Minulou noc:
Čip 200 $ zdarma – 6 000 $ PT
Dostal jsem to na 200–4000 $ PT (s tím dnes pracuji)
Takže je to jako bych dnes začal úplně od začátku, ale teď mám 20X Playthrough, se kterým můžu pracovat.
Drž mi palce. Poslední noc trvala 5-6 hodin
Opravdu to chci splnit, abych alespoň viděl, jak se mnou pracují. Jejich platforma vypadá VELMI podobně jako jiná, která mi dlužila peníze od 9....
Nesnáším pracovat na promo tak tvrdě, pak se otočte a oni nezaplatí....
Asi uvidíme....
Last night:
Free $200 Chip- $6000 PT
Got it to $200- $4000 PT (this is what Im working with today)
So its like I get to start all over today but now I have a 20X Playthrough to work with.
Wish me luck. Last night took 5-6 hours
Really really wanna fulfill this to at the very minimum see how they work with me. Their platform looks VERY similar to another that has owed me money since the 9th....
Hate to work a Promo so hard then turn around and they dont pay....
Guess we see....
Ahoj, vidím, že zkoušíš několik kasin a bereš bonusy. 20x playtrough je podle mě docela dobrý, takže pokud se vám podaří splnit požadavky, dejte nám vědět, jak jste dopadli.
Vybíráte však obvykle také poté, co splníte podmínky, abyste si vyzkoušeli, jak dlouho výběr trvá v kasinu?
Hi, I see that you try several casinos and take bonuses. 20x playtrough is pretty good in my opinion, so if you manage to meet the requirements let us know how you did.
However, do you usually also withdraw after you meet the conditions to test how long it takes to withdraw in the casino ?
Řekl bych, že je to docela smutné, ale podle stížnosti, kterou jste na kasino podal, bylo vše vyřešeno a peníze jste nakonec dostali. Je to trochu k smíchu přes slzy, protože osobně bych rád věděl, v čem byl problém. Každopádně, zůstali jste u tohoto kasina a hráli jste zde nebo jste narazili na nějaká jiná kasina?
I'd say that's pretty sad, but according to the complaint you filed against the casino, everything was resolved and you got your money in the end. It's a bit of a laugh through my tears, because I personally would like to know what the problem was. Anyway, did you stay with this casino and play here or did you come across some other casinos ?
Absolutně... k poslední otázce. POKUD se mi podaří vyplatit peníze, ano... Posledních párkrát jsem nedosáhl, takže jsem nebyl schopen „otestovat" celý proces.
Tento konkrétní jsem byl velmi blízko. A velmi zklamaný, protože jsem opravdu chtěl projít celým procesem.
(Snížil jsem se na přibližně 800 až 900 USD, takže to není tak špatné. Myslím, že to bylo 6 000 USD)
Absolutely...to the last question. IF I am able to cash out I do... Been falling short last few times so have not been able to "test" the entire process.
This particular one I was very close. And very disappointed 'cause it is 1 that I really wanted to go thru entire process.
(Got down to around $800-$900 of the playthrough so thats not too bad. I mean it was $6000)
Aha, tak to je škoda, že jste nestihli projít celým procesem. Zeptal jsem se, protože si myslím, že je docela fajn, aby ostatní hráči věděli, co píšete a pak samozřejmě, jak dlouho by trvalo ověření účtu a následné stažení. Pokud se vám to ale podaří, neváhejte se s námi o tento proces podělit také. Přeji mnoho šťastných sezení. 😊
Ah so it's a pity you didn't manage to go through the whole process. I asked because I think it's quite nice for other players to know what you are writing and then of course how long it would take to verify the account and then withdraw it. But if you manage to do that, don't hesitate to share that process with us as well. I wish you many happy sessions. 😊
To jo. To by bylo skvělé. Dostávám od nich úžasné promo akce, ale děsím se, že zde utratím nějaké peníze jen na základě recenzí. Stále to zvažujete...jen už nepotřebujete další stinné obchody s těmito kasiny. Zdá se, že je to vše, co dostávám
Yeah. That would be great. I have been receiving awesome promos from them but I am petrified of spending any money here just based on the reviews. Still considering it...just dont need anymore shady business with these Casinos. It seems to be all I am getting
Naprosto tě chápu a pokud máš pocit, že je lepší si čas od času zahrát s bonusem, než tam vkládat, nemám proti tomu vůbec nic. Je zřejmé, že po nějaké době už tak skvělé promo nedostanete, protože každé kasino chce, aby tam hráč vložil. Každý má však svou hlavu a může se sám rozhodnout, zda mu to za to stojí nebo ne. Myslím, že jsi svůj postoj objasnil. Každopádně, pokud se necháte přesvědčit a nakonec tam vložíte nějaké své peníze, dejte nám klidně vědět, jak vám to šlo. 🙂
I completely understand, and if you feel that it is better to play with a bonus from time to time than to deposit there, I have nothing against it at all. Obviously after some time you wouldn't get such a great promo anymore, because every casino wants the player to deposit there. However, everyone has his own head and can decide for himself whether it is worth it or not. I think you've made your position clear. Anyway, if you get convinced and end up putting some of your money in there, feel free to let us know how it went for you. 🙂
Je pravděpodobné, že budu. Jen vidět. Malý vklad do začátku. Dám vědět....
Its likely I will. Just to see. A small deposit to start. Will let ya know....
Rozhodně. Myslím, že ostatní hráči, kteří projdou toto vlákno, to také ocení a uvidí další zkušenost, kterou hráč měl. Děkujeme za Váš přátelský přístup. 😊
Definitely. I think other players who go through this thread will also appreciate it and will see another experience the player had. Thanks for your friendly approach. 😊
Od tohoto roku jsem nováčkem v online hraní. Nicméně, než jsem si to uvědomil, vyhrál jsem značnou částku v kasinu lucky legends, vyhrál jsem asi 58 000,00. Žádný bonus nebo něco podobného, jen jsem vložil 100 dolarů a hrál jsem to.
Žádné peníze se mi však vybrat nepodařilo. Nedovolí mi vybrat bitcoin nebo šek, což je podle mě nespravedlivé, tak jsem šel a musel jsem si otevřít nový bankovní účet, protože poslední dvě banky mezinárodní převod neprovedly. Nyní mám banku, která to udělá, takže jim pošlete informace a nyní chtějí měsíční výpis z účtu! A je to velmi frustrující. Ale nemám jinou možnost, než se dál snažit získat peníze. Přestal jsem tam hrát, protože o to nechci přijít. Ale můžu něco udělat? Vím, že díky této stránce fungují bez licence, jen mám pocit, že bych možná měl svůj problém řešit s manažerem nebo možná hraním v reálném čase. Nebo snad pomůže kasino guru? Hádám, že bych jen rád věděl, co dělat v tuto chvíli, bylo to 60 dní a tak daleko jsem se dostal. Požádal jsem je, aby poslali šek a oni mi řekli, že ne, zeptal jsem se proč.? Ještě jsem se neozval
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Ahoj jared1!
Dal jsem to rovně a úzké; použijte tento zelený odkaz 👈 ke stížnosti prostřednictvím našeho Centra řešení.
Nebojte se, je to zcela zdarma, takže nemáte co ztratit.
Řekl bych, že slušné kasino vás nenechá takhle bojovat, takže je čas vám pomoci.
Vyplňte formulář stížnosti co nejvíce podrobností a poté mu dejte čas na počáteční kontrolu.
Pokud chcete této funkci porozumět trochu lépe, postupujte prosím podle průvodce s názvem „ Informace a pokyny k řešení stížností "
Mezitím udržujte svou rovnováhu nedotčenou. Dotáhl jsi to docela daleko a jsem si jistý, že to vydržíš. 🙏
Budu tu pro vaše dotazy; neváhejte se zeptat, pokud máte nějaké pochybnosti; Jsem jedno ucho.
Hi jared1!
I put this straight and narrow; use this green link 👈 to complain through our Resolution Center.
Don't worry, it's completely free, so you have nothing to lose.
I'd say a decent casino won't let you struggle like this, so it is time to help you out.
Fill out the complaint form with as many details as you can, and then give it some time for the initial check.
If you prefer to understand this feature a bit better, please follow the guide called "Complaint Resolution Information and Instructions"
In the meantime, keep your balance untouched. You've made it quite far, and I'm sure you can hold on. 🙏
I'll be here for your questions; don't hesitate to ask if you have any doubts; I'm all ears.
Od tohoto roku jsem nováčkem v online hraní. Nicméně, než jsem si to uvědomil, vyhrál jsem značnou částku v kasinu lucky legends, vyhrál jsem asi 58 000,00. Žádný bonus nebo něco podobného, jen jsem vložil 100 dolarů a hrál jsem to.
Žádné peníze se mi však vybrat nepodařilo. Nedovolí mi vybrat bitcoin nebo šek, což je podle mě nespravedlivé, tak jsem šel a musel jsem si otevřít nový bankovní účet, protože poslední dvě banky mezinárodní převod neprovedly. Nyní mám banku, která to udělá, takže jim pošlete informace a nyní chtějí měsíční výpis z účtu! A je to velmi frustrující. Ale nemám jinou možnost, než se dál snažit získat peníze. Přestal jsem tam hrát, protože o to nechci přijít. Ale můžu něco udělat? Vím, že díky této stránce fungují bez licence, jen mám pocit, že bych možná měl svůj problém řešit s manažerem nebo možná hraním v reálném čase. Nebo snad pomůže kasino guru? Hádám, že bych jen rád věděl, co dělat v tuto chvíli, bylo to 60 dní a tak daleko jsem se dostal. Požádal jsem je, aby poslali šek a oni mi řekli, že ne, zeptal jsem se proč.? Ještě jsem se neozval
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Viděl jsem, že jste již reklamaci podal, takže dle mého názoru správný krok.
Můžete zde také přímo odpovídat na otázky Kristiny, abyste zkrátili dobu čekání na to, aby se případ co nejvíce posunul kupředu.
Budu ti držet palce. 🤞
I saw that you have already filed a complaint, so in my opinion the right step.
You can also answer Kristina's questions directly here to shorten the waiting time for the case to move forward as much as possible.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
V tomto kasinu si budete muset projít peklem ve snaze vyplatit své výhry. Mnohem lepší je hrát jako Uptown esa nebo slotocash. Tato kasina se vyplácí do 48 hodin, žádný problém. Je to teprve podruhé, co jsem se kdy pokusil vydělat peníze od Lucky legends. Ale není to nic jiného než noční můra. Vyhněte se tomuto kasinu.
This Casino will put you through hell trying to cash out your winnings. Much better off playing on like Uptown aces, or slotocash.. those casinos pay out in 48 hours no problem. This is only the second time I've ever tried to cash out from Lucky legends. But it's nothing but a nightmare. Avoid this casino.
Ahoj. Je nám líto, že slyším o vaší situaci. Bohužel existuje jen málo hráčů s podobnou zkušeností jako vy, jak můžete vidět v tomto vlákně, kam jsem přesunul váš příspěvek.
Zde vidím vaši stížnost a náš tým se pokusí co nejlépe vám s tímto problémem pomoci, pokud z kasina nedojde k žádnému „pohybu". Mohu se jen zeptat, jak dlouho jste čekali na první odběr a jestli byl úspěšný? Jen se snažím přijít na to, co by mohlo způsobit toto zpoždění s vaším druhým 🤔.
Také pokud máte zájem napsat recenzi o svých zkušenostech v online kasinech, můžete tak snadno učinitzde 👈.
Hello there. Sorry to hear about your situation. Unfortunately there are few players with similar experience to yours, as you can see in this thread I have moved your post to.
I can see your complaint here, and our team will try their best to help you out with this issue if there won't be any "movement" from the casino. May I just ask how long have you waited for the first withdrawal and if it was successful? Just trying to figure out what could cause this delay with your second one 🤔.
Also if you are in any interest to write a review about your experiences in online casinos, you can easily do so here 👈.
Děkuji. Myslel jsem, že svůj komentář posílám na tuto stránku. Nechápu, jak to vůbec začalo. Děkuji ještě jednou. Než jsem se dostal sem, zapomněl jsem, že jsem si z toho kasina předtím vybral. Myslím, že mi to trvalo asi 3 týdny. Pak jsem začal hrát na těchto dalších stránkách, jako jsou ty, které jsem zmínil. Ty se vyplácejí velmi rychle. Někdy od nich ale dostávám nabídky a zapomínám, kteří z nich hrají runaround hru. Taky to fakt nechápu. Jako by jim to rozhodně nepřineslo další obchody. Nebo to pro ně možná funguje lépe. Jsem si jistý, že spousta lidí to prostě vzdá a odejde a už se pro své peníze nevrátí.
Ať tak či onak, opravdu to není cool. A rozhodně to bude naposledy, co tu kdy hraji. Tentokrát nezapomenu.
Thank you. I thought I was posting my comment on this page. I don't know how how it even started its own thing. Thank you again. I had forgotten until I got on here that I had made a withdrawal from that casino before.. I believe it took me about 3 weeks. Then I started playing on these other sites like the ones I mentioned. Those ones pay out very quick. But sometimes I get offers from them and I forget which ones play the runaround game. I really don't understand it either. Like it's definitely not getting them more business. Or maybe it does work out better for them. I'm sure lots of people do just give up and leave and never come back for their money.
Either way, it's really not cool. And this will definitely be the last time I ever ever play here. I will not forget this time.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.