FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od surekhasuresh200
|
17319 zobrazení 228 odpovědí ||
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Telegram vám vůbec nepomůže, naštěstí je problém již vyřešen (3 dny po vyzvednutí mých peněz) děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nechte mě hádat, že jeho kanál je hlavně pro škádlení hráčů s úplně novými nabídkami 🙂.

Dokud byl váš problém vyřešen, rád to slyším. 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ne, nejsem zastáncem žádné sázkové kanceláře, u málokteré jsem rychle našel řešení, vložit peníze na účet je velmi snadné, vybrat, trvá to příliš dlouho. Mohli by vytvořit efektivnější registrační systém.

Automaticky přeloženo:
Nachoib05
před 3 měsíci

Skvělá zpětná vazba!

Jsem si jistý, že to tady někdo ocení! 🙌

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Včera jsem chtěl vybrat 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC už tam byl, měl jsem 2 výběry a hodně vkladů.

filefile

Odstoupení bylo několikrát zamítnuto, ale nebylo o něm zasláno žádné oznámení. Maďarský zákaznický servis byl velmi pomalý a spletitý, angličtina mi nebyla povolena. Maďarský zákaznický servis je ekvivalentní google translatoru nebo ještě hůř...Nemyslím si, že to byla těžká otázka, proč mi odmítáte platbu, vzdal jsem to po několika hodinách a byl jsem z toho úplně v šoku. Mluvil jsem špatně, zákaznický servis mě za to zařadil na černou listinu. Neposlali ani chatscript...Žádný bonus neprobíhá, hrál jsem na desktopu i mobilu. Měl jsem platbu, měl jsem kyc...

Nikomu to nedoporučuji.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Využili jste všechna svá turnajová otočení.

Pokud si chcete zahrát hru o skutečné peníze, najdete ji v kasinech s hrami od Pragmatic Play .

Zde je návod, jak jsem získal 390 $ zatočení zdarma nákupem a hraním výběrového systému

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Včera jsem chtěl vybrat 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC už tam byl, měl jsem 2 výběry a hodně vkladů.

filefile

Odstoupení bylo několikrát zamítnuto, ale nebylo o něm zasláno žádné oznámení. Maďarský zákaznický servis byl velmi pomalý a spletitý, angličtina mi nebyla povolena. Maďarský zákaznický servis je ekvivalentní google translatoru nebo ještě hůř...Nemyslím si, že to byla těžká otázka, proč mi odmítáte platbu, vzdal jsem to po několika hodinách a byl jsem z toho úplně v šoku. Mluvil jsem špatně, zákaznický servis mě za to zařadil na černou listinu. Neposlali ani chatscript...Žádný bonus neprobíhá, hrál jsem na desktopu i mobilu. Měl jsem platbu, měl jsem kyc...

Nikomu to nedoporučuji.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vysvětlil vám tedy vlastně někdo, jaký byl důvod odmítnutí těchto výběrů, než vám zablokovali chat? Live chat ne vždy zná důvod a vždy je lepší komunikovat se zákaznickou podporou e-mailem. Na vaše otázky by měli umět odpovědět, do live chatu podle mě není potřeba mluvit špatně.

Můžete se přihlásit ke svému účtu jako nyní? Zkuste se prosím spojit se zákaznickou podporou, a pokud budete mít pocit, že potřebujete z naší strany pomoc, neváhejte nám napsat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Využili jste všechna svá turnajová otočení.

Pokud si chcete zahrát hru o skutečné peníze, najdete ji v kasinech s hrami od Pragmatic Play .

Zde je návod, jak jsem získal 390 $ zatočení zdarma nákupem a hraním výběrového systému

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den a děkujeme za Vaše doporučení. Mohu se zeptat, jestli mluvíte s někým konkrétním, nebo jen popisujete své zkušenosti v tis kasinu? Jak vidíte, úplně tomu nerozumím.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

moje nejsázkařské id 70654919. když jsem vyhrál velkou částku, můj výběr odmítl a požádal o ověření. Před 5 dny jsem jim poštou poskytl všechny požadované dokumenty, ale od mostbet jsem nedostal žádný e-mail o dokončení ověření

Automaticky přeloženo:
před týdnem

moje nejsázkařské id 70654919. když jsem vyhrál velkou částku, můj výběr odmítl a požádal o ověření. Před 5 dny jsem jim poštou poskytl všechny požadované dokumenty, ale od mostbet jsem nedostal žádný e-mail o dokončení ověření

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zkoušel jste se na to zeptat v kasinu? Měli by vám říci, co je příčinou zpoždění. Pokud potřebujete naši pomoc, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se na váš případ podívá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

ano, potřebuji vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

ano, naléhavě tě potřebuji. nyní mě žádají o.... Informace o původu finančních prostředků, které jednotlivec plánuje použít k uzavření sázek.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

ode dneška mi přišel mail, mail je .......

Podle pravidel uvedených na našich webových stránkách má bezpečnostní služba Bookmaker právo zmrazit herní účet a budete muset svůj herní účet ověřit. Pro ověření musíte poskytnout fotografie identifikačních dokumentů (včetně občanského pasu) a také odpovědět na otázky od podpůrné služby.


Děkuji za pochopení!


Pro urychlení ověření počátečních údajů nám musíte zaslat následující dokumenty (podle odstavce 3.7):

1. Informace o původu finančních prostředků, které jednotlivec plánuje použít k uzavření sázek.


Všechny informace musí být poskytnuty v rámci jediného e-mailu v odpovědi na tuto zprávu.



Mostbet




Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před týdnem

co mám teď dělat? prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před týdnem

Není nic neobvyklého, že kasino během procesu ověřování „zmrazí" hráčský účet a je dobře, že vás o tom informovalo.

Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s kasinem, zaslat všechny potřebné dokumenty a ujistit se, že jsou ve správném formátu. Informujte nás prosím o tom, jak proces ověření probíhá.

Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před týdnem

Mostbet používá licenci Curacao. Pokud jste v bezvýchodné situaci, můžeme vám poskytnout právní pomoc. můžete mě kontaktovat emailem v mém profilu

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Posílám všechny dokumenty, které požadovali, ale dosud jsem neobdržel žádný ověřovací hovor na skype.

Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před týdnem

Zkuste být prosím trochu trpěliví a doufejme, že váš účet bude brzy ověřen.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

ok mami.. na to čekám

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bratře, můj účet byl také zmrazen v Mostbet, když jsem vyhrál 10 milionů rupií,


Mostbet je důvěryhodný, ověření trvá nějakou dobu,

bhai váš účet bude opraven,


Důvěřujte týmu Mostbet nebo casinoguru, váš problém bude vyřešen,


Bratře, měl bys věřit pouze CasinoGuru a Mostbet,

Ověření trvá nějakou dobu.


Mostbet je důvěryhodná aplikace, buďte trpěliví, odešlete dokumenty pro opravu vašeho účtu, nebo proběhne Skype hovor a ověření bude dokončeno.

Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před týdnem

Bratře, rychle smažte e-mail,

Váš účet bude zablokován, je zde mnoho podvodníků, poznamenal jsem, měli byste e-mail rychle smazat, smazat celou e-mailovou zprávu,


Váš účet bude zablokován a navždy nezískáte ani jedinou rupii

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky