Můj dotaz zní, pokud se hlásím k mezinárodní organizaci pro boj s kyberzločinem, udělal už někdo něco podobného a jak to dopadlo? Mostbet mi ukradl 550 usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Můj dotaz zní, pokud se hlásím k mezinárodní organizaci pro boj s kyberzločinem, udělal už někdo něco podobného a jak to dopadlo? Mostbet mi ukradl 550 usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Ahoj!
To je zajímavý nápad. Osobně nechápu, jak tento problém souvisí s politikou kybernetické kriminality. Myslíte si, že váš účet byl napaden? Chci říct, co tě vůbec přivedlo na tu otázku?
Každopádně jsem našel vaši stížnost týkající se sportovních sázkových aktivit, kterou upřímně řečeno neřešíme, takže a možná by vám mohly pomoci tyto webové stránky:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Hi!
That's an interesting idea. I personally can't see how the issue is related to the cybercrime policy. Do you believe your account has been hacked? I mean, what made you come up with the question in the first place?
Anyway, I found your complaint related to sports betting activities, which we frankly do not resolve, so & maybe, these websites might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
100% tentokrát dělají podvody, toto se brzy objeví v médiích, protože moje peníze 13860 inr pouze peníze ostatních hráčů uvízly také a jejich velké množství jsem viděl mnoho stížností.
100% they are doing fraud this time , this will comes out in media soon because my money 13860 inr only other players money got stuck too and its big amount i saw many complaint.
Vsadím se, že bychom měli počkat na přímou odpověď kasina, pokud se stížnost dostane tak daleko. Víte, v tuto chvíli můžeme spekulovat, jak uznáme za vhodné, ale nic to nemění.
K vyřešení tohoto nepořádku bych řekl, že bychom potřebovali zástupce kasina, který by nám nejprve odpověděl. Ve formuláři fóra teď bohužel žádný není. Udržování postupu zpět do vlákna stížnosti.
Jak jsi řekl, uvidíme.
Well, I bet we should wait for the casino's direct response if the complaint gets so far. You know, for this moment we may speculate as we see fit, but it does not change anything.
To resolve this mess, I'd say we would need a casino representative to give us some answers first. Sadly, there is none on the forum form now. Keeping the progress back to the complaint thread.
As you said, we shall see.
Podívejte se, hrál jsem s mnoha kasiny, ale nikdy se to nestalo, vím, že k výběru došlo mnohokrát pozdě, ale nikdy neudělali podvod Řekli, že je to problém, ale peníze přijdou a peníze vždy přišly, ale přímo lžou a poskytují podvody trx č. 2 odlišné ve stejném načasování je to nemožné a poskytují pouze trx ne, proč neposkytují scrrentshoty jako my
look i have played with many casino but never happen like this before,i know withdrawal happen late many times but they never did fraud they said its problem but money will come and money always came , but they are directly lieng and providing fraud trx no 2 different at same timing this is impossible , and they providing only trx no why dont they provide scrrentshots like us
To jsou velmi rozumné otázky, upřímně řečeno, myslím, že klíč má pouze oficiální zástupce kasina.
🤷♂️
These are very reasonable questions, frankly, only the official casino representative holds the key, I reckon.
🤷♂️
podívej, teď mi to posílají a to je falešné, proč nedělat jen úplné detaily, jak jim ukazujeme, a přesto odpovídají diife=erent trx no
look now they are sending me this and this is fake why dont just full details like we show them , and still they are answering with diife=erent trx no
Koukám, že problém s trx stále není vyřešen. Proč nezobrazuje celý díl je dobrá otázka, ale myslím, jak řekla Radka, odpověď má pouze kasino.
Kristina však odpověděla na vaši stížnost, takže by bylo také hezké, kdybyste se pokusili odpovědět na její otázky, aby mohla pokračovat. Udělej to tady .
Doufám, že se tento problém vyřeší co nejdříve, protože se to vleče už docela dlouho.
I see that the problem with trx is still not solved. Why it doesn't show the whole part is a good question, but I think, as Radka said, only the casino has the answer.
However, Kristina answered your complaint so it would also be nice if you would try to respond to her questions so she can move on. You do that here.
I hope this problem is resolved as soon as possible, because it has been dragging on for quite a while.
dostal jsem své peníze na účet kasina, a to není fér, museli je převést na bankovní účet, prohrál jsem z nich 5000, ale zbytek peněz jsem si vybral
got my money in casino account , and this is not fair they must have transferred to bank account , i lost 5000 of it,but igot withdrawal rest of money
Je škoda, že jsi o nějaké peníze přišel, ale na druhou stranu jsem rád, že se ti z toho podařilo nějaké peníze získat. Doufám, že to, co jsi stáhl, bylo víc než to, co jsi ztratil. 😕
Každopádně, zůstanete v tomto kasinu nebo se po celé této zkušenosti vydáte do jiného kasina?
It's a shame that you lost some money, but on the other hand I'm glad that you managed to get some money out of it. I hope what you withdrew was more than what you lost. 😕
Anyway, are you going to stay with this casino or are you going to go to some other casino after this whole experience ?
Odpověděl jsi asi nejlépe, jak jsi mohl. Nemyslím si, že je to vůbec špatný nápad a řekl bych, že když si na to zvyknete, možná už vás to hrát nebude. To by byl asi nejlepší možný výsledek.
Hodně štěstí. 😉☘️
You answered it probably the best you could. I don't think it's a bad idea at all, and I would say that if you get used to it maybe you won't be tempted to play anymore. That would probably be the best possible outcome.
Good luck. 😉☘️
Dobrý den, pracuji s affiliate programem traffscale.affise
Připojili jsme nabídku s kurzem 80 $, nalili 15-16 svodů, zaplatili polovinu obsazení. Dále jsem nahrál objem cca 30 FD na denní capp, řekli podvod) Už 2 týdny žádám o zpětnou vazbu k návštěvnosti - nikdo se neozval. Čekám na řešení mého problému, s vedoucím je zbytečné komunikovat, je také zbytečné ho o něco žádat, nikdo nechce pracovat. S největší pravděpodobností, když nahrajete více než 10 leadů do affiliate programu pomocí nabídky Mostbet, napíší vám o podvodu, pracoval jsem šest měsíců a nahrál 10-15 leadů - zaplatili bez jediné otázky, zvýšili rozpočet a nahráli více jejich prostředků - podvod. Záruky a důvody se nedávají jen slovy – podvod.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
Dobré odpoledne, nemohu zaregistrovat své telefonní číslo ke svému účtu, již 2 dny posílám zprávy na podporu Telegram a nedostávám žádnou odpověď. Žiji v Ázerbájdžánu, moje sim karta je azercell, ale nikdy nedostávám zprávy. Situace mě trápí, i když je aplikace velmi dobrá, nepodařilo se mi vybrat peníze.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Dobrý den, pracuji s affiliate programem traffscale.affise
Připojili jsme nabídku s kurzem 80 $, nalili 15-16 svodů, zaplatili polovinu obsazení. Dále jsem nahrál objem cca 30 FD na denní capp, řekli podvod) Už 2 týdny žádám o zpětnou vazbu k návštěvnosti - nikdo se neozval. Čekám na řešení mého problému, s vedoucím je zbytečné komunikovat, je také zbytečné ho o něco žádat, nikdo nechce pracovat. S největší pravděpodobností, když nahrajete více než 10 leadů do affiliate programu pomocí nabídky Mostbet, napíší vám o podvodu, pracoval jsem šest měsíců a nahrál 10-15 leadů - zaplatili bez jediné otázky, zvýšili rozpočet a nahráli více jejich prostředků - podvod. Záruky a důvody se nedávají jen slovy – podvod.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
Nazdárek.
Jsem si vědom, že strategie kasina na vás neudělala dojem, ale musím říci, že zde řešení nenajdete.
Vidíte, naše publikum jsou hlavně hráči.
Pokud hledáte pomoc, doporučuji navštívit fórum vytvořené speciálně pro přidružené společnosti, jako je fórum GPVA 👈👈
Hey there.
I am aware that the casino's strategy does not impress you, but I must say that you won't find a solution here.
You see, our audience is mainly players.
If you seek help, I suggest visiting a forum created specifically for affiliates, such as GPVA forum 👈👈
Dobré odpoledne, nemohu zaregistrovat své telefonní číslo ke svému účtu, již 2 dny posílám zprávy na podporu Telegram a nedostávám žádnou odpověď. Žiji v Ázerbájdžánu, moje sim karta je azercell, ale nikdy nedostávám zprávy. Situace mě trápí, i když je aplikace velmi dobrá, nepodařilo se mi vybrat peníze.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Zkusil bych kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu.
I když bych řekl, že Telegram by měl poskytnout okamžitou odpověď, chlapi možná nepracují o víkendech. 🤷♀️
Máte štěstí při dnešním kontaktu? Zdá se, že chat funguje.
I'd try to contact support via email then.
Though I'd say Telegram should provide an immediate response, perhaps the guys don't work during weekends. 🤷♀️
Any luck getting in touch today? The chat seems to be working.
Jak legrační, přemýšlel jsem o tom, že dnes na specializovaném webu chválím Mostbet, a vidím, že v žebříčku doporučených kasin Guru stoupl. Toto kasino je dobré, nikdy jsem neměl žádné problémy a zaručuje hodiny zábavy při hraní jeho her.
Když je kasino dobré, chválím ho!!!
How funny, I was thinking about speaking highly of Mostbet today on a specialized website and I see that it has risen in Guru's ranking of recommended casinos. This casino is good, I've never had any problems and it guarantees hours of fun playing its games.
When the casino is good I praise it!!!
Que engraçado, estava pensando sobre falar bem de Mostbet hoje em algum site especializado e vejo que ele subiu no ranking de cassinos recomendados do Guru. Esse cassino é bom, nunca tive problemas e garante horas de diversão nos seus jogos.
Quando o cassino é bom eu elogio!!!
Telegram vám vůbec nepomůže, naštěstí je problém již vyřešen (3 dny po vyzvednutí mých peněz) děkuji
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Jsem skoro v šoku 🙂 Sranda!
Jsem rád, že jste našli stránky, které vám nejvíce vyhovují. Nějaké doporučení pro nové "Mostbetters", možná?
Každopádně vám přeje hodně štěstí!
I'm almost shocked 🙂 Joking!
I'm glad you found a site that suits you best. Any recommendations for new "Mostbetters", maybe?
Anyway, good gamer's luck to you!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.