DomůFórumKasinaLucky Legends Casino - všeobecná diskuze

Lucky Legends Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od cawoods903
|
35 111 zobrazení 148 odpovědí |
|
1...7 8
sherrylttl2019
před 4 měsíci

Dobrý den, zkusili jste se zeptat, o co jde, když po vás žádají tyto doklady? V některých případech mohou kasina také provést dodatečné ověření nebo vás požádat o některé věci, jako v tomto případě. Zkusili jste vybrat peníze?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

pokouším se podat stížnost s neplatnou výhrou 40801,33 a nedovolí mi zadat částku do formuláře stížnosti

Automaticky přeloženo:
Geebs890
před 3 měsíci

on tam,

Je mi líto, že o problému slyším. Zkusili byste prosím smazat dočasné soubory a cookies? Zkuste otevřít tvůrce stížnosti v anonymním režimu, deaktivovat všechna aktivní rozšíření prohlížeče nebo otevřít stížnost ve zcela jiném prohlížeči.

Pokud nic z toho problém nevyřeší, nahrajte video a odešlete jej na community@casio.guru spolu s vaší IP adresou. Uděláme, co bude v našich silách, abychom problém identifikovali.

Obvykle za takové problémy mohou soubory cookie nebo rozšíření. Rád bych věřil, že vám mé návrhy pomohou. Počkám na vaši odpověď, abych se ujistil, že stížnost projde.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nikdy jsem nedostal svých 7000 dolarů. Guru údajně pomáhal, pak kasino řeklo, že kasinu nedodržuji. Dal jsem jim vše včetně výpisu z účtu. Neměl jsem nic jiného, ​​co bych mohl poslat. Guru se postavil na stranu kasina a přestal pomáhat. Takže ne, dostal jsem se z toho 7000 dolarů

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zatím není nic vyřešeno. Založil jsem si úplně nový účet. A stále říkají, že to není ten správný účet. Je to běžný účet přes moji banku. Pouze s mým jménem na účtu. Pak říkají, že potřebují pdf kopii mého bankovního výpisu, který odpovídá novému účtu. Tak jsem to poslal. Všechno je legální a oni mi stále říkají ne.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

To se mi stalo! Třikrát jsem jim poslal pdf svého účtu. Stále řekl ne. Bál jsem se, že všechno, co dělali, bylo prodávat moje bankovní informace.

Automaticky přeloženo:
Billben501968
před 3 dny

Jak vidím, přestali jste na svou stížnost reagovat, takže ji musíme zamítnout.

Přesto, pokud problém nebyl vyřešen, můžete případ znovu otevřít, ale neudělali jste to.

Vyřešilo se to tedy na konci, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Jak vidím, přestali jste na svou stížnost reagovat, takže ji musíme zamítnout.

Přesto, pokud problém nebyl vyřešen, můžete případ znovu otevřít, ale neudělali jste to.

Vyřešilo se to tedy na konci, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ne, moje stížnost nebyla nikdy uspokojena. Poslední zpráva, kterou jsem dostal, byla, že moje stížnost byla před pár týdny zamítnuta. Poslal jsem šťastným legendám, aby přestali posílat reklamy poté, co mě okradli. Dostal jsem zpět e-mail, že nevědí, o čem mluvím. Řekli, že můj výběr byl schválen, vše, co potřebovali, byl účet za energie. Všechno jsem to poslal. Guru, dokonce jsi to poslal!

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Lmaoooooooooooo.

Nebudu se vám všem smát, ALE pamatuji si svou "situaci" s tímto konkrétním kasinem a dovolte mi, abych vám řekl....!! Byly to MĚSÍCE živých chatů, e-mailů, vstoupil Casino Guru, přehrání již odehraných sázkových požadavků a nakonec jsem dostal asi 70 % toho, co mi dlužili. Když vám řeknu, NEHRAJTE SI LEGENDY O ŠTĚSTÍ... a budete to dělat odsud v..... (Říká se tomu střílet si do nohy. On. Účel. PAK nalít do rány alkohol. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ne, moje stížnost nebyla nikdy uspokojena. Poslední zpráva, kterou jsem dostal, byla, že moje stížnost byla před pár týdny zamítnuta. Poslal jsem šťastným legendám, aby přestali posílat reklamy poté, co mě okradli. Dostal jsem zpět e-mail, že nevědí, o čem mluvím. Řekli, že můj výběr byl schválen, vše, co potřebovali, byl účet za energie. Všechno jsem to poslal. Guru, dokonce jsi to poslal!

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Abychom vám mohli pomoci, musíte plně spolupracovat s naším týmem pro stížnosti a také s kasinem.

Jak vidím ve vaší stížnosti , důvodem uzavření je ten, že jste to ve skutečnosti neudělali, takže jsme vám bohužel nemohli pomoci.

Pokud potřebujete znovu otevřít stížnost, udělejte to prosím správným způsobem a jsem si jist, že s plnou součinností z vaší strany uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji vyřešili.

Automaticky přeloženo:
1...7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky