Ahoj,
Říkáte, že podpora kasina nenavrhla vůbec nic, co by vám pomohlo vybrat, přestože se nemůžete přihlásit? Musím přiznat, že bych očekával hodně přímé zapojení kasina. Řekl bych, že kasina mají pro takové případy určitou úroveň technické podpory.
No, zkusíme něco vymyslet.
Za prvé, už jste někdy použili: VPN, Proxy nebo sdílené připojení k internetu? Snažím se zjistit, s jakou pravděpodobností je problém spojen s vaší takzvanou neobvyklou aktivitou IP.
V každém případě doporučuji přistupovat do kasina z jiného zařízení a také přes jiného poskytovatele internetu. Pokud to pomůže, okamžitě informujte kasino o této akci a jděte na výběr.
Pevně však věřím, že za takových okolností by vám kasino mělo být schopno pomoci nastavit výběr ručně, místo aby vás nechalo na vlastní pěst. Konkrétně bych o takovou podporu požádal.
Hello,
Are you saying the casino support didn't suggest anything at all to help you withdraw despite you not being able to log in? I must admit I would expect much direct casino involment. I would say casinos have some level of tech support for such cases.
Well, let's try to figure something out.
First of all, have you ever used: VPN, Proxy or shared internet connection? I'm trying to figure out how likely the issue is connected to your so-called unusual IP activity.
In any case, I suggest accessing the casino from a different device and also through a different internet provider. If this helps, immediately inform the casino about this action and go for the withdrawal.
However, I strongly believe that under such circumstances, the casino should be able to help you set up the withdrawal manually instead of leaving you on your own. I would specifically ask for such support.
Automaticky přeloženo: