Není to jen o licenci. Neodpovídají zákazníkům celé týdny. Na peníze čekám už 3 měsíce. A záměrně čekají 2 týdny a odpoví v poslední hodině reklamací.
It is not only about license. They are not respondign to customers for weeks. I am waiting my money for 3 month now. And they are intentionally waiting for 2 week, and reply in last hour in complaint.
Rozumím tomu, co říkáte, a pokud nebude vaše stížnost vyřešena a kasino nebude ochotné reagovat, dostane černé body, které pak ovlivní jeho hodnocení. Takže asi budeme muset počkat a uvidíme.
I understand what you are saying, and if your complaint is not resolved and the casino is unwilling to respond, it will receive black points, which will then affect its rating. So I guess we'll have to wait and see.
Připojil jsem se k této společnosti v listopadu 2023 a třikrát jsem vložil celkem 2310 $. Sázím výhradně na sport a ne v kasinu. Když zůstatek na mém sázkařském účtu dosáhl 5 657 USD, společnost stanovila limit 1 USD, a proto jsem se rozhodl požádat o výběr. O peníze jsem požádal před týdnem a stále čekám. Poslal jsem e-mail správci účtu a ten mi řekl, abych poslal dokumenty pro ověření mého účtu. Poslal jsem je a stále čekám. Na Live Support nikdo nereaguje a už nedostávám e-maily. Situace je nepřijatelná a já už nevím, kam se obrátit.
I joined this company in November 2023 and have deposited a total of $2310 three times. I exclusively bet on sports and not in the casino. When the balance in my betting account reached $5,657, the company imposed a $1 limit, which is why I decided to request a withdrawal. I requested the money a week ago, and I am still waiting. I sent an email to the account manager, and he told me to send documents for the verification of my account. I sent them, and I am still waiting. No one responds on Live Support, and I no longer receive emails. The situation is unacceptable, and I don't know where to turn anymore.
Dobrý den a děkuji za napsání a sdílení vašeho případu. Bohužel musím hned na začátku říci, že Casino Guru se sportovním sázením nezabývá, protože nemáme pobočku ani odborníky, a proto bychom neměli vhled, abychom podobné případy řešili.
Pokusím se vám však pomoci alespoň tím, že vám doporučím pár stránek, které by vám teoreticky mohly pomoci a můžete tam uplatnit svou stížnost. Odkazy najdete zde:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Pokud se rozhodnete podat stížnost na některé z těchto stránek, dejte nám klidně vědět, jak to dopadlo nebo výsledek. Hodně štěstí.
Hello, and thank you for writing and sharing your case. Unfortunately, I have to say right from the start that Casino Guru does not deal with sports betting as we do not have the branch or the experts and therefore would not have the insight to deal with similar cases.
However, I will try to help you at least by recommending a couple of sites that could theoretically help you and you can file your complaint there. You can find the links here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you decide to file a complaint on one of these sites, feel free to let us know how it goes or the result. Good luck.
"Pokud jde o licenci, je neověřitelná."
Je to dokonale ověřitelné:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
Je pozastaveno.
"as far as the license is concerned it is unverifiable. "
It is perfectly verifiable:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
It is suspended.
Ahoj Jaro,
Jen pro zajímavost, pokud hráč sází hlavně na sportovní sázení a poté na několik kasinových her, bere Casino Guru stížnost v úvahu?
Protože tak by se tu stížnost dala teoreticky řešit vždy, což je částečně dobře, ale na druhou stranu se to obchází.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
Moje rada, předejte to Gaming Curacao, jejich bývalému poskytovateli licence.
Musí přijmout stížnosti, ke kterým došlo během doby platnosti licence od kasina. Samozřejmě může trvat několik týdnů, než dostanete odpověď.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
Ahoj Jaro,
Jen pro zajímavost, pokud hráč sází hlavně na sportovní sázení a poté na několik kasinových her, bere Casino Guru stížnost v úvahu?
Protože tak by se tu stížnost dala teoreticky řešit vždy, což je částečně dobře, ale na druhou stranu se to obchází.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
Ahoj.
Pokud mohu mít kde odpovědět, řekl bych, že to závisí na povaze problému. Jsem přesvědčen, že si vzpomínám na několik stížností, kdy hráči čelili problémům s absolvováním KYC a nebyly přijaty žádné bonusy. Vidíte, první potenciální komplikace při sportovním sázení přichází během hry nebo kontroly historie sázek; druhým jsou bonusy spojené se sportovním sázením.
Věřím, že členové týmu stížností jsou vždy ochotni pomoci, ale naše schopnost rozlišit, zda na sportovním sázení záleží nebo ne, může být dost omezující.
Řekl bych, že je lepší si to vyzkoušet a upřímně popsat celý kontext, protože pokud existuje způsob, mohu s jistotou říci, že nikdo z týmu nechce uzavřít stížnost bez spravedlivého pokusu.
Hi there.
If I may have a place to answer, I would say it depends on the nature of the issue. I'm convinced I recall a few complaints where players faced trouble passing the KYC and no bonuses were taken. You see, the first potential complication while sports betting gets involved comes during the gameplay or the betting history check; the second one is bonuses associated with sports betting.
I believe the complaint team members are always willing to help, but our ability to distinguish whether sports betting matters or not might be pretty limiting.
I'd say it is better to try it out, describing the whole context honestly, because if there is a way, I can say for sure no one from the team likes to close a complaint without a fair try.
Moje rada, předejte to Gaming Curacao, jejich bývalému poskytovateli licence.
Musí přijmout stížnosti, ke kterým došlo během doby platnosti licence od kasina. Samozřejmě může trvat několik týdnů, než dostanete odpověď.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
To, co říkáte ohledně přijímání stížností, zní rozumně, jen se chci zeptat, zda jste to snad někde oficiálně četl?
Já sám ne, ale zdá se, že jste dobře informovaný, takže jsem jen zvědavý.
Dík!
What you say regarding the acceptance of the complaints sounds reasonable, I only wish to ask whether you read that somewhere official, perhaps?
I did not myself, but you seem well-informed, so I'm just being curious.
Thanks!
Mluvil jsem s některými právními poradci o mém problému s tímto kasinem a navrhli mi, abych udělal to, co jsem zmínil ve svém předchozím příspěvku.
Protože Curacao je součástí Nizozemska, znamenalo by to, že pokud se nakonec dostanu k soudu, bude to v Nizozemsku s nizozemským právem, a protože toto kasino bylo/je licencováno u poskytovatele licence v době, kdy se vyskytly některé z našich problémů, poskytovatel licence má brát případy v úvahu.
To je také vyžadováno, protože poskytovatelé licencí se sídlem v Curacau jsou odpovědní za chování svých držitelů sublicence (některá soudní rozhodnutí v Curacau to potvrzují díky SBGOK, která tyto případy zahájila)
Pokud je rozsudek ve prospěch hráče, očekává se, že kasino vyhoví, pokud ne, bude to pro soudce velmi snadný právní případ 😉.
Samozřejmě, že to je teoreticky způsob, jak by to mělo jít, ale mohu zažít skutečnou situaci v závislosti na mé nevyřízené stížnosti.
Za zmínku také stojí (což je jiná diskuse), že dvě právnické firmy v současné době podávají soudní žaloby proti několika maltským kasinům za nezákonné provozování v Nizozemsku předtím, než byla v této zemi stanovena regulace hazardních aktivit. Zatímco maltská kasina zde pozastavila svůj provoz, kasina se sídlem v Curacau nadále propagují a inzerují na nizozemském trhu, jako by zde platila, což je podle mě škoda.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Vidím, že odpověděli právě včas, než byla stížnost ukončena, což by pro ně mělo negativní skóre
Nemůžu uvěřit, že toto kasino takto funguje, protože to potvrzuje, že jsou nepoctiví. V mém případě kasino jen lhalo o sporné částce a Casino Guru se chystalo zamítnout mou stížnost, dokud neposkytnu jasný důkaz, že zůstatek zmiňovaný Heybets je nesprávný.
@Jaro, @Radka
Máte pravdu, kasino zde odpovídá, aby si udrželo své skóre, ale za jakou cenu, když manipuluje s zůstatky a odpovídá pouze na otázky, které vyhovují jejich straně?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Mluvil jsem s některými právními poradci o mém problému s tímto kasinem a navrhli mi, abych udělal to, co jsem zmínil ve svém předchozím příspěvku.
Protože Curacao je součástí Nizozemska, znamenalo by to, že pokud se nakonec dostanu k soudu, bude to v Nizozemsku s nizozemským právem, a protože toto kasino bylo/je licencováno u poskytovatele licence v době, kdy se vyskytly některé z našich problémů, poskytovatel licence má brát případy v úvahu.
To je také vyžadováno, protože poskytovatelé licencí se sídlem v Curacau jsou odpovědní za chování svých držitelů sublicence (některá soudní rozhodnutí v Curacau to potvrzují díky SBGOK, která tyto případy zahájila)
Pokud je rozsudek ve prospěch hráče, očekává se, že kasino vyhoví, pokud ne, bude to pro soudce velmi snadný právní případ 😉.
Samozřejmě, že to je teoreticky způsob, jak by to mělo jít, ale mohu zažít skutečnou situaci v závislosti na mé nevyřízené stížnosti.
Za zmínku také stojí (což je jiná diskuse), že dvě právnické firmy v současné době podávají soudní žaloby proti několika maltským kasinům za nezákonné provozování v Nizozemsku předtím, než byla v této zemi stanovena regulace hazardních aktivit. Zatímco maltská kasina zde pozastavila svůj provoz, kasina se sídlem v Curacau nadále propagují a inzerují na nizozemském trhu, jako by zde platila, což je podle mě škoda.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Jste tedy v tomto případě informováni lépe než my. Myslím, že lidé, kteří se zabývají takovými případy, o tom vědí dost, takže pokud to máte od právních poradců, mohlo by to vypadat slibně a mohla by tu být alespoň nějaká šance na řešení.
Takže děkuji za poskytnuté informace a určitě, pokud budete mít ještě něco nového, neváhejte a dejte nám vědět, protože mě to docela zajímá. 🙂
So you are better informed in this case than we are. I think people who deal with such cases know enough about it, so if you got it from legal counselors then it might look promising, and at least some chance for a solution might be there.
So thanks for the information you have provided and certainly if you have anything else new, don't hesitate to let us know because I am quite interested. 🙂
Vidím, že odpověděli právě včas, než byla stížnost ukončena, což by pro ně mělo negativní skóre
Nemůžu uvěřit, že toto kasino takto funguje, protože to potvrzuje, že jsou nepoctiví. V mém případě kasino jen lhalo o sporné částce a Casino Guru se chystalo zamítnout mou stížnost, dokud neposkytnu jasný důkaz, že zůstatek zmiňovaný Heybets je nesprávný.
@Jaro, @Radka
Máte pravdu, kasino zde odpovídá, aby si udrželo své skóre, ale za jakou cenu, když manipuluje s zůstatky a odpovídá pouze na otázky, které vyhovují jejich straně?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Každý případ je na posouzení našich odborníků. Radka a já jsme adminky na fóru, takže reprodukujeme převážně to, co náš tým najde.
Ve vašem případě bylo důležité poskytnout důkaz o sporné částce, protože to bylo nutné. Pokud se zjistí, že kasino manipuluje s zůstatkem, bude mít takové označení a možná se na některé případy v budoucnu bude pohlížet také tímto způsobem.
Co se však bezpečnostního indexu týče, jedná se o čerstvé kasino a pokud má nevyřešené stížnosti, pak se jeho bezpečnostní index změní. Tak si počkejme na výsledek a pak budeme moudřejší, protože nechci předbíhat.
Each case is up to the judgement of our experts. Radka and I are admins on the forum so we reproduce mostly what our team finds.
In your case it was important to provide proof of the disputed amount because it was necessary. If the casino is found to be manipulating the balance, then it will have a label like that and maybe some cases in the future will be looked at that way as well.
However, as far as the safety index is concerned, it is a fresh casino and if it has unresolved complaints, then its safety index will change. So let's wait for the result and then we will be wiser, because I don't want to get ahead of myself.
Ano, taky to vidím. Vypadá to, že kasino bylo pravděpodobně ve fázi, kdy znovu získávalo licenci, a proto bylo před pár týdny neviditelné, nebo ji kasino nemělo. 🤔
Yes, I see it too. It looks like the casino was probably at the stage where it was getting its license again and that's why it was invisible a few weeks ago, or the casino didn't have it. 🤔
Už jste kontaktovali Gaming Curacao jejich poskytovatele licence?
Jsou regulátorem kasina a jsou zodpovědní za chování Heybets.
Did you already contact Gaming Curacao their licensor?
They are the regulator of the casino and responsible for the behavior of Heybets.
Sleduji aktuální průběžné stížnosti a je až neuvěřitelné, jak se toto kasino chová. Čekají do poslední chvíle (poté, co se časovač prodlouží o posledních 7 dní), aby odpověděli právě včas, aby zabránili uzavření stížnosti jako nevyřešené, což je určitě poškodí.
Doufám, že se případy vyřeší, ale silně o tom pochybuji, protože peníze, o které se hraje, jsou vysoké a nejsou v zájmu kasina (jako můj případ, kdy začali lhát).
I am following the current ongoing complaints, and it is unbelievable how this casino behaves. They wait until the last moment (after the timer gets extended with a final 7 days) to respond just in time to prevent the complaint being closed as unresolved which will definitely harm them.
Hope the cases will get resolved but I highly doubt it since the money at stake is high and not in the interest of the casino (like my case where they started to lie).
No, jaké pozorování. Díky za spropitné.
Podívám se na to, jakmile najdu chvilku volného času, abych držel krok s tratí.
Prozatím vám chci popřát skvělý a šťastný nový rok! ✨🐱🏍🙌
(Nejsem si úplně jistý, kdy se vrátím na fórum.)
Well, what an observation. Thanks for the tip.
I'll look into it as soon as I find some spare time, just to keep up with the track.
For now, I want to wish you a great and happy New Year! ✨🐱🏍🙌
(Not entirely sure when I'll be back on the forum.)
Ano, to je neuvěřitelné. Čekají 2 týdny a odpoví na poslední hodinu. Podívejte se prosím na mou stížnost, nyní tvrdí, že jsem jim neposlal žádné dokumenty.
Yes, That is unbelievable. They wait for 2 weeks and reply at the last hour. Look at my complaint please, they now claiming that i have not sent them any documents.
Moje rada je přestat ztrácet další čas v kasinu. Pošlete jim formální stížnost a dejte jim týden nebo dva na odpověď. Pokud to neeskalujete na Gaming Curacao, mohou kasino schválit a mít více možností pomoci než Casino Guru.
Způsob, jakým zde Heybets fungují, není ani zdaleka spravedlivý a nakonec začnou se lží v naději, že případ stížnosti uzavře jako vyřešený nebo zamítnutý, aby jejich skóre mohlo zůstat vysoké.
Je také velmi zvláštní, proč zástupce kasina na toto téma vůbec nereaguje, aby „sdílel" svou stránku příběhu.
Existují také dvě další stížnosti a jsem zvědavý, jak to skončí, ale neočekávám, že to nebude dobré vzhledem k pověsti Heybets mezi létem a dneškem.
My advice is to stop wasting any more time to the casino. Send them a formal complaint and give them a week or two to respond. If not escalate this to Gaming Curacao, they can sanction the casino and have more options to help then Casino Guru.
The way Heybets operate here is far from fair and eventually they will start with lies hoping to shutdown the complaint case as resolved or rejected so their score can remain high.
It is also very weird why the casino rep does not respond on this topic at all to "share" their side of the story..
There are also two other complaints pending and I wonder how those will end but expect not good given Heybets reputation between summer and now.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.