Ahoj Danieli, od 26.2.
Člověk může pochopit čekání, ale kasino mi nikdy ani neposlalo e-mail, aby mě informovalo o situaci, a zeptal jsem se operátora chatu, který jednoduše řekl, aby počkal a byl trpělivý.
Řekli mi, že jakmile jim poskytnutá hra bude mít odpověď, vedení by jim poslalo e-mail, což se nikdy nestalo.
Operátor chatu řekl, že nikdy nedostal odpověď od poskytovatele hry, což nebyla pravda, protože jsem byl v kontaktu s poskytovatelem hry.
Jakmile to už nemohli popírat, mlčeli a v chatu se mi vyhýbají a f tento případ neotevřeli, pravděpodobně mě přesvědčili, že to vzdám.
Série kasina se projevuje na úrovni komunikace, pokud by byli upřímní, poslali by mi e-mail s vysvětlením, proč uzavřeli účet, a s vysvětlením postupu.
Stále doufám, že jsou v dobré víře.
Toto je Casino, které se chlubí tím, že je anonymní a odmítá přijmout verdikt poskytovatele hry, pokud má hráč v úmyslu přihlásit se do nelicencovaného kasina, jako je LTC, měli by si být nyní vědomi toho, že projdou, pokud vyhrají velké peníze.
Není to fér a jejich T&C nebyly porušeny a jejich předpoklady, že pošlu chybu nebo trik softwaru, nedávají smysl, kromě toho, že jsem měl takovou schopnost, proč bych utrácel přes 15 000 svých vlastních peněz.
Měli by přijít čistí a platit.
Pokud nehrají kasino, guru by měl všechny hráče varovat před riziky.
Znovu opravdu doufám, že jim záleží na jejich pověsti a budou čestní a placení.
2 týdny jsou přiměřená doba, zvláště když je kasino takzvaně anonymní.
Nejste si jisti, proč by skutečnost, že hraji z Velké Británie, změnila, protože velmi doporučují hráčům používat VPN!
Problémem není čekací doba, ale způsob, jakým řeší situaci, která mě znepokojuje.
S pozdravem.
Hi Daniel, from the 26th of Feb.
One can understand the waiting but the casino never even emailed me to let me know the situation, and i asked the chat operator they simply said to wait and be patient.
They told me once the game provided would have reply to them the management would have emailed which never happened.
Chat operator when said they never got a reply from the game provider which was not true as i was in touch with the game provider.
Once they couldn't deny that anymore they kept silent and they are avoiding me in chat and f didn't open this case they probably ig ored me hoping that I would have give up.
The seriety of a casino shows by the level of communication, if they were honest they would have send me an email explaining why they closed the account and explaining the procedure.
I still hope they are in good faith.
This is Casino who brags about being anonymous and refuse to accept the verdict of a game provider, if player have intentions to sign in to un unlicensed casino such LTC they now should be aware of they will go through if they will win big money.
It is not fair and their t&c were not breached and their assumptions that i send a bug or trick the software makes no sense aside I had such ability why would have i spent over 15k of my own mone.
They should come clean and pay.
If they don't casino guru should warn all the players of the risks.
Again I truly hope they care about their reputation abd be honest and paid.
2 weeks is a reasonable time, especially when a casino is so called anonymous.
Not sure why the fact that i play from uk would make a difference since they highly suggest players to use VPN!
The waiting time is not the issues is the way they are handling the situation that worries me.
Best regards.