FórumKasinaJungliwin Casino - všeobecná diskuze

Jungliwin Casino - všeobecná diskuze

před rokem od sudeshkn
|
5002 zobrazení 73 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jungliwin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Pane Danieli, je to 10 dní, moje vítězná sázka na živý stolní tenis 3500 náhle zmizela.

Je 26. února 2023

Stále to neřeší

Přikládám poslední odpověď, kterou jsem dostal file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jungliwin mě nechal otevřít si účet a vložit peníze. Po některých výhrách není možné provést výběr kvůli chybě v sekci výběru vždy. Nemohu tedy podat žádost o výběr!


Žádal jsem o pomoc v živém chatu již více než 10krát a pokaždé mi dávají jinou odpověď. Odpovědi jako: technické problémy, bonusové sázení (neobdržel jsem žádný bonus) a tak dále.

Opravdu chci co nejdříve vybrat své peníze z tohoto kasina. A také požádal herní úřady Curaçao, aby v tomto případě zakročily, odtud pochází jejich licence!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem unavený stěžováním si na toto kasino

Stále manipulují a získávají nové..

Moje vypořádání sázky 26. února Stále.

Ne, prostě jim to je jedno

Žádám mě, abych kontaktoval tallashakunthala@gmail.com jejich indického vlastníka file

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před rokem

Milý Boyke123 ,

Jménem celého týmu Jungliwin bych se vám chtěl omluvit za to, že čelíte takové nepříjemné situaci. Naši specialisté na tomto případu pracují, budeme vás co nejdříve kontaktovat s aktualizacemi.

Ujistěte se, že vaše slova byla vyslyšena, a my uděláme vše - možné i nemožné, abychom se podobným věcem v budoucnu vyhnuli.


Ještě jednou děkuji a přeji hezký den!


S pozdravem,

Tým JungliWin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem unavený stěžováním si na toto kasino

Stále manipulují a získávají nové..

Moje vypořádání sázky 26. února Stále.

Ne, prostě jim to je jedno

Žádám mě, abych kontaktoval tallashakunthala@gmail.com jejich indického vlastníka file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj sudeshkn,

děkuji za příspěvek. Vidím, že se kasino snaží odpovědět na příspěvek hráče. Pokud však chcete svůj problém eskalovat, zde najdete tento velmi užitečný článek: Informace a pokyny k řešení stížností . Stížnost můžete zahájit na tomto odkazu .

Hezký den! 🙂

Automaticky přeloženo:
Jungliwin Casino
před rokem

Ahoj,


kdy řešíte tento problém? Stále nemohu požádat o výběr. Pokud se pokusím vybrat peníze, vždy se zobrazí chyba. Po této chybě dostávám e-mail s potvrzením výběru, ale částka je stále v mé peněžence kasina a ne na mém účtu AstroPay!


Co je za problém? A jak se dostanu ke svým penězům?


Johannes

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před rokem

Chtěl bych jen dodat, že dokud je stížnost aktivní, náš tým sleduje, takže pokud nedostanete odpověď z kasina zde na fóru, není to konec světa. 🙏

Zůstaňte v kontaktu se stížností.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý Boyke123 ,

Jménem celého týmu Jungliwin bych se vám chtěl omluvit za to, že čelíte takové nepříjemné situaci. Naši specialisté na tomto případu pracují, budeme vás co nejdříve kontaktovat s aktualizacemi.

Ujistěte se, že vaše slova byla vyslyšena, a my uděláme vše - možné i nemožné, abychom se podobným věcem v budoucnu vyhnuli.


Ještě jednou děkuji a přeji hezký den!


S pozdravem,

Tým JungliWin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Našel jsem, že vás Peter před 3 dny požádal, abyste se připojili ke stížnosti Boyke123 . Takže pokud jste to propásli, ocenili bychom vaši spolupráci.

Zkontrolujte stížnost přímo zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Týká se to mé nevyřízené sázky za 3500 irů

Už je to skoro 28 dní

Dávají copypaste odpověď. a obviňují poskytovatele sázek. Ale vidím, že moje sázka nebyla nikdy uzavřena a odečetli peníze.

Poslal jsem všechny důkazy a snímky obrazovky, které prostě ignorují.

Automaticky přeloženo:
sudeshkn
před rokem

Jak vidím, vaše stížnost byla zamítnuta. Omlouvám se za to, patřičné vysvětlení najdete ve svém emailu.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera jsem se tam zaregistroval a zaplatil. Na první dojem velmi pěkné kasino.

Nyní jste požádali o čtyřcifernou výplatu a čekám na zpracování. Prý by to mělo být hotovo do konce dne.

Podám zprávu, zda jsem obdržel své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podle emailu byla moje výplata dnes v 9:00 přijata a vyplacena. Jako způsob platby jsem zvolil bankovní převod.

Kasino říká, že to trvá 1-7 pracovních dnů. V mém přehledu transakcí je stav 'Nevyřízeno'. Doufám, že zítra budou peníze na mém účtu.

Máte s tím někdo zkušenost? Výplatu již nelze vybrat.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Ahoj,

Řekl bych, že u bankovních převodů je to docela normální, pozor, těch 7 dní by mělo být maximum. Je docela pravděpodobné, že peníze přijdou dříve, řekl bych.

Co se týče stavu, je prosím ještě nevyřízený? Vzhledem k tomu, že výběr nelze zrušit, pokud jsem to dobře pochopil, je to proto, že platba spíše probíhá. 🤔

Pro jistotu počkám na další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ahoj Radko,

stav je stále „nevyřízeno". Podle kasina: „S potěšením vám mohu oznámit, že váš výběr byl naším kasinem úspěšně schválen. Právě teď bychom měli počkat, až poskytovatel plateb zpracuje vaši žádost, doufáme, že to udělá co nejdříve. Děkujeme za pochopení!'

Řekli, že jakmile peníze dorazí na můj bankovní účet, stav se také změní na 'Dokončeno'.


Opravdu nevím, který poskytovatel plateb je myšlen. Možná, že kasino již převedlo peníze a stále se zpracovává, než budou na mém účtu?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Ahoj.

Nebojte se, je to docela běžný proces.

Dovolte mi vysvětlit:

V dnešní době mají kasina tendenci najímat si společnost třetí strany, která zpracuje všechny příchozí nebo odchozí transakce. Tato společnost se nazývá poskytovatel plateb. Kasino tedy výběr schválí, zatímco tento poskytovatel plateb je technicky odpovědný za převod. Pokud vše funguje dobře, je to pro kasino jednodušší, pokud ne, je to pro hráče utrpení. 😀

Dejte tomu ještě pár dní, není to na poskytovateli plateb...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Díky za osvětu!

Znamená to tedy, že bych si neměl dělat starosti, protože kasino již pravděpodobně peníze odeslalo a nyní je musí zpracovat zpracovatel plateb, poté by měly být na mém účtu?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Žádný problém 😎

Pokud vše funguje jak má, řekl bych, že je to víceméně tak, jak jsi říkal. 🤞🤞🤞

Jen detail - kasino pravděpodobně peníze neposílá, pouze opravňuje poskytovatele plateb, aby vám peníze poslal.😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Peníze dnes dorazily 👍

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Skvělý!

Nebylo to nakonec tak špatné, že? 🙂

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky