Naprosté obtěžování.....i přes sdílení všech možných dokumentů stále žádají irelevantní bankovní dopisy.
Prohlášení jasně neukazuje žádný kredit mého výběru.
Falešné....Podvodné kasino
Sheer harassment.....despite sharing all possible documents they keep asking for irrelevant Bank letters.
Statement clearly shows no credit of my withdrawal.
Fake....Fraudulent Casino
Co konkrétně vám kasino říká. Ať tak či onak, kasino má 14 dní na vyřešení KYC, takže jste teprve na začátku a nemyslím si, že je tak snadné vše zkontrolovat hned a mezi svátky.
Pokud jde o bankovní dopisy, pokud je kasino potřebuje, budete je muset poskytnout. Máte přístup k takovým dokumentům?
Říkám to, protože to jsou běžné věci, které hráči potřebují k ověření účtu.
Máte však i reklamaci, takže pokud se ve zmíněném čase nic nevyřeší, pak se vám náš tým pokusí pomoci.
What specifically is the casino telling you. Either way, the casino has 14 days to sort out KYC, so you're just getting started and I don't think it's that easy to check everything right away and between holidays.
As far as bank letters are concerned, if the casino needs them you will have to provide them. Do you have access to such documents ?
I say this because these are common things that players need for account verification.
However, you also have a complaint, so if nothing is resolved in the mentioned time, then our team will try to help you.
Potřebují tento zbytečný dopis z mé banky, Moje banka řekla, že mi poskytnou výpisy z účtu se Stamem a podepíší to je největší důkaz, že peníze nejsou připsány na můj účet
They need this unnecessary letter from my bank, My bank said they will provide me bank statements with Stam and sign this is biggest proof that money is not credited to my account
Dobře, máš to, tak jaký to má smysl?
Chci jen říct, že je to docela staré. Tento dopis odkazuje na transakci ze dne 23.7
Je to náhodou důkaz o neúspěšném vkladu? To by dávalo lepší smysl. Pokud mi rozumíte, jak by mohla vaše banka znát přesné údaje o převodu v případě chybějícího výběru? Pro mě to nedává smysl.
Můžete nám trochu pomoci sdílením nejnovější poptávky kasina? To by bylo něco, s čím bychom mohli pracovat, myslím.
Fine, you have it, so what is the point?
I just want to say it is quite old, however. This letter is referring to a transaction from 07.11.23
Is it, by any chance, proof of a failed deposit? That would make better sense. If you catch my meaning, how could your bank know precise transfer details in case of a missing withdrawal? To me, it makes little sense.
Can you help us a bit by sharing the latest casino demand? That would be something we can work with, I reckon.
To je vzorový dopis, chtějí tento typ a moje banka řekla, že výpisy z účtu s podpisem a razítkem jsou největším důkazem, že peníze nebyly připsány
That's the sample letter, they want this type of latter and my bank said bank statements with sign and stamp is biggest proof that money didn't credited
To už jsme bohužel slyšeli. Prosím o přepis printscreenu některých oficiálních emailů. Je mi líto, ale mám pocit, že tyto informace by nás posunuly dále.
Zkuste se řídit mou logikou: Pokud chce kasino dokázat, že výběr nebyl přijat, řekl bych, že musíte poskytnout nejnovější prohlášení. Mabe celý výpis - to znamená: celou historii vašeho bankovního účtu, nejen izolovanou transakci. Rozumíš mi, prosím?
Sadly, we have already heard that. I'm asking for a transcript of the printscreen of some official emails. I'm sorry, but I feel this kind of information would get us further.
Try to follow my logic: If the casino wants to prove a withdrawal has not been received, I'd say you need to provide the most recent statement. Mabe the full statement - meaning: your full bank account history, not just an isolated transaction. Do you understand me, please?
Ano, dal jsem jim úplný výpis z oficiálního bankovního účtu, zítra jim dám úplný měsíční výpis s podpisem a razítkem
Yeah I gave them full statement official bank statement, tomorrow I will give them full monthly statement with sign and stamp
Chladný! Vsadím se, že tohle změní hru. Informujte nás a hodně štěstí.
Cool! I bet this is the game-changer. Keep us posted, and good luck.
Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.
i just provided them with bank statements with sign and stamp of bank manager. this is biggest proof that money never credited to my account , this my hardworking money and i plyed with mostbet because of casino guru suggestion. so now its your responsibility. please do something.
Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?
So many complaints from players for mostbet, how can you add mostbet in suggestions list and give them 9.5 stars 🌟 this is ridiculous 🙄 are you the partner in crime with them?
den 7 stále nedostal peníze ani žádnou odpověď od mostbet no 1 podvod kasino a kasino guru navrhují hrát s tím. nejhorší nový rok vůbec, tolik frustrace a smutku
day 7 still didnt get anr money or any reply from mostbet no 1 fraud casino and casinoguru suggest to play with it.worse new year ever , so much frustration and sadness
Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet
Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.
In general, at first they froze me, I sent all the documents, they didn’t respond to messages for a month and still no answer, in the end today I tried to log into my account and voila, the login information was entered incorrectly, although they are correct, support doesn’t know anything , in this case, I will assume that they stole money from me and blocked my account
Does it make sense to write to their licensee and does anyone have a link to the site? I won't give them a dime.
В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт
Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.
Právě jsem jim poskytl bankovní výpisy s podpisem a razítkem bankovního manažera. toto je největší důkaz toho, že peníze nebyly nikdy připsány na můj účet, jsou to moje tvrdě pracující peníze a já jsem hrával s mostbet kvůli návrhu kasinového guru. takže teď je to vaše zodpovědnost. prosím udělej něco.
i just provided them with bank statements with sign and stamp of bank manager. this is biggest proof that money never credited to my account , this my hardworking money and i plyed with mostbet because of casino guru suggestion. so now its your responsibility. please do something.
Jsem zcela přesvědčen, že jste si nás spletli s oficiálním regulátorem – neneseme žádnou odpovědnost za žádné kasino . Místo toho a zcela zdarma podporujeme hráče v nouzi – jako jste vy.
Je mi líto, že to říkám, ale jak již bylo vysvětleno: „Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o stažení , zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."
Navrhuji, abyste svou stížnost aktualizovali, protože nic z toho, co napíšete zde na fóru, se nedostane k osobě zpracovávající stížnosti. Neváhejte a aktualizujte svou stížnost nyní: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏
I'm quite convinced you mistook us for the official regulator - we have no responsibility over any casino. Instead, and completely for free, we support players in need - like yourself.
I'm sorry to say that, but as was already explained, "If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I suggest you keep your complaint up to date because nothing you write here on the forum gets to the complaint handler. Feel free to update your complaint now: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏
Tolik stížností od hráčů na většinu sázek, jak můžete přidat většinu sázek do seznamu návrhů a dát jim 9,5 hvězdičky 🌟 to je směšné 🙄 jste s nimi partner ve zločinu?
So many complaints from players for mostbet, how can you add mostbet in suggestions list and give them 9.5 stars 🌟 this is ridiculous 🙄 are you the partner in crime with them?
Víte, že jsme náš přístup vysvětlili spravedlivě a otevřeně. Jediné, co děláte, je kousání do ruky, což může nakonec pomoci. Myslíte si, že je to moudré?
Jen se smiřte s tím, že se stížností musíte držet. Pamatujte na 14denní proces, o kterém jsme vás informovali. Vzhledem k tomu, že tento časový rámec nebyl splněn, je v našich očích příliš brzy na vyšetřování. Dokud svou stížnost neaktualizujete o novinky, naznačuje to opak. Chápeš můj význam?
Všimli jste si také, že mnoho zemí má státní bankovní svátek? Opravdu si myslím, že by ses měl uklidnit a přestat být hloupě hrubý. 🙏
Buďte si jisti, že:
„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
(zdroj zde )
Doufám, že chápete, že je třeba uzavřít celé vyšetřování, aby se rozhodlo, zda se něco nestalo. Z pochopitelných důvodů index bezpečnosti nezapočítává nedokončené stížnosti nebo neprokázané zkušenosti zveřejněné na fóru. To by bylo skutečně nezodpovědné.
Snažte se být trpěliví a spolupracovat na stížnosti; na tom záleží.
You know we have explained our approach fairly and openly. The only thing you're doing is biting the hand, which may eventually help. Do you think this is wise?
Just accept that you need to stick with the complaint. Mind the 14-day process we informed you about. Since this time frame has not been met, in our eyes, it's too soon to investigate. Until you update your complaint with news, that would suggest otherwise. Do you catch my meaning?
Have you also noticed that many countries have a national banking holiday? I truly think you should calm yourself and stop being stupidly rude. 🙏
Be assured that:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
(source here)
I hope you understand that the whole investigation needs to be concluded to decide whether something wrong was done. For an obvious reason, the safety index does not count unfinished complaints or unproven experiences posted on the forum. That would be truly irresponsible.
Try to be patient and cooperate through the complaint; this is what matters.
ohk i wiil čekat více již 9 dnů skončilo a stále čekám, doufám, že dostanu své peníze. i další hráči
Mostbet ví, že to, co dělají, jen sdílejí s hráči falešné transakce, ne bez žádného jiného důkazu, že nic neprokazují, ukazují mi celou transakci, jako jsem ukázal jim. doufám, že budeš férový kasino guru radka
ohk i wiil wait more already 9 days finished and still waiting , i hope i will get my money. and other players also
mostbet know that what they are doing , they just sharing with players fake transaction no with no other proof that no proving nothing show me full transaction like i shown them. i hope you will be fair casino guru radka
Obecně mě nejdřív zamrzli, odeslal jsem všechny dokumenty, měsíc nereagovali na zprávy a stále žádná odpověď, nakonec jsem se dnes pokusil přihlásit na svůj účet a voila, přihlašovací údaje byly zadány špatně , i když mají pravdu, podpora nic neví, v tomto případě budu předpokládat, že mi ukradli peníze a zablokovali můj účet
Má smysl psát jejich držiteli licence a má někdo odkaz na stránky? Nedám jim ani korunu.
In general, at first they froze me, I sent all the documents, they didn’t respond to messages for a month and still no answer, in the end today I tried to log into my account and voila, the login information was entered incorrectly, although they are correct, support doesn’t know anything , in this case, I will assume that they stole money from me and blocked my account
Does it make sense to write to their licensee and does anyone have a link to the site? I won't give them a dime.
В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт
Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.
Upřímně řečeno, obávám se, že nejlepší bude zkusit licenční úřad, protože se obvykle nezapojujeme do sporů o sportovní sázení.
Chcete-li najít způsob, jak toho dosáhnout, doporučuji procházet tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti na licenci ANT Curacao .
Je mi líto, že vám s největší pravděpodobností nebudeme moci pomoci, ale počkejte prosím na Tomáše.
Protože podle toho, co vidím ve stížnosti , vaše situace zní spíše jako technický problém, kdo ví? Možná existuje způsob, jak vás podpořit.
Frankly, I fear your best shot is to try the licensing authority because, usually, we do not engage in sports betting disputes.
To find the way to do so, I suggest browsing this guide focused on the ANT Curacao license complaint process.
I'm sorry to say that we won't most likely be able to help you, but please wait for Tomas.
Since, from what I see in the complaint, your situation sounds more like a sort of technical issue, who knows? Maybe there is a way to help support you.
Máte vysvětlení; přečtěte si e-mail, který jste dostali, prosím.
Udělám pro vás stručnou verzi: Jakmile bude vaše stížnost otevřena, čeká se na posouzení. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude přezkoumání připraveno ke kontrole prokazatelnosti. Nebojte se, prosím; jde o standardní postup.
You got the explanation; read the email you got, please.
I'll make a short version for you: As soon as your complaint is open, the review is pending. Once the complaint is closed, the review will be ready for a provability check. Don't worry, please; this is a standard procedure.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.