FórumKasinaLucky Legends Casino - všeobecná diskuze

Lucky Legends Casino - všeobecná diskuze

před rokem od cawoods903
|
7470 zobrazení 97 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Legends Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Cítím se zvláštním způsobem zavázán bránit online kasino Lucky Legends. Můj příběh může začít podobně jako váš, nebo nemusí a může skončit stejně, ale zaregistroval jsem se s bonusovým žetonem 50 $ zdarma bez vkladu. Velmi brzy jsem trefil asi 1500 $ a automaticky mi odečetli 1013 nebo kolik to bylo, když jsem byl uprostřed roztočení 25 $, myslím, že ano. Když jsem si uvědomil, že se moje bilance rychle dostal kolem 170, usoudil jsem, že museli odečíst hru. Dostal jsem svůj zůstatek na rovných 100 $ a poté jsem zahájil proces výběru. Říkají vám, že ověření vašeho ID trvá 3 až 5 pracovních dnů. Vzalo to za mě, takže to bylo přesné. Schválení nebo zamítnutí vašeho výběru pak trvá 7 až 10 pracovních dnů. To bylo také přesné, můj výběr byl schválen. Řeknou vám, že jejich odeslání vám trvá dalších 7 až 10 pracovních dnů. Očekával jsem peníze na svém bankovním účtu, ale zákaznický servis mi řekl, že jim mohu také dát adresu své bitcoinové peněženky a oni mi to schválí, ačkoli na webových stránkách je uvedeno, že musíte nejprve provést dva nebo tři vklady kryptoměny, než do ní budete moci vybrat. Můj výběr ve výši 100 $ mi přišel na adresu bitcoinové peněženky a byl tam pravděpodobně 12 hodin a ani jsem si toho nevšiml, protože mi z této adresy bitcoinové peněženky nepřicházela upozornění, jak jsem to očekával na svém bankovním účtu, popř. Zapnul bych je. Trvá to chvíli, než projde výběr, zvláště ten první? Ano, je... Budete frustrovaní čekáním na to, pokud opravdu potřebujete peníze? Vsadíte se .... Opravdu vám online kasino Lucky Legends vyplácí to, co vyhrajete? Absolutně. Volal jsem jim téměř každý den a omlouvám se, že jsem byl k zástupcům zákaznického servisu téměř hrubý, protože jsem byl již dříve podveden jinými online kasiny, ale Lucky Legends mi vyplatilo mých 100 USD z bezplatného žetonu 50 USD a pokud budou ctít a vyplatit na čip zdarma, pak jsem si jistý, že budou jednoznačně ctít a vyplácet vklady v hotovosti. Byl jsem v zoufalé situaci a zoufale jsem potřeboval peníze, když se objevily v mé bitcoinové peněžence a zavolal jsem Lucky Legends a omluvil jsem se jim, když jsem viděl vklad. Jakmile se dostanu z této špatné koleje, ve které jsem, budu vkládat své hotovostní vklady POUZE do Lucky Legends. 💯

Automaticky přeloženo:
cawoods903
před rokem

Počkám na aktualizaci - určitě 🙂!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Lucky Legends Casino uzavřelo můj účet, který mi dluží 10 000 $

Můj bože, jsem tak rozrušený!

Přál bych si, abych si přečetl ostatní, než jsem přijal bonus bez vkladu z tohoto kasina. Bylo to v pořádku a nic jsem nevyhrál, takže jsem vložil peníze a hrál a nevyhrál nic, čím bych se mohl chlubit, pak jsem dostal promo na otočení zdarma za vklad 15 $, takže jsem to hrál a znovu jsem nic nevyhrál, ale náramně jsem si to užíval kasino. Dostal jsem 10 $ týdně cashback a hrál jsem podle svých požadavků a pak jsem vyhrál 10 000 $ ano řekl jsem 10 000,00 $ Pak jsem si přečetl podmínky, ale nebyly tam žádné podmínky, protože jsem již odehrál své sázkové požadavky a hrál jsem o své výhry . Takže jsem čekal přes sedm dní a pak jsem se pustil do svých transakcí, abych zjistil, jestli se něco stalo, a měl jsem na svém účtu zpětné zúčtování ve výši 30 $. Myslel jsem, že to byl poplatek za výběr 2500 $, který jsem požadoval. Můžete pouze vybrat maximálně 2500 $. Takže uplyne ještě pár dní a včera večer jsem šel na chat a mluvil s opravdu milou dámou a zeptal jsem se, co je zpětné zúčtování, protože jsem neměl tušení. Podívala se na to a řekla, že se mi vrátil poplatek a že si s tím nemusím dělat starosti, protože těch třicet už vzali, ale stále dlužím 75 $ a 105 $ za poplatky za zpětné zúčtování, a pokud budu souhlasit, prostě vezměte si zbytek z mého stažení, jakmile bude schváleno. To byla skoro její přesná slova

Byl jsem tak vděčný, protože jsem hloupě utrácel peníze z účtu a peníze na jídlo, abych se rozmazloval počítáním se svými výhrami. Nikdy jsem nebyl tak nadšený. No teď doslova hladovím a nemám žádné obklady ani nic jiného a telefon už je odříznutý, další je můj internet a elektřina. Myslím, že moje vlastní chyba, že věřím v kasino.

Každopádně po tomto rozhovoru jsem se šel podívat na svůj bankovní účet, protože jsem měl nějaké pochybné transakce a myslel jsem si, že možná jedna z nich byla šťastná, že se do nich mohla zařadit náhoda, kdybych nepoznal platební společnost. Už jsem se cítil hrozně a bál jsem se, že o výhru nepřijdu, protože bych neměl nárok na 10$ cashback. Určitě to byl jeden z nich a stalo se to, že mě na to moje banka upozornila a mým úkolem teď bylo kontaktovat tyto společnosti, které bez mého vědomí strhly peníze z mé karty, a zjistit, co by udělaly pro nápravu. to. Nedostal jsem odpověď kromě Online Pay a samozřejmě jsem e-mail smazal jako idiot. Ale netušil jsem, že to bylo pro nějaké kasino a číslo mi nepřipadalo povědomé, protože jsem si také neuvědomil, že vzali mých třicet $ v amerických fondech, takže to bylo úplně jiné číslo. Odpověď, kterou jsem od Online Pay dostal beze slova lži, byla, že transakci neprovedli a znovu se spojili s mou bankou, protože poplatek byl podvodný. Udělal jsem to a vím, že jsem poslal kopii tohoto e-mailu své bance. Moje banka tedy poplatek zrušila a přiměla mě proti němu vznést námitku a poté o dva dny později poplatek vrátila na můj účet. Nezpochybňoval jsem to, protože jsem do té doby zjistil, že to bylo pravděpodobně pro jedno z nových kasin, do kterých jsem se připojil. Musím také způsoby dokazování těchto transakcí. Jedním z nich je online sestava transakcí, které vidím na svém účtu a které jsem zkopíroval pro Lucky Legends, a pak můj původní měsíční výpis, který jsem také poslal do Lucky legends Výpis zobrazuje pouze jednu transakci výběru prostředků z mého účtu do Online pay. Seznam, který vidím online, však ukazuje tři transakce, jedna je původní výběr, který šel do Online Pay, a pak došlo ke zrušení, po kterém následovalo o dva dny později, že poplatek byl znovu vložen.

Takže jsem ve skutečnosti neměl nic dlužného a včera večer jsem mluvil se dvěma velmi milými zaměstnanci, kteří mi poděkovali, že jsem je na to upozornil, a paní mi řekla, že předala informace do správné oblasti a chvíli počkejte a zkontrolovat zpět.

Takže dnes ráno jdu udělat právě to a mám pěknou malou zprávu, která se objeví, když se pokusím přihlásit, která říká, že se stalo něco špatného, zkuste to znovu později a říká, že celý den, takže předpokládám, že je to proto, že nechtějí mi platit a trestají mě za to, že jsem neudělal nic špatného. Teď mám arašídové máslo, které jím lžící, protože nemám chleba. Nemám žádné jídlo pro svého psa a všechny moje účty jsou nezaplacené. Určitě skvělé pro můj kredit.

Jak tohle mohou někomu udělat. Jsem tak rozrušený a opravdu si to nezasloužím, když jednou skutečně vyhraju, tak mě to nakopne.

Jsem zklamaný i z inclave, což je společnost ověřující identitu, protože obchodují s tímto kasinem a já jsem jim věřil, takže jsem zase věřil kasinu, které s nimi použilo mou identitu, aby se mě přihlásilo a otevřelo můj účet.

Datum praxe: 23.2.2023


Automaticky přeloženo:
jacquiekaszas
před rokem

Ahoj.

Jakmile to skončí, myslím, že byste se měli kasinům na chvíli vyhnout. Doufám, že budete souhlasit.

Každopádně, když pomineme ty pochybné transakce, které si musíte ověřit u své banky, myslím, že klíčový bod leží kde? Upřímně si nejsem jistý, proč si myslíte, že s vašimi výhrami není něco v pořádku. Uložili jste si prosím alespoň nějaké printscreeny, co nebo jak vás paní informovala o zpětném zúčtování?

Teď mě znepokojuje, že se zdá, že máte problém s přístupem ke svému účtu.

Obdrželi jste někdy nějakou aktualizaci z kasina? Možná je vaše herní historie pod další kontrolou, některá kasina při takové kontrole zablokují účet.

Pokud máte pocit, že kasino nejedná férově, zvažte podání stížnosti – uděláme vše pro to, abychom to prošetřili.

Přečtěte si více o procesu zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Než jsem se zaregistroval pro jeden z jejich bezplatných žetonů bez vkladu, byl jsem skeptický ke skutečnosti, že nemají licenci, poté, co jsem prošel sázkou, předložil jsem své dokumenty kyc k ověření a byly přijaty bez problémů, musel jsem provést vklad v bitcoinech ve výši 10 USD pro ověření mého účtu okamžitě poté, co bylo provedeno, mohl jsem vybrat 100 USD s možností přidat svůj ověřovací vklad 10 USD Bitcoin byl na mém účtu do 10 minut! Zákaznický servis byl rychlý a užitečný

Automaticky přeloženo:
msheeler86
před rokem

Zdá se, že jste zatím prvním spokojeným hráčem v tomto vlákně.


Automaticky přeloženo:
jacquiekaszas
před rokem

Je mi líto, že se vám to stalo, ale téměř každé cheaty v kasinu manipulují se softwarem, nevyplácí výhry nebo se spousta dalších věcí, jako jsou vaše požadavky, může zablokovat, což znamená, že nikdy nesplníte xplay a stále budete mít alespoň $$ na výběr opravdu jsi neprohrál své vlastní peníze a já jsem je všechny hrál, ale nepamatuji si Lucky z hlavy, ale zkontroluji si své poznámky Přál bych si, abych ti mohl říct nějaké dobré, které bys mohl hrát, ale žádný by to neudělal být skvělý začátek a znovu neříkám, že nikdy nemůžete vyhrát nebo být vyplaceni nebo všichni podvádějí, ale pokud nebudou podvádět software nebo hru, pravděpodobně nedostanete zaplaceno, všichni mají své nevýhody a je to čím dál horší místo lepšího.

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před rokem

A je to tady znovu. Vážím si vaší obětavosti.🙂

Dovolte mi zmínit , že ve většině kasin je to jen matematika za sloty – to stačí k zajištění výher kasin z dlouhodobého hlediska. Nebo hrana domu obecně.

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Téměř každé kasino nemusí manipulovat s žádným softwarem. Vlastně nemohou. Hry běží na serverech zabezpečeného poskytovatele her. Pokud ne, vzbuzuje to samozřejmě trochu podezření.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Udělám stížnost, jak jste řekl. Ne, neuložil jsem chat, mám jen výtisk, který ukazuje výhry, které jsem měl, a dva způsoby, jak to dokázat, opravdu nemělo být zpětné zúčtování. Upřímně si myslím, že to byl způsob, jak vetovat mé výhry se snadným vysvětlením jako zpětné zúčtování. Byl jsem naštvaný, když mi o tom žena řekla také, protože jsem si myslel, že jsem dostal cashback 10 $, se kterým jsem mohl hrát, kvůli mým dvěma vkladům. Jeden byl za 15 $ a druhý za 30 $, a pokud těch 30 $ opravdu neprošlo, neměl jsem pro začátek nárok na těch 10 $ a to by znamenalo, že jsem neměl vůbec nic. Musel bych se usmát a odhalit to a byl jsem připraven. Dokud jsem nezkontroloval svou banku, protože jsem si především myslel, že kdybych jim dlužil poplatky NSF za to, pak neexistuje způsob, jak by byli tak ležérní asi 180 $. Protože mi ta žena řekla, že poplatek za vrácenou platbu byl 75 $ a také 105 $ a že by to prostě strhli z mé výhry, pokud by to bylo v pořádku, a řekl jsem, že samozřejmě. V té době jsem opravdu nepřemýšlel o důsledcích toho skákání plateb.

Když jsem se posadil a odpoutal se od konverzace, došlo mi, co by to zpětné zúčtování znamenalo, a pak jsem byl smutný. Pak jsem se rozhodl, že chci vidět vrácené platby pro sebe, protože chodím na svůj bankovní účet každý den a nebyl jsem si vědom žádných vracených plateb a připadalo mi divné, že na mém bankovním účtu nejsou žádné poplatky NSF, nebo bych to už měl věděl, že platba 30 $ neprošla.

Zvláštní je také to, že mezi mnou a tou ženou na chatu nebylo nic jiného než zdvořilá konverzace, a když jsem se vrátil se správnými informacemi o svém účtu, měl jsem nejprve gentlemana a pak to předal zpět ženě nejprve si promluvila a ona si prohlédla bankovní informace, které jsem jí poslal, a řekla, že je předá správnému oddělení a že to mám zkontrolovat později. Tak jsem trpělivě čekal do druhého dne. Pak už můj účet nebyl přístupný a neodpověděli na žádný z mých e-mailů a jednali se mnou, jako bych udělal něco špatného, když jsem zjistil, že ani nemělo dojít ke zpětnému zúčtování, protože platbu dostali. Nikdy jsem na to nebyl hrubý a neměl jsem vůbec žádná ostrá slova. Jen jsem jim zdvořile poskytl správné informace a rozhodně jsem neočekával, že budu za to odstraněn z kasina. Obzvláště bez jakéhokoli vysvětlení a bez odpovědi na mé e-maily s přemýšlením, proč se již nemohu dostat ke svému účtu a zjevně od nich nedostávám ani desetník.

Automaticky přeloženo:
jacquiekaszas
před rokem

Ahoj,

Vždy to stojí za pokus, říkám! Krátce jste zkontrolovali stížnost a chcete, abyste poslali veškerou související komunikaci společnosti Petronela, můžete to udělat, prosím?

Chystá se kontaktovat přímo kasino, a proto bude potřebovat vše, co můžete poskytnout.

Přeji hladké a spravedlivé řešení! 🙏

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dostal někdo někdy zaplaceno z tohoto kasina? Mám nevyřízený výběr od 18. dubna 2023.. Bylo mi řečeno.. dalších 24 hodin.. ale jejich 24 hodin jsou 3 dny.. pouze jeden den považují za 8 hodin.. směrem k 24 hodinám.. Právě jsem řekl dalších 24 hodin.. takže 12. května se musím znovu podívat..

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dostal někdo někdy zaplaceno z tohoto kasina? Mám nevyřízený výběr od 18. dubna 2023.. Bylo mi řečeno.. dalších 24 hodin.. ale jejich 24 hodin jsou 3 dny.. pouze jeden den považují za 8 hodin.. směrem k 24 hodinám.. Právě jsem řekl dalších 24 hodin.. takže 12. května se musím znovu podívat..

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Určitě platí. Jste poprvé a omlouvám se, že to říkám, ale platba vám bude trvat asi 2 týdny. Pokusil bych se jim dostat adresu své bitcoinové peněženky a dát jim vědět, že si přejete být placeni, protože příště to bude mnohem rychlejší, až budete chtít své výhry vybrat. Vyhrál jsem nějaké peníze na bezplatném bonusu 50 $ bez vkladu. Vyplatí vám až 100 $ z bonusu bez vkladu. Nemyslel jsem si, že to někdy uvidím, a volal jsem jim každý den dva týdny a pak to bylo na mém účtu. Musí ověřit vaše ID a váš bankovní účet a všechny ty dobré věci, ale rozhodně platí, brácho. 💯


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Radka si to přečti!

Sharon Anistonová

Specialista zákaznické podpory



Zprávy

Propagační akce


Připravte se na akci v naší nové hře; Bonusová džungle kola! Hraje se o ČTYŘI jackpoty, takže uplatněte kód JUNGLE a získáte bonus 80 % + 20 roztočení ZDARMA!

Vítejte v živé podpoře. Než najdete nejlepšího zástupce, který vám pomůže, pomozte nám urychlit práci zadáním svého požadavku nebo dotazu zde:

hledáte bonus bez pravidel


Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Brzy s vámi bude jeden z našich zástupců.

OK


Vítejte a děkujeme, že jste kontaktovali Lucky Legends. Chatujete se Sharon Aniston z naší podpory Live Chat.

Ahoj

Hledám bonus bez pravidel

Ahoj


Nechte mě prosím zkontrolovat.

Děkujeme za trpělivost, bohužel se zdá, že platnost tohoto kupónu již vypršela.

jaké máte kupony

máte pouze jeden kupón bez pravidel


Mohu vám nabídnout jeden bez maximálního cash outu nebo bez hraní, ale obojí zároveň ne.


Otázka, zda jste přidruženi k slotům Sunrise, protože se zdá, že máte stejný software


Ano Jayi.



žádná hra, co je hotovost

myslel jsem si to

Sharon Aniston právě píše...


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Ahoj Jayi!

Přečetl jsem to všechno a také jsem to předal ke kontrole dat. Děkujeme, že nám pomáháte! ✌✨😊

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Jsem bombardován nabídkami od Sunrise. Lucky legends a klubový hráč. Všechny mají stejný software. Požádal jsem o uzavření mého účtu u šťastných legend a klubového hráče a ti mi řekli, že se mi ozve zástupce, ale kvůli velkému objemu to může trvat 72 hodin. Opravdu? BS. Nikdo se mě nepokusil kontaktovat. Jediné, co dělají, je, že mi posílají nabídky na vklad..

Zena

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stále dostávám stejnou odpověď, když píšu do Lucky Legends, aby uzavřeli svůj účet. viz. níže


Děkujeme, že jste se obrátili na Lucky Legends.

Obdrželi jsme váš e-mail a přiřadíme jej jednomu z našich zástupců podpory.

DŮLEŽITÉ: Vzhledem k vysokému objemu příchozího e-mailového provozu na naše stránky mohou odpovědi trvat až 72 pracovních hodin.

Číslo vašeho případu je 152---543 pro budoucí použití.


Děkujeme, že hrajete s Lucky Legends a těšíme se, že si s vámi brzy popovídáme.


Bavte se a hodně štěstí!


S pozdravem,


Šťastné legendy

E-mail: help@luckylegends.com

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Existuje šance, že kasino má pracovní přetížení, přiznejme si výhodu pochybností, ale nejsou nástroje pro zodpovědné hraní poskytovány přímo hráči prostřednictvím uživatelského modulu, jako to dělá mnoho kasin? To je také špatné znamení, co živý chat? Neposkytují podporu živého chatu?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mají živý chat. Pokaždé, když jsem se pokusil kontaktovat, ukázalo se 2 ve frontě. Někdy to ukazovalo nulu. Existuje řádek, který říká, že zadejte svou otázku pro rychlejší službu nebo něco takového, ale po zadání mé otázky nikdo neodpovídá. RTG kasina nemají nástroje pro sebevyloučení jako jiné platformy. To by bylo příliš snadné.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem bombardován nabídkami od Sunrise. Lucky legends a klubový hráč. Všechny mají stejný software. Požádal jsem o uzavření mého účtu u šťastných legend a klubového hráče a ti mi řekli, že se mi ozve zástupce, ale kvůli velkému objemu to může trvat 72 hodin. Opravdu? BS. Nikdo se mě nepokusil kontaktovat. Jediné, co dělají, je, že mi posílají nabídky na vklad..

Zena

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobře, chápu, že to není dobrá situace.

Na druhou stranu žádné kasino nechce vidět zákazníka opouštět show. Nabízet tyto bonusy jako kompenzaci za to, že zůstanete jen o něco déle, je nejběžnějším scénářem. Je třeba stanovit nějaké limity?

Protože z toho, co vidím, ty nástroje neexistují. 🙁

"Zkontrolovali jsme a vyhodnotili samoomezující nástroje kasina, jako je sebevyloučení nebo různé typy limitů, které si hráči mohou sami nastavit. Kasina, která dosahují dobrých výsledků, nabízejí širokou škálu dobře implementovaných nástrojů, které mohou hráčům pomoci omezit jejich hazardní aktivity." "

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky