FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před rokem od LD_Loading
|
49351 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...11 12 13...20
Přidat příspěvek
Youssf
před 10 měsíci

Oh, opravdu rád bych vám pomohl... Vím, že ode mě hledáte odpovědi, ale nejsem součástí týmu pro stížnosti. Jsem dokonce v jiné zemi, takže upřímně řečeno, moc toho nemůžu dělat.

Můžete se prosím podělit o své obavy prostřednictvím své stížnosti?

"Může tým pro stížnosti uzavřít stížnost společnosti DutchGambler jako nevyřešenou?"

Samozřejmě ano, země bydliště na to nemá vliv. Máte šanci zapojit své KSA? Asi znám odpověď 🙁.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj Radko,


Nevěděl jsem, že jste v různých zemích.


Měl jsem na mysli, že je otevřena stížnost od společnosti DutchGambler, kde kasino neodpovědělo po prodloužení časovače. Vzhledem k tomu, že prodloužená doba uplynula, měla by být uzavřena jako nevyřešená, aby se iniciovaly vlack pointy. Abych byl upřímný, silně pochybuji, že Heybets bude spolupracovat vzhledem k nevyřízeným stížnostem a jejich odpovědím. A tím, že stížnost zůstává otevřená, přestože je tři hodiny po lhůtě, má kasino výhodu.


O mém případu vím jen to, že jej vyšetřuje poskytovatel licence Heybets a čeká na jeho aktualizace, aby zvážil právní kroky a další kroky.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Ahoj!

Zmínil jsem to jen proto, abych demonstroval, že jsem od toho daleko. Samozřejmě jste to neměli vědět.

Také rozumím vaší otázce, ale v tuto chvíli vám nemohu odpovědět, protože hráč je uprostřed KYC, takže zatím nemá smysl uvažovat o licenční autoritě - pokud se mě ptáte.

Mluvím o této stížnosti 👈

Další věcí, kterou je třeba zvážit, je, že se snažíme stížnost vyřešit; naším cílem není uzavřít stížnost co nejdříve, abychom kasino penalizovali, pokud existuje šance získat hráče jeho peníze.

Kromě toho je tým naprosto ohromen a v důsledku toho mohou být některé stížnosti vyřízeny se zpožděním. 🤷‍♂️

Nebojte se, váš názor je docela jasný a já to chápu.

Mohl byste se prosím podělit o svůj osobní pokrok? Jakmile bude nějaký,...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Díky za vysvětlení Radko!


O mém probíhajícím případu vím jen to, že jej vyšetřuje poskytovatel licence Heybets a čeká na jeho aktualizace, aby zvážil právní kroky a další kroky.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Jistě, takže pokud máte nové informace, dejte nám vědět. Budeme čekat a doufat, že nakonec své peníze dostanete. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
itninja04
před 10 měsíci

Viděl jsem vaši stížnost a zajímalo by mě, je možné, že Heybets vrátila pouze váš poslední vklad?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, čelím velmi podobné situaci jako většina z vás a počkám, až uplynou celé 2 týdny mé stížnosti a poté se budu moci vyjádřit dále a jsem si jistý, že společným úsilím vše vyřešíme tyto nepřijatelné problémy jednou provždy

Automaticky přeloženo:
Banjo
před 9 měsíci

Jsem v.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 9 měsíci

Skvělý. Ozvu se cca. 2 týdny

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 9 měsíci

Moje stížnost je stále v procesu, zatím nemohu mluvit konkrétně. Nicméně řeknu, že uděláte vše, co považujete za správné, abyste se uzdravili.


Doufám, že to bude brzy dokončeno a mohu poskytnout více podrobností.


Automaticky přeloženo:
panikos777
před 9 měsíci

dostal jsi nějakou odpověď?




Automaticky přeloženo:
emanuelrpg
před 9 měsíci

nejnovější vývoj je, že mi tento e-mail poslali 9. ledna 2024

Vážení...,



Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Ve společnosti Heybets jsme odhodláni poskytovat našim členům bezpečné a zabezpečené prostředí. V rámci našeho trvalého úsilí o dodržování předpisů a v souladu s mezinárodními standardy proti praní špinavých peněz (AML) a Poznej svého zákazníka (KYC) občas žádáme naše uživatele, aby poskytli další informace týkající se jejich zdroje bohatství.



Proč je to nutné?

Je pro nás důležité porozumět povaze a původu finančních prostředků našich uživatelů. To zajišťuje, že udržujeme odpovědnou a vyhovující platformu, a pomáhá to chránit naši komunitu i širší finanční systém před potenciálním zneužitím.



.Co potřebujete zajistit?

Chcete-li dokončit ověření zdroje bohatství:



Krok č. 1: Uveďte prosím stručný popis zdroje (zdrojů) vašich finančních prostředků. To může zahrnovat příjmy ze zaměstnání, investic, obchodních aktivit, dědictví nebo jiných významných zdrojů.

Krok č. 2 – Přiložte příslušnou podpůrnou dokumentaci. V závislosti na vašem zdroji to může být:



Zaměstnání: Nedávná výplatní páska, pracovní smlouva nebo daňové přiznání.

Obchodní aktivity: Registrace společnosti, akcionářský certifikát nebo poslední výroční zpráva.

Dědictví: Závěť, právní dopis nebo udělení závěti.

Investice: Portfoliový výpis, dividendový dopis nebo výpis z prodeje.

Ujistěte se, že všechny nahrané dokumenty jsou jasné a čitelné. S vašimi údaji budeme nakládat s maximální důvěrností a budou použity pouze pro účely dodržování předpisů.



Jak odeslat:

Stačí odpovědět na tento e-mail a poskytnout své dokumenty jako přílohu. Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další objasnění tohoto procesu, neváhejte se obrátit na náš specializovaný tým podpory na adrese support@heybets.io



Děkujeme za pochopení a spolupráci.



Automaticky přeloženo:
emanuelrpg
před 9 měsíci

Pak jsem jim poslal svou výroční zprávu, která pokrývá mé vklady ve výši 2300 USD. Po tomto opět žádná odpověď.

Peníze 5 657 usdt jsou nejen nejisté, ale téměř jisté, že budou ztraceny. Lidé jsou banda podvodníků

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
panikos777
před 9 měsíci

Pokud mohu, měli byste se zaměřit na absolvování KYC. Vždy je čas nazvat někoho zlodějem, když se situace dostatečně vyhrotí, ne?

Možná, že kasino nyní prochází historií vašeho účtu nebo dokumenty, které jste jim doposud poslali.

Už je to ale docela dlouho, takže bych řekl, že podat bezplatnou stížnost není špatný nápad, zvlášť když se licenční úřad odmlčel 🤷‍♀️.

Co myslíte, stojí tato funkce reklamace 👈 za váš čas?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Žádám o první výběr koncem ledna. Po 5-6 dnech mi podpora pošlete zprávu a vyžádejte si ode mě můj doklad totožnosti pro ověření. Okamžitě jsem poslal dokumenty a řekli mi, že je potřeba až 7 dní na ověření. Sedmý den se ptám podpory, jestli mají něco nového o mých dokumentech. Poté ode mě požadují další dokumenty. Selfie s dokladem totožnosti a papírem na opravu některých věcí. Od té doby, uplynulo 6 dní, jsem poslal 2-3 zprávy a žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 8 měsíci

Geia sou. Skutečně není neobvyklé, že kasina mohou od hráčů požadovat více dokumentů, aby si ověřili účet. Je to vaše první žádost o výběr v kasinu Heybets? Viděl jsem recenze na toto kasino, můžete se podívat sami zde 👈, pokud chcete, a vidím, že jsou docela dobré. Někteří hráči píší i o rychlosti stahování a zdá se, že jsou spokojeni. Kdy přesně jste tedy požádali o své peníze, kdy začal proces ověřování? Dejte nám prosím vědět, jak dlouho přesně vlastně čekáte, abychom vám s tímto problémem mohli pomoci. Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, toto je první přehrání, o které jsem požádal.

Žádost o výběr byla podána před 20 dny.

První dokument byl vyžádán před 15 dny a tentýž den jsem jej odeslal. Po týdnu a zatímco jsem odeslal na chat a zeptal se na proces identifikace, požádali mě o další dokument. Taky jsem to hned poslal. Od té doby uběhl další týden a každý den je posílám do chatu, ale nedostávám odpověď.

Procesem identifikace uplynulo celkem 14 dní.


filefilefilefilefile

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 8 měsíci

Toto je trik, který dělají některá kasina založená na Curacau a některá další nelicencovaná/nečestná kasina. Snaží se oddálit vaši výplatu tak dlouho, jak je to jen možné, s různými výmluvami/důvody, dokud hráč nakonec tuto rovnováhu nezahraje a kasino si peníze nechá.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

Zvláštní je, že jako společnost mají mnoho pozitivních recenzí a málo negativních. Doufám, že když budu trpělivý, dostanu konečně své výhry.

Automaticky přeloženo:
panikos777
před 8 měsíci

Máš tušení, příteli?

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky