Víte, že jsme náš přístup vysvětlili spravedlivě a otevřeně. Jediné, co děláte, je kousání do ruky, což může nakonec pomoci. Myslíte si, že je to moudré?
Jen se smiřte s tím, že se stížností musíte držet. Pamatujte na 14denní proces, o kterém jsme vás informovali. Vzhledem k tomu, že tento časový rámec nebyl splněn, je v našich očích příliš brzy na vyšetřování. Dokud svou stížnost neaktualizujete o novinky, naznačuje to opak. Chápeš můj význam?
Všimli jste si také, že mnoho zemí má státní bankovní svátek? Opravdu si myslím, že by ses měl uklidnit a přestat být hloupě hrubý. 🙏
Buďte si jisti, že:
„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
(zdroj zde )
Doufám, že chápete, že je třeba uzavřít celé vyšetřování, aby se rozhodlo, zda se něco nestalo. Z pochopitelných důvodů index bezpečnosti nezapočítává nedokončené stížnosti nebo neprokázané zkušenosti zveřejněné na fóru. To by bylo skutečně nezodpovědné.
Snažte se být trpěliví a spolupracovat na stížnosti; na tom záleží.
You know we have explained our approach fairly and openly. The only thing you're doing is biting the hand, which may eventually help. Do you think this is wise?
Just accept that you need to stick with the complaint. Mind the 14-day process we informed you about. Since this time frame has not been met, in our eyes, it's too soon to investigate. Until you update your complaint with news, that would suggest otherwise. Do you catch my meaning?
Have you also noticed that many countries have a national banking holiday? I truly think you should calm yourself and stop being stupidly rude. 🙏
Be assured that:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
(source here)
I hope you understand that the whole investigation needs to be concluded to decide whether something wrong was done. For an obvious reason, the safety index does not count unfinished complaints or unproven experiences posted on the forum. That would be truly irresponsible.
Try to be patient and cooperate through the complaint; this is what matters.
Automaticky přeloženo: