FórumKasinaJungliwin Casino - všeobecná diskuze

Jungliwin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od sudeshkn
|
5253 zobrazení 73 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Lola1556
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém.

Odeslán e-mail s odkazem na závislost na hazardních hrách, nikdy jsem neobdržel odpověď ani uzavření účtu.

Casino Guru odmítá pomoci navzdory jasným důkazům

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 5 měsíci

Totéž zde. Jaké důkazy jsi měl?

Automaticky přeloženo:
Lola1556
před 5 měsíci

Natočil jsem video, jak se přihlásím ke svému e-mailovému účtu a zobrazím e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Toto je opravdu stinné kasino, berou peníze od závislých na hazardních hrách a uvedli, že nikdy nedostali můj e-mail, kde je informuji o problému s hrou, podařilo se mi pomocí třetí strany prokázat, že jim byl e-mail zaslán a úspěšně doručeno a obdrželi e-mail. Nepodnikli žádné kroky (úmyslně? Nebo kvůli lidské chybě) poté, co jsem jim poslal silný důkaz o povaze mé stížnosti, vzali stížnost zpět k vyřízení, jsou to 2 týdny a nedostal jsem žádnou odpověď od nich den za dnem dostávám odpovědi "záležitost se zpracovává, dnes dostanete odpověď" každý den stejná písnička. A neexistuje žádná odpověď. Informovali mě, že musím provést ověření, abych dostal žádost o vrácení peněz. Provedl jsem ověření Udělal jsem vše, o co požádali, ale stále od nich nic neslyšíte. Myslím, že je to opravdu nezodpovědné.

na stránkách askgamblers a Trustpilot si můžete přečíst, že nejsem jediný, kdo jejich aktivitami trpěl. Takže jungliwin casino budete reagovat?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, určitě není vhodné, když každý den dostáváš stejnou odpověď a nikam se ve své situaci nedostaneš.

Z vaší stížnosti jsem však vyčetl, že jste se obrátili na licencovaný úřad. Dostali jste odsud nějakou odpověď?

Co se týče refundací, všiml jsem si, že jste museli provést ověření a vše jste splnili, ale zatím se ani v tomto případě nic nestalo. Kasino neuvedlo důvod, proč tomu tak je, a stále opakuje to samé?

Každopádně budu rád, když nás budete aktualizovat, pokud budou nějaké nové informace.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém.

Odeslán e-mail s odkazem na závislost na hazardních hrách, nikdy jsem neobdržel odpověď ani uzavření účtu.

Casino Guru odmítá pomoci navzdory jasným důkazům

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, na základě stížnosti, kterou jste u nás otevřeli, jsem našel následující vysvětlení vašeho problému:

"Vzhledem k tomu, že kasino má proces sebevyloučení (v tomto konkrétním případě kontaktuje VIP manažera), hráč jej musí dodržet. Živý chat vás přesměroval na vašeho manažera, kde jste se vůbec nezmínili o žádných problémech s hazardem. Dotaz omezení může znamenat cokoliv (limit vkladu, limit sázek, časový limit, bonusový limit) a pokud neexistuje konkrétní žádost o sebevyloučení, kasino není povinno tak učinit."

Nevím, co víc dodat, pokud jste nedodrželi postup, který vám byl navržen.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Při znovuotevření své stížnosti jsem VIP manažerovi poskytl důkaz o e-mailu obsahujícím moji závislost na hazardních hrách přesně podle požadavku.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 5 měsíci

Pro upřesnění: 30. května 2023 jsem poslal podpoře kasina e-mail s informací o mé závislosti na hazardních hrách. V tuto chvíli jsem měl na účtu stále téměř 6 000 EUR. Říkám kasinu, že jsem závislý na spreji, mělo kasino uzavřít můj účet a vyplatit peníze zvlášť. Také jsem kasinu řekl, že bych se jinak bál sázet všechno znovu a požádal kasino, aby znovu nevyhazovalo mé výhry pomocí své závislosti na hazardních hrách.


V reakci na to jsem dostal e-mail s osobním VIP manažerem 31. května, o den později. První věc, kterou jsem tomuto VIP manažerovi řekl, bylo, aby provedl výběr a omezil můj účet.

Nikdy jsem nedostal odpověď na svůj e-mail informující o mé závislosti na hazardních hrách a ani můj účet nebyl zablokován.


Opravdu nemůžu nic víc udělat ani to dokázat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj, smazal jsem svou odpověď, protože obsahovala spoustu informací o případu a mých důkazech a nedbalosti kasina. Původně jsem kasino informoval, že chci případ vyřešit smírně. Právě jsem od nich dostal odpověď, že vyšetřování stále probíhá. Nerozumím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pro upřesnění: 30. května 2023 jsem poslal podpoře kasina e-mail s informací o mé závislosti na hazardních hrách. V tuto chvíli jsem měl na účtu stále téměř 6 000 EUR. Říkám kasinu, že jsem závislý na spreji, mělo kasino uzavřít můj účet a vyplatit peníze zvlášť. Také jsem kasinu řekl, že bych se jinak bál sázet všechno znovu a požádal kasino, aby znovu nevyhazovalo mé výhry pomocí své závislosti na hazardních hrách.


V reakci na to jsem dostal e-mail s osobním VIP manažerem 31. května, o den později. První věc, kterou jsem tomuto VIP manažerovi řekl, bylo, aby provedl výběr a omezil můj účet.

Nikdy jsem nedostal odpověď na svůj e-mail informující o mé závislosti na hazardních hrách a ani můj účet nebyl zablokován.


Opravdu nemůžu nic víc udělat ani to dokázat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslím, že je to celkem jasně popsáno ve statutu, protože jsem to našel i ve stížnosti od Nicka: „Prošel jsem všechny snímky obrazovky, které jsi poskytl VIP manažerovi, ale nikde není zmíněno, že bys měl nějaké problémy s hazardem nebo závislost, takže neexistuje způsob, jak by o tom měli vědět.

Živý chat vám dal pokyny, abyste kontaktovali manažera, abyste se sami vyloučili, ale všechny rozhovory se týkaly výběrů a bonusů, ani jedna zmínka o jakémkoli problému s hazardem."

Náš tým tedy zjistil, že sebevyloučení nebylo požadováno, protože bylo správné podle podmínek kasina. Také, když mluvíte o znovuotevřené stížnosti, požádali jste o ni nyní nebo v minulosti, když jste tento problém řešili?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, smazal jsem svou odpověď, protože obsahovala spoustu informací o případu a mých důkazech a nedbalosti kasina. Původně jsem kasino informoval, že chci případ vyřešit smírně. Právě jsem od nich dostal odpověď, že vyšetřování stále probíhá. Nerozumím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Rozumím, a tak vidím, že chcete případ vyřešit smírnou cestou.

Nicméně jste odpověděli na něco, co nebylo napsáno pro vás, ale pro druhého hráče. Napsal jsem Vám, že z Vaší stížnosti vidím, že se obracíte na licenční úřad, a zeptal jsem se Vás, zda jste obdrželi nějakou odpověď. Předpokládám, že to, že vyšetřování stále probíhá, bude odpovědí od nich.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobře, zkusím to celé vysvětlit znovu.


Kontaktoval jsem kasino prostřednictvím e-mailu podpory dne 30. května 2023, nahlásil jsem svou závislost na hazardních hrách, řekl jsem, že se bojím znovu sázet peníze, a zeptal jsem se kasina, zda mohou zrušit můj účet kvůli závislosti na hazardních hrách a zda je moje výplata stále zpracovány normálně.


Na tento email jsem nedostal odpověď, ale byl mi přidělen VIP manažer o den později 31. května 2023. Napsal jsem tedy VIP manažerovi a znovu se zeptal na omezení na mém účtu. Předpokládal jsem, že odpovědí na můj e-mail je VIP manažer, ve smyslu poskytnutí někoho, kdo by mi mohl s tímto problémem pomoci.


Poté, co mi řekl, že na svém účtu nemohu nastavit žádné limity, požádal jsem také manažera VP, aby můj účet zablokoval. Jen mi řekl, že není možné uzavřít účet se zůstatkem.

Znovu jsem tedy kontaktoval Live Chat, který mi řekl, abych kontaktoval VIP Managera. Ale to už jsem udělal, několikrát.

Přesto jsem celou dobu čekal na odpověď na můj email ze dne 30.5.2023, ve kterém jsem jasně a výslovně uvedl závislost na hazardních hrách.

Jak jsem řekl, předpokládal jsem, že mi s tím má pomoci VIP manažer.

Říkají, že bych se měl obrátit přímo na VIP management své závislosti na hazardních hrách. V době mého e-mailu, 30. května 2023, jsem ještě neměl VIP manažera. Nahlásil jsem tedy svou závislost na hraní na e-mail podpory.

Často jsem se také ptal VIP manažera, jak přesně mohu omezit svůj účet, že se bojím ztráty peněz a zda mi s tím může pomoci. V tuto chvíli mi bylo vlastně jasné, že VIP manažer měl pomoci. Tak jsem se ho zeptal, jestli by se moje výběry nedaly urychlit, abych mohl konečně zavřít svůj účet. Samozřejmě jsem měl během této doby plný přístup ke svému účtu a také jsem prohrál všechny peníze, načež mi byly nabídnuty bonusy.


Mohu prozradit, že dne 30.5.2013 jsem právně požádal o zablokování účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách, která nebyla nikdy vyřízena. Nepomohlo ani přidělení VIP manažera, jelikož ani oni mi s tímto nepomohli. Udělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych upozornil kasino na svou závislost na hazardních hrách.

Také jsem si přečetl obchodní podmínky a zachoval jsem se správně a požádal jsem o právně závaznou blokaci účtu. To však nebylo provedeno.

V důsledku toho jsem mohl znovu prohrát všechny své peníze. Podle mého názoru by mi měly být proplaceny ztráty od 30. května do definitivního uzavření mého účtu, mínus výběry ve vztahu k vkladům.

Jak jsem řekl, požádal jsem o zablokování účtu, toto nebylo provedeno a VIP Manager mi také nepomohl.

Co jiného jsem měl dělat?



Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, tolik lidí zde psalo a jistě, jak víte, je téměř nemožné kontaktovat úřad curaco, to znamená, že přes četné pokusy se mi nepodařilo kontaktovat úřad pro udělování licencí curaco.

a věc je nevyřízená ze strany jungliw, protože jsem jim poskytl solidní důkaz, který podporuje můj nárok, a nepodporuje jejich tvrzení, na základě čehož původně moji žádost o vrácení peněz zamítli. Znovu zpracovali můj požadavek a upřímně, dnes jsem dostal e-mail, že jsem doslova ničemu nerozuměl…


může trvat několik týdnů, než obdržíte další e-mail, nejsem si jistý, že od nich už dostanu odpověď.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro, dostal jsem email z kasina a mám problémy s jeho interpretací a pochopením. Pořád nechápu, co po mně chtějí. Před 2 týdny jsem poslal Josefovi email ohledně mého případu a stížnosti, ale bohužel jsem nedostal odpověď.

protože získání odpovědí z kasina trvá dlouho, trvá to několik týdnů a rád bych tuto stížnost konečně dokončil. Je tu někdo, kdo mi může pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, zkusím to celé vysvětlit znovu.


Kontaktoval jsem kasino prostřednictvím e-mailu podpory dne 30. května 2023, nahlásil jsem svou závislost na hazardních hrách, řekl jsem, že se bojím znovu sázet peníze, a zeptal jsem se kasina, zda mohou zrušit můj účet kvůli závislosti na hazardních hrách a zda je moje výplata stále zpracovány normálně.


Na tento email jsem nedostal odpověď, ale byl mi přidělen VIP manažer o den později 31. května 2023. Napsal jsem tedy VIP manažerovi a znovu se zeptal na omezení na mém účtu. Předpokládal jsem, že odpovědí na můj e-mail je VIP manažer, ve smyslu poskytnutí někoho, kdo by mi mohl s tímto problémem pomoci.


Poté, co mi řekl, že na svém účtu nemohu nastavit žádné limity, požádal jsem také manažera VP, aby můj účet zablokoval. Jen mi řekl, že není možné uzavřít účet se zůstatkem.

Znovu jsem tedy kontaktoval Live Chat, který mi řekl, abych kontaktoval VIP Managera. Ale to už jsem udělal, několikrát.

Přesto jsem celou dobu čekal na odpověď na můj email ze dne 30.5.2023, ve kterém jsem jasně a výslovně uvedl závislost na hazardních hrách.

Jak jsem řekl, předpokládal jsem, že mi s tím má pomoci VIP manažer.

Říkají, že bych se měl obrátit přímo na VIP management své závislosti na hazardních hrách. V době mého e-mailu, 30. května 2023, jsem ještě neměl VIP manažera. Nahlásil jsem tedy svou závislost na hraní na e-mail podpory.

Často jsem se také ptal VIP manažera, jak přesně mohu omezit svůj účet, že se bojím ztráty peněz a zda mi s tím může pomoci. V tuto chvíli mi bylo vlastně jasné, že VIP manažer měl pomoci. Tak jsem se ho zeptal, jestli by se moje výběry nedaly urychlit, abych mohl konečně zavřít svůj účet. Samozřejmě jsem měl během této doby plný přístup ke svému účtu a také jsem prohrál všechny peníze, načež mi byly nabídnuty bonusy.


Mohu prozradit, že dne 30.5.2013 jsem právně požádal o zablokování účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách, která nebyla nikdy vyřízena. Nepomohlo ani přidělení VIP manažera, jelikož ani oni mi s tímto nepomohli. Udělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych upozornil kasino na svou závislost na hazardních hrách.

Také jsem si přečetl obchodní podmínky a zachoval jsem se správně a požádal jsem o právně závaznou blokaci účtu. To však nebylo provedeno.

V důsledku toho jsem mohl znovu prohrát všechny své peníze. Podle mého názoru by mi měly být proplaceny ztráty od 30. května do definitivního uzavření mého účtu, mínus výběry ve vztahu k vkladům.

Jak jsem řekl, požádal jsem o zablokování účtu, toto nebylo provedeno a VIP Manager mi také nepomohl.

Co jiného jsem měl dělat?



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, promluvím s Nickem, který tuto stížnost vyřešil, a uvidíme, co zjistím. Zatím bude dobré být trochu trpělivý.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dík!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Jaro, dostal jsem email z kasina a mám problémy s jeho interpretací a pochopením. Pořád nechápu, co po mně chtějí. Před 2 týdny jsem poslal Josefovi email ohledně mého případu a stížnosti, ale bohužel jsem nedostal odpověď.

protože získání odpovědí z kasina trvá dlouho, trvá to několik týdnů a rád bych tuto stížnost konečně dokončil. Je tu někdo, kdo mi může pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mluvil jsem s Josefem a ten mi řekl, že vám odepíše na vaše emaily. Klidně mu pošlete to, co jste z toho, co kasino poslalo, nepochopili.

Mohu však navrhnout, abyste zkusili podat stížnost zde na tomto odkazu: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Odtud by vám měl licenční úřad odepsat, i když to může trvat trochu déle. Zkusíte to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj, snažil jsem se dosáhnout nemožného. + toto kasino nemá antilefonní licenci, ale vlastní sublicenci. Ruce mám dost svázané.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Byl bych více než šťastný, kdyby Josef mohl pomoci. Je zřejmé, že kasino chce vyřešit moji stížnost, ale jejich komunikace se mnou je nemožná. Ostatně na Josefa a mou stížnost odpověděli.

Automaticky přeloženo:
Lola1556
před 5 měsíci

Ahoj, mluvili jsme s Josephem a přišli jsme na to, že jsme odkazovali na špatný odkaz. Toto by mělo být to pravé, kde můžete podat stížnost: https://www.gaming-curacao.com/

V dolní části jejich stránek je jednoduchý formulář pro podání stížnosti.

Také mi řekl, že vám již odepsal, takže pokud jde o odpověď, už byste ji měli mít.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, zkusím to celé vysvětlit znovu.


Kontaktoval jsem kasino prostřednictvím e-mailu podpory dne 30. května 2023, nahlásil jsem svou závislost na hazardních hrách, řekl jsem, že se bojím znovu sázet peníze, a zeptal jsem se kasina, zda mohou zrušit můj účet kvůli závislosti na hazardních hrách a zda je moje výplata stále zpracovány normálně.


Na tento email jsem nedostal odpověď, ale byl mi přidělen VIP manažer o den později 31. května 2023. Napsal jsem tedy VIP manažerovi a znovu se zeptal na omezení na mém účtu. Předpokládal jsem, že odpovědí na můj e-mail je VIP manažer, ve smyslu poskytnutí někoho, kdo by mi mohl s tímto problémem pomoci.


Poté, co mi řekl, že na svém účtu nemohu nastavit žádné limity, požádal jsem také manažera VP, aby můj účet zablokoval. Jen mi řekl, že není možné uzavřít účet se zůstatkem.

Znovu jsem tedy kontaktoval Live Chat, který mi řekl, abych kontaktoval VIP Managera. Ale to už jsem udělal, několikrát.

Přesto jsem celou dobu čekal na odpověď na můj email ze dne 30.5.2023, ve kterém jsem jasně a výslovně uvedl závislost na hazardních hrách.

Jak jsem řekl, předpokládal jsem, že mi s tím má pomoci VIP manažer.

Říkají, že bych se měl obrátit přímo na VIP management své závislosti na hazardních hrách. V době mého e-mailu, 30. května 2023, jsem ještě neměl VIP manažera. Nahlásil jsem tedy svou závislost na hraní na e-mail podpory.

Často jsem se také ptal VIP manažera, jak přesně mohu omezit svůj účet, že se bojím ztráty peněz a zda mi s tím může pomoci. V tuto chvíli mi bylo vlastně jasné, že VIP manažer měl pomoci. Tak jsem se ho zeptal, jestli by se moje výběry nedaly urychlit, abych mohl konečně zavřít svůj účet. Samozřejmě jsem měl během této doby plný přístup ke svému účtu a také jsem prohrál všechny peníze, načež mi byly nabídnuty bonusy.


Mohu prozradit, že dne 30.5.2013 jsem právně požádal o zablokování účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách, která nebyla nikdy vyřízena. Nepomohlo ani přidělení VIP manažera, jelikož ani oni mi s tímto nepomohli. Udělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych upozornil kasino na svou závislost na hazardních hrách.

Také jsem si přečetl obchodní podmínky a zachoval jsem se správně a požádal jsem o právně závaznou blokaci účtu. To však nebylo provedeno.

V důsledku toho jsem mohl znovu prohrát všechny své peníze. Podle mého názoru by mi měly být proplaceny ztráty od 30. května do definitivního uzavření mého účtu, mínus výběry ve vztahu k vkladům.

Jak jsem řekl, požádal jsem o zablokování účtu, toto nebylo provedeno a VIP Manager mi také nepomohl.

Co jiného jsem měl dělat?



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, konečně jsem mluvil s Nickem, který se zabýval vaší stížností, a podívali jsme se na důkazy, které jste mu poslali e-mailem, a tak bych vám rád oznámil, že vaše stížnost bude znovu otevřena .

Doufám, že to nakonec bude mít dobrý výsledek. Držím ti palce.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky