Telegram vám vůbec nepomůže, naštěstí je problém již vyřešen (3 dny po vyzvednutí mých peněz) děkuji
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Nechte mě hádat, že jeho kanál je hlavně pro škádlení hráčů s úplně novými nabídkami 🙂.
Dokud byl váš problém vyřešen, rád to slyším. 🙌
Let me guess its channel is mostly for teasing players with brand new offers 🙂.
As long as your problem was settled, I'm happy to hear that. 🙌
Ne, nejsem zastáncem žádné sázkové kanceláře, u málokteré jsem rychle našel řešení, vložit peníze na účet je velmi snadné, vybrat, trvá to příliš dlouho. Mohli by vytvořit efektivnější registrační systém.
No, I am not in favor of any betting house, with few I found a solution quickly, to deposit money into the account, it is very easy, to withdraw, it takes too long. They could make a more efficient registration system.
No, no estoy a favor de ninguna casa de apuestas, con pocas encontré solucion rapidamente, para ingresar dinero a la cuenta, es muy fácil, para retirar, demoran demasiado. Podrían hacer un sistema de registro más eficaz.
Skvělá zpětná vazba!
Jsem si jistý, že to tady někdo ocení! 🙌
Great feedback!
I'm sure someone here will appreciate that! 🙌
Včera jsem chtěl vybrat 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC už tam byl, měl jsem 2 výběry a hodně vkladů.
Odstoupení bylo několikrát zamítnuto, ale nebylo o něm zasláno žádné oznámení. Maďarský zákaznický servis byl velmi pomalý a spletitý, angličtina mi nebyla povolena. Maďarský zákaznický servis je ekvivalentní google translatoru nebo ještě hůř...Nemyslím si, že to byla těžká otázka, proč mi odmítáte platbu, vzdal jsem to po několika hodinách a byl jsem z toho úplně v šoku. Mluvil jsem špatně, zákaznický servis mě za to zařadil na černou listinu. Neposlali ani chatscript...Žádný bonus neprobíhá, hrál jsem na desktopu i mobilu. Měl jsem platbu, měl jsem kyc...
Nikomu to nedoporučuji.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Využili jste všechna svá turnajová otočení.
Pokud si chcete zahrát hru o skutečné peníze, najdete ji v kasinech s hrami od Pragmatic Play .
Zde je návod, jak jsem získal 390 $ zatočení zdarma nákupem a hraním výběrového systému
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Včera jsem chtěl vybrat 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC už tam byl, měl jsem 2 výběry a hodně vkladů.
Odstoupení bylo několikrát zamítnuto, ale nebylo o něm zasláno žádné oznámení. Maďarský zákaznický servis byl velmi pomalý a spletitý, angličtina mi nebyla povolena. Maďarský zákaznický servis je ekvivalentní google translatoru nebo ještě hůř...Nemyslím si, že to byla těžká otázka, proč mi odmítáte platbu, vzdal jsem to po několika hodinách a byl jsem z toho úplně v šoku. Mluvil jsem špatně, zákaznický servis mě za to zařadil na černou listinu. Neposlali ani chatscript...Žádný bonus neprobíhá, hrál jsem na desktopu i mobilu. Měl jsem platbu, měl jsem kyc...
Nikomu to nedoporučuji.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Vysvětlil vám tedy vlastně někdo, jaký byl důvod odmítnutí těchto výběrů, než vám zablokovali chat? Live chat ne vždy zná důvod a vždy je lepší komunikovat se zákaznickou podporou e-mailem. Na vaše otázky by měli umět odpovědět, do live chatu podle mě není potřeba mluvit špatně.
Můžete se přihlásit ke svému účtu jako nyní? Zkuste se prosím spojit se zákaznickou podporou, a pokud budete mít pocit, že potřebujete z naší strany pomoc, neváhejte nám napsat.
So have, actually, anyone explained to you what was the reason for declining those withdrawals before they blocked you from the chat? The live chat does not always know the reason for that, and it is always better to communicate with the customer support by email. They should be able to answer your questions, there is no need to talk badly to the live chat, in my opinion.
Are you able to log into your account as for now? Please try to get in contact with the customer support, and if you feel you need any help from our side, do not hesitate to write to us.
Využili jste všechna svá turnajová otočení.
Pokud si chcete zahrát hru o skutečné peníze, najdete ji v kasinech s hrami od Pragmatic Play .
Zde je návod, jak jsem získal 390 $ zatočení zdarma nákupem a hraním výběrového systému
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Dobrý den a děkujeme za Vaše doporučení. Mohu se zeptat, jestli mluvíte s někým konkrétním, nebo jen popisujete své zkušenosti v tis kasinu? Jak vidíte, úplně tomu nerozumím.🤷♀️
Hello and thank you for your recommendation. May I ask, if you are talking to someone specific, or just describing your experience in tis casino? As you can see, I do not fully understand.🤷♀️
moje nejsázkařské id 70654919. když jsem vyhrál velkou částku, můj výběr odmítl a požádal o ověření. Před 5 dny jsem jim poštou poskytl všechny požadované dokumenty, ale od mostbet jsem nedostal žádný e-mail o dokončení ověření
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
moje nejsázkařské id 70654919. když jsem vyhrál velkou částku, můj výběr odmítl a požádal o ověření. Před 5 dny jsem jim poštou poskytl všechny požadované dokumenty, ale od mostbet jsem nedostal žádný e-mail o dokončení ověření
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
Zkoušel jste se na to zeptat v kasinu? Měli by vám říci, co je příčinou zpoždění. Pokud potřebujete naši pomoc, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se na váš případ podívá.
Have you tried to ask the casino about that, perhaps? They should tell you what is causing the delay. If you need our help, please let us know, and our complaint team will have a look at your case.
ano, naléhavě tě potřebuji. nyní mě žádají o.... Informace o původu finančních prostředků, které jednotlivec plánuje použít k uzavření sázek.
yes i need your urgently. now they ask me for.... Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
ode dneška mi přišel mail, mail je .......
Podle pravidel uvedených na našich webových stránkách má bezpečnostní služba Bookmaker právo zmrazit herní účet a budete muset svůj herní účet ověřit. Pro ověření musíte poskytnout fotografie identifikačních dokumentů (včetně občanského pasu) a také odpovědět na otázky od podpůrné služby.
Děkuji za pochopení!
Pro urychlení ověření počátečních údajů nám musíte zaslat následující dokumenty (podle odstavce 3.7):
1. Informace o původu finančních prostředků, které jednotlivec plánuje použít k uzavření sázek.
Všechny informace musí být poskytnuty v rámci jediného e-mailu v odpovědi na tuto zprávu.
Mostbet
i received a mail from today, the mail is .......
According to the rules specified on our website, the security service of the Bookmaker has the right to freeze the gaming account and you will need to verify your gaming account. For verification, you need to provide photographs of identification documents (including a civil passport), as well as answer questions from the support service.
Thank you for understanding!
In order to accelerate the verification of the initial details, you must send us the following documents (according to Paragraph 3.7):
1. Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
All information must be provided within a single email in response to this message.
Mostbet
Není nic neobvyklého, že kasino během procesu ověřování „zmrazí" hráčský účet a je dobře, že vás o tom informovalo.
Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s kasinem, zaslat všechny potřebné dokumenty a ujistit se, že jsou ve správném formátu. Informujte nás prosím o tom, jak proces ověření probíhá.
It is nothing unusual that a casino "freezes" a player's account during the verification process, and good on them that they have informed you about it.
We always recommend that players fully cooperate with the casino, send all the documents needed, and make sure they are in the right format. Please keep us informed on how the verification process is going.
Mostbet používá licenci Curacao. Pokud jste v bezvýchodné situaci, můžeme vám poskytnout právní pomoc. můžete mě kontaktovat emailem v mém profilu
Mostbet uses a Curacao license. If you have a hopeless situation, we can provide you with legal assistance. you can contact me by email in my profile
Posílám všechny dokumenty, které požadovali, ale dosud jsem neobdržel žádný ověřovací hovor na skype.
i send all the documents they required but till now I did not receive any verification call in skype.
Zkuste být prosím trochu trpěliví a doufejme, že váš účet bude brzy ověřen.
Just try to be a bit patient, please, and hopefully your account will be verified soon.
Bratře, můj účet byl také zmrazen v Mostbet, když jsem vyhrál 10 milionů rupií,
Mostbet je důvěryhodný, ověření trvá nějakou dobu,
bhai váš účet bude opraven,
Důvěřujte týmu Mostbet nebo casinoguru, váš problém bude vyřešen,
Bratře, měl bys věřit pouze CasinoGuru a Mostbet,
Ověření trvá nějakou dobu.
Mostbet je důvěryhodná aplikace, buďte trpěliví, odešlete dokumenty pro opravu vašeho účtu, nebo proběhne Skype hovor a ověření bude dokončeno.
Brother, my account was also frozen in Mostbet when I had won 10 lakh rupees,
Mostbet is trusted, it takes some time for verification,
bhai your account will be corrected,
Trust the Mostbet or casinoguru team, your problem will be solved,
Brother, you should only trust CasinoGuru and Mostbet,
It takes time for verification to happen.
Mostbet is a trusted app, be patient, send the documents to correct your account, or there will be a Skype call and the verification will be completed.
Bhai Mera bhi freeze account kar diya tha mostbet jab mene 10 lakh rupees win kar liya tha ,
Mostbet trusted he thoda time lagta he verification hone me ,
bhai apka account sahi ho jayega,
Mostbet or casinoguru team pe trust Karo , aapka problem solve hogi ,
Bhai tum sirf CasinoGuru and mostbet pe trust Karo ,
Verification hone me time lagta he .
Mostbet trusted app he patience rakho , apna account sahi ke liye documents send kar dena, or Skype call hogi to verification pura ho jayega.
Bratře, rychle smažte e-mail,
Váš účet bude zablokován, je zde mnoho podvodníků, poznamenal jsem, měli byste e-mail rychle smazat, smazat celou e-mailovou zprávu,
Váš účet bude zablokován a navždy nezískáte ani jedinou rupii
Brother, delete the email quickly,
Your account will be blocked, there are many scammers here, I noted, you should delete the email quickly, delete the complete email message,
Your account will be blocked and you will not get even a single rupee forever
Bhai Email delete kar jldi ,
Account blocked ho jayega tumara , yhaa bahut scammer he mene note krli email tum jldi delete Karo complete email wala message delete Karo ,
Account blocked ho jayega hmesha ke liye ek rupees bhi nhi milega
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.