Toto je poslední e-mail, který jsem obdržel od poskytovatele hry, který objasňuje, že kasino nyní hledá výmluvy.
This is the last email i received from the game provider which makes it clear that the casino is now finding excuses.
Děkuji. nebojte se, budu pokračovat každý den, dokud buď nezaplatí, nebo všichni na internetu budou vědět, kdo doopravdy jsou.
Škoda, že kasina jako toto dělají krypto kasinu špatné jméno.
Nejhorší na tom je, že si říkají nejférovější krypto kasino na webu.
Byli úžasní, dokud nemuseli zaplatit, jakmile museli zaplatit, ukázali své skutečné barvy.
Více než měsíce bez důkazů drží všechny moje peníze!!!!
Thank you. not to worries, i will keep going everyday til either they pay or everyone in the net knows who they really are.
Such a pity that casinos like this give crypto casino a bad name.
Worst part is that they call themselves the most fair crypto casino in the web.
They were amazing till they had to pay, once they have to pay they are showing their true colors.
Over a months with not evidence they are keeping all my money!!!!
Opravdu v to doufám.
V tomto kasinu ztrácím naději, že proti mně nemají žádný důkaz, na jiném fóru kasina popřeli profesionalitu zástupce kasinového guru ohledně kontrol historie hry a popírají zjištění poskytovatele hry, i když hra poskytovatel jim zaslal výpis.
Drží moje peníze bez skutečných důvodů.
Zpočátku bych to chápal, ale teď už přes měsíc zoufale hledají něco, co nikdy nenajdou, protože jsem nepodváděl a vsadím se, že budu muset zaplatit 1496 LTC.
I truly hope so.
I am losing hope in this casino they haven't got a piece of evidence against me, they have denied in another casino forum the professionalism of casino guru rep regarding the game history checks and the are denying the game provider findings, even when the game provider has send them a statement.
They are keeping my money without real reasons now.
At first i would have understood but now over a month of them desperately looking for something they will never find because i did not cheat and i bet sting to have pay 1496LTC.
Jaká další kasinová fóra jsou tam, kde můžete zničit jejich reputaci, dokud nezaplatí, nebo pokud ne, zkrachují
What other casino forums are there where you can ruin their reputation until they pay up or if not they go bust
Nemusím si ničit pověst, odhalení pravdy to udělá.
Chci spravedlnost, a pokud toto kasino není upřímné, různá fóra o hazardních hrách budou muset varovat ostatní hráče, protože toto kasino jaksi i tvrdé, je zcela nové, dostalo dobrou pověst, když se neosvědčilo a hráči musí být varováni před čím se jim mohlo stát.
Podívejte se na recenze, které také nejsou nejhezčí.
Lžou o poskytovateli hry, který minulý týden poslal oficiální prohlášení, přesto lžou dál.
Nemám v úmyslu zničit reputaci, chci dostat zaplaceno za to, co jsem vyhrál a poctivě předvedl.
Pokud ne, je mou povinností postarat se o to, aby ostatní hráči nevydrželi to, čím procházím.
Vše, co žádám o transparentnost, a za více než měsíc kasino nedokázalo poskytnout nejjednodušší způsob, kterým je sdílení zjištění poskytovatele her.
I don't have to ruin the reputation , exposing the truth will do the job.
i want the justice and if this casino is not being honest the various gambling forums will have to warn other players because this casino somehow even tough is brand new has been given a good reputation when they haven't prove themselves and players must be warn what might happened to them.
Have a look at the reviews they are not the nicest reviews either.
They are lying about the game provider who send an official statement last week, yet they are keep lying.
I have not intention to ruin reputations i want to get pay for what i have won and demonstrated honestly.
If not is my duty of care to make sure not other players will endure what i am going through.
All i ask transparency and in over a month the casino failed to provide the most simple way which is sharing the game provider findings.
Jak jsem řekl, jako pravidelný přispěvatel do tohoto fóra a hazardní hráč hrající automaty, byl jsem tak šťastný, že jste vyhráli a vyhráli ve velkém Nemohu slovy vyjádřit své nejhlubší pocity zklamání, pokud se nevykašlou na to, co je právem vaše🤢
Like I said as a regular contributor to this forum and a slot playing gambler I was so happy that you won and won big I can’t put into words my deepest feelings of disappointment if they don’t cough up what is rightfully yours🤢
Děkuji moc si toho vážím.
Až do samého konce jsem skutečně doufal, že kasino bylo skutečné ohledně vyšetřování, a bylo mi s tím dobře, protože jsem nepodváděl, ale když jsem viděl, jak skrývají zjištění poskytovatele hry a většinou jejich oficiální prohlášení, ztrácím víru den za dnem .
Pokud se podíváte na další stížnosti, které jsem podal v bitcoitalku, můžete pochopit mou frustraci a jak se s tím vypořádávají.
Opět je do držení malého plamene, protože odmítám uvěřit, že toto kasino dostalo 7,2 dobrou pověst u kasinového guru a oni to zahodí jen tak, doufajíc samozřejmě, že pokud kasino nezaplatí, kasino guru to změní, protože spousta hráči této stránce důvěřují.
Držte nám palce, kasino přijde na to, že jednou za modrý měsíc budete muset hráčům zaplatit.
Sledujte dál a uvidíte, co se bude dít.
Thank you I really appreciate that.
Until the very end i was truly hopping that the casino was genuine about the investigation and i was fine with that as i didn't cheat but seeing how they are hiding the game provider findings and mostly their official statement i am losing faith day by day.
If you check the other complaints i have made in bitcoitalk u can understand my frustration an how they are dealing with that.
Again is till hold a little flame as i refuse to believe that this casino was given 7.2 good reputation in casino guru and they will throw it away just like that, hoping obviously if the casino doesn't pay casino guru will change that as lots of players do trust this site.
Fingers crossed the casino will come to terms that once in a blue moon thy have to pay players.
Keep following and see what will happen.
Ahoj Radko,
Poslal jsem e-mail a také lat e-mail od poskytovatele hry Andrejovi, aby se přidal k mému případu stížnosti, ale od andreje jsem nic neslyšel a můj poslední příspěvek ještě nebyl schválen.
Existuje nějaký důvod, proč e-mail, který je součástí důkazů, kasino odmítá sdílet oficiální prohlášení poskytovatele hry?
Také Andrej se zeptal do kasina na herní historii a po kontrole prohlásil, že tam není nic neobvyklého, a když jsem konfrontoval zástupce kasina, řekl, že Andrej kontroluje pouze jeden účet a ne všechny čtyři.
Mohl bys prosím zkontrolovat u Andreje, zda tedy byly odeslány všechny 4 účty nebo pouze jednou a co bylo zkontrolováno?
Kasino se velmi snažilo bagatelizovat poskytovatele her a dokonce i kontroly kasinového guru a rád bych věděl, zda je to pravda.
Nevím, jak se zeptat Andreje, protože mi nikdy neodpovídá na můj e-mail.
Díky za vaši pomoc.
Mějte krásný den.
Hi Radka,
i have sent an email and also sent lat email from the game provider to Andrej to be added on my complaint case but i haven't heard anything from andrej and my last post hasn't been approved yet.
Is there any reason why the email which is part of the evidences the casino is refusing to share the official statement of the game provider.
Also Andrej asked to the casino the game history and after checking he stated tat there was nothing of the ordinary and when i confronted the casino Ltc rep said that Andrej only check one account and not all four.
Could you please check with Andrej if ie was sent all 4 accounts or only once and what was checked?
The casino has been trying very hard to downplay the game provider and even casino guru checks and i would like to know if this is true.
Not sure how to ask Andrej as he never reply to my email.
Thanks for your help.
Have lovely day.
Ahoj millyboo,
Zjistil jsem, že Andrej zveřejnil svůj e-mail k vaší stížnosti, abyste se mohli spojit:
Myslím, že jsi mu poskytl docela dost informací, takže bych mu to nechal celé projít.
Časovač se zítra resetuje, tak prosím chvíli počkejte.
Hi, millyboo,
I find that Andrej posted his email to your complaint so you could get in touch:
I think that you've provided him with quite an amount of information so I would let him go through it all.
The timer resets tomorrow, so please wait a bit.
Jak dlouho trvá, než stránka vynese verdikt, když mají hráči mnoho důkazů a kasino se jen vymlouvá?
Zatím se jim nepodařilo podat důkaz proti mně a nechávají si mé peníze, navíc odmítají vydat oficiální prohlášení poskytovatele hry, protože uvádí, že jsem nepodváděl.
Proč, když nedokážou to, co předpokládají, když jsou si tak jisti? Komunitě kasinových guruů bude hrozit, že bude podvedena kasinem, které bylo ohodnoceno kasinem s dobrou pověstí, přestože nemají licenci a nemají dostatek času prokázat, že jsou čestní.
Domnívám se, že by měl být vyvinut určitý tlak, protože čím více to zabere, tím více lidí bude podvedeno.
Ani recenze nejsou dobré a překvapuje mě, že po tak dlouhé době bez důkazů od kasina nejsou hráči touto osobou varováni.
opravdu znepokojující, protože jsem našel toto kasino zde u kasinového guru a důvěřoval jsem vaší stránce a mnoho dalších udělá stejnou chybu.
Cítím, že padouši vždy vyhrají.
How long it takes for the site to make a verdict when the players has many proves and the casino only excuses?
So far they haven't managed to give a piece of evidence against me and they are keeping my money ,on top they are refusing to release the official statement of the game provider because it states i didn't cheat.
Why if they don't prove what they are assuming with if they are so sure? The casino guru community will be in danger to be scammed by a casino that was rated with a good reputation casino even-tough they have not license and not enough time to prove they are honest.
I believe that some sort of pressure should be given as the more this is taking the more people will be scammed.
The reviews aren't good either and i am surprise that after so long with not proves from the casino players aren't warned by this individual.
really concerning as i found this casino here at casino guru and trusted your site and many others will do the same mistake.
i feel the villains always win.
Umím si představit, že bych byl na tvém místě také velmi vytrvalý a naštvaný.
Nechci se zde opakovat, ale jelikož stížnost stále není uzavřena, není výsledek, takže můžeme jen spekulovat o stejných věcech znovu.
Nevím, jaké informace kasino poskytlo nebo co se aktuálně kontroluje.
Chtěl bych říci, že informujeme, že toto kasino funguje bez jakékoli licence a je docela nové, takže to nebylo ověřeno časem.
Jak jsem již psal, pokud se kasino chová neférově, zejména při vyřizování stížností, ovlivní to jeho skóre. Vše závisí na konečném výsledku.
Pokud recenze nejsou dobré, řekl bych, že je to další věc, na kterou byste měli myslet, než kdekoli hrát.
Co jiného mohu v tuto chvíli říci...
I can imagine that I would also be very persistent and angry being in your position.
I don't want to repeat myself here, but since the complaint is still not closed there is no result so we can only speculate about the same things over again.
I do not know what information the casino provided or what is currently being reviewed.
I'd like to say, that we inform, that this casino operates without any license and is pretty new so it has not been proven by time.
As I already wrote, if the casino does act unfairly, especially when dealing with complaints it will affect its score. It all depends on the final result.
If the reviews are not good I'd say it's another thing to think of before playing anywhere.
What else can I say at the moment...
Děkuji za odpověď, Andrej na můj e-mail nikdy neodpověděl a dnes jsem očekával odpověď alespoň na stránce stížností, ale stále nic, poslední dva screenshoty e-mailů stále nejsou schváleny a jediný důvod, proč je posílám, je dokázat, že kasino obdrželo oficiální prohlášení již dávno.
Bohužel nevidím špatné recenze, když jsem se v lednu podepsal, jinak bych se nepřihlásil, prostě jsem věřil sazbě od kasinového guru.
Doufejme, že lidé, kteří uvidí recenze, se nebudou přihlašovat, a pokud existuje bůh, kasino změní kurz, pokud nezaplatí výhry.
Jak jste správně řekl, jsem opravdu naštvaný a určitě vytrvalý, protože nedostávám své výhry a prohrál jsem více než 15 000 a jak se kasino chová, nic nepřichází.
Počkám, až mi Andrej schválí screenshoty a odpoví na můj email.
Ještě jednou děkuji za váš čas.
Thanks for your reply, Andrej never reply to my email and today i was expecting a reply at least on the complaint page but still nothing, the last two screenshot of emails are still not approved and the only reason i have send them is to prove that the casino received the official statement long time ago now.
Unfortunately i din't see the bad reviews when i signed in January otherwise i wouldn't have signed in , i simply trusted the rate given from casino guru.
Hopefully people seeing the reviews they will not sign in and if there is a god the casino will change the rate if they don't pay the winnings.
As you said correctly i am angry indeed and surely persistent as i am not getting my winnings and lost over 15k and by the way the casino is acting , nothing is coming.
I'll wait when Andrej will approve my screenshots and reply to my email.
Thanks for your time again.
Vidím, že Andrej skutečně odpověděl 15 minut. před. Minulý týden jsme byli na kongresu, kde se všichni zaměstnanci sešli, takže to pravděpodobně způsobilo zpoždění.
I can see Andrej actually replied 15min. ago. We were on a congress where all employees met together last week so that probably caused the delay.
Stále nic z kasina.
To je šílenství. podívejte se, kdy se naposledy objevily v tomto fóru. Zjevně doufají, že to všechno bude zapomenuto, protože jinak si to ticho rádia vysvětlit nelze.
Ve skutečnosti vím, že to nemohou dokázat, že jsem podváděl, protože jsem to neudělal a poskytovatel hry jim to řekl, ale nejbláznivější na tom je, že po měsíci a půl teď nejsou schopni najít důkaz, že kupují čas a bůh ví, kolik hráčů přečtených dobré skóre udělené tomuto kasinu padne do pasti jako já.
čisté šílenství.
Still nothing from the casino.
This is madness. have a look when was last time they appear in this forum. They clearly hoping it will all be forgotten as otherwise one can't explain the radio silence.
I know for a fact they can't prove it I cheated as I didn't and thr game provider told them but the craziest part is that after a month and half now not being able to find a piece of evidence they are buying time and god knows how many playets reading the good score given to this casino will fall in their trap like I did.
pure madness.
Celá tahle věc mě rozčiluje.
Byl jsem si zcela jistý, že jsme dospěli k závěru, že ve vaší herní historii není nic podezřelého, řekl bych, že to, že poskytovatel hry uvedl totéž, by pro poctivé kasino mělo stačit.
Jsem nedočkavý, jaká reakce přijde teď, protože si prostě nedokážu představit, jaké důkazy by měli po měsíci a půl poskytnout...
This whole thing upsets me.
I was quite sure that we conclude there is nothing suspicious in your gaming history, the fact that the game provider stated the same should be enough for the honest casino, I'd say.
I'm eager to see what reaction comes now because I just can't imagine what kind of evidence should they possibly provide after a month and half...
Děkuji za Vaši odpověď.
V tuto chvíli jsem ztratil veškerou víru v toto kasino a opravdu doufám, že hodnocení kasina klesne a lidé z nich budou nadšeni.
Toto není seriózní kasino chová.
Utratil jsem jmění a jakmile na ně přišla řada, aby zaplatili, proměnili se v zlotřilé kasino monstrum.
Skutečnost, že nikdy neposlali e-mail, pro mě byl přesvědčivý bod, že šlo o nepoctivé kasino, pak lži za lží a popírání nepopiratelného byla poslední kapka.
Opravdu doufám, že se mýlím, ale 26. února můj účet uzavřeli a čas a fakta mluví jasně.
Tak nespravedlivé toto kasino jedná tak ohavným způsobem.
Thanks for your reply.
At this point I have lost all rhe faith in this casino and I really hope that the casino ratinng will go down and people will be warmed about them.
This is not a reputable casino behaves.
I did spend a fortune and once it was their turn to pay they turned into a rogue casino monster.
The fact that they never emailed emailed once for me was the convincing point they were a rogue casino, then the lies after lies and denying the undeniable was the last straw.
I truly hope I'm wrong but they closed my account the 26th of Feb and time and facts are speaking clearly.
So unfair this casino acts in such despicable ways.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.