Nazdárek!
Těžko říct přesně, ale možná, že když tu situaci popíšeš podrobněji, něco nás napadne.
Zkontrolovali jste možná platnost platební možnosti u podpory kasina? Když už o tom mluvíme, operátor podpory by měl být schopen vysvětlit, protože může přímo zkontrolovat nastavení vašeho účtu, kromě kohokoli jiného mimo společnost.
Určitě bych se zeptal kasina. Dejte nám vědět, jak to dopadlo.
Hey there!
Hard to say precisely, but maybe if you describe the situation in further detail, we can think of something.
Have you perhaps checked the payment option validity with the casino support? Speaking of which, the support operator should be able to explain since he can inspect your account settings directly, aside from anyone else outside the company.
I would certainly ask the casino. Let us know how it went.
Dobrý den, píšu, protože kasino Lucky Legends nezpracovalo mé výběry od 20. května. Celkem je to 30 dolarů za dva výběry. Použil jsem skutečnou hotovost a jakékoli bonusové kredity, které mi byly poskytnuty. Stále čeká na recenzi. Bylo by skvělé, kdybych dostal zaplaceno včas, aniž bych to musel udělat. Díky Casino Guru!
Hello, I’m writing because Lucky Legends casino did not process my withdrawals from the 20th of may. It’s 30 dollars total for the two withdrawals. I used real cash and whatever bonus credits were given to me. Still waiting review. Would be cool if I got paid in a timely fashion without having to do this. Thanks Casino Guru!
Dobrý den, protože jsem si všiml, že jste hráli s bonusem, splnili jste všechny podmínky nutné pro výběr peněz? Ověřili jste také svůj kasino účet nebo to ještě není nutné? Zkusili jste se zeptat kasina, proč to trvá déle než týden?
Na vyřešení této situace dáváme kasinům 14 dní, takže pokud se nic nezmění a nedostanete odpověď, budete mít možnost podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.
Takže budu čekat, jestli se něco změní.
Hello, since I noticed that you played with the bonus, did you fulfill all the conditions necessary to withdraw the money ? Have you also verified your casino account or is that not necessary yet ? Have you tried asking the casino why it takes more than a week ?
We give casinos 14 days to resolve this situation, so if nothing changes and you don't get a response, you will have the opportunity to file a complaint and our team will try to help you.
So I'll be waiting to see if anything changes.
Ahoj. Nebyly žádné podmínky. Myslel jsem jen těch pár centů, které ti dají za odbavení, takže to není ono. Zeptal jsem se CPL před dny bez odpovědi. První den jsem se zeptal na jinou otázku ohledně kryptoměn a ani na to jsem vůbec neodpověděl. Jsem ověřený, udělal kyc. Prostě žádná výplata. Ani zpracováno. A žádná odpověď, díky
Hello. There were no conditions. I just meant the few cents they give you for checking in so that’s not it. I asked a Cpl days ago with no reply. I asked a different question on the first day about crypto and no reply to that at all either.i am verified, did kyc. Just no payout. Not even processed. And no reply, thanks
Myslíš, že je to 9. den, řekli, že zaplaceno v 7, ale já budu čekat dalších 5. Tady začnu se stížností, nebo jsem na špatném místě? dík
Think it’s day 9 they said paid in 7 but I will wait another 5. Is this where I will start the complaint or am I in the wrong spot? Thanks
Chci jen objasnit, že jsem vložil a vyhrál ze své skutečné hotovosti. Použil jsem pouze těch pár centů, které dávají každému za odbavení každý den. Ty
I just want to clarify I deposited and won on my real cash I only used the few cents they give everyone for checking in each day. Ty
Chápu, ale nevím, jestli se to dá brát jako bonus, když za přihlášení dostanete jen pár centů.
Pokud jde o reklamaci, budete ji moci podat zde na tomto odkazu , stačí tedy kliknout na zelená písmena.
Jelikož na nic nedostanete odpověď, byl bych trpělivý do konce tohoto týdne a pak bych neváhal.
Byl bych rád, kdyby vám peníze přišly a nemuseli jste nic řešit, ale jak to dopadne, to nevím.
Hodně štěstí. ☘️
I understand, but I don't know if it can be taken as a bonus when you only get a few cents for signing up.
As for the complaint, you will be able to file it here on this link, so just click on the green letters.
Since you don't get an answer to anything, I would be patient until the end of this week and then I wouldn't hesitate.
I would be happy if the money came to you and you didn't have to deal with anything, but I don't know how it will turn out.
Good luck. ☘️
Byl bych moc rád, moc děkuji za váš čas.
I would be extremely happy thanks very much for your time.
Nemáš zač, pokud se dozvíš něco nového, budu tady. 😉
You're welcome, if you find out anything new, I'll be here. 😉
Kasino v reklamách uvádí, že vyplácí ihned, ale v extrémních případech to může být i týden. Žádná komunikace od nich. Teď mě odhlásili lol, mám screenshoty všeho a podali stížnost, o které jsem si byl jistý, že to přijde na čtení zkušeností ostatních s legendami o štěstí. Velmi podvodný web Ty za vaši pomoc
The casino says in ads they pay out right away but in extreme cases can be a week. No communication from them. Now they logged me out lol I have screenshots of everything and submitted a complaint which I was sure it would come to reading other’s experiences with lucky legends. Very scammy site Ty for your help
Jeho bezpečnostní index je „ podprůměrný " a jeho uživatelské hodnocení je „ špatné ", hlavně kvůli opožděným výběrům.
Vsadím se, že tohle asi není ta nejlepší volba 🤷♀️.
Ale všiml jsem si něčeho o tom, že se nemůžete přihlásit do jeho aplikace. Můžete prosím potvrdit, že hrajete v tomto kasinu 👈?
Jen pro jistotu, děkuji.
Well, its safety index is "bellow average," and its user rating is "bad", mainly due to delayed withdrawals.
I bet this is probably not the best choice 🤷♀️.
But, I spotted something about you being unable to log in to its app. Can you confirm, that you are playing at this casino 👈, please?
Just to be sure, thank you.
Zkusil jsem to znovu a nyní se mohu znovu přihlásit, stále mi nic neplatí. Ano, ten odkaz, kasino Lucky Legends je to pravé
I tried again and now I can log in again, still not paying me. Yes that link, lucky legends casino is the one
Oh, alespoň máte přístup k účtu! Prosím, poskytněte Kristině vše, co máte, je lepší být připraven, řekl bych.
Není snadné předvídat, co přijde dál, záleží na kasinu, ale doufám, že konec bude dobrý. Informujte nás o čemkoli, ano?
Oh, at least you can access the account! Please provide everything you have to Kristina, it's better to be prepared, I'd say.
It's not easy to predict what comes next, it depends on the casino, but I hope the end will be good. Keep us posted about anything, ok?
Viděl jsem, že to pravděpodobně není kasino, ale aplikace podle toho, jak skončila vaše stížnost. Je mi líto, že jsme vám ve vaší situaci nemohli více pomoci, protože jsem si myslel, že mluvíme o kasinu, když se vás na to Radka zeptala.
Nicméně i tak bych se na vašem místě snažil získat peníze a pokud by se náhodou něco změnilo, budu rád, když se ozvete. 🙁
Oh I saw that it's probably not a casino, but an app based on how your complaint ended. I'm sorry we couldn't be of more help in your situation because I thought we were talking about the casino since Radka asked you about it.
However, I would still try to get the money if I were you, and if by any chance something changes I would be happy to hear from you. 🙁
S tímto typem kasin. Vždy existuje důvod, proč nemůžete dostat své peníze. I když tenhle jsem vyhrál rychle. Kvůli pravidlům musím čekat celé dva měsíce. Takže zřejmě „POD" na bankovním účtu znamená společný účet. Zvláštní. Ale tady je ten nakopávač, kterému říkám, že místo toho dostanu šek. Říkají mi, že teď neprovádějí kontroly! Uvědomte si, že je tu možnost, kterou si můžete vybrat. Takže kvůli dezinformacím na jejich webu si musím založit nový bankovní účet a počkat 30 dní, než vůbec zažádám o výběr. Dejte si tedy pozor na ostatní, kteří mohou chtít šek jako možnost výběru. Nemůžeš to udělat. A neřeknou ti to, dokud nebude pozdě.
With these type of casinos. There is always a reason you can't get your money. Even though this one I won fast. I have to wait a whole two months because of there rules. So apparently "POD" on a bank account means joint account. Odd. But here's the kicker I then say I'm going to get a check instead then. They tell me that they aren't doing checks right now! Mind you that option is there for you to choose. So because of misinformation on they're site I have to make a new bank account and wait 30 days to even put in for a withdrawal. So beware for fellow people who may want a check as an withdrawal option. You can't do it. And they won't tell you until it's too late.
Oh, to je smutný příběh. A jiné možnosti na výběr nemáte? Je to velmi smutné a rozhodně ne příjemné a asi bych možnosti sdělil předem, protože vím, že s tím mají hráči často problémy.
I když to není nejlepší být v této situaci, rozhodně mi dejte vědět, až budete mít novinky, a pokud se nic nevyřeší, pokusíme se pomoci.
Oh that's a sad story. And you don't have any other options to choose from ? It's very sad and certainly not pleasant, and I would probably communicate the options in advance because I know that players often have problems with this.
Although it's not the best to be in this situation definitely let me know when you have news and if nothing is resolved we will try to help.
Jo a zatím bylo všechno v pořádku? Když mluvíte o aplikaci, mám pocit, že mluvíte spíše o nějakém sociálním kasinu než o neformálním. Mohl bys mi poskytnout odkaz, prosím? Psali jste také nějaké podpoře nebo se snažili zjistit, co se děje nebo vás to na stránku vůbec nepustilo?
Oh, and so far everything has been fine ? When you talk about the app, I have a feeling you're talking about some kind of social casino rather than a casual one. Could you provide me with a link, please ? Did you also write to some support or try to find out what's going on or did it not let you on the page at all ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.