FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 2 roky od nadineanders81
|
101637 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...10 11 12...28
Radka
před rokem

Ahoj

Kasino mě neinformovalo, že by bylo možné kontaktovat poskytovatele slotů, ve skutečnosti je služba hrozná.

Hrubá a netrpělivá obsluha, v tomto kasinu bych už nikdy nehrál, mají mnohem lepší kasina, kdyby to bylo tak dobré, neměl bych mnoho stížností na proces platby!

Překvapilo mě skóre udělené tomuto kasinu a nižší skóre udělené kasinům mnohem vyšším než toto a s okamžitým platebním procesem, jako je například betfair

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Gratuluji k vítězství, ale bohužel jsem poslal doklad o vyhraném slotu a byl jsem úplně ignorován, nebrečím tu a také jsem si nezaložil několik účtů, moje zkušenost byla hrozná, protože jsem vyhrál zdarma spina a slot nepřipsal, vzal jsem si tisk a můj problém nevyřešili, ale jsem rád, že máte lepší zkušenost než já, nikdy bych se neodvážil vstoupit do toho kasina

Automaticky přeloženo:
vitoria2143
před rokem

Dobrý den, doporučuji vám uplatnit nárok zde v Casino Guru, pokud máte pravdu, garantuji, že jej obdržíte.

jestli máš důkazy, tak nevím, proč čekáš.


Automaticky přeloženo:
vitoria2143
před rokem

No, zkusit to můžeš vždycky. Chápu, že lepší přístup by byl vhodnější.

Chcete-li se dozvědět více o procesu kontroly, přečtěte si tento článek . Hodnocení na základě příspěvků hráčů nemůžeme změnit, zejména v případě krátkodobých problémů, omlouvám se.

Chcete-li zobrazit konkrétní podrobnosti o reputaci, vždy se podívejte na záložku s názvem „ reputace vysvětlena ". v případě, že máte co říci o kasinu, neváhejte nás kontaktovat:

file

Vážíme si každé zpětné vazby.

Každopádně, pokud máte pocit, že se vám v nějakém kasinu špatně zachází, podejte stížnost – konečný výsledek může ovlivnit skóre reputace. Pokud jste s jakýmkoli kasinem spokojeni, napište uživatelskou recenzi. (jako už jsi to udělal ty 🙂)



Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Díky za rady, ale vystresoval jsem se z nich tak, že už jsem tam raději nehrál.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji za zpětnou vazbu, ale podle mého názoru si kasino, které trvá dlouho s platebním procesem a ověřováním účtů, tak vysoké skóre nezasloužilo, ale respektuji váš názor.

Automaticky přeloženo:
vitoria2143
před rokem

Hmm 🤨,

Nemáte zač , ale vězte , že jsem také vznesl nárok , když jsem vyhrál , Ice Casino má tisíce hráčů , může docházet ke zpožděním , ale díky kasinovému guru a velkolepé službě , kterou hráčům poskytují , je platforma pro hodnocení kasina ( lepší svět ) Zvláště dobře kvalifikovaná kasina věnují zvláštní pozornost , protože mohou ztratit body , což pro ně není příznivé !

Ještě jednu otázku, kterou jsem se dozvěděl (uveďte hodnocení kasina domů) Rád bych viděl někoho, kdo si zde stěžuje na pověst kasina, když vyhraje!

Všichni bez výjimky mají smůlu, že prohrají!

Kasino nebylo vytvořeno proto, aby vám dávalo peníze, kasino je otázkou štěstí.

Kdyby měli platit každému, kdo hraje, zavřeli by se!




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Hraji mnoho let a moc dobře vím, že kasino nebylo stvořeno proto, aby mi dávalo peníze, moje otázka byla dalším problémem kasina.

Když má kasino problém s automatem, který během sázky poskytoval roztočení zdarma a je to zobrazeno s důkazem zachycení obrazovky, mělo by tento problém vyřešit a ne ho jen ignorovat, cítím se podveden, ne za prohru, ale za to, že můj problém nebyl vyřešen , stalo se mi to v jiných kasinech a problém vyřešili.

Představte si, že bych vyhrál akumulátor a kvůli technické chybě automat částku nezaplatil? Bylo to malé množství, stále dobré..

Představuji si, že kdyby se vám to stalo a byl to například jackpot, neřekli byste, že kasino není na vydělávání peněz.

Je velmi snadné posoudit a využít problém, když se nám nestal.

Nestojím o prohru, ale být podveden stejnou osobou nebo na stejném místě dvakrát, nepřijímám to a nedávám druhé šance...


Automaticky přeloženo:
vitoria2143
před rokem

Dobrý den, stále říkám a v tomto smyslu jsem řekl, že je to téměř morální problém, dokonce bych si stěžoval, abych pomohl ostatním hráčům.

Nechápejte má slova špatně.

Ale pokud máte pravdu, proč za to nebojovat místo toho, abyste to ignorovali?

Říkám obecně a nikoho nesoudím, jen podotýkám fakt, že mnoho hráčů si bezdůvodně stěžuje.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Mnoho hráčů nerozumí ověřování účtu a neposílá dokumenty z důvodu nejistoty a dochází i k nesmyslným stížnostem, v tom s vámi souhlasím.

Je to 1 měsíc, co se mi to stalo ve věci, kterou jsem zmínil, nereklamoval jsem, protože jsem viděl, že jejich služby jsou hrozné a dalo by to hodně práce.

Automaticky přeloženo:
vitoria2143
před rokem

Také nerozumím vysokému skóre tohoto kasina,

každý trpí výběrem peněz,

ale pořád si nejsem jistý, jestli to už někdo dostal

Automaticky přeloženo:
sebastiaox99
před rokem

Dobrý den, snadná odpověď:

procházejte vyřešené stížnosti a zjistěte, zda jsou hráči placeni:

file

Všechny podané stížnosti byly zatím vyřešeny - kliknutím sem projděte stížnosti .

I když musím říct, že platby jsou někdy zpožděné. 🤔


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, musím říct, že až doteď jsem rád hrál v icecasinu, vždy jsem dostával výplaty, ale když jsem naposledy chtěl vyplatit 4000 EUR, najednou mě zablokovali a nevím proč?

Automaticky přeloženo:
donluciano9090
před rokem

Ahoj,

existuje spousta možných důvodů, ale pouze kasino může vysvětlit, všichni můžeme jen hádat.

Mám pocit, že jste doposud neobdrželi jediný e-mail s vysvětlením důvodu, že?

Pokud tomu tak je, mohu jen doporučit pokusit se kontaktovat kasino, pokusíme se o totéž prostřednictvím vaší stížnosti.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, právě jsem vyhrál 10k z automatů. Nyní čekám na ověření KYC a uvidím, zda vše půjde hladce, nebo budu muset bojovat o své peníze jako většina lidí zde. Poskytnu aktualizace a důkazy o každém kroku.

Automaticky přeloženo:
martynaass
před rokem

Ahoj, snažte se být trpěliví, vezměte prosím na vědomí, že hráčům doporučujeme počkat alespoň 14 dní na zpracování jejich ověření/výběru, zvláště pokud je to jejich vůbec první žádost. Máme zkušenosti, že Ice Casino vyplácí výhry, ale postup může trvat déle.

Kdy jste požádali o stažení, btw?

Automaticky přeloženo:
martynaass
před rokem

Dovolte mi poslat nejlepší gratulaci! 🙂 🎉👍

Ať je ale postup hladký 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem


Udělal jsem vklad 25 realů, udělal jsem 256 a provedl jsem výběr přes pix a ukazuje to nekompletní a nedokončí výběr na mém účtu, abych provedl vklad a N čas na výběr to nespadne, že hovno

Automaticky přeloženo:
mesposito574
před rokem

Mohu vědět, zda byl váš účet již v minulosti ověřen? Jak si můžete přečíst v tomto vlákně, toto kasino je ve zpoždění s výběry, ale nakonec zaplatí.

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Ještě jsem neprovedl výběr. Stále čeká na schválení ověření 😇

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky