FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
35002 zobrazení 281 odpovědí |
|
1...6 7 8...15
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Jo, ale jejich zákaznická podpora je tak hloupá a vědí, co říkat stejné věci, jen opakovaně říkají stejné věci tak otravné

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ztráta času diskutovat na tomto fóru

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Naprosté obtěžování.....i přes sdílení všech možných dokumentů stále žádají irelevantní bankovní dopisy.


Prohlášení jasně neukazuje žádný kredit mého výběru.


Falešné....Podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 9 měsíci

Co konkrétně vám kasino říká. Ať tak či onak, kasino má 14 dní na vyřešení KYC, takže jste teprve na začátku a nemyslím si, že je tak snadné vše zkontrolovat hned a mezi svátky.

Pokud jde o bankovní dopisy, pokud je kasino potřebuje, budete je muset poskytnout. Máte přístup k takovým dokumentům?

Říkám to, protože to jsou běžné věci, které hráči potřebují k ověření účtu.

Máte však i reklamaci, takže pokud se ve zmíněném čase nic nevyřeší, pak se vám náš tým pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Potřebují tento zbytečný dopis z mé banky, file Moje banka řekla, že mi poskytnou výpisy z účtu se Stamem a podepíší to je největší důkaz, že peníze nejsou připsány na můj účet

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 9 měsíci

Dobře, máš to, tak jaký to má smysl?

Chci jen říct, že je to docela staré. Tento dopis odkazuje na transakci ze dne 23.7

Je to náhodou důkaz o neúspěšném vkladu? To by dávalo lepší smysl. Pokud mi rozumíte, jak by mohla vaše banka znát přesné údaje o převodu v případě chybějícího výběru? Pro mě to nedává smysl.

Můžete nám trochu pomoci sdílením nejnovější poptávky kasina? To by bylo něco, s čím bychom mohli pracovat, myslím.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je vzorový dopis, chtějí tento typ a moje banka řekla, že výpisy z účtu s podpisem a razítkem jsou největším důkazem, že peníze nebyly připsány

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 9 měsíci

To už jsme bohužel slyšeli. Prosím o přepis printscreenu některých oficiálních emailů. Je mi líto, ale mám pocit, že tyto informace by nás posunuly dále.

Zkuste se řídit mou logikou: Pokud chce kasino dokázat, že výběr nebyl přijat, řekl bych, že musíte poskytnout nejnovější prohlášení. Mabe celý výpis - to znamená: celou historii vašeho bankovního účtu, nejen izolovanou transakci. Rozumíš mi, prosím?

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, dal jsem jim úplný výpis z oficiálního bankovního účtu, zítra jim dám úplný měsíční výpis s podpisem a razítkem

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 9 měsíci

Chladný! Vsadím se, že tohle změní hru. Informujte nás a hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

den 7 stále nedostal peníze ani žádnou odpověď od mostbet no 1 podvod kasino a kasino guru navrhují hrát s tím. nejhorší nový rok vůbec, tolik frustrace a smutku

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet

Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem zcela přesvědčen, že jste si nás spletli s oficiálním regulátorem – neneseme žádnou odpovědnost za žádné kasino . Místo toho a zcela zdarma podporujeme hráče v nouzi – jako jste vy.

Je mi líto, že to říkám, ale jak již bylo vysvětleno: „Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o stažení , zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Navrhuji, abyste svou stížnost aktualizovali, protože nic z toho, co napíšete zde na fóru, se nedostane k osobě zpracovávající stížnosti. Neváhejte a aktualizujte svou stížnost nyní: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Víte, že jsme náš přístup vysvětlili spravedlivě a otevřeně. Jediné, co děláte, je kousání do ruky, což může nakonec pomoci. Myslíte si, že je to moudré?

Jen se smiřte s tím, že se stížností musíte držet. Pamatujte na 14denní proces, o kterém jsme vás informovali. Vzhledem k tomu, že tento časový rámec nebyl splněn, je v našich očích příliš brzy na vyšetřování. Dokud svou stížnost neaktualizujete o novinky, naznačuje to opak. Chápeš můj význam?

Všimli jste si také, že mnoho zemí má státní bankovní svátek? Opravdu si myslím, že by ses měl uklidnit a přestat být hloupě hrubý. 🙏

Buďte si jisti, že:

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

(zdroj zde )

Doufám, že chápete, že je třeba uzavřít celé vyšetřování, aby se rozhodlo, zda se něco nestalo. Z pochopitelných důvodů index bezpečnosti nezapočítává nedokončené stížnosti nebo neprokázané zkušenosti zveřejněné na fóru. To by bylo skutečně nezodpovědné.

Snažte se být trpěliví a spolupracovat na stížnosti; na tom záleží.


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ohk i wiil čekat více již 9 dnů skončilo a stále čekám, doufám, že dostanu své peníze. i další hráči

Mostbet ví, že to, co dělají, jen sdílejí s hráči falešné transakce, ne bez žádného jiného důkazu, že nic neprokazují, ukazují mi celou transakci, jako jsem ukázal jim. doufám, že budeš férový kasino guru radka

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet

Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Upřímně řečeno, obávám se, že nejlepší bude zkusit licenční úřad, protože se obvykle nezapojujeme do sporů o sportovní sázení.

Chcete-li najít způsob, jak toho dosáhnout, doporučuji procházet tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti na licenci ANT Curacao .

Je mi líto, že vám s největší pravděpodobností nebudeme moci pomoci, ale počkejte prosím na Tomáše.

Protože podle toho, co vidím ve stížnosti , vaše situace zní spíše jako technický problém, kdo ví? Možná existuje způsob, jak vás podpořit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Proč byla moje recenze nevyřízena

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 9 měsíci

Máte vysvětlení; přečtěte si e-mail, který jste dostali, prosím.

Udělám pro vás stručnou verzi: Jakmile bude vaše stížnost otevřena, čeká se na posouzení. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude přezkoumání připraveno ke kontrole prokazatelnosti. Nebojte se, prosím; jde o standardní postup.


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky