Ahoj Jaro
Miluji toto kasino, hry jsou skvělé, grafika je fenomenální, vklady a výběry jsou perfektní, ale služby jsou katastrofa. Je třeba vyhodit celý manažerský tým. Máte agenty zákaznického servisu, kteří mi zavírají chat, máte VIP hostitele, který mě zablokoval na WhatsApp a e-mailu, to vše proto, že jsem požádal o rozhovor s vyšším manažerem, protože na webu nejsou žádné informace o manažerském týmu, a obávám se, že mé stížnosti nebyly postoupeny vyššímu vedení.
Důvod, proč to píšu na kasino guru, je pokusit se získat pozornost generálního ředitele, majitele nebo provozního ředitele kasina. Odeslal jsem tolik e-mailových žádostí a všechny byly zamítnuty. Říkají, že management už se zákazníky nejedná, to je výmluva pro zákazníka, který je označen jako VIP
V tomto kasinu jsem vložil stovky tisíc. Služba byla zpočátku perfektní, kontaktovali mě na WhatsApp a můj VIP hostitel se o mě perfektně staral. Pak mě VIP hostitelé z neznámých důvodů požádali, abych mu poslal spropitné, a zjistil jsem, že je to zvláštní, protože vzhledem k mým letitým zkušenostem jsem nikdy nebyl požádán, abych dal hostiteli spropitné v online kasinu. Možná pozemní, ale nikdy online.
Myslel jsem, že se trend mění a je to nová norma, ale jak všichni víme, každý hráč dává tipy, když vyhraje. Nikdy nedáváme spropitné, když jsme měli několik po sobě jdoucích měsíců špatných sezení. Pak hostitel ke mně úplně změnil svůj postoj a poslal mě k normálnímu hostiteli zákaznických služeb. Z tohoto důvodu, když žádám o své odměny, musím o ně doslova žadonit, když žádám o vrácení peněz, je nemožné je dostat, když je o to požádáno a včas. A když položím otázku, jsem neustále trollován bez odpovědi. Které kasino nemůže zákazníkovi říct, kolik prohrál? Cokoli se jich zeptáte, řeknou vám, abyste to udělali sami, mají nulový respekt k VIP, velmi neprofesionální a nekvalifikované zaměstnance. To bude pád metaspinů
Pro mě nejdůležitější zkušeností V každém kasinu není výhra nebo prohra, ale skutečný zákaznický servis.
Budu tak rád, když mi provozní ředitel nebo GM jednoduše pošle zprávu a pozdraví, rád se podělím o oblasti vylepšení, ale vůbec neposlouchají.
Hi Jaro
I love this casino, the games are great the graphics are phenomenal, the deposits and withdraws are perfect but the services are a catastrophe. The entire management team, needs to be thrown out. You have customer service agents that's close the chat in my face, you have a VIP host that blocked me on WhatsApp and Email, all this because I asked to speak to a senior manager as there is zero information about the management team on the website, and I'm afraid my complaints have not been escalated to senior management.
The reason why I'm writing this on casino guru is to try and get the attention of the general manager, the owner or the casino director of operations. I have submitted so many email requests and they have all been rejected. They say management do not deal with customers anymore, that's the excuse for a customer that's labelled VIP
I deposited hundreds of thousands in this casino. The service was perfect initially, I got contacted on WhatsApp and my VIP host was looking after me perfectly. Then out of knowhere, the VIP hosts asks me to send him tips, I found that to be odd as for my years of experience I've never been asked to tip a host on an online casino. Maybe land based but never online.
I thought the trend has been changing and this is a new norm, however as we all know, every player tips when they win. We never tip when we've had several consecutive months of bad sessions. Then the host changed his attitude completely with me and sent me to the normal customer service host. Because of this, when I ask for my rewards, I literally have to beg for them, when I ask for my cash back it's impossible to get it when requested and on time. And when i ask a question I continuously get trolled without a reply. Which casino cannot tell a customer how much they have lost? Anything you ask them they tell you to do it yourself, they have zero respect for VIPs, very unprofessional and unqualified employees. This will be the downfall of metaspins
For me the most important experience In any casino is not the winning or losing, but the actual customer service.
I will be so happy if the director of operations or GM will simply message me and say hello, I'm happy to share the areas of improvements but they don't listen at all.
Automaticky přeloženo: