NYNÍ S DALŠÍM TRX Č
TOTO JE STARŠÍ
""""Podle našich záznamů byl váš výběr úspěšně zpracován a potvrzen sázkovou společností s UTR: 335920929747 . To znamená, že prostředky byly uvolněny z našeho systému a měly být převedeny na vámi určený bankovní účet""".
A TEĎ ŘÍKAJÍ, TOTO JE TOHLE NOVÉ
"""pane, kontaktujte prosím svou banku s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. . Jsem si jistý, že váš problém bude vyřešen z vaší banky""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Takže jste podal stížnost i na úřad, ano? Viděl jsem, že to máte u nás také otevřené a jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne.
Pokud jde o úřad, může jim chvíli trvat, než odepíší, ale pokud dostanete odpověď, určitě se s námi můžete podělit.
Prozatím si budeme muset počkat.
So you established the complaint on authority as well, yes ? I saw that you also have it open with us and I am curious how it will turn out in the end.
As far as the authority is concerned, it may take them a while to write it off, but if you get an answer you can certainly share it with us.
For the time being we will have to wait.
NYNÍ S DALŠÍM TRX Č
TOTO JE STARŠÍ
""""Podle našich záznamů byl váš výběr úspěšně zpracován a potvrzen sázkovou společností s UTR: 335920929747 . To znamená, že prostředky byly uvolněny z našeho systému a měly být převedeny na vámi určený bankovní účet""".
A TEĎ ŘÍKAJÍ, TOTO JE TOHLE NOVÉ
"""pane, kontaktujte prosím svou banku s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. . Jsem si jistý, že váš problém bude vyřešen z vaší banky""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Hmm, je docela zvláštní, že předtím bylo UTR jiné, ale jelikož ti napsali další email, bylo by asi nejlepší ověřit si, jestli kasino mluví pravdu a zajít do banky. Myslím, že to je to nejmenší, co můžete udělat, a doufám, že své peníze dostanete.
Mohl byste se mi vrátit, až budete vědět, jak to je?
Hmm, it's quite strange that the UTR was different before, but since they wrote you another email, it would probably be best to check if the casino is telling the truth and go to the bank. I think that's the least you can do and I hope you will get your money.
Could you get back to me when you know how it is ?
banka řekla, že přes tento utr nebo trx nepřišly žádné peníze a dal jsem kasinu tyto bankovní výpisy se znakem a razítky. a ještě jedna věc k tomu, že ten bot různé utr má přesně stejné datum a čas. falešné všechny
bank said no money came through this utr or trx and i gave casino this bank statements with sign and stamps. and one more thing to that bot different utr has exact same date and time. fake all
No, ne moc přesvědčivé!
Nejsem si jistý, zda jsem již dříve zmínil aktualizace stížností, ale prozatím by bylo opravdu dobré je aktualizovat: použijte tento odkaz pro aktualizaci Kristiny, prosím.
Je lepší ji informovat o nejnovějších zprávách.
Well, not very convincing!
I'm not sure whether I mentioned the complaint updates before, but for now, it would be truly good to update it: use this link to update Kristina, please.
It's better to keep her informed about the latest news.
Vynikající. Když máte něco nového, můžete svou stížnost aktualizovat.
Na nové informace a jak se celá situace vyvine si však budeme muset zatím počkat.
Excellent. When you have something new you can update your complaint.
However, for now we will have to wait for new information and how the whole situation develops.
Dobře, takže budete muset počkat, až se vám ozve náš tým nebo vám kasino odpoví.
Zatím není co dělat. Musíme být trpěliví.
Okay, so you'll have to wait for our team to get back to you or the casino to respond to you.
For now, there's nothing more to do. We have to be patient.
Jejich dnešní oficiální pošta
Dobrý den, Vážený PATHAN SALMAN KHAN!
Omlouváme se za dlouhou reakci a nepříjemnosti.
Informace jsme pečlivě prověřili. Výběr (13860 indických rupií) byl úspěšně potvrzen sázkovou společností (jedinečné číslo transakce INDBN25126590630).
Chcete-li zjistit informace o nedostatku finančních prostředků na vašich údajích, musíte kontaktovat svou banku/platební systém s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. Pokud banka/platební systém nemůže najít prostředky pomocí tohoto kódu, musíte poskytnout snímek obrazovky oficiální odpovědi banky/platebního systému na základě výsledků kontroly kódu a výpis z účtu (výpis operací z platebního systému) z datum výběru prostředků do dnešního dne ve formátu PDF.
Hezký den!
S pozdravem tým sociálních médií Mostbet
Stará pošta
Dobrý den, Vážený PATHAN SALMAN KHAN!
Pro další objasnění okolností potřebujete dopis od banky se všemi podpisy a pečetěmi.
Musíte poskytnout oficiální bankovní dopis, který uvádí, že na tomto utr 335920929747 nebyly za období od 25. 12. 2023 do dneška žádné účtenky 13860.
Bez tohoto dokumentu váš problém bohužel nevyřešíme (Výpis z bankovního účtu nestačí.) Budeme čekat na vaši odpověď.
Děkuji a přeji hezký den
Their official mail today
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
We apologize for the long response and for the inconvenience.
We have carefully checked the information. The withdrawal (13860 Indian Rupee) was successfully confirmed by the Betting Company ( a unique transaction numbe INDBN25126590630).
To find out information about the lack of funds on your details, you need to contact your bank/payment system with a unique transaction number INDBN25126590630. If the bank/payment system cannot find funds using this code, you must provide a screenshot of the official response of the bank/payment system based on the results of checking the code and a bank statement (statement of operations from the payment system) from the date of withdrawal of funds to today in PDF format.
Have a nice day!
Sincerely, Mostbet social media team
Old mail
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
For further clarification of the circumstances, you need a letter from the bank with all signatures and seals.
You must provide an official bank letter indicating that there were no receipts of 13860 on this utr 335920929747 for the period from 25.12.2023 to today.
Unfortunately, we will not solve your problem without this document (A bank statement isn't enough.) We'll be waiting for your response.
Thank you and have a nice day
Zdá se, že pokaždé je to jiné číslo transakce, které vám kasino poskytne.
Nezbývá však asi nic jiného, než banku znovu kontaktovat a ve spolupráci s ní zjistit, zda je vše tak, jak kasino uvádí. Pokud tomu tak není, pak máte stížnost a můžete Kristinu aktualizovat s tím, co kasino napsalo a co jste zjistili.
Určitě nám také dejte vědět, co jste se naučili.
Well, it seems like every time it's a different transaction number that the casino gives you.
However, there is probably nothing to do but to contact the bank again and work with them to find out if everything is as the casino says it is. If this is not the case, then you have a complaint and you can update Kristina with what the casino has written and what you have found out.
Definitely let us know what you learned as well.
Před 2 hodinami jsem se od banky dozvěděl, že žádná taková transakce neprobíhá, moje banka je standardní autorizovaná mezinárodní banka a velmi zodpovědná a respektovaná banka. Jsou naštvaní, že 25. prosince žádná taková transakce neprobíhá. Právě jsem jim poslal poslední bankovní výpis s podepsat a razítka bankovního manažera a jasně ukazuje, že žádná taková transakce neexistuje
I learned from bank 2 hours ago there's no transaction like that,my bank is standard chartered bank international bank and very responsible and respected bank.they are angry now that there is no such transaction on 25th December.i just sent them latest bank statement with sign and stamps of bank manager and its clearly shows there's no such transaction
Oh, doufal jsem, že bys mohl mít větší štěstí v bance.
Stížnost se zdá být jediným pevným základem, který v současnosti stále existuje. Myslím, že to musí být hrozný pocit, ale vydrž. Dokud bude stížnost otevřena, není konec. 🙏
Oh, I was hoping you could have better luck with the bank.
The complaint appears to be the only solid ground still present right now. I imagine it must feel horrible, but hold on. As long as the complaint is opened, it is not over. 🙏
Co víc štěstí, mám výpis z účtu se znakem a razítky, jasně ukazuje, že peníze nebyly nikdy připsány, o čem to mluvíte, tolik neobjektivní odpověď, jaký silný základ bankovního výpisu je nejsilnější důkaz, nemyslím si, že jste dostatečně fér
What better luck , I have bank statement with sign and stamps its clearly shows that money never credited, what are you talking about, so much biased reply, what strong ground bank statement is strongest evidence, I don't think you are fair enough
Ano, a to také znamená, že problém není blíž ke konci. Sám bych to nenazval štěstím. Ale na tom nezáleží. Vaše stížnost bude brzy aktualizována.
Nevím, proč si myslíte, že nejsme fér. Zde na fóru si prostě jen povídáme o vaší situaci. Řešením je reklamace.
Navrhuji, abyste zítra navštívili stížnost, abyste Kristině oznámili, že s platbou se zatím nedařilo.
Věřte mi, je to dobrá rada.
Mějte se fajn 🙏
Yes, and it also means that the issue is no closer to its end. I would not call that a stroke of luck myself. But it does not matter. Your complaint is soon to be updated.
I have no idea what makes you think we are not fair. Here on the forum, we're simply chatting about your situation. The solution comes from the complaint.
I suggest you visit the complaint tomorrow to let Kristina know there has been no luck with the payment so far.
Believe me, it is good advice.
Have a good one 🙏
Můj dotaz zní, pokud se hlásím k mezinárodní organizaci pro boj s kyberzločinem, udělal už někdo něco podobného a jak to dopadlo? Mostbet mi ukradl 550 usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.