FórumKasinaMetaspins Casino - všeobecná diskuze

Metaspins Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od 5201314yaxuan
|
21578 zobrazení 124 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
SunsetGaze
před rokem

Pro přístup k slotům opravdu nepotřebujete používat vpn, pro mě v tomto kasinu nepoužívám vpn a mám přístup ke všem hrám, které chci hrát

Automaticky přeloženo:
4tst2f6xrd
před rokem

Už jsem zde hrál před měsíci a neměl jsem žádné problémy s výběry, jen jsem si všiml, že některé hry mají nižší RTP a to je moje jediná kritika

Automaticky přeloženo:
itwillmove
před rokem

Někteří poskytovatelé (konkrétněji Netent) dostali moji zemi jako omezené území pro některé ze svých her, nic moc, nemám automaty moc rád, ale pořád mě zajímá, jestli takové použití kasino povoluje

Automaticky přeloženo:
Metaspins Casino
před 11 měsíci

Ne, neposkytujete vůbec nejlepší služby

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dostává to někdo na metaspiny? Vyzkoušel jsem více zařízení a dělá to to samé file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne, neposkytujete vůbec nejlepší služby

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsi napsal, jsi asi neměl nejlepší zkušenost s kasinem. Můžete popsat, co se stalo, když máte tento názor? Jsem si jistý, že by to bylo dobré pro ostatní hráče i pro nás.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dostává to někdo na metaspiny? Vyzkoušel jsem více zařízení a dělá to to samé file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, jak dlouho se ti to děje? Bylo doteď vše v pořádku a najednou se nemůžete dostat na stránku ?

Automaticky přeloženo:
Zhutchins11
před 11 měsíci

Ahoj,

Bohužel jsme narazili na určité technické potíže. S potěšením vám však mohu oznámit, že vše by nyní mělo být funkční a bezproblémové.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Poctivost, integrita a respekt v tomto kasinu neexistuje. Mají personál zákaznické podpory, který je velmi hrubý. Jako VIP s tebou zacházejí tak špatně, že to není vtipné. Někdy musíte počkat týden, protože váš hostitel je pryč nebo na dovolené.

Automaticky přeloženo:
Jason1
před 11 měsíci

Není to moc lákavý seznam, ale rád bych vám poděkoval za příspěvek. S trochou štěstí to může zástupce kasina brát jako zpětnou vazbu zdarma. 🤷‍♀️

Aktivní přístup může změnit kvalitu a možná jednou budete spokojeni. Doufám že budeš. ✨

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Co se stane, když přijdete o svůj bonus v metaspinu?

Automaticky přeloženo:
amilliafamilia
před 9 měsíci

Raději se zeptejte podpory kasina, řekl bych. Jednoduše proto, že by to vyžadovalo kontrolu vašeho profilu a bonusové historie, řekl bych. Můžete to zkusit a pak mi dát vědět, prosím? 🙂

Automaticky přeloženo:
amilliafamilia
před 9 měsíci

Ahoj!


Bonus můžete vždy propadnout v sekci "Můj účet" pod záložkou "Bonusy". Vezměte prosím na vědomí, že pokud tak učiníte, ztratíte částku bonusu a všechny jeho výhry.


S přátelským pozdravem,

Podpůrný tým Metaspins

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hodnotím toto kasino 10/10 za ostrou webovou stránku a výběr her a 0/10 za poctivost, profesionalitu a integritu, pokud jde o VIP služby. Doufám, že si to majitelé přečtou a změní tým vedení. Současný tým nemá žádné zkušenosti s jednáním s VIP a high rollery. je to tak nešťastné

Automaticky přeloženo:
Jason1
před 9 měsíci

Ahoj, vypadá to, že se svým názorem na toto kasino jste někde uprostřed.

Můžete mi také říct, jestli je nějaký problém, když mluvíte o tom, že by měli změnit vedení a kasino si neví rady s VIP hráči?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro


Miluji toto kasino, hry jsou skvělé, grafika je fenomenální, vklady a výběry jsou perfektní, ale služby jsou katastrofa. Je třeba vyhodit celý manažerský tým. Máte agenty zákaznického servisu, kteří mi zavírají chat, máte VIP hostitele, který mě zablokoval na WhatsApp a e-mailu, to vše proto, že jsem požádal o rozhovor s vyšším manažerem, protože na webu nejsou žádné informace o manažerském týmu, a obávám se, že mé stížnosti nebyly postoupeny vyššímu vedení.


Důvod, proč to píšu na kasino guru, je pokusit se získat pozornost generálního ředitele, majitele nebo provozního ředitele kasina. Odeslal jsem tolik e-mailových žádostí a všechny byly zamítnuty. Říkají, že management už se zákazníky nejedná, to je výmluva pro zákazníka, který je označen jako VIP


V tomto kasinu jsem vložil stovky tisíc. Služba byla zpočátku perfektní, kontaktovali mě na WhatsApp a můj VIP hostitel se o mě perfektně staral. Pak mě VIP hostitelé z neznámých důvodů požádali, abych mu poslal spropitné, a zjistil jsem, že je to zvláštní, protože vzhledem k mým letitým zkušenostem jsem nikdy nebyl požádán, abych dal hostiteli spropitné v online kasinu. Možná pozemní, ale nikdy online.


Myslel jsem, že se trend mění a je to nová norma, ale jak všichni víme, každý hráč dává tipy, když vyhraje. Nikdy nedáváme spropitné, když jsme měli několik po sobě jdoucích měsíců špatných sezení. Pak hostitel ke mně úplně změnil svůj postoj a poslal mě k normálnímu hostiteli zákaznických služeb. Z tohoto důvodu, když žádám o své odměny, musím o ně doslova žadonit, když žádám o vrácení peněz, je nemožné je dostat, když je o to požádáno a včas. A když položím otázku, jsem neustále trollován bez odpovědi. Které kasino nemůže zákazníkovi říct, kolik prohrál? Cokoli se jich zeptáte, řeknou vám, abyste to udělali sami, mají nulový respekt k VIP, velmi neprofesionální a nekvalifikované zaměstnance. To bude pád metaspinů


Pro mě nejdůležitější zkušeností V každém kasinu není výhra nebo prohra, ale skutečný zákaznický servis.


Budu tak rád, když mi provozní ředitel nebo GM jednoduše pošle zprávu a pozdraví, rád se podělím o oblasti vylepšení, ale vůbec neposlouchají.

Automaticky přeloženo:
Jason1
před 9 měsíci

Děkuji za vaši popisnou zkušenost. Nejste první, kdo mi říká, že je pro něj nejdůležitější, aby byl zákaznický servis na vysoké úrovni. Setkal jsem se s hráči, kteří mají podobný názor jako vy a myslím, že je to v pořádku.

Co se spropitného týče, neslyšel jsem o tom, že by ho nějaký operátor nebo kasino žádal online. Přijde mi to divné a netaktní, ale je to můj názor. Pokud k vám změnili svůj postoj, protože jste jim žádný nedali, je to o to smutnější.

S takovým kasinem bych asi nechtěl mít nic společného, abych pravdu řekl.

Je však samozřejmě jen na vás, zda zde zůstanete hrát, nebo se raději přesunete do jiného kasina.

Každopádně přeji hodně štěstí a ještě jednou děkuji. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jason1
před 9 měsíci

Milý Jasone,


Děkujeme, že jste se znovu ozvali. Ve společnosti Metaspins aktivně přijímáme zpětnou vazbu od našich hráčů a bereme vaše obavy vážně. Chápeme, že některé aspekty vaší zkušenosti nemusely zcela splnit vaše očekávání. Jsme odhodláni tyto problémy řešit a zlepšit váš herní zážitek.

Abychom se ujistili, že tuto záležitost vyřešíme efektivně, kontaktoval vás přímo člen našeho týmu a požádal o personalizovanější diskusi. Jsme odhodláni zajistit, aby váš čas s Metaspins byl příjemný a aby naše služby a odměny trvale splňovaly vysoké standardy, které si naši hráči zaslouží.


S přátelským pozdravem,

Tým pro vztahy se zákazníky Metaspins

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

První výběry, které jsem provedl pod 2000 $, proběhly velmi rychle a po 10 minutách. peníze byly v mé peněžence.


Před 2 dny jsem provedl výběr ve výši asi 7 000 $ a dodnes jsem je neobdržel. Po dotázání mi bylo řečeno, že větší výhry je třeba zkontrolovat prostřednictvím poskytovatele hry. Nyní jsem zrušil výplatu, vyhrál o něco více a provedl 2 výplaty ve výši 5 000 $, takže celkem 10 000 $


Doufám, že nebudu muset zase tak dlouho čekat a budu moci nahlásit něco pozitivního a upravit svůj příspěvek.


s pozdravem

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Oezkan
před 6 měsíci

Milý Oezkane,


Děkujeme, že jste se obrátili na nás, ve společnosti Metaspins, náš závazek spočívá v poskytování výjimečných zákaznických zkušeností ve všech aspektech našich služeb. Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít v souvislosti se zpožděním při zpracování vašeho výběru. Je nutné poznamenat, že procedurální kontroly prováděné s našimi poskytovateli her jsou standardní protokoly. Urychlení tohoto procesu nad rámec naší kontroly bohužel není možné, jakmile byl delegován na naše poskytovatele her.

Upřímně si vážíme vašeho pochopení v této záležitosti.


S přátelským pozdravem,

Tým zákaznických zkušeností Metaspins

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky