FórumKasinaJungliwin Casino - všeobecná diskuze

Jungliwin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od sudeshkn
|
5139 zobrazení 73 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
Jaro
před 5 měsíci

Dík!!

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 5 měsíci

Nemáte zač a neváhejte mě informovat, jak se situace vyvine. Hodně štěstí. 😊

Automaticky přeloženo:
Lolna123
před 5 měsíci

Kasino zatím požadovalo pouze důkaz... tak uvidíme :)

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 5 měsíci

doufám, že dostanete svůj vklad zpět!

Automaticky přeloženo:
Lola1556
před 5 měsíci

Já také.

Ale bohužel mi kasino přestalo vůbec odpovídat poté, co jsem poskytl důkazy. Doufám, že CasinoGuru zde může něco změnit.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 5 měsíci

Jo, udělali mi to samé. Už ani nereagují na chatu, nechají chat otevřený, přečti si moje zprávy a nereagují a pak chat zavřou.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Ahoj, je ve tvém případě něco nového? Osobně jsem kontaktoval právníka pracujícího na Curacau, i když mě informoval, že moje sporná částka je malá, převzal můj případ, protože má další podobný případ projednávaný ze stejného kasina.

Automaticky přeloženo:
Lola1556
před 4 měsíci

Ahoj, omlouvám se, že to muselo zajít tak daleko, ale myslím, že musíš vyzkoušet všechny možnosti. Můžeš nám dát vědět, jak to jde a jak se ti podařilo věci vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Jaro, můžeš prosím mluvit s Jozefem, aby znovu otevřel mou stížnost na Jungliwina?


Kvůli zastrašování ze strany kasina jsem nechal stížnost předčasně uzavřít. Nicméně věřím, že důkazy jsou na mé straně a mám nárok na vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Ahoj, když kontroluješ svou stížnost , nevidíš možnost, jak stížnost znovu otevřít sami?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jak si dokážete představit, podal jsem stížnost na kasino jungliwi u licenčního úřadu curacao, aniž bych na svou stížnost dostal odpověď, už je to téměř 6 měsíců.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Stále si myslím, že moje stížnost byla uzavřena neoprávněně.


jde někdo mluvit se zákaznickým servisem jungliw? Neustále vás posílají do VIP manažera. Jejich podmínky použití JASNĚ říkají, kontaktujte nás e-mailem a my vám pomůžeme. Když je kontaktujete e-mailem, dostanete odpověď „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", aniž byste kdy odpověděli.

Poslal jsem jim několik e-mailů s žádostí o blokování a poslední, který jsem dostal, byl „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", že? SAMOZŘEJMĚ ŽE NE. Mezitím hráč prohraje, ale přidá další peníze, jako v mém případě. Podle licenčních podmínek Curaco musí být žádost o samoblokování okamžitě zodpovězena, nikoli odeslána vašemu VIP manažerovi. Ale toto je chytrý trik, jak přimět hráče, aby ztratil více a ztrácel čas. Pokud hráč opravdu nemůže komunikovat pomocí svého e-mailu a získat pomoc, doporučuji jungliw kasinu aktualizovat vaše podmínky použití, že jediným kanálem pomoci a e-mailem je váš VIP manažer a ne e-mail, který se čte na jejich webových stránkách.

Další důležitý bod, jungliwin řekl, že neobdrželi můj e-mail. Dokázal jsem to, co tvrdili, že je špatné, NĚKOLIK důkazy, jejich poskytovatel e-mailových služeb mi oficiálně potvrdil, že jungliwin obdržel e-mail úspěšně, e-mail měl kopii jiných kasin a oni odeslali dostal jsem žádost gdpr o toto v blokovacím e-mailu, který zahrnoval kasino jungliwin, obdržela ho všechna kasina. Orgán pracující pod MGA dal své vlastní stanovisko „v podobných případech musíte být objektivní a důkladně prošetřit důkazy hráče a kasina, pokud byla na seznamu další kasina, můžete snadno provést vyšetřování tak, že se jich zeptáte, zda dostali e-mail", protože každý ví, že je snadné se schovat za „neobdrželi jsme váš e-mail" ve skutečnosti jsem na tento e-mail 100% jungliwin odpověděl „váš VIP manažer vás bude kontaktovat", aniž by to zvedl. Odpověď na můj další blokovací e-mail byla "váš VIP manažer vás bude kontaktovat" dobře uhodli jste, nikdy to neudělal a ztráty rostou. Pojďme k tématu, kdo je sakra VIP manažer, já ho ani nevlastnil. Když zjistíte, že má hráč problém s hrou, musíte se okamžitě zaregistrovat a neposílat ho k vip manažerovi, aby počkal na jeho kontakt.


dále se dostáváme k tomu, že jsem 6 měsíců čekal na své GDPR informace z tohoto kasina, můžete hádat proč? Protože stále odpovídají na můj e-mail "váš VIP manažer vás bude kontaktovat", že? Žádné překvapení. Proč by mě můj VIP manažer vůbec kontaktoval, když můj herní účet byl uzavřen už měsíce. Nezodpovědný. Potřebuji své gdpr informace, abych to mohl posunout vpřed.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Odpověděl jsem vám, jak se případ vyvíjí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Lola1556
před 3 týdny

Ahoj. Celá situace mě opravdu mrzí. Bohužel rozhodnutí učinil náš tým pro stížnosti a my vám již nemůžeme pomoci. Jozef podrobně vysvětlil vše ve vaší stížnosti , vlastně:

"Vážená Lolo1556, situace mě velmi mrzí, ale domnívám se, že nemáte nárok na vrácení peněz. Proces sebevyloučení se v jednotlivých kasinech liší. Přestože klinika doporučila zaslání vaší žádosti hromadným e-mailem (skrytá kopie ), uvědomte si prosím, že to není 100% spolehlivá metoda odeslání stejného e-mailu na příliš mnoho adres, které by mohlo potenciálně spustit filtry nevyžádané pošty u jejich poskytovatele e-mailu. Podle důkazů poskytnutých týmem kasina tvrdí, že e-mail neobdrželi Na základě našich minulých zkušeností má JungliWin historii rychlého řešení problémů s problémovými hráči a zablokování takových účtů co nejdříve.

Je nezbytné pochopit, že sebevyloučení nabude účinnosti pouze po obdržení potvrzení od týmu kasina. Uvědomujeme si, že oslovit a informovat kasino nemusí být snadný krok, a oceňujeme vaše proaktivní rozhodnutí. Bohužel se domníváme, že vzhledem k absenci jakékoli odpovědi od operátora může být z vaší strany nutné provést další kroky, abyste získali nárok na vrácení peněz."

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky