Lucky Legends Casino uzavřelo můj účet, který mi dluží 10 000 $
Můj bože, jsem tak rozrušený!
Přál bych si, abych si přečetl ostatní, než jsem přijal bonus bez vkladu z tohoto kasina. Bylo to v pořádku a nic jsem nevyhrál, takže jsem vložil peníze a hrál a nevyhrál nic, čím bych se mohl chlubit, pak jsem dostal promo na otočení zdarma za vklad 15 $, takže jsem to hrál a znovu jsem nic nevyhrál, ale náramně jsem si to užíval kasino. Dostal jsem 10 $ týdně cashback a hrál jsem podle svých požadavků a pak jsem vyhrál 10 000 $ ano řekl jsem 10 000,00 $ Pak jsem si přečetl podmínky, ale nebyly tam žádné podmínky, protože jsem již odehrál své sázkové požadavky a hrál jsem o své výhry . Takže jsem čekal přes sedm dní a pak jsem se pustil do svých transakcí, abych zjistil, jestli se něco stalo, a měl jsem na svém účtu zpětné zúčtování ve výši 30 $. Myslel jsem, že to byl poplatek za výběr 2500 $, který jsem požadoval. Můžete pouze vybrat maximálně 2500 $. Takže uplyne ještě pár dní a včera večer jsem šel na chat a mluvil s opravdu milou dámou a zeptal jsem se, co je zpětné zúčtování, protože jsem neměl tušení. Podívala se na to a řekla, že se mi vrátil poplatek a že si s tím nemusím dělat starosti, protože těch třicet už vzali, ale stále dlužím 75 $ a 105 $ za poplatky za zpětné zúčtování, a pokud budu souhlasit, prostě vezměte si zbytek z mého stažení, jakmile bude schváleno. To byla skoro její přesná slova
Byl jsem tak vděčný, protože jsem hloupě utrácel peníze z účtu a peníze na jídlo, abych se rozmazloval počítáním se svými výhrami. Nikdy jsem nebyl tak nadšený. No teď doslova hladovím a nemám žádné obklady ani nic jiného a telefon už je odříznutý, další je můj internet a elektřina. Myslím, že moje vlastní chyba, že věřím v kasino.
Každopádně po tomto rozhovoru jsem se šel podívat na svůj bankovní účet, protože jsem měl nějaké pochybné transakce a myslel jsem si, že možná jedna z nich byla šťastná, že se do nich mohla zařadit náhoda, kdybych nepoznal platební společnost. Už jsem se cítil hrozně a bál jsem se, že o výhru nepřijdu, protože bych neměl nárok na 10$ cashback. Určitě to byl jeden z nich a stalo se to, že mě na to moje banka upozornila a mým úkolem teď bylo kontaktovat tyto společnosti, které bez mého vědomí strhly peníze z mé karty, a zjistit, co by udělaly pro nápravu. to. Nedostal jsem odpověď kromě Online Pay a samozřejmě jsem e-mail smazal jako idiot. Ale netušil jsem, že to bylo pro nějaké kasino a číslo mi nepřipadalo povědomé, protože jsem si také neuvědomil, že vzali mých třicet $ v amerických fondech, takže to bylo úplně jiné číslo. Odpověď, kterou jsem od Online Pay dostal beze slova lži, byla, že transakci neprovedli a znovu se spojili s mou bankou, protože poplatek byl podvodný. Udělal jsem to a vím, že jsem poslal kopii tohoto e-mailu své bance. Moje banka tedy poplatek zrušila a přiměla mě proti němu vznést námitku a poté o dva dny později poplatek vrátila na můj účet. Nezpochybňoval jsem to, protože jsem do té doby zjistil, že to bylo pravděpodobně pro jedno z nových kasin, do kterých jsem se připojil. Musím také způsoby dokazování těchto transakcí. Jedním z nich je online sestava transakcí, které vidím na svém účtu a které jsem zkopíroval pro Lucky Legends, a pak můj původní měsíční výpis, který jsem také poslal do Lucky legends Výpis zobrazuje pouze jednu transakci výběru prostředků z mého účtu do Online pay. Seznam, který vidím online, však ukazuje tři transakce, jedna je původní výběr, který šel do Online Pay, a pak došlo ke zrušení, po kterém následovalo o dva dny později, že poplatek byl znovu vložen.
Takže jsem ve skutečnosti neměl nic dlužného a včera večer jsem mluvil se dvěma velmi milými zaměstnanci, kteří mi poděkovali, že jsem je na to upozornil, a paní mi řekla, že předala informace do správné oblasti a chvíli počkejte a zkontrolovat zpět.
Takže dnes ráno jdu udělat právě to a mám pěknou malou zprávu, která se objeví, když se pokusím přihlásit, která říká, že se stalo něco špatného, zkuste to znovu později a říká, že celý den, takže předpokládám, že je to proto, že nechtějí mi platit a trestají mě za to, že jsem neudělal nic špatného. Teď mám arašídové máslo, které jím lžící, protože nemám chleba. Nemám žádné jídlo pro svého psa a všechny moje účty jsou nezaplacené. Určitě skvělé pro můj kredit.
Jak tohle mohou někomu udělat. Jsem tak rozrušený a opravdu si to nezasloužím, když jednou skutečně vyhraju, tak mě to nakopne.
Jsem zklamaný i z inclave, což je společnost ověřující identitu, protože obchodují s tímto kasinem a já jsem jim věřil, takže jsem zase věřil kasinu, které s nimi použilo mou identitu, aby se mě přihlásilo a otevřelo můj účet.
Datum praxe: 23.2.2023
Lucky Legends Casino closed my account owing me $10,000
My god I am So Distraught!
I wish I had read others before I accepted the no deposit bonus from this casino. That went ok and I did not win anything so then I deposited money and played and won nothing to brag about then I got a promo for free spins for a deposit of 15$ so I played that and I won nothing againg but was thouroughly enjoying the casino. I got a 10$ weekly cashback and I played through my requirements and then I won 10000$ yes I said $10,000.00 I then read the terms and conditions but there were no conditions because I had already played out my wagering requirements and was playing on my winnings. So I waited over seven days and then went into my transactions to see if anything had happened and I had a 30$ chargeback on my account. I thought that it was a charge for the withdrawal of 2500$ I requested. You can only maximum withdraw at a time 2500$. So a couple more days go by and last night I go on chat and speek with a really nice lady and asked what was a chargeback because I had no idea. She looked into it and said that I had a charge come back and that I was not to worry about it because they already took the thirty but I still owed 75$ and 105$ for fees for the chargeback and if I agreed, they would just take the rest owing from my withdrawal once it is approved. Those were pretty much her exact words
I was so grateful because I stupidly spent my bill money and food money on spoiling myself counting on my winnings . Never ever have I been so excited. Well now I am literally starving and have no tiletries or anything and telephone is cut off already, next is my internet and power. My own fault for believing in a casino I guess.
Anyway after that conversation I went into look at my bank account because I had some shady transactions and thought maybe one of them was lucky legends by accident may have got included in those if I did not rcognize the payment company. I already felt terrible and feared I would no loose the winnings because I would not have been entitiled to the 10$ cashback. Sure enough this was one of them and what happened with that one is that my bank pointed it out to me and my job now was to contact these companies that had taken money off my card without my knowledge and find out what they would do to fix it. I did not get a response except from Online Pay and of course I deleted the email like an idiot. But I had no idea that it was for any casino and the figure did not look familiar because I also did not realize that they took my thirty $ in american funds so it was a totally different number. Anyway the response I got from Online Pay without a word of a lie was that they did not put that transaction through and to get back in touch with my bank because the charge was fraudulent. I did this and do know that I sent a copy of that email to my bank. So my bank reversed the charge and made me dispute it and then two days later put the charge back on my account . I did not question it because I figured out by then that it was probably for one of the new casinos I had joined. I have to methods of proof of these transactions too. One being the online lineup of the transactions I see on my account which I copied for Lucky Legends and then my original monthly statement which I also sent to Lucky legends The statement shows only one transaction of the withdrawal of funds from my account to Online pay. The list I see online however shows three transactions, one is the original withdrawal that went to Online Pay and then there was a reversal of that, followed by two days later that charge being put through again.
So I did not have anything owing in reality and I talked to two very nice staff members last night who thanked me for bringing this to their attention and the lady told me she had passed the information onto the proper area and to wait a little while and check back.
So this morning I go to do just that and I have a nice little message that comes up when I try to sign in that says oops something bad happedned try again later and it has said that all day now so I am assuming it is because they do not want to pay me and are punishing me for doing nothing wrong. Now I have peanut butter I am eating with a spoon because I have no bread. I have no food for my dog and my bills are all unpaid. Great for my credit for sure .
How can they do this to someone. I am so distraught and really do not deserve this the one time I actually win big I get shafted.
I am disappointed in inclave too which is an identity verifying company because they do business with this casino and I trusted them so in turn trusted the casino that used my identity with them to sign me in and open my account.
Date of experience: February 23, 2023