DomůFórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před rokem od LD_Loading
|
55 703 zobrazení 395 odpovědí |
|
1...12 13 14...20
gerasimoskioukas
před 10 měsíci

Falešné recenze hodně poskytují falešný pohled.


Ale když se podíváte na probíhající stížnosti zde, zjistíte, že kasino je s řešením problémů velmi pomalé a nereaguje často, což zdržuje spoustu stížností.


Můj byl předán jejich poskytovateli licence, čeká se na jeho odpověď (což je již více než 2 měsíce bez výsledku)

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Bohužel stěží dostaneme své peníze, jak jsem pochopil. Pořád jsem ve fázi, kdy mě požádali o průkazovou fotku a selfie, na které mám i průkazku. Požádali vás o to?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zástupci zákaznických služeb jsou podvodníci a zdá se nepravděpodobné, že se ukáže, že se mýlím. Na živém chatu neodpovídají a jejich e-mailové odpovědi přicházejí asi po 10 dnech. Obvykle, když odpoví, požádají o něco jiného. I když je účet zpočátku ověřený, později si vyžádají dodatečné ověření pomocí selfie. Další fází je dotaz na zdroj financí. Když tento dokument odešlete, odmítnou jej s tím, že musí být v angličtině. Pokud pošlete jiný dokument v angličtině, například výpis z účtu, odpoví, že jej předá příslušnému oddělení a aktualizuje vás. Vložil jsem celkem 2300 a na svém sázkařském účtu mám přibližně 5700 USD. Původní žádost o stažení byla podána 6. prosince. Posledních 10 dní nebyla žádná aktualizace.

Upřímně řečeno, bylo by čestnější, kdyby mi jen zablokovali přístup k účtu místo toho, aby mě oklamali a uvedli v omyl, protože získali tolik mých osobních dokumentů, které jsem nesdílel s žádnou jinou službou.

Jsou neodpustitelné.

Automaticky přeloženo:
panikos777
před 10 měsíci

Bohužel nevidím žádnou naději 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, toto je první přehrání, o které jsem požádal.

Žádost o výběr byla podána před 20 dny.

První dokument byl vyžádán před 15 dny a tentýž den jsem jej odeslal. Po týdnu a zatímco jsem odeslal na chat a zeptal se na proces identifikace, požádali mě o další dokument. Taky jsem to hned poslal. Od té doby uběhl další týden a každý den je posílám do chatu, ale nedostávám odpověď.

Procesem identifikace uplynulo celkem 14 dní.


filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Ve skutečnosti chápu, že jste teď opravdu frustrovaní, zvláště pokud od podpory nedostanete žádné odpovědi, jaký přesně je problém s procesem ověřování nebo dokumenty, které jste již odeslali. Pojďme se tedy podívat, co může náš tým pro stížnosti udělat s vaším případem a zda je kasino ochotno s ním komunikovat. Mějte prosím trpělivost a snažte se plně spolupracovat, kdykoli dojde k poskytnutí všech podrobností týkajících se vašeho případu. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Také jsem jim podal stížnost zde na vaší stránce. Taky jsem jim dnes odeslal, četbu a samozřejmě nedali žádnou odpověď.


file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Falešné recenze hodně poskytují falešný pohled.


Ale když se podíváte na probíhající stížnosti zde, zjistíte, že kasino je s řešením problémů velmi pomalé a nereaguje často, což zdržuje spoustu stížností.


Můj byl předán jejich poskytovateli licence, čeká se na jeho odpověď (což je již více než 2 měsíce bez výsledku)

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, které recenze, nebo lépe řečeno, které stránky máte na mysli, když říkáte: „Falešné recenze hodně poskytují falešný názor"? 🤔 Například my zde v Casino Guru vždy pečlivě čteme všechny recenze a náš tým pečlivě "vyšetřuje", pokud bych tak mohl nazvat proces schvalování recenzí, každou z nich. Tímto způsobem se snažíme vyloučit všechny falešné, jak říkáte, a nedovolíme, aby se přes ně dostaly. A vzhledem k nemožnosti odhalit všechny nedostatky uživatelských recenzí nejsou tyto zahrnuty do bezpečnostního indexu kasin.

Mohlo by dojít k určitým prodlevám při řešení stížností, ke kterým může dojít v důsledku mnoha různých "překážek". Podle mého názoru je však důležitější věc, že se ve většině případů skutečně vyřeší.

Je nám líto, že musíte se svou stížností tak dlouho čekat a doufám, že bude vyřešena. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Proč casino.guru neschválí moji stížnost? Poslal jsem důkaz, který ukazuje, že záměrně zdrželi proces ověření o 6 měsíců. Tam neustálé dokazování bohatství nikdy neskončí.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zástupci zákaznických služeb jsou podvodníci a zdá se nepravděpodobné, že se ukáže, že se mýlím. Na živém chatu neodpovídají a jejich e-mailové odpovědi přicházejí asi po 10 dnech. Obvykle, když odpoví, požádají o něco jiného. I když je účet zpočátku ověřený, později si vyžádají dodatečné ověření pomocí selfie. Další fází je dotaz na zdroj financí. Když tento dokument odešlete, odmítnou jej s tím, že musí být v angličtině. Pokud pošlete jiný dokument v angličtině, například výpis z účtu, odpoví, že jej předá příslušnému oddělení a aktualizuje vás. Vložil jsem celkem 2300 a na svém sázkařském účtu mám přibližně 5700 USD. Původní žádost o stažení byla podána 6. prosince. Posledních 10 dní nebyla žádná aktualizace.

Upřímně řečeno, bylo by čestnější, kdyby mi jen zablokovali přístup k účtu místo toho, aby mě oklamali a uvedli v omyl, protože získali tolik mých osobních dokumentů, které jsem nesdílel s žádnou jinou službou.

Jsou neodpustitelné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Pokud chcete odpovědět na nějaký konkrétní příspěvek nebo osobu, zkuste příště prosím použít tlačítko "odpovědět", aby byla osoba, které odpovídáte, informována.

Z vašich slov vidím, že jste v tomto kasinu prožili ne zrovna příjemnou zkušenost, a chápu, že to může být docela ohromující. Budu Vám držet palce, aby se Váš případ snad vyřešil. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

ahoj Romi,


Na této platformě se někdy stává, že když má kasino špatnou pověst, náhodní uživatelé zveřejní 1/2 velmi dobrých recenzí, které se v mnoha případech neshodují se stížnostmi ostatních hráčů atd.


Mimo tuto platformu vidíte u nepoctivých kasin, že spamují určité stránky s recenzemi (jako je například trustpilot) se super hodnocením, aby skryly nízké recenze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Také jsem jim podal stížnost zde na vaší stránce. Taky jsem jim dnes odeslal, četbu a samozřejmě nedali žádnou odpověď.


file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Geia sou. Udělali jste velmi dobře, že jste podali stížnost a jsem si jist, že náš tým udělá vše pro to, aby byla vyřešena. Vidím, že live chat není moc užitečný, tak co kontaktovat podporu e-mailem? Zkoušel jsi to, možná? Řekl bych, že nemáte co ztratit, zeptat se jich. Možná dostanete nějaké odpovědi. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ahoj. Odpověď je, že jim neposlal e-mail. Právě jsem to udělal. Budu informovat o jakémkoli vývoji, i když od toho moc neočekávám.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Proč casino.guru neschválí moji stížnost? Poslal jsem důkaz, který ukazuje, že záměrně zdrželi proces ověření o 6 měsíců. Tam neustálé dokazování bohatství nikdy neskončí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci a viděl jsem Vaši stížnost , která byla bohužel zamítnuta z důvodu sportovního sázení: „Vzhledem k tomu, že se váš případ týká sportovního sázení, bohužel zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením. . Pokud jste to ještě nevěděli, naše fórum stížností Casino.guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin a online kasinových her. Přestože jsme od kasina obdrželi určité informace, nebudeme vám schopni správně poradit, protože nemáte dostatečný přehled o sportovním sázení. Nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti, proto musíme vaši stížnost zamítnout. Děkujeme za pochopení." Mohu doporučit tři webové stránky, které mají pobočku zabývající se sportovním sázením:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem. Pokud budete mít nějaké problémy týkající se kasinových her, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj Romi,


Na této platformě se někdy stává, že když má kasino špatnou pověst, náhodní uživatelé zveřejní 1/2 velmi dobrých recenzí, které se v mnoha případech neshodují se stížnostmi ostatních hráčů atd.


Mimo tuto platformu vidíte u nepoctivých kasin, že spamují určité stránky s recenzemi (jako je například trustpilot) se super hodnocením, aby skryly nízké recenze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Děkuji za objasnění. Opravdu rozumím, co máte na mysli, ale podle mého názoru v každém kasinu mohou být hráči s dobrými i špatnými zkušenostmi. Mohl by to být důvod těch smíšených recenzí, co myslíte? 🤔 Je pochopitelné, že napsat kladnou recenzi je pro hráče se stížností na dané kasino těžké, ale samozřejmě víme o snaze nejen hráčů, ale i kasin zlepšit celkový dojem, například odměňováním např. recenze. Jsme dost odlišní od ostatních stránek, uživatelské hodnocení nemá nic společného s výpočtem indexu bezpečnosti, právě proto, aby index bezpečnosti nebyl podobnými pokusy ovlivněn.

Abych řekl pravdu, moc toho o tom, jak ostatní stránky zpracovávají recenze, nevím, proto nemohu říci, zda se zde mýlíte nebo máte pravdu. Rád bych věřil, že jsou spravedliví a transparentní stejným způsobem, jako se vždy snažíme být zde v Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Odpověď je, že jim neposlal e-mail. Právě jsem to udělal. Budu informovat o jakémkoli vývoji, i když od toho moc neočekávám.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Super, díky za informace. Počká na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Vložil jsem zálohu ve výši 12 000 $. Uzavřel jsem dvě sázky v hodnotě 100 $, správně. A co ty desítky tisíc, které jsem vložil do kasina? Předpokládá se, že pomůžete hráčům kasina. V mém případě se vám nedaří. Mám screenshoty komunikace s heybets za 6 měsíců. Sportovní sázení nikdy nebylo tématem (můžu vám poslat sdělení). Jste to pouze vy, casino.guru, kdo se zaměřuje na tyto dvě malé sportovní sázky. Jiné arbitrážní stránky třetích stran, které jste uvedli, nezpracovávají stížnosti s heybets. Jste moje jediná naděje na spravedlivý proces.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 10 měsíci

Je smutné, že se takto cítíte, ale pokud se tým pro stížnosti rozhodl, že podstata vašeho problému je vázána na sportovní sázení, berte to prosím jako fakt. Viděl jsem, že jste se mnohokrát pokusili podat stížnost a podle mého názoru byste měli nechat jít.

Romi vám poskytl alternativní weby/fóra zaměřená na sportovní sázení, zkuste je alespoň prosím.

Protože nic jiného neumím. 🙁 Omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ale moje stížnost není zaměřena na sportovní sázení... Vaše tvrzení je nepravdivé. Mohu vám poslat komunikaci s operátorem jako důkaz, pokud se mnou stále nesouhlasíte.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní žádost ode mě toto.

Je bezpečné poskytovat jim takové informace?

Mají právo o něco takového žádat?

Také dalším lidem, kteří žádali o konkrétní podpůrný dokument, jaké bylo pokračování diskusí?


filefilefile

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ale moje stížnost není zaměřena na sportovní sázení... Vaše tvrzení je nepravdivé. Mohu vám poslat komunikaci s operátorem jako důkaz, pokud se mnou stále nesouhlasíte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Promiňte, ale váš názor není objektivní. Požádali jste nás o bezplatnou pomoc, tým případ přezkoumal a rozhodl, že problém souvisí se sportovním sázením. Omlouvám se, ale je to tak.

Nejlepší by bylo, kdybyste svou energii přenesli na stránky, které jsme vám doporučili, místo abyste trvali na svém pohledu. Vezměte prosím na vědomí, že zde vám nemůžeme pomoci.

Opravdu věříte, že výrok „Vaše prohlášení je nepravdivé" vám pomůže tuto skutečnost změnit?


Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky