DomůFórumKasinaLucky Legends Casino - všeobecná diskuze

Lucky Legends Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

88 492 zobrazení 164 odpovědí |
před 2 roky
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
sherrylttl2019
před rokem

Dobrý den, zkusili jste se zeptat, o co jde, když po vás žádají tyto doklady? V některých případech mohou kasina také provést dodatečné ověření nebo vás požádat o některé věci, jako v tomto případě. Zkusili jste vybrat peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

pokouším se podat stížnost s neplatnou výhrou 40801,33 a nedovolí mi zadat částku do formuláře stížnosti

Automaticky přeloženo:
Geebs890
před rokem

on tam,

Je mi líto, že o problému slyším. Zkusili byste prosím smazat dočasné soubory a cookies? Zkuste otevřít tvůrce stížnosti v anonymním režimu, deaktivovat všechna aktivní rozšíření prohlížeče nebo otevřít stížnost ve zcela jiném prohlížeči.

Pokud nic z toho problém nevyřeší, nahrajte video a odešlete jej na [email protected] spolu s vaší IP adresou. Uděláme, co bude v našich silách, abychom problém identifikovali.

Obvykle za takové problémy mohou soubory cookie nebo rozšíření. Rád bych věřil, že vám mé návrhy pomohou. Počkám na vaši odpověď, abych se ujistil, že stížnost projde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdy jsem nedostal svých 7000 dolarů. Guru údajně pomáhal, pak kasino řeklo, že kasinu nedodržuji. Dal jsem jim vše včetně výpisu z účtu. Neměl jsem nic jiného, ​​co bych mohl poslat. Guru se postavil na stranu kasina a přestal pomáhat. Takže ne, dostal jsem se z toho 7000 dolarů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím není nic vyřešeno. Založil jsem si úplně nový účet. A stále říkají, že to není ten správný účet. Je to běžný účet přes moji banku. Pouze s mým jménem na účtu. Pak říkají, že potřebují pdf kopii mého bankovního výpisu, který odpovídá novému účtu. Tak jsem to poslal. Všechno je legální a oni mi stále říkají ne.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To se mi stalo! Třikrát jsem jim poslal pdf svého účtu. Stále řekl ne. Bál jsem se, že všechno, co dělali, bylo prodávat moje bankovní informace.

Automaticky přeloženo:
Billben501968
před 11 měsíci

Jak vidím, přestali jste na svou stížnost reagovat, takže ji musíme zamítnout.

Přesto, pokud problém nebyl vyřešen, můžete případ znovu otevřít, ale neudělali jste to.

Vyřešilo se to tedy na konci, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jak vidím, přestali jste na svou stížnost reagovat, takže ji musíme zamítnout.

Přesto, pokud problém nebyl vyřešen, můžete případ znovu otevřít, ale neudělali jste to.

Vyřešilo se to tedy na konci, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne, moje stížnost nebyla nikdy uspokojena. Poslední zpráva, kterou jsem dostal, byla, že moje stížnost byla před pár týdny zamítnuta. Poslal jsem šťastným legendám, aby přestali posílat reklamy poté, co mě okradli. Dostal jsem zpět e-mail, že nevědí, o čem mluvím. Řekli, že můj výběr byl schválen, vše, co potřebovali, byl účet za energie. Všechno jsem to poslal. Guru, dokonce jsi to poslal!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Lmaoooooooooooo.

Nebudu se vám všem smát, ALE pamatuji si svou "situaci" s tímto konkrétním kasinem a dovolte mi, abych vám řekl....!! Byly to MĚSÍCE živých chatů, e-mailů, vstoupil Casino Guru, přehrání již odehraných sázkových požadavků a nakonec jsem dostal asi 70 % toho, co mi dlužili. Když vám řeknu, NEHRAJTE SI LEGENDY O ŠTĚSTÍ... a budete to dělat odsud v..... (Říká se tomu střílet si do nohy. On. Účel. PAK nalít do rány alkohol. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne, moje stížnost nebyla nikdy uspokojena. Poslední zpráva, kterou jsem dostal, byla, že moje stížnost byla před pár týdny zamítnuta. Poslal jsem šťastným legendám, aby přestali posílat reklamy poté, co mě okradli. Dostal jsem zpět e-mail, že nevědí, o čem mluvím. Řekli, že můj výběr byl schválen, vše, co potřebovali, byl účet za energie. Všechno jsem to poslal. Guru, dokonce jsi to poslal!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Abychom vám mohli pomoci, musíte plně spolupracovat s naším týmem pro stížnosti a také s kasinem.

Jak vidím ve vaší stížnosti , důvodem uzavření je ten, že jste to ve skutečnosti neudělali, takže jsme vám bohužel nemohli pomoci.

Pokud potřebujete znovu otevřít stížnost, udělejte to prosím správným způsobem a jsem si jist, že s plnou součinností z vaší strany uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji vyřešili.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Byl jsem odražen z kasina a řekl mi, abych poslal své informace na jedno místo. Pak by mi to místo řeklo jiné místo. Tak jsem vás našel. Cokoli jste chtěli, odpověděl jsem vám během dne. Odeslal jsem, Utility a můj bankovní výpis. Další věc, o které vím, dostávám od vás zprávu, že jsem nevyhověl, a uzavřel jsem svůj případ. Znovu jsem odpověděl, že jsem splnil vše, co bylo požádáno. Tak mě pak vyhodili. Kasino nebylo nic menšího než upřímné. Proto jsem vás požádal o pomoc. Takže v tuto chvíli se to snažím připsat další životní lekci.

Automaticky přeloženo:
Billben501968
před 11 měsíci

Stále máte možnost stížnost znovu otevřít, pokud stále potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, jak jsem již řekl.

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozhodně budu.

Automaticky přeloženo:
Billben501968
před 11 měsíci

Dejte nám určitě vědět o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dejte nám určitě vědět o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neměl jsem kontakt od posledního místa, kde řekli, že potřebují pouze účet za energie. Poslal jsem to dvakrát. Takže mám pocit, že je to jako smyčka tam, kde je to zpátky na začátek. Bohužel jsem to víceméně vzdal. Doufal jsem, že když jste mi naposledy pomohli, měl jsem pocit, že mě nikdo neslyší. Prostřednictvím vás jsem předložil svůj bankovní výpis. Neměl jsem nic jiného, ​​co bych mohl poslat. Ale pak mi bylo řečeno, že jsem nevyhověl a ty jsi případ uzavřel. Když otevřete můj případ, uvidíte, že jsem poslal vše, co mám.

Automaticky přeloženo:
Billben501968
před 11 měsíci

Tak co, už jste požádali o znovuotevření?

Jen tak bychom mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj lidi,


Jsem tak VELMI NOVÝ v „hraní online kasin" a tím myslím... vůbec toho moc nevím, ale vím, kdy jsou výhry.


Nyní...... mám 30 $ zdarma žeton z kasina LuckyLedgends a zvládl jsem to a stále jsem silný.

Chci si vybrat své výhry, ale úplně poprvé za svých 40 let .. slyším o Litecoinu, Litewallet a čem jiném... a před pár okamžiky jsem četl něčí stížnost na potíže se získáním výhry.. může někdo mi jen řekněte, protože nejsem moc dobrý s věčným a denním čekáním....mám prostě vyhodit výhry v tom kasinu nebo existuje návod krok za krokem, jak si stáhnout, co potřebuji, a nastavit peněženka a tak dále.


Pokud nebo až ty peníze dostanu, vyplácejí ve vaší vlastní měně - moje je ZAR (Jižní Afrika)


Doufám, že jste všichni v pořádku a vždy si pamatujte:

- buď DOBRÝ, pokud ne, buď v tom dobrý!!


😉

Automaticky přeloženo:
johanitafouche
před 10 měsíci

Ahoj.

Mohu se zeptat, zda vám kasino řeklo, že můžete své výhry vybrat pouze pomocí Litecoinu?

Nebo jaký je důvod vaší otázky, mohu-li?

Jak můžete vidět zde , mají mnoho platebních možností. Jedinou měnou je ale USD, jak tam vidím, takže si nejsem jistý, jestli to pro vás nebude problém.

Pro nasbírání dalších informací je také vždy dobré, když si projdete například uživatelské recenze. Zde je vidět, že v tomto případě je uživatelské hodnocení špatné, tak snad opravdu bude stát za to si přečíst proč.

Dej nám prosím vědět, jak se tady rozhodneš a co budeš dělat. Určitě bychom to rádi věděli.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hraji před 3 měsíci. Vyhrál jsem 1700, ale stále čekám. Potřebují můj bankovní doklad a výpis z účtu, takže posílám již vše, co mám v souboru. Ale nezkontrolovali můj soubor .a stejná žádost o odeslání e-mailu o mém souboru .tak posílám agin. Ale přesto mi posílají peníze .Wating 3month I'm all go to chating room .Říkali pořád to samé jen wating .Wating příliš dlouho. Můžete mi pomoci vrátit peníze .Jsem čas hrát hru v jiném kasinu , vracejí peníze .pouze tato stránka nikdy nevrátí .Hraji listopad jak to tam je ?Stěžuji si , ale neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Proč píšu o šťastných legendách. Nezaplatili před 3 měsíci. 1700 $. Neustále chodím do chatovací místnosti. Říkali, že mám bankovní účet a výpis, takže hodně posílám e-maily. Ale nekontrolovali me.tak se ptam,ze mi rekli stejne poslat muj soubor email.takze posílám agin agin .ale nezaplatili a nic mi. Takže si stěžuji na toto kasino. Ale stále žádná odpověď. Potřebuji vrátit své peníze. Můžete mi pomoci? Posílám e-mail. Musím svou situaci schválit

Automaticky přeloženo:
yojinkim32
před 10 měsíci

Ahoj, tak vidím, že problém by mohl být v ověření. Kasino vás několikrát požádalo o stejný dokument, že? Když jim ho pošlete, odmítnou ho nebo je tam dokument stále jako nevyřízený? Pokud neprojdete úspěšně ověřením, pravděpodobně nebudete moci vybrat, takže bych se zaměřil hlavně na to, co posíláte do kasina.

Nicméně pokud to tam prostě je a kasino se k tomu nevyjádřilo a jen se vás pořád ptá na to samé, tak tomu moc nerozumím.

Udělali jste však správně, že jste podali stížnost a náš tým se jí bude zabývat. Také jsem si myslel, že máte stížnost na kasino Lucky, ale píšete a mluvíte o kasinu Lucky legends. Jsou dvě různé, mohl byste tedy prosím Nickovi ve stížnosti znovu objasnit, která to je, aby to mohl v případě potřeby opravit?

Byla bych Vám vděčná a přeji hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.