FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od LD_Loading
|
50982 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...9 10 11...20
itninja04
před 11 měsíci

Ano, taky to vidím. Vypadá to, že kasino bylo pravděpodobně ve fázi, kdy znovu získávalo licenci, a proto bylo před pár týdny neviditelné, nebo ji kasino nemělo. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Měl jsem dost. Připojuji se k žalobě na tento web. 5 měsíců čekání. Máte o organizaci zájem od jiných hráčů?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 11 měsíci

Už jste kontaktovali Gaming Curacao jejich poskytovatele licence?


Jsou regulátorem kasina a jsou zodpovědní za chování Heybets.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Sleduji aktuální průběžné stížnosti a je až neuvěřitelné, jak se toto kasino chová. Čekají do poslední chvíle (poté, co se časovač prodlouží o posledních 7 dní), aby odpověděli právě včas, aby zabránili uzavření stížnosti jako nevyřešené, což je určitě poškodí.


Doufám, že se případy vyřeší, ale silně o tom pochybuji, protože peníze, o které se hraje, jsou vysoké a nejsou v zájmu kasina (jako můj případ, kdy začali lhát).

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

No, jaké pozorování. Díky za spropitné.

Podívám se na to, jakmile najdu chvilku volného času, abych držel krok s tratí.

Prozatím vám chci popřát skvělý a šťastný nový rok! ✨🐱‍🏍🙌

(Nejsem si úplně jistý, kdy se vrátím na fórum.)

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, to je neuvěřitelné. Čekají 2 týdny a odpoví na poslední hodinu. Podívejte se prosím na mou stížnost, nyní tvrdí, že jsem jim neposlal žádné dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Ahoj Youssf. Ano, jsem v kontaktu s Gaming Curacao.

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 11 měsíci

Moje rada je přestat ztrácet další čas v kasinu. Pošlete jim formální stížnost a dejte jim týden nebo dva na odpověď. Pokud to neeskalujete na Gaming Curacao, mohou kasino schválit a mít více možností pomoci než Casino Guru.


Způsob, jakým zde Heybets fungují, není ani zdaleka spravedlivý a nakonec začnou se lží v naději, že případ stížnosti uzavře jako vyřešený nebo zamítnutý, aby jejich skóre mohlo zůstat vysoké.


Je také velmi zvláštní, proč zástupce kasina na toto téma vůbec nereaguje, aby „sdílel" svou stránku příběhu.


Existují také dvě další stížnosti a jsem zvědavý, jak to skončí, ale neočekávám, že to nebude dobré vzhledem k pověsti Heybets mezi létem a dneškem.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, to je neuvěřitelné. Čekají 2 týdny a odpoví na poslední hodinu. Podívejte se prosím na mou stížnost, nyní tvrdí, že jsem jim neposlal žádné dokumenty.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Krátce jsem prošel váš případ a musím říct, že bych se s největší pravděpodobností cítil ve vaší kůži stejnou bytost.

Mimo jiné mi přijde docela hloupé ve vašem případě trvat na doložení majetku. Jako za 200 babek, vážně?

V mých očích by to mohlo být snadno považováno za taktiku. I kdyby existovaly jakékoli pochybnosti o možném podvodu s fondy, kdo by to zkusil s tak nízkou sumou? Mnohem lepší by dávalo smysl vyplatit výhru a poté svůj účet definitivně uzavřít, abyste předešli případným „podvodům".

Je mi líto, že si tím musíš projít...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Moje rada je přestat ztrácet další čas v kasinu. Pošlete jim formální stížnost a dejte jim týden nebo dva na odpověď. Pokud to neeskalujete na Gaming Curacao, mohou kasino schválit a mít více možností pomoci než Casino Guru.


Způsob, jakým zde Heybets fungují, není ani zdaleka spravedlivý a nakonec začnou se lží v naději, že případ stížnosti uzavře jako vyřešený nebo zamítnutý, aby jejich skóre mohlo zůstat vysoké.


Je také velmi zvláštní, proč zástupce kasina na toto téma vůbec nereaguje, aby „sdílel" svou stránku příběhu.


Existují také dvě další stížnosti a jsem zvědavý, jak to skončí, ale neočekávám, že to nebude dobré vzhledem k pověsti Heybets mezi létem a dneškem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem zcela přesvědčen, že tým pro stížnosti zvažuje všechny tyto případy společně.

V žádném případě však není v našich silách potvrdit nebo vyloučit možnost, že kasino záměrně prodlužuje proces. Na rozdíl od oficiální autority nemáme žádné nástroje, jak požadovat úplný přístup k dokumentům a interním souborům. 🙁

Upřímně, řekl jsi to dobře. Je však také fér zmínit, že orgány Curacaa obvykle nezacházejí tak daleko, přestože na to mají právo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj Radko,


Abych neurazil tým stížností nebo tak, ale tento vzorec je pozoruhodný v současných stížnostech, které probíhají s Heybets. Casino Guru skutečně dělá to nejlepší, co může s informacemi, které získá, a pokud nelze stížnost vyřešit, může to mít za následek černé body, které poškodí reputaci kasina na této platformě.


Jak jste již zmínili dříve, kasina se starají o svou reputaci díky Casino Guru, že je tak velká platforma, ale pokud kasino začne odkládat stížnost tak dlouho, jak je to jen možné, myslím, že není k ničemu.


Nezapomeňte, moje stížnost byla uzavřena jako nevyřešená, což poškodilo pověst kasina. Takže za méně než 24 hodin odpověděli, aby znovu otevřeli stížnost a snížili spornou částku na 55 babek s „důkazem", který je nepravdivý. Je to tak, že jsem udělal nějaké screenshoty, které jsem mohl poskytnout Veronice, takže věřila, že v důkazech kasina jsou nějaké nesrovnalosti. A protože dané řešení (důvěřovat kasinu, že požádá Evolution Gaming o přehled transakcí z daného dne a neupravovat jej) nebylo řešením, kterému bych mohl důvěřovat, předal jsem svůj případ poskytovateli licence.


Orgány sídlící v Curacau skutečně nejsou jako Malťané, ale pokud tento případ nevyřeší, můžete se vždy (v případě potřeby) obrátit na soud a vzít za vše, co se stalo, odpovědné jak kasino, tak jejich úřad. SBGOK dosáhla některých výher v případech, kdy soud rozhodl, že za jeho chování je odpovědný regulátor kasina.


A se dvěma případy od itninja04 a Dutchgambler jsem zvědavý, co kasino udělá, protože oba hráči navštívili ze zemí s omezeným přístupem (podobně jako v mém případě), protože kasino nemělo žádný pracovní blok země (což se zdá být nyní opraveno, takže není možné navštívit z Nizozemska).


Prozatím šťastný tým 2024 Casino Guru a doufejme, že rok 2024 přinese více vyřešených stížností a spokojených hráčů.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Abych byl upřímný, myslím, že to dělají schválně, aby se vyhnuli placení této částky hráči. Odpovídá chování reagovat co nejpozději, všimněte si, že hráčům už nereagují vůbec...

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

To je bohužel něco, co nemůžeme dokázat. A to je bod, který nemůžeme překročit.

Děkuji za Vaši odpověď. Rád bych vám popřál všechno nejlepší, ať je rok 2024 dobrý!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pět měsíců od „Váš účet je nyní plně ověřen." zpráva od heybets dnes. Nedostávám svůj vklad ani výhry, i když jsem odeslal všechny požadované dokumenty. Vezměte to prosím v úvahu při vytváření hodnocení týmu casino.guru.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 10 měsíci

Takže kasino odmítá plnou refundaci vašich vkladů a výplatu vašeho zůstatku v kasinu?

Jaký důvod ti k tomu dali?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pět měsíců od „Váš účet je nyní plně ověřen." zpráva od heybets dnes. Nedostávám svůj vklad ani výhry, i když jsem odeslal všechny požadované dokumenty. Vezměte to prosím v úvahu při vytváření hodnocení týmu casino.guru.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi to moc líto. Jste stále v kontaktu s kasinem a snažíte se získat své peníze? Mám pocit, že když už je to 5 měsíců, je to docela smutné.

Co se týče samotného hodnocení, není to věc, ze které se skládá. Pokud by však vaše stížnost nebyla vyřešena, kasino by získalo černé body, které by byly v tomto kontextu relevantní.

Jsem zklamaný, že nastala tato situace a vy nemáte své peníze. Na druhou stranu si myslím, že jste se poučili a už tady hrát nebudete. 😥

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Gaming Curacao v mém případě po mé stížnosti nereaguje. Heybets vždy slibuje, že dostanu zaplaceno. 5,657 usdt je nyní ohroženo.

Moje celkové vklady jsou kolem poloviny mého sázkového zůstatku na účtu. To zahrnuje podvodníky

file

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Nedal mi žádný důvod. Jen zpoždění, za zpožděním.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro. Vaši kolegové zamítli moji stížnost, protože jsem uzavřel dvě sportovní sázky po 100 $. Nezpracováváte stížnosti, které se týkaly sportovního sázení, i když jsem vložil asi 7000 $ v hodnotě BTC a 6800 $ ze sázek bylo na živé kasino, ale kvůli těmto dvěma sportovním sázkám za 100 $ nemohu mít na vašem webu pořádnou stížnost. Heybets jsou chytří a uvědomili si, že by se mnou mohli obrátit svůj problém od sázení až po obvinění z "sportovního sázkového podvodu". Nevěděl jsem, že se dá udělat nějaký podvod, když dva prohrají sportovní sázky o 100 $. Rád bych podal stížnost, která by zahrnovala fakta tohoto případu.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Gaming Curacao v mém případě po mé stížnosti nereaguje. Heybets vždy slibuje, že dostanu zaplaceno. 5,657 usdt je nyní ohroženo.

Moje celkové vklady jsou kolem poloviny mého sázkového zůstatku na účtu. To zahrnuje podvodníky

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste se se svým problémem obratem obrátili na úřad. Kdy jsi tam psal? Někdy může trvat déle, než se s vámi spojíme.

Pokud jde o vaše peníze, proč je nemáte a jak dlouho vaše situace trvá? Má kasino nějaký platný důvod, proč ho stále nemáte?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky