FórumKasinaJungliwin Casino - všeobecná diskuze

Jungliwin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od sudeshkn
|
5073 zobrazení 73 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Radka
před 11 měsíci

Ne, vše je v pořádku 🙂 bylo to pro mě nové.

Také mám 2 nové žádosti o výběr, teď jsem uvolněnější.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Výborně! Museli jste KYC? Vyhrál jsem také 4 čísla, ale stále mi dávají velmi podivné odpovědi na výběr (teď je to 24 hodin).

Snažím se dělat KYC, ale nedovolí mi to a nejsem si tím jistý.

Jaký byl pro vás proces, abyste získali své peníze?

Automaticky přeloženo:
Jg941430
před 11 měsíci

Nemusel jsem dělat KYC. Můj výběr byl po několika hodinách schválen a po 2 dnech byly peníze na mém účtu.

Jaké vtipné odpovědi dávají?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Platební tým to co nejdříve zkontroluje. Že jsou velmi zaneprázdněni. Pak někdo jiný řekne, že dnes (pátek) nepracuje... pak někdo jiný řekne, že je to brzy v mé bance, ale nemám žádný e-mail, abych řekl, že je schválen (zobrazuje se na vyřízení).


Nyní je 3. den a více než 48 hodin a vidím, že to čeká bez e-mailu nebo čehokoli jiného.


takže po pár hodinách jste měli schválený e-mail? Teď mám asi 50 hodin a nic.


každopádně díky, ještě chvíli počkám a podám stížnost později, pokud nic…

Automaticky přeloženo:
Jg941430
před 11 měsíci

Můžete se ještě vrátit zpět? Můžete tedy ještě zrušit výplatu?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 11 měsíci

Ano můžu, půjdu ještě jednou přes live chat a uvidím.

Jsem si jistý, že řeknou, že tým nepracuje o víkendech

Automaticky přeloženo:
Jg941430
před 11 měsíci

Dej mi vědět!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

V pondělí jsem vložil 25 EUR, žádný problém. V úterý jsem vložil 50 EUR a stále mi to nebylo připsáno... Kontaktuji live chat, ale dávají mi stejné odpovědi robota



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

on

Automaticky přeloženo:
pangpang
před 11 měsíci

Objevil se mezitím vklad? 🤔

Jakou možnost platby jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, také jsem hrál s tímto poskytovatelem a získal skvělé výhry. Dokončil jsem žádost o výběr a dokončil jsem proces KYC. Doufám, že to brzy zpracuji!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hrálo se zde pár dní, takže brzy napíšu recenzi. Mám 2 čekající výběry (1 již 48 hodin) v závislosti na tom, jak to půjde, napíšu svou recenzi, ale již nyní mohu říci, že platit 20 EUR za výběr z banky je směšné. (takže 40 EUR pryč za výběry, které trvají věky)

Automaticky přeloženo:
RS200
před 9 měsíci

To je obrovské! Předpokládám, že kasino se snaží motivovat hráče, aby vybírali méně často, ale možná požadovali vyšší částky.

Co myslíš?

Těšíme se na vaši recenzi!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

lepším řešením by bylo udělat 1 výběr denně zdarma a za zbytek účtovat poplatek.

Každopádně říkají, že poskytovatel plateb účtuje tento poplatek, ale myslím, že je to BS, protože jsem hrál mnoho kasin se stejným poskytovatelem plateb a žádné z nich nepožaduje poplatek za výběr.

Nevadí mi platit poplatek, ale očekávám, že peníze budou na mém bankovním účtu během několika hodin. (ještě lepší nechte zákazníky vybrat, zaplatíte poplatek a výběr proběhne velmi rychle nebo neplaťte a počkejte déle)

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Drazí!


Vážíme si vaší diskuse a nápadů, buďte si jisti, že vaše návrhy budou zohledněny a uděláme vše pro zlepšení služeb a vyřešení nedostatků.

Díky vám, naši milí hráči, se zlepšujeme v poskytování správných služeb!


S pozdravem,

Tým Jungliwin

Automaticky přeloženo:
Jungliwin Casino
před 9 měsíci

Ahoj a vítejte!

Mohl byste možná oslovit přímo hráče? Myslím, že poslední příspěvek o poplatcích a výběrech by mohl využít zpětnou vazbu. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

lepším řešením by bylo udělat 1 výběr denně zdarma a za zbytek účtovat poplatek.

Každopádně říkají, že poskytovatel plateb účtuje tento poplatek, ale myslím, že je to BS, protože jsem hrál mnoho kasin se stejným poskytovatelem plateb a žádné z nich nepožaduje poplatek za výběr.

Nevadí mi platit poplatek, ale očekávám, že peníze budou na mém bankovním účtu během několika hodin. (ještě lepší nechte zákazníky vybrat, zaplatíte poplatek a výběr proběhne velmi rychle nebo neplaťte a počkejte déle)

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Souhlasím. A k mému upřímnému překvapení je mezi námi oficiální zástupce kasina. Beru to jako příležitost získat nějaké poznatky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Odeslal jsem svou recenzi.

Jak píšu ve své recenzi, pokud změní dobu čekání na výběry a směšný poplatek, jsem si jistý, že získají mnohem více zákazníků (pokud zde vidíte všechny recenze a reakce, většina z nich se týká doby čekání a poplatku)

Automaticky přeloženo:
RS200
před 8 měsíci

Toto je nejlepší krok, který můžete udělat pro šíření zkušeností. Děkuji, že tak činíte.

Doufal jsem, že se zástupce kasina upřímně podělí o konkrétní odpověď na toto téma, zdá se, že musíme pokračovat v předchozím velmi obecném komentáři.🤔

Automaticky přeloženo:
Jungliwin Casino
před 5 měsíci

Toto je opravdu stinné kasino, berou peníze od závislých na hazardních hrách a uvedli, že nikdy nedostali můj e-mail, kde je informuji o problému s hrou, podařilo se mi pomocí třetí strany prokázat, že jim byl e-mail zaslán a úspěšně doručeno a obdrželi e-mail. Nepodnikli žádné kroky (úmyslně? Nebo kvůli lidské chybě) poté, co jsem jim poslal silný důkaz o povaze mé stížnosti, vzali stížnost zpět k vyřízení, jsou to 2 týdny a nedostal jsem žádnou odpověď od nich den za dnem dostávám odpovědi "záležitost se zpracovává, dnes dostanete odpověď" každý den stejná písnička. A neexistuje žádná odpověď. Informovali mě, že musím provést ověření, abych dostal žádost o vrácení peněz. Provedl jsem ověření Udělal jsem vše, o co požádali, ale stále od nich nic neslyšíte. Myslím, že je to opravdu nezodpovědné.

na stránkách askgamblers a Trustpilot si můžete přečíst, že nejsem jediný, kdo jejich aktivitami trpěl. Takže jungliwin casino budete reagovat?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky