Ahoj, dnes jsem provedl svůj první vklad v kasinu LTC ve výši 40 $ v bitcoinech. Věděl jsem, že v LTC nejsou žádné bonusy, a před vkladem jsem si přečetl jejich T & C's. Takže jsem si pár minut zahrál na svém oblíbeném automatu a zvýšil jsem svůj zůstatek na zhruba 120 $. Rozhodl jsem se tedy stáhnout polovinu z toho zpět do své btc peněženky. Žádné problémy s žádostí - poslali mi e-mail pro ověření adresy btc, což jsem udělal.
O několik minut později dostávám další e-mail, že můj výběr byl zrušen. Takže teď jdu na live chat. Agent mi řekl, že musím 3x vsadit svůj vklad, než budu moci provést výběr.
Znovu zkontroluji T & C, ale není tam nic o požadavku na sázení. Proč by tomu tak bylo, když jde o přímý vklad hotovosti bez bonusu?
Můj další krok je poslat e-mail na podporu spolu se snímkem obrazovky mého chatu s agentem živé pomoci.
Odezva tam byla úplně stejná. 3x požadavek na sázení, než budu moci provést výběr. Na e-mail odpovídám jednoduchým „OK, ale kde se to na vašem webu píše", a poslali mi PŘESNĚ stejný e-mail jako předtím, bez zmínky o mém dotazu „kde to je".
Zajímalo by mě, jestli mi něco uniklo? Bylo to někdy někomu řečeno? Casino Guru, podíval byste se mi na to prosím? Dík!
Hi, I made my first deposit at LTC casino today in the amount of $40 worth of Bitcoin. I knew going in that there aren't any bonuses at LTC, and I read through their T & C's before depositing. So I played my favorite slot for a few minutes and built my balance up to roughly $120. So I decided to withdraw half of it back to my btc wallet. No problems with the request - they sent me an email to verify the btc address, which I did.
A few minutes later I get another email saying my withdrawal was cancelled. So now, I go to live chat. The agent tells me that I have to wager my deposit 3x before I can make a withdrawal.
I check the T & C's again, but there is nothing about a wagering requirement. Why would there be, since it's a straight cash deposit without a bonus?
My next step is to email support, along with a screenshot of my chat with the live help agent.
There response was exactly the same. 3x wagering requirement before I can make a withdrawal. I reply to the email with a simple "Ok, but where does it say that on your site", and they sent me the EXACT same email as before, with no mention of my "where is it" question.
I'm wondering if I missed something? Has anyone ever been told this? Casino Guru, would you look into this for me please? Thanks!
Automaticky přeloženo: