Nemáte zač a neváhejte mě informovat, jak se situace vyvine. Hodně štěstí. 😊
You're welcome and feel free to update me as the situation develops. Good luck. 😊
Kasino zatím požadovalo pouze důkaz... tak uvidíme :)
So far the casino has only asked for proof... let's see :)
Das Casino hat bisher nur die Nachweise verlangt.. mal schauen 🙂
doufám, že dostanete svůj vklad zpět!
hope you get your deposit back!
toivotaan että saat talletuksesi takaisin!
Já také.
Ale bohužel mi kasino přestalo vůbec odpovídat poté, co jsem poskytl důkazy. Doufám, že CasinoGuru zde může něco změnit.
Me too.
But unfortunately the casino stopped responding to me at all after I provided the evidence. Hope CasinoGuru can make a difference here.
Ich auch.
Aber leider antwortet mir das Casino überhaupt nichtmehr, nachdem ich die Beweise bereitgestellt habe. Hoffe hier kann CasinoGuru etwas bewegen.
Jo, udělali mi to samé. Už ani nereagují na chatu, nechají chat otevřený, přečti si moje zprávy a nereagují a pak chat zavřou.
Yeah, they did the same to me. They don't even respond in chat anymore, they leave the chat open read my messages and don't respond and then close the chat.
Joo saman tekivät minulle. He eivät enään edes vastaa chatissa, he jättävät chatin auki lukevat minun viestit ja eivät vastaa ja sitten sulkevat chatin.
Ahoj, je ve tvém případě něco nového? Osobně jsem kontaktoval právníka pracujícího na Curacau, i když mě informoval, že moje sporná částka je malá, převzal můj případ, protože má další podobný případ projednávaný ze stejného kasina.
Hi, is there anything new in your case? I personally contacted a lawyer working in Curacao, even though he informed me that my disputed amount is small, he took over my case because he has another similar case pending from the same casino.
Hei, onko mitään uutta sinun tapauksessasi? Itse otin yhteyttä curacossa toimivaan lakimieheen vaikka hän ilmoittikin että kiistan alainen summani on pieni niin hän otti tapaukseni hoitaakseen koska hänellä on toinen samanlainen tapaus vireillä samasta kasinosta.
Ahoj, omlouvám se, že to muselo zajít tak daleko, ale myslím, že musíš vyzkoušet všechny možnosti. Můžeš nám dát vědět, jak to jde a jak se ti podařilo věci vyřešit?
Hi, I'm sorry it had to go this far, but I think you have to try all possibilities. Could you let us know how it goes and how you managed to sort things out ?
Ahoj Jaro, můžeš prosím mluvit s Jozefem, aby znovu otevřel mou stížnost na Jungliwina?
Kvůli zastrašování ze strany kasina jsem nechal stížnost předčasně uzavřít. Nicméně věřím, že důkazy jsou na mé straně a mám nárok na vrácení peněz.
Hello Jaro, can you please speak to Jozef to reopen my complaint against Jungliwin?
Due to intimidation from the casino, I had the complaint closed prematurely. However, I believe that the evidence is on my side and I am entitled to a refund.
Hallo Jaro, kannst du bitte mit Jozef sprechen, mein complaint gegen Jungliwin wiederzueroffnen?
durch eine Einschüchterung des Casinos habe ich den complaint vorschnell schließen lassen. Bin aber der Meinung, dass die Beweise auf meiner Seite sind und mir eine Rückerstattung zusteht.
Ahoj, když kontroluješ svou stížnost , nevidíš možnost, jak stížnost znovu otevřít sami?
Hi, when you check your complaint, don't you see an option to reopen the complaint on your own?
Jak si dokážete představit, podal jsem stížnost na kasino jungliwi u licenčního úřadu curacao, aniž bych na svou stížnost dostal odpověď, už je to téměř 6 měsíců.
As you can imagine, I filed a complaint about the jungliwi casino to the curacao licensing authority without ever getting an answer to my complaint, it's been almost 6 months already.
Kuten voi arvata tein valituksen jungliwin kasinosta curacon lupaviranomaiselle saamatta koskaan vastausta valitukseeni on kulunut jo lähes 6kuukautta.
Stále si myslím, že moje stížnost byla uzavřena neoprávněně.
jde někdo mluvit se zákaznickým servisem jungliw? Neustále vás posílají do VIP manažera. Jejich podmínky použití JASNĚ říkají, kontaktujte nás e-mailem a my vám pomůžeme. Když je kontaktujete e-mailem, dostanete odpověď „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", aniž byste kdy odpověděli.
Poslal jsem jim několik e-mailů s žádostí o blokování a poslední, který jsem dostal, byl „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", že? SAMOZŘEJMĚ ŽE NE. Mezitím hráč prohraje, ale přidá další peníze, jako v mém případě. Podle licenčních podmínek Curaco musí být žádost o samoblokování okamžitě zodpovězena, nikoli odeslána vašemu VIP manažerovi. Ale toto je chytrý trik, jak přimět hráče, aby ztratil více a ztrácel čas. Pokud hráč opravdu nemůže komunikovat pomocí svého e-mailu a získat pomoc, doporučuji jungliw kasinu aktualizovat vaše podmínky použití, že jediným kanálem pomoci a e-mailem je váš VIP manažer a ne e-mail, který se čte na jejich webových stránkách.
Další důležitý bod, jungliwin řekl, že neobdrželi můj e-mail. Dokázal jsem to, co tvrdili, že je špatné, NĚKOLIK důkazy, jejich poskytovatel e-mailových služeb mi oficiálně potvrdil, že jungliwin obdržel e-mail úspěšně, e-mail měl kopii jiných kasin a oni odeslali dostal jsem žádost gdpr o toto v blokovacím e-mailu, který zahrnoval kasino jungliwin, obdržela ho všechna kasina. Orgán pracující pod MGA dal své vlastní stanovisko „v podobných případech musíte být objektivní a důkladně prošetřit důkazy hráče a kasina, pokud byla na seznamu další kasina, můžete snadno provést vyšetřování tak, že se jich zeptáte, zda dostali e-mail", protože každý ví, že je snadné se schovat za „neobdrželi jsme váš e-mail" ve skutečnosti jsem na tento e-mail 100% jungliwin odpověděl „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", aniž by to zvedl. Odpověď na můj další blokovací e-mail byla "váš VIP manažer vás bude kontaktovat" dobře uhodli jste, nikdy to neudělal a ztráty rostou. Pojďme k tématu, kdo je sakra VIP manažer, já ho ani nevlastnil. Když zjistíte, že má hráč problém s hrou, musíte se okamžitě zaregistrovat a neposílat ho k vip manažerovi, aby počkal na jeho kontakt.
dále se dostáváme k tomu, že jsem 6 měsíců čekal na své GDPR informace z tohoto kasina, můžete hádat proč? Protože stále odpovídají na můj e-mail "váš VIP manažer vás bude kontaktovat", že? Žádné překvapení. Proč by mě můj VIP manažer vůbec kontaktoval, když můj herní účet byl uzavřen už měsíce. Nezodpovědný. Potřebuji své gdpr informace, abych to mohl posunout vpřed.
I still think that my complaint was closed unjustifiably.
anyone going to talk to jungliw customer service? They keep sending you to vip manager. Their terms of use CLEARLY say contact us by email and we will help you. When you contact them by email, you get the answer "your vip manager will contact you" without ever answering.
I sent them several blocking request emails and the last one I got was "your vip manager will contact you" did you? OF COURSE NOT. In the meantime, the player ends up losing but adds more money, like in my case. According to the Curaco license terms, a self-blocking request must be responded to immediately, not sent to your vip manager. But this is a clever gimmick, to make the player lose more and wastes time. If the player really can't communicate using their email and get help, I recommend jungliw casino to update your terms of use that the only help channel and email is your vip manager and not the email that reads on their website.
Another important point jungliwin said they didn't receive my email I proved what they claimed to be wrong with SEVERAL proofs, their email service provider officially confirmed to me that jungliwin received the email successfully, the email had other casinos as a copy and they sent me a gdpr request for this in a blocking email that included jungliwin casino, all casinos received it . The authority working under MGA gave its own position "in similar cases, you have to be objective and thoroughly investigate the evidence of the player and the casino, if there were other casinos on the list, you can easily conduct the investigation by asking them if they received the email" because everyone knows it's easy to hide behind "we didn't receive your email" in reality I am 100% to this email jungliwin replied "your vip manager will contact you" without ever picking up. The answer to my next blocking email was "your vip manager will contact you" well you guessed it, he never did and the losses grow. Let's get to the topic of who the heck is a VIP manager, I didn't even own one. When you become aware of a player's game problem, you must immediately registra not send him to the vip manager to wait for his contact.
next we come to the fact that I have been waiting 6 months for my GDPR information from this casino, can you guess why? Because they keep replying to my email "your vip manager will contact you" has he? No, surprise. Why would my vip manager even contact me when my game account has been closed for months. Irresponsible. I need my gdpr information to move this forward.
olen edelleen sitä mieltä että valitukseni suljettiin perusteettomasti.
aikooko kukaan puhua jungliwin asiakaspalvelusta? He jatkuvasti lähettävät sinut vip managerille. Heidän käyttöehdoissaan lukee SELKEÄSTI ota meihin yhteyttä sähköpostilla niin autamme sinua. Kun otat heihin yhteyttä sähköpostilla saat vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta.
lähetin heille useita estopyyntösähköposteja ja viimeisempään sain vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" ottiko? EI TIETENKÄÄN. Tässä välissä pelaaja kerkiää häviämään vaan lisää rahaa niinkuin minun tapauksessani. Curaco lisenssiehtojen mukaan itsesulkupyyntöön on reagoitava heti, ei lähettää sinua vip managerillesi. Mutta tämä on ovela kikka, saada pelaaja häviämään vaan lisää ja kuluttaa aikaa. Jos tosiaan pelaaja ei voi kommunikoida heidän sähköpostinsa avulla ja saada apua niin suosittelen jungliwin kasinoa päivittämään käyttöehtoihinne että ainoa apukanava ja sähköposti on vip managerisi eikä se sähköposti mikä heidän verkkosivuillaan lukee.
Toinen tärkeä seikka jungliwin kertoi että ei saanut sähköpostiani todistin väittämän virheelliseksi USEILLA todisteilla, heidän sähköpostipalvelun tarjoaja vahvisti minulle virallisesti että jungliwin vastaanotti sähköpostin onnistuneesti, sähköpostissa oli kopiona muita kasinoita ja he lähettivät minulle gdpr pyynnön tästä estosähköpostissa jossa oli jungliwin kasino mukana, kaikki kasinot vastaanottivat sen. Mga alaisuudessa toimiva viranomainen antoi oman kantansa "vastaavissa tapauksissa pitää olla objektiivinen ja tutkia perusteellisesti pelaajan todisteet sekä kasinon, jos listalla oli muita kasinoita tutkinnan pystyy suorittamaan helposti kysymällä heiltä vastaanottivatko he sähköpostin" koska jokainen tietää on helppo piiloutua sen taakse "emme saaneet sähköpostiasi" todellisuudessa olen 100% tähän sähköpostiin jungliwin vastasi "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta. Seuraava estosähköpostini vastaukseksi sain "vip managerisi ottaa yhteyttä" no arvata voi, ei koskaan ottanut ja tappiot sen kun kasvaa. Mennään aiheeseen kuka ihmeen VIP manageri, en edes omistanut vastaavaa. Kun saat tietoosi pelaajan peliongelmasta sinun on regoitava heti ei lähetettävä häntä vip managerin luo odottamaan hänen yhteydenottoaan.
seuraavaksi tulemme siihen että olen 6kk odottanut tältä kasinolta gdpr tietojani, voitko arvata miksi? Koska he vastaavat sähköpostiini jatkuvasti "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" onko ottanut? Ei, yllätys. Mikä vip managerini edes ottaisi minuun yhteyttä kun pelitilini on ollut kiinni jo kuukausia. Vastuutonta. Tarvitsen gdpr tietoni asian eteenpäin viemiseksi.
Odpověděl jsem vám, jak se případ vyvíjí. 🙂
I answered you how the case is progressing. 🙂
Vastasin sinulle miten tapaus etenee. 🙂
Ahoj. Celá situace mě opravdu mrzí. Bohužel rozhodnutí učinil náš tým pro stížnosti a my vám již nemůžeme pomoci. Jozef podrobně vysvětlil vše ve vaší stížnosti , vlastně:
"Vážená Lolo1556, situace mě velmi mrzí, ale domnívám se, že nemáte nárok na vrácení peněz. Proces sebevyloučení se v jednotlivých kasinech liší. Přestože klinika doporučila zaslání vaší žádosti hromadným e-mailem (skrytá kopie ), uvědomte si prosím, že to není 100% spolehlivá metoda odeslání stejného e-mailu na příliš mnoho adres, které by mohlo potenciálně spustit filtry nevyžádané pošty u jejich poskytovatele e-mailu. Podle důkazů poskytnutých týmem kasina tvrdí, že e-mail neobdrželi Na základě našich minulých zkušeností má JungliWin historii rychlého řešení problémů s problémovými hráči a zablokování takových účtů co nejdříve.
Je nezbytné pochopit, že sebevyloučení nabude účinnosti pouze po obdržení potvrzení od týmu kasina. Uvědomujeme si, že oslovit a informovat kasino nemusí být snadný krok, a oceňujeme vaše proaktivní rozhodnutí. Bohužel se domníváme, že vzhledem k absenci jakékoli odpovědi od operátora může být z vaší strany nutné provést další kroky, abyste získali nárok na vrácení peněz."
Hello. I am really sorry about the whole situation. Unfortunately the decision has been made by our complaint team and we are unable to help you any further. Jozef has explained everything in your complaint in details, actually:
"Dear Lola1556, I am very sorry about the situation, but I believe you are not entitled to receive a refund. The self-exclusion process varies from one casino to another. While the clinic recommended sending your request as a bulk email (hidden copy), please be aware that it's not a 100% reliable method. Sending the same email to too many addresses could potentially trigger spam filters with their email provider. According to the evidence provided by the casino team, they claim not to have received the email you mentioned. Based on our past experiences, JungliWin has a history of promptly addressing issues with problem gamblers and blocking such accounts as soon as possible.
It's essential to understand that self-exclusion becomes effective only after receiving confirmation from the casino team. We acknowledge that reaching out and informing the casino may not be an easy step, and we appreciate your proactive decision. Unfortunately, due to the lack of any response from the operator, we believe that further action on your part may be necessary to become eligible for a refund."
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.