpravu recenze, nikde není možnost přidat své uživatelské jméno kasina nebo e-mailové ID, ale žádá mě o to. Přiložený snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nazdárek.

Podle poslední aktualizace, kterou jsem dostal od našich IT důvtipů, by to nyní mělo fungovat. 🐱‍🏍

Mohl byste to laskavě zkusit ještě jednou a pak nám dát zpětnou vazbu, prosím?

Omlouvám se za všechny nepříjemnosti. 🙏



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj, na začátku udělali výběr velmi rychle, poté, co neuskutečnili můj převod poslední 2 dny, a pokaždé jiná odpověď od podpory. někteří říkají, že jsem to udělal, nebo někdo říká, že až do doby, kdy nerozumím tomu, co mám dělat

prosím pomozte mi pane file

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Dobrý den, protože je to stále tak krátké, nebyl bych skeptický. Zejména proto, že jste řekl, že jste v minulosti obdrželi peníze z kasina a nebyly žádné problémy. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže teprve začínáte.

Proto bych vám doporučil být chvíli trpělivý a podívat se, jak vaše vysazení probíhá.

Neváhejte mě aktualizovat a uvidíme, jak to půjde. Věřím, že své peníze dostanete. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Říkají , že provedli převody 25. prosince a říkají kontakt na banku , ale banka říká , že nepřišly žádné peníze , stejné problémy s mnoha hráči v Indii , teď chtějí dopis od bankovních úřadů s razítkem podpisu , dal jsem jim výpisy z účtu , ale jsou pořád říká to samé

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Teď ode mě chtějí dopis, jako je tento file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Proč to potřebují, když sdílím své bankovní výpisy, je to obtěžování

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Je docela možné, že chtějí potvrzení, že jste nic nedostali, když kasino řeklo, že vám poslalo peníze. Nemyslím si, že by byl problém takový doklad z banky získat, aby kasino na 100% vědělo, že peníze k vám nedorazily. Navrhuji, abyste spolupracovali, a pokud budou problémy přetrvávat, pokusíme se vám pomoci.

Byl bych také rád, kdybyste nás informovali o dalším vývoji.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, dnes jim poskytnu nejnovější bankovní výpisy, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Ahoj.

Upřímně řečeno? Jsem přesvědčen, že Jaro je tu správně. Víte, že je vždy lepší, nebo, řekněme, snadnější, poskytnout dodatečné prohlášení, než se stále "hádat" o princip.

To, co považujete za obtěžování, může být jen součástí konečné fáze. Řekl bych, že spolupráce je vždy lepší volbou, zvláště ve slušném nebo spravedlivém kasinu. 😉

Informuj nás pravidelně!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dostal jsem nejnovější bankovní výpisy z mé banky s podpisem a razítkem

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslal jsem jim pdf

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Perfektní, dej mi pak vědět, jestli to bylo v pořádku a co kasino řeklo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále neodpověděli, jestli chceš, můžu ti poslat jarvo osobně

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Nepotřebuji to, kasino potřebuje dokončit proces a my nejsme kasino. Takže budete muset být trpěliví, protože takové věci je třeba nejprve ověřit a není to okamžité. Takže jak jsem řekl, musíte být trpěliví. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hahaha.....Jarvo a Radka k vyřešení vaší reklamace....??????

Bratře, prosím, zavolej mi v 9 hodin ve 4 hodiny ráno


Řeknu vám, jak z nich vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dal jsem jim všechny dokumenty, ale nic se nestalo, neodpovídají, jen mě ignorují

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hahaha.....Jarvo a Radka k vyřešení vaší reklamace....??????

Bratře, prosím, zavolej mi v 9 hodin ve 4 hodiny ráno


Řeknu vám, jak z nich vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Já a Radka stížnosti neřešíme. Pokud jste si toho nevšimli, jsme pouze správci fóra a proces stížnosti řeší jiní kolegové.

Co tím myslíte, jak si hráč může vybrat peníze z kasina? Jak se vám podařilo odstoupit, když chcete pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dal jsem jim všechny dokumenty, ale nic se nestalo, neodpovídají, jen mě ignorují

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zrovna včera jste dal dokument kasinu. Zkuste prosím být trpěliví a nechte kasino, aby se podívalo, zda je vše v pořádku. Myslím, že nemusíte být hned netrpěliví, protože to může nějakou dobu trvat. Pokud se vám kasino stále neozve a neodpoví, pokusíme se vám pomoci. Pamatujte, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC. Tak tomu dej ještě čas.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky