FórumKasinaLionSpin Casino - všeobecná diskuze

LionSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Mco00
|
11066 zobrazení 80 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 12 měsíci

Dobrý den Radko. Kasino mi vrátilo vklad a zadrželo 10 %. Ale tady je to, co chci dodat. Jsem si 100% jistý, že mi kasino nechtělo vyplatit výhru, všechny ty nekonečné žádosti o dokumenty, najít slabé místo a nezaplatit.Existuje mnoho alternativ pro potvrzení příjmu, které vám licence umožňuje použít, pokud osoba nepracuje, a kasino po vás vyžaduje potvrzení původu peněz.Tato kasina nechtěla ani slyšet a je pochopitelné proč

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vážený CasinoGuru,


Vezměte prosím na vědomí, že Hráč byl o rozhodnutí plně informován a potvrdil vrácení počátečního vkladu po odečtení 10 %.


Vážený dmitry87,


Hluboce nás mrzí, že kvůli současným okolnostem zažíváte tyto emoce. Buďte si jisti, že jsme odhodláni poskytovat z naší strany nejlepší možné služby. Jak již bylo uvedeno, vezměte prosím na vědomí, že naše oddělení pro ověřování přísně dodržuje podmínky licenční smlouvy a naše zásady proti praní špinavých peněz (AML).


Máte-li další dotazy, můžete nás kdykoli kontaktovat. Jsme tu, abychom vám pomohli a odpověděli na vaše otázky!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den Radko. Kasino mi vrátilo vklad a zadrželo 10 %. Ale tady je to, co chci dodat. Jsem si 100% jistý, že mi kasino nechtělo vyplatit výhru, všechny ty nekonečné žádosti o dokumenty, najít slabé místo a nezaplatit.Existuje mnoho alternativ pro potvrzení příjmu, které vám licence umožňuje použít, pokud osoba nepracuje, a kasino po vás vyžaduje potvrzení původu peněz.Tato kasina nechtěla ani slyšet a je pochopitelné proč

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, dmitry87.

Víte, věci nemusí být tak temné, jak jste navrhoval, i když těžko mohu něco posoudit, protože kasino poskytlo velmi omezené vysvětlení bez dalších podrobností (což je zcela obvyklé, pokud jde o politiku AML a další záležitosti související s bezpečností) a důležitější je, že se v celém pozadí vůbec nevyznám.

Nechci být chycen uprostřed toho, ale pokud jste přesvědčeni, že celou situaci musí prošetřit neutrální strana, podejte prosím stížnost.

https://casino.guru/complaints/create

Není toho moc, co bych k tomu řekl.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
  • 
Automaticky přeloženo:
LionSpin Casino
před 11 měsíci

Vidím, že nejen v mém případě vytváříte falešné výmluvy, abyste se vyhnuli výplatě hráčských výher. Doufám, že se dostanete na černou listinu a Curacao Gambling vám zruší licence. Je hnusné, co s hráči děláte.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před 11 měsíci

Vytvořte stížnost na webu Casino Guru, jak navrhla Radka. Můj případ se táhne už několik týdnů. Podívejte se na to: https://casino.guru/lionspin-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due Pokud jste zažili podobnou situaci jako já, je na čase, abyste také vytvořili stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, když mě začali škrtit ověřením, otevřel jsem stížnost na jiné stránce. Kasino stížnost ignorovalo a stížnost byla uzavřena jako nevyřešená. Uplynuly 2 měsíce, minulý týden byla stížnost znovu otevřena, kasino kontaktovalo web, kde stížnost se nachází.Podle kasina mi nevyplatilo výhru, protože jsem neuvedl původ svých příjmů. Tehdy jsem jim vysvětlil, že oficiálně nepracuji, žiji na kreditní kartě a vklad do LTC byl proveden po výhře v jiném kasinu. Nechtějí nic poslouchat a říkají, že to není legální, ale já s tím nesouhlasím, uvedl jsem železné argumenty o původu peněz, vklad byl proveden z výhry v jiném kasinu

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před 11 měsíci

Chápu, taky mám podobný problém. Je to pro ně jen výmluva, aby nevyplatili výhru, přestože jsem jim poslal dokumenty ověřující původ mých peněz. Doporučuji přejít na odkaz Stížnost a projít procesem. Doporučuji vytvořit stížnost zde na Casino.Guru. Casino.Guru je velmi nápomocné a věc objektivně vyšetřuje nezávisle na kasinu. Pokud se i ve vašem případě zjistí, že jste v právu, jsem si jistý, že toto kasino nakonec skončí na černé listině. Navíc, pokud i přes nezávislý a objektivní názor Casino Guru stále nevyplatí mé výhry, podám stížnost u Curacao Gaming, licenčního úřadu. Navrhuji, abyste udělali totéž, abyste pomohli chránit ostatní hráče před podvody!

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před 11 měsíci

Vážený dmitry87,


Vezměte prosím na vědomí, že v případě odmítnutí nebo obcházení podmínek KYC/AML má LionSpin právo zcela zrušit klientovy sázky, výhry a bonusy na všech účtech LionSpin, odmítnout vrátit vložené prostředky, zablokovat účet LionSpin.


Vždy dbáme na to, aby naše smluvní podmínky byly snadno k nalezení, a pokud mají hráči další otázky, mohou chatovat s naším týmem podpory a získat odpovědi.


Dovolte nám, abychom vás informovali, že když se hráči zaregistrují, doporučujeme, aby si znovu přečetli všechna pravidla, aby si byli jisti svým výběrem. Vezměte prosím na vědomí, že vytvoření účtu na LionSpin znamená, že souhlasíte s těmito pravidly.


Důležitým aspektem našich zásad je proces ověření, který může vyžadovat další informace nebo dokumenty k ověření vaší identity. Porušení těchto pravidel a nespolupráce s procesem Ověřování může mít negativní důsledky.


Vezměte prosím na vědomí, že všechny naše akce byly provedeny přísně podle předpisů. Vezměte prosím na vědomí, že naši hráči nikdy nečelí takovým potížím, když pečlivě dodržují všechna stanovená pravidla.


V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jsme rádi, že vám můžeme pomoci!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
alterhun
před 11 měsíci

Neobhajuji Casino, ale toto Casino ke mně bylo upřímné a jejich ověření bylo také normální, bez byrokracie, stačí si s nimi promluvit a oni váš problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
LionSpin Casino
před 11 měsíci

Znovu ti říkám, neuhnul jsem před tvým kousnutím, nekecej nesmysly, tys nechtěl především platit, hledal jsi záminku. Stížnost jste pak dokonce ignorovali, a jakmile se na jiných stránkách objevila jako nevyřešená, okamžitě jste začali pobíhat, snažit se vybílit, schovávat se za dobré úmysly a vykládat si je, jak se vám to hodí, nejste upřímní, jste mazaný a vypočítavý.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 11 měsíci

Nechtějí vyjednávat, nechtějí vyplatit výhru a uzavřít reklamaci jako vyřešenou

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 11 měsíci

Zpočátku jsem s nimi neměl žádné problémy. Pokud vás ale požádají o ověření příjmu a nebude se jim to líbit, svou výhru nedostanete. Protože jsem jim poslal, odkud mám příjem, a oni to nepřijali. Zavřeli mi účet a zabavili mi výhru. Pokud se dostanete do situace jako já, váš názor se změní. Toto kasino si podle svého uvážení dělá, co chce.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chápu, taky mám podobný problém. Je to pro ně jen výmluva, aby nevyplatili výhru, přestože jsem jim poslal dokumenty ověřující původ mých peněz. Doporučuji přejít na odkaz Stížnost a projít procesem. Doporučuji vytvořit stížnost zde na Casino.Guru. Casino.Guru je velmi nápomocné a věc objektivně vyšetřuje nezávisle na kasinu. Pokud se i ve vašem případě zjistí, že jste v právu, jsem si jistý, že toto kasino nakonec skončí na černé listině. Navíc, pokud i přes nezávislý a objektivní názor Casino Guru stále nevyplatí mé výhry, podám stížnost u Curacao Gaming, licenčního úřadu. Navrhuji, abyste udělali totéž, abyste pomohli chránit ostatní hráče před podvody!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se do této situace dostal, ale náš tým stále prověřuje vaši situaci, tak uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne. Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší. Také jsem viděl, že kasino pomohlo i Caniggia2021, tak doufám, že na tom budete stejně a najde se konsenzus.

Pokud byste však také podali stížnost u licenčního úřadu, bylo by možné nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Moje stížnost je v současné době vyšetřována zde na Casino.Guru. Zatím jsem nepodal stížnost u licenčního úřadu Curacao Gaming. Počkám, až uvidím, jaký je v této věci verdikt Casino.Guru, ale věřím, že se nevyhneme zapojení Curacao Gaming, protože kasino není ochotno platit a falešně o mně tvrdí.

Automaticky přeloženo:
alterhun
před 11 měsíci

Ahoj,

To je víceméně to, co řekl Jaro. Podívejme se, kam vede aktuální stížnost , a pak se může ukázat jako užitečné zavolat o pomoc licenčnímu úřadu. Jasná věc!

Tento případ mě docela zajímá, protože odráží jakési sporné rozhodnutí - pokud se mě ptáte.

No, doufám, že rozhodnutí je na dosah ruky!

Doposud jste byli velmi trpěliví a stateční, přeji férový konec! 🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nechtějí vyjednávat, nechtějí vyplatit výhru a uzavřít reklamaci jako vyřešenou

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nazdárek.

O těchto situacích jsme se bavili na dnešním pravidelném hovoru a díky kolegovi Andrejovi jsem si vzpomněl na váš problém. Proto jsem si řekl, že bych se měl zastavit a podělit se o svůj názor:

Jednoduše řečeno, stížnost byste měli také odeslat zde prostřednictvím Centra řešení kasino Guru .

Řekl bych, že nemáte co ztratit; zkusme vám pomoci najít spravedlivé řešení.

Pokud se vám nápad líbí a já pevně doufám, že se budete řídit mými radami, použijte prosím tento odkaz pro zahájení stížnosti .


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den Radko, můj nárok na jiném webu se znovu otevřel, už potřetí, teď to chtělo kasino.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před 10 měsíci

Poté, co se kasino samo otevřelo a reklamaci ignorovalo, podruhé se opět zavřelo jako nevyřešené a o několik dní později kasino znovu otevřelo reklamaci, potřetí

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nehodí se mi psát anglicky, budu psát rusky. na webu Nejnovější, před několika měsíci byla moje reklamace uzavřena jako nevyřešená, kasino ji zcela ignorovalo. Pak uběhly asi 2 měsíce a reklamace byla z podnětu kasina znovu otevřena, kasino se snažilo dokázat, že pokud člověk nepracuje, je to důvod mu neplatit, protože nemůže potvrdit zdroj svých příjmů. Ale není tomu tak, v rámci licence Curacao existuje mnoho možností, jak potvrdit původ příjmu, nebyli o tom jediní. Kasino to znovu ignorovalo a reklamace byla znovu uzavřena jako nevyřešená, uplynulo několik dní, kasino se rozhodlo znovu otevřít reklamaci a souhlasilo, že mohu poskytnout alternativní dokumenty, tyto dokumenty jsem odeslal před 2 dny😂🤣🤣🤣

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky