FórumKasinaLTC Casino - všeobecná diskuze

LTC Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od millyboo
|
33725 zobrazení 213 odpovědí |
|
1 2...11
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LTC Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, vyhrál jsem jackpot v kasinu LTC poté, co jsem hrál hodně peněz a hodně jsem prohrál. Minulý pátek se stal zázrak, protože jsem nikdy předtím nic nevyhrál, ale kasino mi zablokovalo účet s tím, že musí ověřit, jestli jsem nepodváděl, že je to standardní postup a poskytovatel hry musí zkontrolovat, zda je výhra legitimní, což oceňuji a Nemám co skrývat, protože jsem před výhrou prohrál více než 10 tisíc. Nyní je to pět dní, co je můj účet zablokován a každý den mi říkají, že čekají na odpověď poskytovatele hry. Jak dlouho by mělo trvat ověření výhry? kasino vyplatilo nějaké výplaty docela rychle, když jsem o to požádal, chci věřit, že jsou čestní, ale bojím se, že nevyplatí mé jackpotové výhry. Mám 1 kolo 1500 Ltc k výplatě, ale zablokovali můj účet s tím, že poskytovatel hry musí zkontrolovat, zda to bylo legitimní.

Může mi někdo poradit jako pokaždé, když se ptám, co se děje, každý den říkají, že stále čekají a být trpěliví. Mám screenshot mých výher, abych to dokázal.


Díky za váš čas.

Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Dobrý den a gratuluji!

Obávám se, že vám nikdo nemůže dát konkrétní odpověď, ve kterou můžete doufat.

Pokud čekají na zpětnou vazbu od poskytovatele hry, možná ani nevědí. Aktuálně je to na poskytovateli hry, řekl bych.

Stále se často ptejte, buďte zdvořilí, ale vytrvalí. Udržujte komunikaci.

Podělte se o své pokroky, abychom viděli, zda je vše v pořádku.


Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

S poskytovateli her je to docela složité. Kasino jim obvykle pošle případ, který potřebují prošetřit, a pak čekají na potvrzení poskytovatele.

Můžete počkat pár týdnů, řekl bych, že minimum jsou 2 týdny, obávám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


díky za odpověď.


Kontaktoval jsem poskytovatele hry a řekli, že provedli vyšetřování a vrátili se do kasina.


Kontaktoval jsem kasino a vysvětlil jsem, že poskytovatel hry to potvrdil, a řekli, že to nejprve neudělali, a požádali o důkaz e-mailu, kterému jsem vyhověl, a poskytl e-mail prostřednictvím chatu.


Operátor chatu poté řekl, že musím být trpělivý a čekat, až mi vedení pošle e-mail, jsou dva dny, co obdrželi ověření a operátor chatu řekl, že musí provést další šetření.


Jsem 100% v dobré víře, protože jsem prostě hodně hrál a měl jsem opravdu štěstí a vlastně jsem nikdy v životě nic nevyhrál, takže si nejsem jistý, jak to všechno funguje.


Požádal jsem e-mail, abych kontaktoval vedení, protože moje e-maily podpory nejsou zodpovězeny, opravdu chci věřit, že toto kasino je legitimní, ale nechápu, proč mi nelze vysvětlit, jaké další vyšetřování je nyní potřeba. Je to krypto kasino a musím dodržovat všechny T&c.


co si o tom myslíš? Nechci vznášet žádná obvinění, ale připadá mi velmi zvláštní, že mi vedení neposlalo jediný e-mail, i když byl můj účet pozastaven, protože jsem musel kontaktovat operátora chatu, abych věděl, proč byl můj účet zablokován.


Neposílalo by kasino upozornění, proč byl účet zablokován a proč?


Jakékoli návrhy a rady by byly velmi oceněny, protože jediné, co mi bylo neustále sdělováno, je být trpělivý a čekat na e-mail.


Děkuji všem za váš čas.


S pozdravem.


Vypískat



Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Ahoj,

protože jste zde nepodali stížnost, nejsme v souvislosti s tímto problémem v kontaktu s kasinem. Naše pomoc je tedy velmi omezená. Kdybych mohl hádat, řekl bych, že váš účet byl uzavřen kvůli dalším kontrolám. Měli by vás však kontaktovat a informovat vás.

Pokud si myslíte, že byste mohli potřebovat pomoc, neváhejte a odešlete svou stížnost zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, děkuji za odpověď.

Jak dlouho bych měl podle vás čekat, než podám stížnost?

Opravdu chci věřit, že jednají v dobré víře, nikdy jsem v takové situaci nebyl, ale četl jsem spoustu hororových příběhů o kasinech, která neplatí velké sumy peněz.

Sázky s pozdravem.




Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Ahoj,

je to záludná otázka.

Vyrozuměl jsem, že jste teď vyhráli nějakou obrovskou sumu, může to být důvod pro další kontroly.

Umím si představit, že se musí vyhodnotit nejen herní historie, ale že na platbě musí spolupracovat i několik oddělení.

Ptal bych se jich pravidelně a počkal bych ještě minimálně 1 týden.

Toto kasino si získalo dobrou pověst, i když funguje bez licence. 🙂



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno,

děkuji za Vaši odpověď.

Naprosto chápu, co máte na mysli, a proto jsem chtěl radu, moje jediná starost je, proč mi vedení nikdy neposlalo e-mail, že zablokovali můj účet kvůli provádění těchto kontrol, a nikdy neodpověděli na můj e-mail, pokud bylo vše transparentní.

Operátor chatu každý den říkal, že dostanu e-mail a abych byl trpělivý, ale odmítl mi předat přímý e-mail vedení - i když jsem vysvětlil, že nikdo neodpovídá na e-mail podpory uvedený na webu.


Nechci myslet negativně, ale mám pocit, že by mi vedení mohlo poslat alespoň e-mail se standardním postupem, protože jsem vyhrál velkou sumu a prostě mi zablokovali účet, aniž by mi o tom dali vědět.

jaké jsou vaše myšlenky?


Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Vím, že má smysl kontaktovat hráče, kdykoli zavřete účet, jen aby byl hráč informován. Problém je, že mnoho kasin to prostě dělá a jediné, co neustále opakují, je, že musíte počkat. Vzhledem k tomu, že čekají na poskytovatele hry, poslal bych jim 2 e-maily týdně, abyste se připomněli, a poté bych po 3 týdnech podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Mluvil jsem s poskytovatelem hry a ujistili mě, že poslali informace minulý týden, operátor chatu nejprve řekl, že byli, pak jim poskytnu snímek obrazovky e-mailu od poskytovatele hry a on se omlouvá za nedorozumění, ale stále opakoval že musím počkat a když jsem se zeptal, proč odmítl poskytnout vysvětlení, a ukončí chat.


Otevřel jsem stížnost na vašem webu s nadějí, že byste mohli mluvit s manažerem na webu, protože se zdá, že operátor chatu může říci, že musíte počkat a být trpělivý.


Stále doufám, že kasino je čestné a zaplatí, protože jsem v tomto kasinu utratil značnou částku peněz a respektoval všechna pravidla uvedená v T&c.

Děkuji za vaši pomoc a opravdu doufám, že mi můžete pomoci dále, protože mě vedení zcela ignoruje.


Ještě jednou děkuji.

S pozdravem.




Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Nemůžu uvěřit, že tolik hráčů říká, že zákaznická podpora jednoduše zavře chat, když s nimi mluví. To jen ukazuje, jak špatné je toto prostředí hazardu z hlediska kvality zákaznické podpory.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Jsou naštvaní, protože jim hráč klade otázky.

Pokud by prošli kontaktem manažera, jeden by nešel do chatu, aby se s ním špatně zacházelo.

Nejpodivnější je, že mi vedení zablokovalo účet a nikdy mi ani neposlalo e-mail, aby mi sdělilo proč a jak postupovat, když někdo vyhraje velkou výhru.

Musel jsem se zeptat operátora chatu proč.


Operátor chatu prostě každý den říká: „počkej a buď trpělivý", ve chvíli, kdy se ptám, mě přeruší.

Opravdu doufám, že to není podvodná stránka.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Jsou součástí skupiny DAMA NV. Jsou velké, provozují přes 40 kasin. Jen se zavřít a zmizet pro ně nepřipadá v úvahu. Buďte trpěliví.😉A gratuluji.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Děkuji.


Opravdu doufám, že máte pravdu, doslova jsem nikdy v životě nevyhrál ani desetník a tato výhra nemohla přijít v lepší čas.

Zkřížené prsty.

S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Přeji vám vše nejlepší, zdají se být velmi dobrým kasinem, takže doufám, že to brzy získáte

Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Toto je dobrá stránka k vyhledání toho, kdo spravuje nebo vlastní kasina. Nebo stačí napsat do Googlu, kdo vlastní....... kasino. Před vstupem do nového kasina doporučuji vyhledat majitele. ,😉

https://online.casinocity.com/ownership/dama-nv/all/


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Díky za informace, viděl jsem toto kasino v kasinovém guru a zdá se důvěryhodné. Co nechápu, je nedostatečná komunikace od vedení ke klientům.


Jen doufám, že máš pravdu a dostanu zaplaceno.


Přeji krásný den.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefilefilefilefilefile


Dobrý den, snímek obrazovky mluví jasně a jasně a poskytovatel hry provedl všechny kontroly, zjevně se kasino nyní pokusí najít nějakou omluvu, aby mi nezaplatilo?

VPN je na webu vysoce doporučeno.

Více e-mailů je také, momentálně nemám snímek obrazovky, ale mám ho doma v notebooku a mohu ho sdílet později.

Coinbase? Před registrací ve vašem kasinu jsem s nimi nikdy neměl problém a byl jsem upřímný a dostatečně překvapený, když jste se vás zeptali, zda mohla být příčinou vaše kasina, protože jsem měl svůj účet roky a nikdy se nic nestalo a skutečně jsem si myslel, že to může být důvod, proč jedl provozování nelicencovaného kasina.

Nemáte žádné limity vkladů nebo časový limit pro hraní, takže pokud někdo hraje znovu a znovu, není problém, dokud nezískáte peníze a hráč prohraje, ale když hráč vyhraje, hráč musí projít vyšetřováním, i když je poskytovatel hry v pořádku s výhrou ?

Tak kde je tvoje upřímnost?


Opravdu chci věřit, že jsi upřímný a pls mě ušetři obvinění z chyb, protože nejsem tak chytrý a kdybych byl tak mazaný, neutratil bych tolik peněz ze svých úspor.


Hráči by měli být velmi opatrní a věnovat pozornost výsledku tohoto případu, protože pokud kasino nezaplatí moji, není naděje na výhru.


Snaží se, abych zněl jako zločinec, když jsem věřil pouze kasinu, nejsem ten, kdo operuje bez licence nebo nabízí pochybné T&c.


Reputace kasina spočívá ve výsledku tohoto případu, opravdu doufám, že guru kasina zajistí, aby byli hráči spravedlivě varováni, pokud kasino nezaplatí.


2 týdny v dostatečném množství času na prošetření, nemám problém, protože jsem hrál poctivě a chápu, že když jsem vyhrál, možná jste si dountsovali, jak jsem si upřímně myslel, když jsem neustále prohrával, že vaše kasino bylo také zmanipulováno s ohledem na částku, kterou jsem vložil .

Požádal jsem operátora chatu o uzavření mého účtu a odmítl jsem jej zavřít a stále jsem hrál ve snaze získat zpět své peníze.

Vyhrál jsem a teď můžete zkoumat, jak moc se vám líbí, ale pokud jste upřímní, dokažte, že komunita, kterou mám, vám dala chybu, jsem si jistý, že ji nebudete moci, protože nemám ani ponětí, co to je!!

Je smutné, že kasino, jako je to vaše, dělá krypto kasinu špatné jméno, hned na začátku si kazíte pověst a neplatíte hráčům jejich výhry.

Buďte prosím upřímní a zaplaťte, co máte.


Automaticky přeloženo:
millyboo
před 2 roky

Jen by mě zajímalo, jak dlouho jsi zatím čekal?

Automaticky přeloženo:
1 2...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky