FórumKasinaLucky Legends Casino - všeobecná diskuze

Lucky Legends Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od cawoods903
|
25374 zobrazení 142 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
cschaffer80
před 9 měsíci

Hej, vůbec žádný problém. Vždy rád pomůže. No, není to vůbec cool, jak jsi řekl, a proto hráčům vždy doporučujeme, aby si kasino prohlédli ještě předtím, než tam budou hrát. Chápu, že to není příliš zřejmé, když se podíváte na bezpečnostní index kasina. Fórum, uživatelské recenze a také všechnystížnosti pro každé kasino vám mohou poskytnout ještě více informací. Můžete tam najít zpětnou vazbu od ostatních hráčů a mít pak lepší představu o kasinech. 🙂

Máte už nějaké zprávy z kasina? Prosím, informujte nás a tým pro stížnosti o nich 🙏.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám problémy s povinnou platbou 10 $ bitcoinů z mého shakepay za účelem ověření mé krypto adresy

Automaticky přeloženo:
vanessaehayward97
před 9 měsíci

Ahoj, a v čem přesně je problém ve tvém případě? Není možné provést vklad nebo je to něco jiného? Zkusili jste napsat na podporu kasina a pokusit se vám pomoci vyřešit váš problém?

Dejte mi prosím vědět trochu víc, abych mohl zkusit něco doporučit, pokud to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino Luckylegend

1) O odstoupení jsem požádal 29.2

Schváleno 13. 3. 2000 $ již uplynulo od schválených 10 pracovních dnů

2) dovolte mi aktualizovat můj dokument

Doplnili všechny požadované dokumenty

3) zavřel můj účet: po schválení (3/13) jsem stále nedostal peníze, i když nemohu kontaktovat kasino, protože můj účet uzavřeli, pošlete 3x e-mail, ale vrací se pouze automatické odpovědi

Potřebuji vědět Proč jsem prošel všemi procedurami, které chtěli, stále nechtějí zaplatit a uzavřít účet?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prosím, pomozte mi 🙏🙏

Automaticky přeloženo:
chungen1802
před 7 měsíci

Dostali jste od kasina nějaký e-mail s vysvětlením, proč byl váš účet možná uzavřen? Podle mě by ti měli říct důvod. Už jste tam měli nějaký úspěšný výběr, nebo to byl váš první?

Udělali jste správnou věc, když jste zde podali stížnost s naším týmem, určitě se pokusí zjistit, co se děje a proč kasino uzavřelo váš účet. Doufejme, že se jim podaří spojit se s kasinem, aby bylo možné tento případ vyřešit. Dejte nám prosím vědět jakékoli novinky týkající se vašeho problému, počkáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsem v tom nový Jsem, ale nejsem nováčkem v online hazardních hrách. Dělám to už dobrý rok a půl a vyhrál jsem značnou částku peněz. Takže na Lucky legends jsem vyhrál jackpot asi před půl rokem a neměl jsem problém poté, co jsem si trochu stěžoval, že jsem po tak dlouhé době nedostal své peníze. Konečně jsem se dostal k někomu, kdo mi pomohl, a měl jsem peníze ten samý den, kdy jsem vyhrál 1600, teď jsem tam nedávno vyhrál 500 a udělal jsem všechno, jako je ověření identity, protože moje bitcoinová adresa je v aplikaci Coinbase cash a třikrát bitcoin Bylo mi řečeno, že vedoucí není ve službě. Bylo mi lháno o tom, že se musím vrátit a popovídat si s někým o hodinu později, a nikdo mi nepomohl, že mi stále říkají, že musím čekat dalších 24 až 48 hodin. Předali můj účet finančnímu týmu. Nyní mám e-mail finančnímu týmu a chystal jsem se jim poslat e-mail. Přečetl jsem si všechny podmínky, kterými jsem to nějakou dobu dělal, takže vím, že jsem splnil všechny podmínky a podmínky, které je třeba splnit, mě vážně rozčilují. Vložil jsem do tohoto kasina značné množství peněz a nemyslel jsem si, že by mi to udělali Jsem vážený zákazník, má někdo nějakou radu, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
Laceylouboo
před 7 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna kasina, takže je větší šance, že od jeho hráčů dostanete nějaké odpovědi.

Již jste zde odeslali stížnost s naším týmem a doufám, že vám bude moci s tímto problémem pomoci. Takže zatím se bohužel nedá nic moc dělat, jen čekat na vyřešení této stížnosti. Pokud máte nějaké novinky z kasina, dejte nám prosím vědět. Budeme čekat na vaši odpověď a doufáme, že brzy přijdou dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

nemají žádné vysvětlení ohledně zablokování mého účtu v kasinu.

Nejsem první odstoupení od luckylegend

Všechny účty ověřeny

Kontakt byl z kasina jednostranně zablokován

Automaticky přeloženo:
chungen1802
před 7 měsíci

Nazdárek.

Reklamační tým má alespoň šanci najít podstatu této kuriózní situace. Předpokládám, že si nejste vědomi ničeho, co byste mohli udělat špatně při hraní v tomto kasinu, což nás upřímně nechává zcela mimo rozumné návrhy.

Jen jedna věc: když řeknete „Všechny účty ověřeny", o kolika účtech mluvíme?

Víte, v takových situacích mám pocit, že je lepší dát stížnosti náležitý čas. Nechci spekulovat.

Buďte trpěliví, prosím. Doufejme, že budou shromážděny další informace, a pokud existuje způsob, jak to vyřešit, tým udělá vše, co bude potřeba.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Nemluvte dobře anglicky.

Chtěl jsem říci, že veškeré ověření dokumentů bylo dokončeno.

toto není první výběr peněz

Automaticky přeloženo:
chungen1802
před 7 měsíci

Hej, o svou angličtinu se nemusíte vůbec bát. Máme zde automatický překladač, takže můžete psát ve svém jazyce a vše nám bude přeloženo. Zkuste to použít příště, když budete psát sem, nebo ve své stížnosti. Doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vám s touto záležitostí pomoci a váš případ vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Není nic proti pravidlům kasina.

Mám jen jeden účet

Předtím jsem bez problémů vybral peníze.


Automaticky přeloženo:
chungen1802
před 7 měsíci

Děkuji za informace. Nyní musíme počkat a uvidíme, co náš tým pro stížnosti bude schopen s vaším problémem udělat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Čekal jsem na výplatu od 2. března, kdy jsem vyhrál 1 000 $ na lucky Legends. Četl jsem nějaké recenze a chápu, že mají poměrně dlouhou dobu, než se vyplatí. Držím jim palce a zachovávám si k nim dobrý přístup, protože zatím mi opravdu pomáhají, i když nechápu, proč to tak dlouho trvá, ale doufám, že se čas krátí a dostanu zaplaceno moje výhry brzy. Opravdu jim chci dát dobré skóre, protože když jsem je kontaktoval, byli docela nápomocní a zdvořilí. Čekání je ale trochu drsné, když nevím, kdy přesně dostanu zaplaceno. Pokud mi zaplatí v příštích 48 hodinách, takže mi právě řekli, že budou v chatu, dám jim velmi dobrou recenzi, protože celkově kromě čekání na mě byli docela milí.

Automaticky přeloženo:
jfhood57
před 7 měsíci

Ahoj. Odpověď jsem vám zde již napsal, podívejte se prosím. Opravdu není potřeba šířit příspěvky po celém fóru, prosím, zvláště pokud je obsah ve skutečnosti stejný.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Byly to dva týdny a já jsem se snažil všemi způsoby dokončit proces ověření s kasinem lucky legends. Vzali Mt řidičský průkaz a selfie.. ověřili to, díky vzali moje bankovní údaje a zastavili se na čekání. Takže přes jejich oba documents@luckylegends.com a jejich pomoc@Lucky legends.com Odeslal jsem řidičský průkaz...2 různé kreditní karty mastercard...bankovní debetní kartu...doklad o adrese... Vše, co jsem obdržel zpět, je e-mail s oznámením, že obdrželi e-mail a bude vyřízen do 72 hodin bez další odpovědi. co můžu dělat dál?

Automaticky přeloženo:
Debralynne
před 7 měsíci

Ahoj!

Jak vidíte, přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna, kde můžete vidět také problémy a názory ostatních hráčů na Lucky Legends Casino.

Mohu se zeptat, poskytl jste všechny dokumenty, které požadovali? Měl jsi s nimi v poslední době nějaký nový kontakt?

Někdy proces ověření nějakou dobu trvá, protože kasino potřebuje podrobně zkontrolovat všechny dokumenty, zejména pokud se jedná o první výběr. Vidím však, že čekáte 2 týdny a to je přesně časový rámec, který kasinům dáváme na vyřešení procesu KYC, takže bych vám doporučil otevřít stížnost . Náš tým pro stížnosti udělá maximum, aby vám pomohl.

Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hrál jsem šťastnou aplikaci Legend Casino a vložil jsem do ní peníze a dvakrát jsem měl 102 $ a pokusil jsem se vybrat peníze. Říká, že to trvá jen 3 dny, ale čekal jsem v pořádku a správci aplikací jsem nedostal více zpráv, ale nedostal jsem ani jednu odpověď. Existuje nějaký způsob, jak mohu stisknout problém, abych získal své peníze, které mi dluží? Tato platforma je úplně stejná jako Lucky Acorn a Lucky luxe platformy a neměl jsem vůbec žádný problém s přijímáním mých výplat. Dostal je pokaždé do jednoho dne. Zjišťuji však, že to je u Lucky Legends obtížné. Každá rada by pomohla

Automaticky přeloženo:
antonechapplebg1413
před 6 měsíci

Ahoj, pokud mluvíš o aplikaci, pravděpodobně to není běžné kasino, ale sociální. Ptám se proto, že je tu vlákno o sociálních kasinech, které v poslední době zažívají boom. Můžete si o nich přečíst zde: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/the-widespread-trend-of-social-sweepstakes-casinos--are-these-considered-legit-online-casinos

Každopádně pokud jste hráli v kasinu, je mi líto, že jste nedostali odpověď. Jsou to vaše první výběry zde? Pokud je to sociální kasino, pravděpodobně vám nepomůžeme, ale pokud je to normální, zkusíme to, pokud můžeme. Ještě bych chtěl připomenout, že na vyřešení výběru dáváme běžným kasinům 14 dní, takže bych se snažil být trpělivý.

Dejte vědět, jak to je, ať mám lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky