FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od LD_Loading
|
49327 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...10 11 12...20
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Ahoj Jaro. Vaši kolegové zamítli moji stížnost, protože jsem uzavřel dvě sportovní sázky po 100 $. Nezpracováváte stížnosti, které se týkaly sportovního sázení, i když jsem vložil asi 7000 $ v hodnotě BTC a 6800 $ ze sázek bylo na živé kasino, ale kvůli těmto dvěma sportovním sázkám za 100 $ nemohu mít na vašem webu pořádnou stížnost. Heybets jsou chytří a uvědomili si, že by se mnou mohli obrátit svůj problém od sázení až po obvinění z "sportovního sázkového podvodu". Nevěděl jsem, že se dá udělat nějaký podvod, když dva prohrají sportovní sázky o 100 $. Rád bych podal stížnost, která by zahrnovala fakta tohoto případu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, viděl jsem, že je zavřeno kvůli sportovnímu sázení. Pokud máte nějaké problémy s kasinovými hrami, víte, že můžete podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud se jedná o sportovní sázení, takové případy bohužel nejsme schopni vyřešit.

Automaticky přeloženo:
panikos777
před 10 měsíci

Jsou pravděpodobně zaneprázdněni, protože vyřizují mnoho stížností několika značek kasin, které s nimi mají licenci. Dejte jim čas, než odešlete další e-mail.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Myslím, že to, co Orde0 znamená, je, že zní nespravedlivé, pokud malá část jeho sázek byla umístěna do sportovního sázení, což má za následek zamítnutí stížnosti, pokud hlavní část jeho peněz šla na kasinové hry. Myslím, že Casino Guru by měl zpracovat stížnost, pokud se jedná především o kasinové hry, i když malá část byla použita pro sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

ahoj Požádal jsem o peníze od 6. prosince 23.

Luke z heybets mi poslal tuto zprávu před 3 dny." Náš tým KYC v současné době kontroluje vaše dokumenty. Můžete se obrátit na svého právníka, ale já se vám snažím pomoci dokončit proces KYC co nejrychleji. I doufám, že rozumíte. Nechal jsem další poznámku pro náš tým KYC, aby upřednostnil váš případ. Máte-li jakékoli další otázky, neváhejte se na mě kdykoli obrátit.


Před týdnem jsem také poslal tento následující dopis společnosti Gaming Curacao a stále žádná odpověď.

Vážení pánové

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Jmenuji se ........ a jsem klientem sázkové společnosti Heybets.io, která působí na základě licence poskytnuté vaším váženým regulačním úřadem.

Obracím se na vás s hlubokým znepokojením ohledně probíhajícího problému, kterému čelím s Heybets.io. Dne 6. prosince 2023 jsem požádal o výběr ve výši 5657 USDT a od té doby zaznamenávám značné zpoždění a komplikace v procesu.

Chápu, že společnost Gaming-Curacao udělila potřebnou licenci Heybets.io, a oceňuji úsilí vynaložené na zajištění bezpečnosti a ochrany uživatelů. Současná situace mě však nechala ve stavu nejistoty a frustrace.

Pečlivě jsem sledoval všechny dodatečné požadavky na ověření ze strany finančního týmu Heybets.io a požadované dokumenty jsem okamžitě poskytl. Navzdory mé spolupráci nebyl proces stažení dokončen a nedostatek komunikace na jejich straně přidal k mým obavám.

Vzhledem k regulačnímu dohledu, který má Gaming-Curacao nad Heybets.io, vás laskavě žádám o zásah při nátlaku na Heybets.io, aby se urychlilo vyřešení mé žádosti o stažení. Věřím, že s vaší pomocí dokážeme zajistit spravedlivé a rychlé vyřešení této záležitosti.

Kromě toho bych vás rád informoval, že mám všechny potřebné snímky obrazovky a dokumentaci týkající se mých transakcí s Heybets.io a jsem ochoten poskytnout jakékoli další informace potřebné pro rychlé vyřešení tohoto problému.

Oceňuji vaši pozornost k této záležitosti a laskavě vás žádám o okamžitou pomoc při zajištění toho, aby Heybets.io plnila své finanční závazky vůči svým klientům.

Děkujeme za váš čas a spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Myslím, že to, co Orde0 znamená, je, že zní nespravedlivé, pokud malá část jeho sázek byla umístěna do sportovního sázení, což má za následek zamítnutí stížnosti, pokud hlavní část jeho peněz šla na kasinové hry. Myslím, že Casino Guru by měl zpracovat stížnost, pokud se jedná především o kasinové hry, i když malá část byla použita pro sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takové rozhodnutí je výhradně doménou týmu pro stížnosti.

Držitel stížnosti rozhodne, zda případ odpovídá jeho odbornosti. Chápu váš názor, ale v tomto případě nemůžeme nic dělat, protože problém je spojen konkrétně s těmi malými sportovními sázkami, pokud rozumíte, jak to myslím.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj Požádal jsem o peníze od 6. prosince 23.

Luke z heybets mi poslal tuto zprávu před 3 dny." Náš tým KYC v současné době kontroluje vaše dokumenty. Můžete se obrátit na svého právníka, ale já se vám snažím pomoci dokončit proces KYC co nejrychleji. I doufám, že rozumíte. Nechal jsem další poznámku pro náš tým KYC, aby upřednostnil váš případ. Máte-li jakékoli další otázky, neváhejte se na mě kdykoli obrátit.


Před týdnem jsem také poslal tento následující dopis společnosti Gaming Curacao a stále žádná odpověď.

Vážení pánové

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Jmenuji se ........ a jsem klientem sázkové společnosti Heybets.io, která působí na základě licence poskytnuté vaším váženým regulačním úřadem.

Obracím se na vás s hlubokým znepokojením ohledně probíhajícího problému, kterému čelím s Heybets.io. Dne 6. prosince 2023 jsem požádal o výběr ve výši 5657 USDT a od té doby zaznamenávám značné zpoždění a komplikace v procesu.

Chápu, že společnost Gaming-Curacao udělila potřebnou licenci Heybets.io, a oceňuji úsilí vynaložené na zajištění bezpečnosti a ochrany uživatelů. Současná situace mě však nechala ve stavu nejistoty a frustrace.

Pečlivě jsem sledoval všechny dodatečné požadavky na ověření ze strany finančního týmu Heybets.io a požadované dokumenty jsem okamžitě poskytl. Navzdory mé spolupráci nebyl proces stažení dokončen a nedostatek komunikace na jejich straně přidal k mým obavám.

Vzhledem k regulačnímu dohledu, který má Gaming-Curacao nad Heybets.io, vás laskavě žádám o zásah při nátlaku na Heybets.io, aby se urychlilo vyřešení mé žádosti o stažení. Věřím, že s vaší pomocí dokážeme zajistit spravedlivé a rychlé vyřešení této záležitosti.

Kromě toho bych vás rád informoval, že mám všechny potřebné snímky obrazovky a dokumentaci týkající se mých transakcí s Heybets.io a jsem ochoten poskytnout jakékoli další informace potřebné pro rychlé vyřešení tohoto problému.

Oceňuji vaši pozornost k této záležitosti a laskavě vás žádám o okamžitou pomoc při zajištění toho, aby Heybets.io plnila své finanční závazky vůči svým klientům.

Děkujeme za váš čas a spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj!

Víte, když je v kasinu rušno, nepomůžete si tím, že jim vyhrožujete právníky, řekl bych.

Bolí to, když máte pocit, že kasino nedělá maximum, aby vás ověřilo, ale zvažte toto:

Pokud jim do cesty pošlete lovecké psy, budou se s nimi muset nějaký čas vypořádat. Výsledkem je, že váš počáteční problém nebude vyřešen dříve. Mimochodem, máte představu, jak dlouho obvykle trvá, než Gaming Curacao zareaguje?

Upřímně si myslím, že bys měl nejdřív chvíli počkat.

Jak dlouho jste zatím čekali, prosím? Kasinům například umožňujeme 14 celých dní na úplné ověření vašeho účtu, související herní historie a dalších podrobností. Protože čas vypršel, řekl bych, že byste nám místo volání do zbraně měli podat stížnost: https://casino.guru/complaints/createaaa

Pokud se chcete nejprve dozvědět více o procesu, použijte prosím tento návod 👈

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Věřím, že se moje situace změnila. Heybets dávaly zpoždění za zpožděním ohledně ověření. Situace ve stížnosti s casino.guru není problém v mé komunikaci s heybets. Jediným sdělením je, že potřebují více času na ověření. Mohl bych podat novou stížnost ohledně využití času heybets.io? Čekal jsem 5 měsíců od "váš účet je plně ověřen". 98 % mé hry bylo v kasinu. Pokud toto není případ casino.guru, co tedy je?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni, nyní Heybets začal používat falešné uživatelské recenze))


Prosím, vážený tým Casino.Guru, podívejte se na všechny stížnosti. Moje stížnost trvá skoro 4 měsíce. Dělají to všechno záměrně, je to tak zřejmé. V živém chatu celé měsíce záměrně neodpovídají. Stížnost nebude nikdy uzavřena jako "nevyřešená", protože počkají 2 týdny a poté odpoví "promiň, neobdrželi jsme žádné dokumenty, můžete mi to prosím poslat znovu" a poté na 2 týdny zmizí.


Udělejte prosím něco pls

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Cn Casino Guru podívat se na recenze zveřejněné minulý týden?


Byly schváleny 2 velmi dobře hodnocené recenze, které neodpovídají pověsti kasin na této platformě. Nepřekvapí mě, že Heybets zde dělá falešné recenze, aby zlepšil své hodnocení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Cn Casino Guru podívat se na recenze zveřejněné minulý týden?


Byly schváleny 2 velmi dobře hodnocené recenze, které neodpovídají pověsti kasin na této platformě. Nepřekvapí mě, že Heybets zde dělá falešné recenze, aby zlepšil své hodnocení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Milý Youssuf,

Hodnocení hráče je vedeno odděleně od indexu bezpečnosti. Nedělej si starosti. Čas od času se kasina snaží zlepšit své hodnocení tím, že zasílají propagační akce jako odměnu za recenze.

Ale to jim nepomůže.

Každou recenzi posuzujeme samostatně, ale hodnota indexu bezpečnosti není v žádném případě kritériem pro schválení recenze.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni, nyní Heybets začal používat falešné uživatelské recenze))


Prosím, vážený tým Casino.Guru, podívejte se na všechny stížnosti. Moje stížnost trvá skoro 4 měsíce. Dělají to všechno záměrně, je to tak zřejmé. V živém chatu celé měsíce záměrně neodpovídají. Stížnost nebude nikdy uzavřena jako "nevyřešená", protože počkají 2 týdny a poté odpoví "promiň, neobdrželi jsme žádné dokumenty, můžete mi to prosím poslat znovu" a poté na 2 týdny zmizí.


Udělejte prosím něco pls

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zdravím a děkuji za informaci.

Je mi líto, ale nepřísluší mi řešit stížnosti. Představuji si, že je to docela těžké, protože stížnost je jako nekonečný příběh. Alespoň ostatní členové této komunity jsou díky vám dobře informováni.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Věřím, že se moje situace změnila. Heybets dávaly zpoždění za zpožděním ohledně ověření. Situace ve stížnosti s casino.guru není problém v mé komunikaci s heybets. Jediným sdělením je, že potřebují více času na ověření. Mohl bych podat novou stížnost ohledně využití času heybets.io? Čekal jsem 5 měsíců od "váš účet je plně ověřen". 98 % mé hry bylo v kasinu. Pokud toto není případ casino.guru, co tedy je?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi líto, ale nemohu vám poskytnout podrobnosti. Řekněme, že problémem není pouze sportovní sázení. Můžete však zkusit štěstí u licenčního úřadu.

Naším cílem je především podpora rekreačních kasinových hráčů bez profesionálních nebo jiných zájmů. Jestli pochopíš můj význam,

Víc komentovat nemůžu.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj, sázení na živé kasino je tak rekreační, jak jen to jde, ne? Společnost Heybets si může na požádání ověřit, že většinu mého sázkového objemu (97-98 %) sázím na živé kasino.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Radka ráda slyším 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, sázení na živé kasino je tak rekreační, jak jen to jde, ne? Společnost Heybets si může na požádání ověřit, že většinu mého sázkového objemu (97-98 %) sázím na živé kasino.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

O to nejde, obávám se. Mezi kauzálním hráčem a zbytkem je rozdíl. To, co jsi popsal, není podstatné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Radka ráda slyším 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že to nemusím říkat, ale pokud se někdy setkáte s jakýmkoli druhem propagace zaměřené na recenze kasin na Casino Guru nebo jiných podobných stránkách, bylo by skvělé to ukázat. Řekl bych, že slušný web by měl podniknout nějaké kroky, aby zabránil zaujatým uživatelským recenzím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Uniká mi, co myslíš Radko. Proč by se ke mně mělo chovat jako ke kterémukoli jinému zákazníkovi na heybets nebo jiných kasinech? Moje hra je standardní na heybets, i když jsem obviněn z opaku. Moje emaily s hejbety jsou toho důkazem. Sportovní sázení není v naší komunikaci problém. Když jsem podal stížnost, hodili sportovní sázení 200 $ jako kouřovou clonu za to, že nemusí řešit stížnost přes vás. Fungovalo a funguje.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 10 měsíci

Jak jsem řekl, nemohu se dále vyjadřovat, ale asi víte, o čem mluvím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

S úctou Radka. Já ne.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Může tým pro stížnosti uzavřít stížnost společnosti Dutch Gambler jako nevyřešenou? Takže to dá nějaké černé body na snížení skóre kasin.


Již bylo zaznamenáno, že Heybets odpovídá co nejpozději, těsně předtím, než vidí, že stížnost byla uzavřena nevyřešená, ale v současné době kasino zůstává v tomto chování a možná je načase, aby se na to Casino Guru podíval, protože čekající stížnosti se teprve řeší. zpožděny kasinem, protože při řešení záležitostí zcela nespolupracují.



Můj případ stále čeká na poskytovatele licence a zatím stále žádné zprávy 🙁

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky