Ahoj Radko,
stav je stále „nevyřízeno". Podle kasina: „S potěšením vám mohu oznámit, že váš výběr byl naším kasinem úspěšně schválen. Právě teď bychom měli počkat, až poskytovatel plateb zpracuje vaši žádost, doufáme, že to udělá co nejdříve. Děkujeme za pochopení!'
Řekli, že jakmile peníze dorazí na můj bankovní účet, stav se také změní na 'Dokončeno'.
Opravdu nevím, který poskytovatel plateb je myšlen. Možná, že kasino již převedlo peníze a stále se zpracovává, než budou na mém účtu?
Hey Radka,
the status is still 'pending'. According to Casino: 'I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!'
They said that as soon as the money arrives in my bank account, the status will also change to 'Completed'.
I don't really know which payment provider is meant. Maybe the casino has already transferred the money and it's still being processed before it's in my account?
Hey Radka,
der status ist noch immer ‚pending‘. Laut Casino: ‚I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!‘
Sie meinten, sobald das Geld auf meinem Bankkonto angekommen ist, wird sich auch der Status auf ‚Completed‘ ändern.
Ich weiß zwar nicht wirklich, welcher payment provider gemeint ist. Vielleicht ist es so, dass das Casino das Geld schon überwiesen hat und es jetzt noch bearbeitet wird und dann erst auf meinem Konto ist?
Automaticky přeloženo: