FórumKasinaLTC Casino - všeobecná diskuze

LTC Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 2 roky od millyboo
|
50324 zobrazení 215 odpovědí |
|
1...10 11
Programgirl
před rokem

Pravidlo proti praní špinavých peněz funguje v každém kasinu jinak. V některých kasinech je to 1x, někdy 3x, 5x... V podstatě, pokud jste měli peníze získané trestnou činností, mohli jste je prostě vložit do kasina a rovnou vybrat. Pak můžete tvrdit, že peníze jsou výhry z kasina. Požadavek na sázení to neznemožňuje, ale činí to otravnějším pro každého, kdo by to chtěl udělat.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ahoj Danielo, děkuji za odpověď. Takže jsem do včerejška vůbec nehrál, když jsem měl čas sedět a sám sledovat své sázky. Sledoval jsem je, dokud jsem si nemyslel, že jsem hrál alespoň 120 $ (je to trochu těžké vědět, protože zůstatek se ukazuje pouze v btc) a pak jsem zkusil provést další výběr. Opět to bylo zamítnuto. Poté, co jsem si prohlédl přepisy mých předchozích chatů, jsem si uvědomil, že agent řekl, že musím vsadit 0,042 BTC, abych mohl vybrat peníze. To je skoro 1200 dolarů! Udělal jsem pouze jeden vklad za 0,0014, což je zhruba 40 $. Co to sakra? filefile

Pomůžete mi to pochopit?

Automaticky přeloženo:
Programgirl
před rokem

Ano, pravděpodobně jste dostali 100% bonus, takže jste dostali 80 a sázení může být cokoliv od X25-X65, budete se muset zeptat kasina, jaký byl požadavek na sázení.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Díky za odpověď. Jde mi o to, že jsem při vkladu NEZÍSKAL žádný typ bonusu. Chápu, že LTCcasino nenabízí žádné bonusy, a věděl jsem to, když jsem do toho šel. Ale agent chatu řekl, že musím vsadit svůj vklad 3x, a řekl mi, že můj požadavek je 0,042 BTC (viz snímek obrazovky v mém předchozím příspěvku) . No, od dnešního rána je .042btc přibližně 1200 $. A jeden vklad, který jsem provedl, byl 0,0014 BTC (cca 40 $). Na tomto snímku obrazovky agent uvádí požadavek 3x pro sloty. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Programgirl
před rokem

V tom případě by to mělo být 120 a ne 1200, museli udělat chybu

Automaticky přeloženo:
Programgirl
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že kasino udělalo chybu. Co takhle zkusit jiného agenta? Pokud však kasino přetrvává, zkusil bych dokonce podat stížnost zde na Casino Guru. 🤔

Chcete jim dát druhou šanci?

Také bych se operátora zeptal na vaši historii bonusů – jen pro jistotu, že žádný není aktivní.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


Zatímco spolu mluvíme, nemám uložený žádný chat, kde by to potvrdili, ale pokud se jich zeptáte prostřednictvím živého chatu, neposkytnou o tom žádné informace a popírají, že DAMA NV je vlastníkem.


Možná by to měl tým zkontrolovat a aktualizovat informace o kasinu. Je zvláštní, že kasino to odmítá sdílet.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Ahoj Youssf,

Ztratil jsem přehled. Co má kasino sdílet? Co se zdá být nyní problémem? Možná majitel?

Mohl bych použít funkci citace. 🙂

Každopádně, pokud máte pocit, že by se mělo něco zkontrolovat, laskavě použijte tuto funkci:

file

Je to v sekci pro a proti na kartě Přehled.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,


Omlouvám se, ale mluvil jsem o majiteli LTC Casino, kterým je podle vás Dama NV

LTC Casino popírá jakýkoli vztah s Damou a uvádí, že jsou anonymní.


Použil jsem funkci, na kterou odkazujete, ale zatím žádné aktualizace (pravděpodobně je tým zaneprázdněn)

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Nazdárek. Děkuji, už to chápu.

Jde o to, že sledování vlastníka nebo aktualizace takových informací vyžaduje určitý druh vyšetřování, obvykle je dalším zdrojem souvisejících informací kasino. Takže to, co můžete považovat za 100% ověřená data, vidíme jinak.

Omlouvám se, jsme všichni poměrně zaneprázdněni, jednak kvůli nedávnému teambuildingu a hlavně kvůli velikonočním svátkům.

Bylo mi však řečeno, že políčko aktualizace je pravidelně kontrolováno. Ačkoli neexistuje žádná automatická odpověď, aktualizujeme hráče na základě vývoje záležitosti.

Dejte tomu čas, prosím. 🙏



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko, jen jsem chtěl informovat o svém příspěvku ohledně LTCcasina. Po našem posledním rozhovoru asi před týdnem jsem se rozhodl jít do toho a chvíli hrát a uvidíme, co se stane. Po hodině nebo dvou hraní mého oblíbeného automatu (a podařilo se mi udržet zůstatek nad 100 $) jsem se rozhodl znovu zkusit vybrat polovinu svého zůstatku. A jsem rád, že mohu oznámit, že to bez problémů prošlo na můj bitcoinový účet! Takže mé díky vám a ostatním Guruům za vaši pomoc a rady a díky LTCcasinu za to, že jste prošli! Nyní, když vím, že přímé vklady mají požadavek 3x play through, budu vědět, co očekávat při vkladu v budoucnu. Doufejme, že kasino aktualizuje své T & C s těmito informacemi pro další nové hráče. Mít skvělý týden!

Automaticky přeloženo:
Programgirl
před rokem

Ahoj!

Děkujeme, že jste si našli čas na aktualizaci. Jsem rád, že to minule všechno dobře dopadlo. 🙂

Buďte však opatrní, požadavek na sázení se může v jiném kasinu lišit. Slyšel jsem asi 10x sázení. Vidím, že je to docela přehnané, zvláště když se aplikuje na vklady milenců.

Aynway, jako zákazník, zkusili jste poskytnout zpětnou vazbu podpoře kasina ohledně viditelnosti pravidel? Je to samozřejmě jen návrh.

Další můj nápad, co takhle odeslat vlastní uživatelskou recenzi o tomto kasinu? Ostatní hráči mohou být také trochu zmateni a rychlost výběru je vždy cennou informací. ✨

Pokud souhlasíte, uživatelské recenze jsou přímo zde:

https://casino.guru/user-reviews

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před rokem

drž se dál od tohoto kasina, je to past. Po odeslání stížnosti zde na kasino guru na uzavření účtů, které se nestalo, se mi je podařilo deaktivovat a nemohl jsem se již přihlásit žádná pomoc od kasina. Podařilo se mi asi nehrát jo a pak najednou v březnu tohoto roku dostanu do mých 4 účtů speciální nabídky e-mailem, osobní nabídky. to mě přimělo otevřít si nový účet a prohrál jsem 550 €, kde vám kasino řekne, abyste se drželi dál, pokud máte problém s hazardem a na druhou stranu vám posílají e-maily, aby vás přiměli hrát znovu. Jsou to bezcitní zlí zločinci. Jediné, co chtějí, jsou vaše peníze e-mail nebo vaše ip velmi snadné, pokud mají podezření na nepravidelnou hru, ale nemohou to udělat, pokud požádáte o zákaz .zablokujte toto kasino, abyste zachránili lidi..hry jsou zmanipulované a podpora je odpad .e-maily nebudou zodpovězeny .zůstaňte pryč lidé nikdy nebudete moci zavřít svůj účet. Vlády by měly jít po takovém druhu kasin a udělovat jim velké pokuty, žádný jiný způsob, jak je zastavit.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

viz výše komentář. Znovu jsem zde přestal hrát na 10 měsíců a včera mi přišel e-mail s upozorněním na novou doménu, která mě přiměla hrát znovu a prohrát 500 €. Pokud přejdete na bezpečnostní stránku v kasinu, můžete vidět svou IP adresu a zemi, ve které hrajete, ze všech uvedených. říkají vám, že nemohou blokovat vaši IP, jen aby vás udrželi ve hře. tito lidé jsou zločinci až do morku kostí velmi drahá. Živá ruleta je minimálně 0,50 centu ve fiat měně s krypto je minimálně 4x .není ovladatelná .jako běžný hráč nemáte šanci Acountad zlý hráč jako oni. žádné licenční poplatky ani daně jen peníze zdarma .moje země pracuje na nástrojích k zablokování těchto zlých peněz popadajících kasino. karma dělá svou práci .jejich hodnocení se snížilo na 4 a doufám, že bude tankovat na nulu. všechno, co jste získali nelegálně během jedné sekundy, bude pryč, tak to je to, co si zaslouží. Pokud budeme reklamy lidé nedodržovat pravidla, budeme potrestáni, ale lidé jako oni fungují nelegálně a žádné zodpovědné nástroje gsmingu nemohou fungovat navždy?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Proč byla moje recenze zamítnuta? Nebo chcete povolit pouze dobré recenze? Promiň Casino Guru, ale takhle to prostě nefunguje. Sdílel jsem svou upřímnou zkušenost s kasinem a vy nedáte na tuto recenzi dopustit. Jaký to má smysl?

Automaticky přeloženo:
manuelreiner14
před týdnem

Dobrý den.

Jsme rádi, že vidíme, s jakou vášní poskytujete platnou zpětnou vazbu. My jsme taky.

Jediný bod je ten, který jste dostali, když byla recenze zamítnuta:

"Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel, protože jste neuvedli uživatelské jméno kasina, musím je nyní odmítnout. Prosím, uvědomte si, že je to důležitá informace pro kasino, aby vědělo, jak vás ve svém systému rozpoznat jako hráče." . Informace nebudou nikde sdíleny."

Jste si jistý, že jste e-mail neobdrželi, prosím? Odesílá se pokaždé, když je uživatelská recenze zamítnuta, aby hráči pomohli vyhnout se znovu stejné situaci.

Můžete odeslat novou recenzi kasina, ale tentokrát nezapomeňte uvést uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu, kterou jste použili k registraci. To je opravdu vše.


Automaticky přeloženo:
1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky