Ahoj! Zveřejňuji zde příspěvek v naději, že získám nějakou pomoc při obdržení žádosti o odkup z aplikace Lucky Legends Casino. Požádal jsem o vyplacení za 500,00, které jsem vyhrál 24. června 2024. Poslal jsem jim e-mail pouze jednou, abych zkontroloval stav, a před dvěma dny (17.7.2024) jsem si všiml, že žádost byla zamítnuta kvůli nesrovnalostem s mým účtem. Ujistil jsem se, že dodržuji všechna pravidla a předpisy, abych se tomuto problému mohl vyhnout. Dnes jsem si všiml, že prostředky byly zpět na mém účtu kasinových fondů a od té doby jsem požádal o další vyplacení. Všechny e-maily, které jsem odeslal a přijal, mám uložené, stejně jako snímky obrazovky mých požadavků. Pokud by mi v tom mohl někdo pomoci, velmi bych to ocenil.
Joshua M.
Hello! I'm am posting here hoping to get some assistance in receiving a redemption request from the Lucky Legends Casino App. I requested a redemption for 500.00 that I won on 6/24/2024. I only emailed them once to check on the status and noticed two days ago(7/17/2024)that the request was denied due to inconsistencies with my account. I made sure I followed all the rules and regulations so that I might avoid this issue. Today I noticed that the funds were back in my Casino funds account and have since, requested another redemption. I have all emails that I've sent and received saved as well as screenshots of my requests. If someone could assist me in this, I would greatly appreciate it.
Joshua M.