FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
40995 zobrazení 291 odpovědí |
|
1...6 7 8...15
před 11 měsíci

Jo, ale jejich zákaznická podpora je tak hloupá a vědí, co říkat stejné věci, jen opakovaně říkají stejné věci tak otravné

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ztráta času diskutovat na tomto fóru

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Naprosté obtěžování.....i přes sdílení všech možných dokumentů stále žádají irelevantní bankovní dopisy.


Prohlášení jasně neukazuje žádný kredit mého výběru.


Falešné....Podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 11 měsíci

Co konkrétně vám kasino říká. Ať tak či onak, kasino má 14 dní na vyřešení KYC, takže jste teprve na začátku a nemyslím si, že je tak snadné vše zkontrolovat hned a mezi svátky.

Pokud jde o bankovní dopisy, pokud je kasino potřebuje, budete je muset poskytnout. Máte přístup k takovým dokumentům?

Říkám to, protože to jsou běžné věci, které hráči potřebují k ověření účtu.

Máte však i reklamaci, takže pokud se ve zmíněném čase nic nevyřeší, pak se vám náš tým pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Potřebují tento zbytečný dopis z mé banky, file Moje banka řekla, že mi poskytnou výpisy z účtu se Stamem a podepíší to je největší důkaz, že peníze nejsou připsány na můj účet

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 11 měsíci

Dobře, máš to, tak jaký to má smysl?

Chci jen říct, že je to docela staré. Tento dopis odkazuje na transakci ze dne 23.7

Je to náhodou důkaz o neúspěšném vkladu? To by dávalo lepší smysl. Pokud mi rozumíte, jak by mohla vaše banka znát přesné údaje o převodu v případě chybějícího výběru? Pro mě to nedává smysl.

Můžete nám trochu pomoci sdílením nejnovější poptávky kasina? To by bylo něco, s čím bychom mohli pracovat, myslím.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je vzorový dopis, chtějí tento typ a moje banka řekla, že výpisy z účtu s podpisem a razítkem jsou největším důkazem, že peníze nebyly připsány

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 11 měsíci

To už jsme bohužel slyšeli. Prosím o přepis printscreenu některých oficiálních emailů. Je mi líto, ale mám pocit, že tyto informace by nás posunuly dále.

Zkuste se řídit mou logikou: Pokud chce kasino dokázat, že výběr nebyl přijat, řekl bych, že musíte poskytnout nejnovější prohlášení. Mabe celý výpis - to znamená: celou historii vašeho bankovního účtu, nejen izolovanou transakci. Rozumíš mi, prosím?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, dal jsem jim úplný výpis z oficiálního bankovního účtu, zítra jim dám úplný měsíční výpis s podpisem a razítkem

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Chladný! Vsadím se, že tohle změní hru. Informujte nás a hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

den 7 stále nedostal peníze ani žádnou odpověď od mostbet no 1 podvod kasino a kasino guru navrhují hrát s tím. nejhorší nový rok vůbec, tolik frustrace a smutku

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet

Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem zcela přesvědčen, že jste si nás spletli s oficiálním regulátorem – neneseme žádnou odpovědnost za žádné kasino . Místo toho a zcela zdarma podporujeme hráče v nouzi – jako jste vy.

Je mi líto, že to říkám, ale jak již bylo vysvětleno: „Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o stažení , zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Navrhuji, abyste svou stížnost aktualizovali, protože nic z toho, co napíšete zde na fóru, se nedostane k osobě zpracovávající stížnosti. Neváhejte a aktualizujte svou stížnost nyní: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Víte, že jsme náš přístup vysvětlili spravedlivě a otevřeně. Jediné, co děláte, je kousání do ruky, což může nakonec pomoci. Myslíte si, že je to moudré?

Jen se smiřte s tím, že se stížností musíte držet. Pamatujte na 14denní proces, o kterém jsme vás informovali. Vzhledem k tomu, že tento časový rámec nebyl splněn, je v našich očích příliš brzy na vyšetřování. Dokud svou stížnost neaktualizujete o novinky, naznačuje to opak. Chápeš můj význam?

Všimli jste si také, že mnoho zemí má státní bankovní svátek? Opravdu si myslím, že by ses měl uklidnit a přestat být hloupě hrubý. 🙏

Buďte si jisti, že:

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

(zdroj zde )

Doufám, že chápete, že je třeba uzavřít celé vyšetřování, aby se rozhodlo, zda se něco nestalo. Z pochopitelných důvodů index bezpečnosti nezapočítává nedokončené stížnosti nebo neprokázané zkušenosti zveřejněné na fóru. To by bylo skutečně nezodpovědné.

Snažte se být trpěliví a spolupracovat na stížnosti; na tom záleží.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ohk i wiil čekat více již 9 dnů skončilo a stále čekám, doufám, že dostanu své peníze. i další hráči

Mostbet ví, že to, co dělají, jen sdílejí s hráči falešné transakce, ne bez žádného jiného důkazu, že nic neprokazují, ukazují mi celou transakci, jako jsem ukázal jim. doufám, že budeš férový kasino guru radka

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet

Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, obávám se, že nejlepší bude zkusit licenční úřad, protože se obvykle nezapojujeme do sporů o sportovní sázení.

Chcete-li najít způsob, jak toho dosáhnout, doporučuji procházet tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti na licenci ANT Curacao .

Je mi líto, že vám s největší pravděpodobností nebudeme moci pomoci, ale počkejte prosím na Tomáše.

Protože podle toho, co vidím ve stížnosti , vaše situace zní spíše jako technický problém, kdo ví? Možná existuje způsob, jak vás podpořit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Proč byla moje recenze nevyřízena

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Máte vysvětlení; přečtěte si e-mail, který jste dostali, prosím.

Udělám pro vás stručnou verzi: Jakmile bude vaše stížnost otevřena, čeká se na posouzení. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude přezkoumání připraveno ke kontrole prokazatelnosti. Nebojte se, prosím; jde o standardní postup.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky