FórumKasinaLionSpin Casino - všeobecná diskuze

LionSpin Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Mco00
|
9769 zobrazení 80 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LionSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj

Podařilo se někomu v tomto kasinu provést výběr přes netteler?

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Vážený Mco00,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili!


Ocenili bychom, kdybyste nám dali vědět, pokud máte nějaké problémy s platební metodou Neteller. Sdělte nám prosím více informací a my vám rádi pomůžeme.


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
LionSpin Casino
před rokem

Ano, měl jsem 1 problém s 1 výběrem přes netteler

Přestože jsem již obdržel odstoupení od smlouvy, myslím, že problém stále není vyřešen.

Kasino mi nic nedluží!

Požádal jsem zákaznickou podporu, aby mi dala vědět, až bude problém vyřešen

Využívám příležitosti a říkám, že se mi kasino líbí 👍


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Caniggia2021 byl odstraněn
Caniggia2021
před rokem

Řekl bych, že to stojí za reklamaci. Je to životně důležitá informace, ale bez dalších opatření zůstane hodnocení i index bezpečnosti stejné. Je mi líto, že to říkám.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Caniggia2021 byl odstraněn
Příspěvek od Lionspin_Casino byl odstraněn
Caniggia2021
před rokem

I když chápu váš přístup, ale nevinil bych kasino za vaše ztracené peníze. Toto není podvod, podvod znamená, že vyhrajete – ale kasino vám nikdy nezaplatí. Projděte si další fóra, ale i když podáte stížnost kdekoli jinde. Jsem si jistý, že v tomto konkrétním případě to nebude mít žádné následky. Kasino může jednoduše říci: „Chystali jsme se poslat peníze, dokončit ověření nebo poslední krok k pokračování, bohužel hráč ztratil peníze – měli jsme v úmyslu zaplatit."

Pochopil jsi můj význam? Neexistuje žádný způsob, jak dokázat, že by kasino mohlo jednat proti našemu kodexu spravedlivého hazardu , protože neexistuje nic, co by dokazovalo opak.

Pokud máte pocit, že máte co do činění s podvodnými praktikami, nedávejte kasinu výhodu ztrátou peněz.

Je dobře, že jste sem přišli a podělili se o své zkušenosti, prozatím jste udělali maximum.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Bezdůvodně mi zablokovali účet a odmítají vyplatit zůstatek z mého účtu. Požádali mě, abych provedl KYC, i když chci jen zpět své peníze - také to vypadá, že je to nejsložitější věc na světě ověřit účet a použít to jako výmluvu, proč nezaplatit.


Totální podvod a lháři. Vyhněte se této hromadě odpadků.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Caniggia2021 byl odstraněn
před rokem

Bezdůvodně mi zablokovali účet a odmítají vyplatit zůstatek z mého účtu. Požádali mě, abych provedl KYC, i když chci jen zpět své peníze - také to vypadá, že je to nejsložitější věc na světě ověřit účet a použít to jako výmluvu, proč nezaplatit.


Totální podvod a lháři. Vyhněte se této hromadě odpadků.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak to vidím já, nemáte ponětí, proč byl váš účet zablokován. Ze své zkušenosti vím, že některá kasina při ověřování blokují konkrétně označené účty, ale nedostatek komunikace vnímám jako brutální fail.

Pokaždé, když má kasino v úmyslu zablokovat nebo omezit nebo zamknout účet, musí to hráč vědět.

Ty máš teď ban, že? Tohle je ještě horší...

Pro kasino to není velký problém - chtělo by to jedno upozornění a e-mail, ne - místo toho to rozhýbejme. 🙁

No, je mi líto, že to vidím znovu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vážení yoyeli a CasinoGuru,


Vždy se snažíme, aby čas v kasinu LionSpin byl co nejpříjemnější.


Upozorňujeme, že účet je prozatím otevřen. Také, jak vidíme v našem systému, vklad byl úspěšně přehrán Hráčem.


V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jsme rádi, že vám můžeme pomoci!


S pozdravem,

Tým LionSpin


Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Milá Caniggia2021,


Upozorňujeme, že problém s vkladem je prozatím vyřešen a prostředky jsou na vašem zůstatku.


Jak však vidíme v našem systému, váš účet byl před vyřešením problému vyloučen. V takové situaci můžeme znovu otevřít váš účet, abyste si mohli vybrat prostředky a poté bude účet znovu uzavřen.


Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni a jejich platforma je SOFTSWISS ???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na krypto, jak vybírají, jsem je viděl na jedné stránce kasina, mají tam dobré recenze, ale teď jsem viděl, že jsou spojeny s betsofa

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Vážený dmitry87,


Vezměte prosím na vědomí, že naše kasino LionSpin je poháněno společností SoftSwiss. Tyto informace naleznete ve spodní části našich webových stránek.


Také nám dovolte, abychom vás informovali, že LionSpin je individuální kasino, nicméně máme stejné vedení. To je také zmíněno na CasinoGuru.


V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jsme rádi, že vám můžeme pomoci!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milé kasino Lionspin, našel jsem vás na této stránce, píše se, že máte rychlé výplaty, snadné ověření a viděl jsem o platformě sofswiss. Zaregistroval jsem se, odšrouboval bonus, vyplnil dokumenty, přišla mi zpráva, že se to týká mého účtu a následně jsem vám po dobu 3 dnů, následovaný dopisem o dodatečném ověření, zasílal dokumenty, které jste požadovali jednou denně po dobu 3 dnů. A pak jsi mě zablokoval a požádal o video, kde musím ukázat svůj pokoj, ukázat se, ukázat pas, všechno jsem udělal.



Nehádám se, když jsem se zaregistroval, souhlasil jsem s pravidly, která jsou uvedena na vašich stránkách, ale je to poprvé, co jsem se s takovým ověřením setkal za 3 roky hraní v online kasinu.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Vážený dmitry87,


Je nám líto, že jste se kvůli této situaci takto cítili, protože z naší strany se snažíme naše služby zlepšovat a poskytovat co nejlepší služby.


Vezměte prosím na vědomí, že přísně dodržujeme Smluvní podmínky našeho kasina a v souladu s našimi zásadami KYC si vyhrazujeme právo požadovat další dokumenty. Vezměte prosím na vědomí, že tento postup se provádí výhradně z bezpečnostních důvodů a opatření k prevenci praní špinavých peněz.


Jakmile bude proces ověření dokončen, budeme vás informovat e-mailem.


Děkujeme za pochopení a trpělivost. Moc si toho vážíme!


S pozdravem,

Tým LionSpin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím opravit, co jsem řekl dříve. Toto kasino je opravdu spravedlivé a zákaznická podpora je víc než úžasná. I nadále budu zákazníkem – také se mi líbí, že mají hry Gamomat. Malé mínus za doby stažení (zhruba 5 hodin), ale jinak docela dobré.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu