FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
40937 zobrazení 291 odpovědí |
|
1...7 8 9...15
Radka
před 10 měsíci

ohk pochopit.


Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Napsal jsem společnosti Curaçao Antilephone NV, ale za týden jsem od nich nedostal odpověď



Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

NYNÍ S DALŠÍM TRX Č

TOTO JE STARŠÍ

""""Podle našich záznamů byl váš výběr úspěšně zpracován a potvrzen sázkovou společností s UTR: 335920929747 . To znamená, že prostředky byly uvolněny z našeho systému a měly být převedeny na vámi určený bankovní účet""".


A TEĎ ŘÍKAJÍ, TOTO JE TOHLE NOVÉ

"""pane, kontaktujte prosím svou banku s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. . Jsem si jistý, že váš problém bude vyřešen z vaší banky""".

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Napsal jsem společnosti Curaçao Antilephone NV, ale za týden jsem od nich nedostal odpověď



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže jste podal stížnost i na úřad, ano? Viděl jsem, že to máte u nás také otevřené a jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne.

Pokud jde o úřad, může jim chvíli trvat, než odepíší, ale pokud dostanete odpověď, určitě se s námi můžete podělit.

Prozatím si budeme muset počkat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

NYNÍ S DALŠÍM TRX Č

TOTO JE STARŠÍ

""""Podle našich záznamů byl váš výběr úspěšně zpracován a potvrzen sázkovou společností s UTR: 335920929747 . To znamená, že prostředky byly uvolněny z našeho systému a měly být převedeny na vámi určený bankovní účet""".


A TEĎ ŘÍKAJÍ, TOTO JE TOHLE NOVÉ

"""pane, kontaktujte prosím svou banku s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. . Jsem si jistý, že váš problém bude vyřešen z vaší banky""".

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hmm, je docela zvláštní, že předtím bylo UTR jiné, ale jelikož ti napsali další email, bylo by asi nejlepší ověřit si, jestli kasino mluví pravdu a zajít do banky. Myslím, že to je to nejmenší, co můžete udělat, a doufám, že své peníze dostanete.

Mohl byste se mi vrátit, až budete vědět, jak to je?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

banka řekla, že přes tento utr nebo trx nepřišly žádné peníze a dal jsem kasinu tyto bankovní výpisy se znakem a razítky. a ještě jedna věc k tomu, že ten bot různé utr má přesně stejné datum a čas. falešné všechny

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

No, ne moc přesvědčivé!

Nejsem si jistý, zda jsem již dříve zmínil aktualizace stížností, ale prozatím by bylo opravdu dobré je aktualizovat: použijte tento odkaz pro aktualizaci Kristiny, prosím.

Je lepší ji informovat o nejnovějších zprávách.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

udělal jsem to

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Vynikající. Když máte něco nového, můžete svou stížnost aktualizovat.

Na nové informace a jak se celá situace vyvine si však budeme muset zatím počkat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

stále žádná odpověď od mostbet

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Dobře, takže budete muset počkat, až se vám ozve náš tým nebo vám kasino odpoví.

Zatím není co dělat. Musíme být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jejich dnešní oficiální pošta

Dobrý den, Vážený PATHAN SALMAN KHAN!


Omlouváme se za dlouhou reakci a nepříjemnosti.


Informace jsme pečlivě prověřili. Výběr (13860 indických rupií) byl úspěšně potvrzen sázkovou společností (jedinečné číslo transakce INDBN25126590630).


Chcete-li zjistit informace o nedostatku finančních prostředků na vašich údajích, musíte kontaktovat svou banku/platební systém s jedinečným číslem transakce INDBN25126590630. Pokud banka/platební systém nemůže najít prostředky pomocí tohoto kódu, musíte poskytnout snímek obrazovky oficiální odpovědi banky/platebního systému na základě výsledků kontroly kódu a výpis z účtu (výpis operací z platebního systému) z datum výběru prostředků do dnešního dne ve formátu PDF.

Hezký den!



S pozdravem tým sociálních médií Mostbet

sermsupport@mostbet.com


Stará pošta

Dobrý den, Vážený PATHAN SALMAN KHAN!



Pro další objasnění okolností potřebujete dopis od banky se všemi podpisy a pečetěmi.



Musíte poskytnout oficiální bankovní dopis, který uvádí, že na tomto utr 335920929747 nebyly za období od 25. 12. 2023 do dneška žádné účtenky 13860.

Bez tohoto dokumentu váš problém bohužel nevyřešíme (Výpis z bankovního účtu nestačí.) Budeme čekat na vaši odpověď.



Děkuji a přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Zdá se, že pokaždé je to jiné číslo transakce, které vám kasino poskytne.

Nezbývá však asi nic jiného, než banku znovu kontaktovat a ve spolupráci s ní zjistit, zda je vše tak, jak kasino uvádí. Pokud tomu tak není, pak máte stížnost a můžete Kristinu aktualizovat s tím, co kasino napsalo a co jste zjistili.

Určitě nám také dejte vědět, co jste se naučili.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Před 2 hodinami jsem se od banky dozvěděl, že žádná taková transakce neprobíhá, moje banka je standardní autorizovaná mezinárodní banka a velmi zodpovědná a respektovaná banka. Jsou naštvaní, že 25. prosince žádná taková transakce neprobíhá. Právě jsem jim poslal poslední bankovní výpis s podepsat a razítka bankovního manažera a jasně ukazuje, že žádná taková transakce neexistuje

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Oh, doufal jsem, že bys mohl mít větší štěstí v bance.

Stížnost se zdá být jediným pevným základem, který v současnosti stále existuje. Myslím, že to musí být hrozný pocit, ale vydrž. Dokud bude stížnost otevřena, není konec. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Co víc štěstí, mám výpis z účtu se znakem a razítky, jasně ukazuje, že peníze nebyly nikdy připsány, o čem to mluvíte, tolik neobjektivní odpověď, jaký silný základ bankovního výpisu je nejsilnější důkaz, nemyslím si, že jste dostatečně fér

Automaticky přeloženo:
khalikmamu0
před 10 měsíci

Ano, a to také znamená, že problém není blíž ke konci. Sám bych to nenazval štěstím. Ale na tom nezáleží. Vaše stížnost bude brzy aktualizována.

Nevím, proč si myslíte, že nejsme fér. Zde na fóru si prostě jen povídáme o vaší situaci. Řešením je reklamace.

Navrhuji, abyste zítra navštívili stížnost, abyste Kristině oznámili, že s platbou se zatím nedařilo.

Věřte mi, je to dobrá rada.

Mějte se fajn 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

jo, uvidím, co se stane, doufám, že jsi navrhl poctivé kasino


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj dotaz zní, pokud se hlásím k mezinárodní organizaci pro boj s kyberzločinem, udělal už někdo něco podobného a jak to dopadlo? Mostbet mi ukradl 550 usdt

Upravil Radka před 10 měsíci
Důvod: prázdné místo odstraněno
Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky