Ahoj Radko,
Abych neurazil tým stížností nebo tak, ale tento vzorec je pozoruhodný v současných stížnostech, které probíhají s Heybets. Casino Guru skutečně dělá to nejlepší, co může s informacemi, které získá, a pokud nelze stížnost vyřešit, může to mít za následek černé body, které poškodí reputaci kasina na této platformě.
Jak jste již zmínili dříve, kasina se starají o svou reputaci díky Casino Guru, že je tak velká platforma, ale pokud kasino začne odkládat stížnost tak dlouho, jak je to jen možné, myslím, že není k ničemu.
Nezapomeňte, moje stížnost byla uzavřena jako nevyřešená, což poškodilo pověst kasina. Takže za méně než 24 hodin odpověděli, aby znovu otevřeli stížnost a snížili spornou částku na 55 babek s „důkazem", který je nepravdivý. Je to tak, že jsem udělal nějaké screenshoty, které jsem mohl poskytnout Veronice, takže věřila, že v důkazech kasina jsou nějaké nesrovnalosti. A protože dané řešení (důvěřovat kasinu, že požádá Evolution Gaming o přehled transakcí z daného dne a neupravovat jej) nebylo řešením, kterému bych mohl důvěřovat, předal jsem svůj případ poskytovateli licence.
Orgány sídlící v Curacau skutečně nejsou jako Malťané, ale pokud tento případ nevyřeší, můžete se vždy (v případě potřeby) obrátit na soud a vzít za vše, co se stalo, odpovědné jak kasino, tak jejich úřad. SBGOK dosáhla některých výher v případech, kdy soud rozhodl, že za jeho chování je odpovědný regulátor kasina.
A se dvěma případy od itninja04 a Dutchgambler jsem zvědavý, co kasino udělá, protože oba hráči navštívili ze zemí s omezeným přístupem (podobně jako v mém případě), protože kasino nemělo žádný pracovní blok země (což se zdá být nyní opraveno, takže není možné navštívit z Nizozemska).
Prozatím šťastný tým 2024 Casino Guru a doufejme, že rok 2024 přinese více vyřešených stížností a spokojených hráčů.
Hi Radka,
Not to offend the Complaints team or so, but this pattern is notable in the current complaints that are on going with Heybets. Casino Guru is indeed doing the best it can with the info they get and if a complaint can't be resolved this could result in black points that will harm the casino reputation on this platform.
As you mentioned earlier casinos do care about their reputation thanks to Casino Guru being such a big platform, but if a casino starts delaying a complaint as long as possible they are not up to any good I believe.
Don't forget, my complaint was closed as unresolved which harmed the casino reputation. So in less then 24 hours they responded to re open the complaint and dropped the disputed amount to 55 bucks with 'evidence' that is false. It is that I made some screenshots that I was able to provide to Veronika so she believed there are some irregularities with the casinos evidence. And as the given solution (to trust the casino to ask Evolution Gaming for a transaction overview of that day and not edit this) was not a solution I could trust on I forwarded my case to the Licensor.
Indeed, the Curacao based authorities are not like Maltese but if they do not solve this case you can always (if needed) go to court and hold both the casino and their authority responsible for everything occurred. The SBGOK did made some wins in cases where the court ruled that the regulator of the casino is responsible for its behavior.
And with the two cases from itninja04 and Dutchgambler I wonder what the casino will do, since both players visited from restricted countries (similar to my case) as the casino had no working country block (which seems now to be fixed making it impossible to visit from The Netherlands).
For now Happy 2024 Casino Guru team, and lets hope 2024 will bring more resolved complaints and happy players.
Automaticky přeloženo: