Musím opravit, co jsem řekl dříve. Toto kasino je opravdu spravedlivé a zákaznická podpora je víc než úžasná. I nadále budu zákazníkem – také se mi líbí, že mají hry Gamomat. Malé mínus za doby stažení (zhruba 5 hodin), ale jinak docela dobré.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Nazdárek!
Co takhle napsat uživatelskou recenzi? ...Jsem si jistý, že to kasino ocení. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Hey there!
How about writing a user review? ...I'm sure the casino would appreciate that. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Dobrý den Radko. Viděl jsem toto kasino na webu guru. Viděl jsem dobré recenze. Udělal jsem vklad a vzal si kryptobonus. Úspěšně jsem to odšrouboval a účet se stal 16.73LTC. Nahrál jsem dokumenty k ověření, druhý den jsem obdržel e-mailem oznámení, že můj účet byl ověřen, pak jsem obdržel další dopis, že můj účet byl podroben dodatečnému ověření.
Požádali mě, abych nahrál další dokument potvrzující mou totožnost, pak mě požádali, abych nahrál selfie s pasem a papírem s čísly, pak mě požádali, abych nahrál selfie s druhým dokladem a papírem s čísly, pak mi zablokovali účet, a požádali o video selfie, všechno jsem jim poslal, včera jsem psal na technickou podporu.
Když dodatečná kontrola skončí, řekli, že počkají týden nebo možná více
Hello Radka. I saw this casino on guru's website. I saw good reviews. I made a deposit, and took the cryptobonus. I successfully unscrewed it, and the account became 16.73LTC.I uploaded the documents for verification, the next day I received a notification in the mail that my account was verified, then I received another letter that my account was put on additional verification,.
They asked me to upload another document confirming my identity, then they asked me to upload a selfie with a passport and a piece of paper with numbers, then they asked me to upload a selfie with a second document and a piece of paper with numbers, then they blocked my account, and asked for a video selfie, I sent it all to them, yesterday I wrote to the technical support.
When the additional check ends, they said to wait a week or maybe more
Moje angličtina není příliš dobrá, registroval jsem se v několika kasinech, která jsem viděl na webu guru, a nikdy nebyly žádné problémy s ověřením, toto je první kasino, které pod rouškou KYS nechce vyplácet výhry
My English is not very good, I have registered at several casinos that I saw on the guru's website, and there have never been any problems with verification, this is the first casino that, under the guise of KYS, does not want to pay winnings
Vážený dmitry87,
Mějte prosím na paměti, že vždy dodržujeme Smluvní podmínky našeho kasina. Jak jsme uvedli dříve, v souladu s našimi zásadami KYC máme právo požádat o další dokumenty. To vše je součástí našeho úsilí udržet věci v bezpečí a zabránit jakýmkoli nezákonným peněžním aktivitám. Ujišťujeme vás, že jsme rádi, že si vaše výhry vybereme a nikdy je záměrně nezdržujeme.
Vezměte prosím na vědomí, že jakmile budou poskytnuty všechny další dokumenty a bude dokončen proces ověření, kontaktujeme vás e-mailem.
Děkujeme za pochopení!
S pozdravem,
Tým LionSpin
Dear dmitry87,
Please be aware that we always adhere to our casino's Terms & Conditions. As we mentioned previously, in line with our KYC policies, we have the right to ask for more documents. This is all part of our efforts to keep things secure and prevent any illegal money activities. Let us assure you that we are glad to withdraw your winnings and never intentionally delay them.
Please note that as soon as all additional documents are provided and the Verification process is done, we will reach you via email.
We appreciate your understanding!
Best regards,
LionSpin team
Dnes je to 7 dní od mé výhry. Dnes jsem obdržel poštou Vaše následující přání, smlouvu na tel. číslo (poslal jsem Vám) a také doklad o mém oficiálním zaměstnání, ale nepracuji, veškerý můj příjem je kreditní karta a úspory v kryptoměně, nastínil jsem vám to, slíbil jste, že se zamyslíte a odpovíte za pár dní.
Today is 7 days since my win. Today I received your following wishes in the mail, a contract for a phone number (I sent it to you), as well as a document on my official employment, but I don’t work, all my income is a credit card, and savings in cryptocurrency, I outlined this to you , you promised to think and answer in a few days.
сегодня уже 7 дней с момента моего выигрыша. Мне сегодня в почту пришли следующие ваши пожелания , договор на номер телефона ( я его вам отправил) , а так же документ о моей официальной занятости, но я не работаю , весь мой доход это кредитная карта, и накопления в криптовалюте, я вам это изложил, вы обещали подумать и ответить через несколько дней.
Víte, kasina si musí být 100% jistá, že je vše v pořádku a v souladu s jejich zásadami vám doporučuji počkat na aktualizaci.
Rozumím tomu správně, že se zdá být problémem zdroj příjmů? Jen odhaduji na základě vaší odpovědi.
Mimochodem, vaše angličtina je dobrá - nebojte se toho!
You know, casinos need to be 100% sure all is good and in accordance with its policies, I suggest you wait for an update.
Do I understand correctly that the source of income seems to be the issue? Just guessing based on your reply.
Your English is good, by the way - don't worry about that!
Ahoj, Radko, dnes byl vyžádaný zdroj příjmu a smlouva s mobilním operátorem, dříve jsem uvedl hromadu dalších údajů, pas, další doklad totožnosti, selfie s několika doklady, video sebe, ale můj účet nebyl nikdy odblokován
Vklad jsem neprovedl bankovním převodem, ne bankovní kartou, ale pomocí kryptopeněženky, vklad byl jen 100 $ a teď je kvůli nim tolik povyku, podařilo se mi vyhrát☹️☹️☹️, ale Necítím radost
Hi , Radka.The source of income and the contract with the mobile operator was requested today, earlier I had already provided a bunch of other information, a passport, another identity document, a selfie with several documents, a video of myself, but my account was never unblocked
I made the deposit not by bank transfer, not by bank card, but with the help of a crypto wallet, the deposit was only $ 100, and now there is so much fuss because of them, I managed to win☹️☹️☹️, but I do not feel joy
No, to je sakra hromada dokumentů, souhlasím. Děkuji za vyřešení situace.
Soucítím s vámi a vzhledem k tak vágnímu vysvětlení zástupce kasina před pár dny mám pocit, že musí existovat něco, co stojí za to prozkoumat - neptejte se mě co, nemám tušení, co by to mohlo být...🙁
Je zřejmé, že musíme počkat, ale odeslání stížnosti zde na Casino Guru může být dalším krokem, který stojí za to podniknout.
Slyšeli jste o reklamaci zdarma? Vyzkoušejte tento návod:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Dejte mi prosím vědět, co si o tom nápadu myslíte.
Well, that's a hell of a bunch of docs, I agree. Thanks for sorting the situation for me.
I empathize with you, and given such a vague explanation by the casino representative a couple of days ago, I feel there must be something worth investigating - don't ask me what, I have no clue what that might be...🙁
Obviously, we need to wait, yet submitting a complaint here on Casino Guru may be an additional step worth taking.
Have you heard about free complaints? Try out this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that idea, please.
Dobrý den Radko. Dnes jsem psal do kasina, odpověděli, že moje dokumenty se stále zvažují. A o stížnosti jsem to již psal na stránkách nejnovějších casinobonusů, ale zástupce kasina nereagoval, stížnost je v procesu uzavírání, jako nevyřešená.
Počkám pár dní, pokud kasino nic nenapíše, podám stížnost na web guru, zde vidím zástupce kasina Lionspin.
Hello Radka. I wrote to the casino today, they replied that my documents are still being considered. And about the complaint, I have already written it on the latestcasinobonuses website, but the casino representative did not respond, the complaint is in the process of closing, as unresolved.
I will wait a couple of days, if the casino does not write anything, I will file a complaint on the guru website, here I see a representative of the Lionspin casino.
Ahoj!
Souhlas - i když mě mrzí, že první stížnost pravděpodobně vyšla vniveč. No, buďme pozitivní! Budu tady pro aktualizace!
Hello!
Agreed - though I'm sorry to see the first complaint probably went in vain. Well, let's be positive! I'll be here for updates!
Kasino mlčí jako ryba, účet není odemčený☹️😤😡🤣
The casino is silent as a fish, the account is not unlocked☹️😤😡🤣
Vážený dmitry87,
Naprosto soucítíme s vaší frustrací. Mějte však prosím na paměti, že dokument, který jste odeslali, právě prochází ověřováním naším specializovaným oddělením. Ujišťujeme vás, že vynakládáme veškeré úsilí na urychlení všech postupů.
Upozorňujeme, že jakmile proces ověření skončí, neprodleně vás kontaktujeme.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat, rádi zodpovíme všechny vaše dotazy!
S pozdravem,
Tým LionSpin
Dear dmitry87,
We completely empathize with your frustration. Nevertheless, please be aware that the document you've submitted is currently undergoing verification by our dedicated department. Please rest assured that we're making every effort to expedite all procedures.
Please be informed that as soon as the Verification process concludes, we will promptly reach out to you.
In case of additional questions, please feel free to contact us any time, we are happy to answer all of your questions!
Best regards,
LionSpin team
Ahoj, čekám, jiné možnosti nejsou, jen čekám☹️☹️☹️🤔😂
Hi, I'm waiting, there are no other options, just waiting☹️☹️☹️🤔😂
Chápu vaše zklamání, ale reakce kasina může být v tomto případě alespoň trochu uklidňující a pomoci vám myslet pozitivně. I když se to vleče delší dobu, je tento proces pro kasina také velmi důležitý, takže jak jste řekl, je potřeba být chvíli trpělivý.
Pevně věřím, že vše dobře dopadne. 🙂✌
I understand your disappointment, but a response from the casino can be at least a little reassuring in this case and help you to think positively. Even though it has been dragging on for a longer time, this process is also very important for the casinos, so as you said, it is necessary to be patient for a while.
I firmly believe that everything will turn out well. 🙂✌
Ahoj Jaro, když kasino kontroluje dokumenty 2 týdny a během těchto 2 týdnů vyžaduje stále nové a nové dokumenty, je to záhadné. Jsem si jistý, že nejde o mou osobnost jako takovou, že jsem já, ale o něco jiného, nechci vyjadřovat své myšlenky, nemám potvrzení, takže můžu jen čekat! Čekám 😂
Hi Jaro, when the casino checks the documents for 2 weeks, and during these 2 weeks it requires more and more new documents, it is puzzling.I am sure that it's not about my personality, as such, that I am me, it's about something else, I don't want to voice my thoughts, I don't have confirmation, so I can only wait! I'm waiting😂
Ahoj Radko, jen sedím, stojím a čekám, čekám☹️😃, informace z Liospinu
Hi Radka, I'm just sitting, standing and waiting, I'm waiting for☹️😃, information from Liospin
Vím, že do další aktualizace není co dělat. O důvodu si také myslím své, přesto teď nebudu "slepě" spekulovat. Přeji vám férový konec - to je jisté!
I know there isn't much to do untill further update is made. I also have my thoughts about the reason, yet I won't speculate "blindly" now. Wish you a fair ending - that's for sure!
Vážený CasinoGuru,
Dovolte nám, abychom Vás informovali, že z důvodu neposkytnutí požadovaného dokumentu k dodatečnému ověření (úřední doklad/prohlášení o zaměstnání potvrzující příjem) posoudilo odpovědné oddělení všechna možná rizika naší společnosti a rozhodlo se neobnovit hráči přístup ke hře.
Naše kasino LionSpin je licencováno společností Curacao a naše požadavky podléhají podmínkám licenční smlouvy, kterou plně dodržujeme. Vezměte prosím na vědomí, že naše ověřovací oddělení funguje přísně v rámci licenční smlouvy a zásad boje proti praní špinavých peněz (AML).
Vezměte prosím na vědomí, že podle našich smluvních podmínek hráč požádal o vrácení počátečního vkladu a ten byl úspěšně schválen a zaplacen.
Máte-li jakékoli další otázky, neváhejte se zeptat.
Děkujeme za spolupráci!
S pozdravem,
Tým LionSpin
Dear CasinoGuru,
Let us inform you that due to the failure to provide the requested document for additional verification (official document/statement of employment confirming income), the responsible department assessed all possible risks of our company and decided not to renew the Player's access to the game.
Our LionSpin casino is licensed by Curacao and our requirements are subject to the terms of the license agreement, which we fully comply with. Please note that our verification department operates strictly within the scope of the license agreement and Anti-Money Laundering (AML) policy.
Kindly note that according to our Terms and Conditions, the Player has requested a refund of the initial deposit and it was successfully approved and paid.
If you have any additional questions, don't hesitate to ask.
Thank you for your cooperation!
Best regards,
LionSpin team
Ahoj.
Dobře Děkuji.
Přesto bych řekl, že by bylo lepší to hráči vysvětlit, nemyslíte? Příště klidně odpovězte přímo konkrétnímu hráči, protože všechny příspěvky jsou dokonale viditelné pro každého – všichni to uvidíme. 🙏
Hello there.
Well, thank you.
Still, I'd say it would be better to explain that to the player, don't you think? Next time, feel free to reply to the concrete player directly since all posts are perfectly visible to everyone - we will all see that. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.