FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před rokem od LD_Loading
|
40002 zobrazení 364 odpovědí |
|
1...11 12 13...22
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Není to jen o licenci. Neodpovídají zákazníkům celé týdny. Na peníze čekám už 3 měsíce. A záměrně čekají 2 týdny a odpoví v poslední hodině reklamací.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozumím tomu, co říkáte, a pokud nebude vaše stížnost vyřešena a kasino nebude ochotné reagovat, dostane černé body, které pak ovlivní jeho hodnocení. Takže asi budeme muset počkat a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připojil jsem se k této společnosti v listopadu 2023 a třikrát jsem vložil celkem 2310 $. Sázím výhradně na sport a ne v kasinu. Když zůstatek na mém sázkařském účtu dosáhl 5 657 USD, společnost stanovila limit 1 USD, a proto jsem se rozhodl požádat o výběr. O peníze jsem požádal před týdnem a stále čekám. Poslal jsem e-mail správci účtu a ten mi řekl, abych poslal dokumenty pro ověření mého účtu. Poslal jsem je a stále čekám. Na Live Support nikdo nereaguje a už nedostávám e-maily. Situace je nepřijatelná a já už nevím, kam se obrátit.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den a děkuji za napsání a sdílení vašeho případu. Bohužel musím hned na začátku říci, že Casino Guru se sportovním sázením nezabývá, protože nemáme pobočku ani odborníky, a proto bychom neměli vhled, abychom podobné případy řešili.

Pokusím se vám však pomoci alespoň tím, že vám doporučím pár stránek, které by vám teoreticky mohly pomoci a můžete tam uplatnit svou stížnost. Odkazy najdete zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud se rozhodnete podat stížnost na některé z těchto stránek, dejte nám klidně vědět, jak to dopadlo nebo výsledek. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

"Pokud jde o licenci, je neověřitelná."

Je to dokonale ověřitelné:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Je pozastaveno.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Máš pravdu, vidím to stejně a vypadá to, že jsem se jen špatně vyjádřil, licence je pozastavena. Děkuji za opravu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,


Jen pro zajímavost, pokud hráč sází hlavně na sportovní sázení a poté na několik kasinových her, bere Casino Guru stížnost v úvahu?


Protože tak by se tu stížnost dala teoreticky řešit vždy, což je částečně dobře, ale na druhou stranu se to obchází.

🤔

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 9 měsíci

Moje rada, předejte to Gaming Curacao, jejich bývalému poskytovateli licence.


Musí přijmout stížnosti, ke kterým došlo během doby platnosti licence od kasina. Samozřejmě může trvat několik týdnů, než dostanete odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,


Jen pro zajímavost, pokud hráč sází hlavně na sportovní sázení a poté na několik kasinových her, bere Casino Guru stížnost v úvahu?


Protože tak by se tu stížnost dala teoreticky řešit vždy, což je částečně dobře, ale na druhou stranu se to obchází.

🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Pokud mohu mít kde odpovědět, řekl bych, že to závisí na povaze problému. Jsem přesvědčen, že si vzpomínám na několik stížností, kdy hráči čelili problémům s absolvováním KYC a nebyly přijaty žádné bonusy. Vidíte, první potenciální komplikace při sportovním sázení přichází během hry nebo kontroly historie sázek; druhým jsou bonusy spojené se sportovním sázením.

Věřím, že členové týmu stížností jsou vždy ochotni pomoci, ale naše schopnost rozlišit, zda na sportovním sázení záleží nebo ne, může být dost omezující.

Řekl bych, že je lepší si to vyzkoušet a upřímně popsat celý kontext, protože pokud existuje způsob, mohu s jistotou říci, že nikdo z týmu nechce uzavřít stížnost bez spravedlivého pokusu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Moje rada, předejte to Gaming Curacao, jejich bývalému poskytovateli licence.


Musí přijmout stížnosti, ke kterým došlo během doby platnosti licence od kasina. Samozřejmě může trvat několik týdnů, než dostanete odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To, co říkáte ohledně přijímání stížností, zní rozumně, jen se chci zeptat, zda jste to snad někde oficiálně četl?

Já sám ne, ale zdá se, že jste dobře informovaný, takže jsem jen zvědavý.

Dík!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Mluvil jsem s některými právními poradci o mém problému s tímto kasinem a navrhli mi, abych udělal to, co jsem zmínil ve svém předchozím příspěvku.


Protože Curacao je součástí Nizozemska, znamenalo by to, že pokud se nakonec dostanu k soudu, bude to v Nizozemsku s nizozemským právem, a protože toto kasino bylo/je licencováno u poskytovatele licence v době, kdy se vyskytly některé z našich problémů, poskytovatel licence má brát případy v úvahu.

To je také vyžadováno, protože poskytovatelé licencí se sídlem v Curacau jsou odpovědní za chování svých držitelů sublicence (některá soudní rozhodnutí v Curacau to potvrzují díky SBGOK, která tyto případy zahájila)


Pokud je rozsudek ve prospěch hráče, očekává se, že kasino vyhoví, pokud ne, bude to pro soudce velmi snadný právní případ 😉.


Samozřejmě, že to je teoreticky způsob, jak by to mělo jít, ale mohu zažít skutečnou situaci v závislosti na mé nevyřízené stížnosti.


Za zmínku také stojí (což je jiná diskuse), že dvě právnické firmy v současné době podávají soudní žaloby proti několika maltským kasinům za nezákonné provozování v Nizozemsku předtím, než byla v této zemi stanovena regulace hazardních aktivit. Zatímco maltská kasina zde pozastavila svůj provoz, kasina se sídlem v Curacau nadále propagují a inzerují na nizozemském trhu, jako by zde platila, což je podle mě škoda.

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 9 měsíci

Vidím, že odpověděli právě včas, než byla stížnost ukončena, což by pro ně mělo negativní skóre


Nemůžu uvěřit, že toto kasino takto funguje, protože to potvrzuje, že jsou nepoctiví. V mém případě kasino jen lhalo o sporné částce a Casino Guru se chystalo zamítnout mou stížnost, dokud neposkytnu jasný důkaz, že zůstatek zmiňovaný Heybets je nesprávný.


@Jaro, @Radka


Máte pravdu, kasino zde odpovídá, aby si udrželo své skóre, ale za jakou cenu, když manipuluje s zůstatky a odpovídá pouze na otázky, které vyhovují jejich straně?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mluvil jsem s některými právními poradci o mém problému s tímto kasinem a navrhli mi, abych udělal to, co jsem zmínil ve svém předchozím příspěvku.


Protože Curacao je součástí Nizozemska, znamenalo by to, že pokud se nakonec dostanu k soudu, bude to v Nizozemsku s nizozemským právem, a protože toto kasino bylo/je licencováno u poskytovatele licence v době, kdy se vyskytly některé z našich problémů, poskytovatel licence má brát případy v úvahu.

To je také vyžadováno, protože poskytovatelé licencí se sídlem v Curacau jsou odpovědní za chování svých držitelů sublicence (některá soudní rozhodnutí v Curacau to potvrzují díky SBGOK, která tyto případy zahájila)


Pokud je rozsudek ve prospěch hráče, očekává se, že kasino vyhoví, pokud ne, bude to pro soudce velmi snadný právní případ 😉.


Samozřejmě, že to je teoreticky způsob, jak by to mělo jít, ale mohu zažít skutečnou situaci v závislosti na mé nevyřízené stížnosti.


Za zmínku také stojí (což je jiná diskuse), že dvě právnické firmy v současné době podávají soudní žaloby proti několika maltským kasinům za nezákonné provozování v Nizozemsku předtím, než byla v této zemi stanovena regulace hazardních aktivit. Zatímco maltská kasina zde pozastavila svůj provoz, kasina se sídlem v Curacau nadále propagují a inzerují na nizozemském trhu, jako by zde platila, což je podle mě škoda.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jste tedy v tomto případě informováni lépe než my. Myslím, že lidé, kteří se zabývají takovými případy, o tom vědí dost, takže pokud to máte od právních poradců, mohlo by to vypadat slibně a mohla by tu být alespoň nějaká šance na řešení.

Takže děkuji za poskytnuté informace a určitě, pokud budete mít ještě něco nového, neváhejte a dejte nám vědět, protože mě to docela zajímá. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vidím, že odpověděli právě včas, než byla stížnost ukončena, což by pro ně mělo negativní skóre


Nemůžu uvěřit, že toto kasino takto funguje, protože to potvrzuje, že jsou nepoctiví. V mém případě kasino jen lhalo o sporné částce a Casino Guru se chystalo zamítnout mou stížnost, dokud neposkytnu jasný důkaz, že zůstatek zmiňovaný Heybets je nesprávný.


@Jaro, @Radka


Máte pravdu, kasino zde odpovídá, aby si udrželo své skóre, ale za jakou cenu, když manipuluje s zůstatky a odpovídá pouze na otázky, které vyhovují jejich straně?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Každý případ je na posouzení našich odborníků. Radka a já jsme adminky na fóru, takže reprodukujeme převážně to, co náš tým najde.

Ve vašem případě bylo důležité poskytnout důkaz o sporné částce, protože to bylo nutné. Pokud se zjistí, že kasino manipuluje s zůstatkem, bude mít takové označení a možná se na některé případy v budoucnu bude pohlížet také tímto způsobem.

Co se však bezpečnostního indexu týče, jedná se o čerstvé kasino a pokud má nevyřešené stížnosti, pak se jeho bezpečnostní index změní. Tak si počkejme na výsledek a pak budeme moudřejší, protože nechci předbíhat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dnes večer jsem si všiml, že validátor na webu Heybet se nyní zobrazuje jako ověřený. 🤔



Automaticky přeloženo:
itninja04
před 9 měsíci

Ano, taky to vidím. Vypadá to, že kasino bylo pravděpodobně ve fázi, kdy znovu získávalo licenci, a proto bylo před pár týdny neviditelné, nebo ji kasino nemělo. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Měl jsem dost. Připojuji se k žalobě na tento web. 5 měsíců čekání. Máte o organizaci zájem od jiných hráčů?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 9 měsíci

Už jste kontaktovali Gaming Curacao jejich poskytovatele licence?


Jsou regulátorem kasina a jsou zodpovědní za chování Heybets.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Sleduji aktuální průběžné stížnosti a je až neuvěřitelné, jak se toto kasino chová. Čekají do poslední chvíle (poté, co se časovač prodlouží o posledních 7 dní), aby odpověděli právě včas, aby zabránili uzavření stížnosti jako nevyřešené, což je určitě poškodí.


Doufám, že se případy vyřeší, ale silně o tom pochybuji, protože peníze, o které se hraje, jsou vysoké a nejsou v zájmu kasina (jako můj případ, kdy začali lhát).

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

No, jaké pozorování. Díky za spropitné.

Podívám se na to, jakmile najdu chvilku volného času, abych držel krok s tratí.

Prozatím vám chci popřát skvělý a šťastný nový rok! ✨🐱‍🏍🙌

(Nejsem si úplně jistý, kdy se vrátím na fórum.)

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ano, to je neuvěřitelné. Čekají 2 týdny a odpoví na poslední hodinu. Podívejte se prosím na mou stížnost, nyní tvrdí, že jsem jim neposlal žádné dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

Ahoj Youssf. Ano, jsem v kontaktu s Gaming Curacao.

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 8 měsíci

Moje rada je přestat ztrácet další čas v kasinu. Pošlete jim formální stížnost a dejte jim týden nebo dva na odpověď. Pokud to neeskalujete na Gaming Curacao, mohou kasino schválit a mít více možností pomoci než Casino Guru.


Způsob, jakým zde Heybets fungují, není ani zdaleka spravedlivý a nakonec začnou se lží v naději, že případ stížnosti uzavře jako vyřešený nebo zamítnutý, aby jejich skóre mohlo zůstat vysoké.


Je také velmi zvláštní, proč zástupce kasina na toto téma vůbec nereaguje, aby „sdílel" svou stránku příběhu.


Existují také dvě další stížnosti a jsem zvědavý, jak to skončí, ale neočekávám, že to nebude dobré vzhledem k pověsti Heybets mezi létem a dneškem.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky