Nyní žádost ode mě toto.
Je bezpečné poskytovat jim takové informace?
Mají právo o něco takového žádat?
Také dalším lidem, kteří žádali o konkrétní podpůrný dokument, jaké bylo pokračování diskusí?
Now the request from me this.
Is safe to provide informations like this with them ?
Do they have the right to ask for such a thing?
Also to other people who asked for the specific supporting document, what was the continuation of the discussions?
No, na to je docela snadné odpovědět.
Postupujte podle mé myšlenky: Zaregistrovali jste se tam a při registraci jste také potvrdili, že jste si přečetli celý soubor podmínek. Poté jste hráli, takže teď je příliš pozdě na debatu o tom, zda kasino má práva, nemyslíte? 🙂
Na základě vaší historie vkladů a herní aktivity má každé kasino „právo" požádat o zdroj finančních prostředků od libovolného hráče, aby potvrdilo, že tyto prostředky byly v pořádku a hráč hrál se svými vlastními prostředky.
Možná se více dozvíte v našem bezplatném e-kurzu zaměřeném na toto téma. Zkuste to tady 👈
Well, it's quite easy to answer.
Follow my idea: You registered there, and upon registration, you also confirmed that you read the whole set of terms and conditions. After that, you played, so now it's far too late to debate whether the casino has the rights, don't you think? 🙂
Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds.
Maybe you can learn more in our free e-course focused on this topic. Try that here 👈
Ano! Z této logiky, pokud mě požádají o fotku, kde jsem nahý, budu ji muset poslat, protože jsem při registraci přijal podmínky.
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Dosud jsem od Gaming Curacao nedostal žádnou odpověď/rozhodnutí ohledně mého probíhajícího případu. Dříve jim odpověď trvala 3 měsíce, doufal jsem, že to teď bude trvat kratší dobu, ale mohl bych tuto čekací dobu překročit.
Obávám se také, že to bude trvat déle, protože jsou zapojeni do případu bankrotu jiného nizozemského hazardního hráče, který by mohl mít za následek konec 1 držitele hlavní licence v Curacau.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
Ano! Z této logiky, pokud mě požádají o fotku, kde jsem nahý, budu ji muset poslat, protože jsem při registraci přijal podmínky.
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Dobře 🙂 Ze stejné logiky použijte tento přístup jako důvod, proč si musíte přečíst podmínky a ne jen kliknout na "Souhlasím" nebo "Četl jsem T&C". Co říkáš?
Samozřejmě chápu, že si možná myslíte, že je snazší postavit se kasinu, protože máte pocit, že jste ve správné pozici. (Upřímně řečeno, řekl bych, že nejste.) Snažil jsem se vysvětlit, že spolupráce je vždy nejlepší způsob. Postupujte podle logiky, prosím: pokud kasino trvá na něčem, s čím nesouhlasíte, neřekli byste, že úspěšné ověření by mělo být vaší prioritou? Jakmile máte peníze, máte všechen čas, kdy je chcete škádlit.
Každopádně, jak jsem řekl, dokládání příjmů je jakýmsi standardem. Je mi líto, že se ti to nelíbí. 🤷♀️
„Na základě vaší historie vkladů a herní aktivity má každé kasino „právo" požádat o zdroj finančních prostředků jakéhokoli hráče, aby potvrdilo, že tyto prostředky byly v pořádku a hráč hrál se svými vlastními prostředky."
Good one 🙂By the same logic, use this approach as the reason why you need to read the terms and not just click on "I agree" or "I read T&C". What do you say?
Of course, I understand you may think it's easier to oppose the casino because you feel you are in the right position. (Frankly, I'd say you are not.) What I was trying to explain is that cooperation is always the best way. Follow the logic, please: if the casino insists on something you disagree with, wouldn't you say that passing the verification should be your priority? Once you have the money, you have all the time you want to tease them.
Anyway, as I said, proof of income is sort of a standard. I'm sorry you don't like it. 🤷♀️
"Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds."
Dosud jsem od Gaming Curacao nedostal žádnou odpověď/rozhodnutí ohledně mého probíhajícího případu. Dříve jim odpověď trvala 3 měsíce, doufal jsem, že to teď bude trvat kratší dobu, ale mohl bych tuto čekací dobu překročit.
Obávám se také, že to bude trvat déle, protože jsou zapojeni do případu bankrotu jiného nizozemského hazardního hráče, který by mohl mít za následek konec 1 držitele hlavní licence v Curacau.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
Aha, přidejte probíhající legislativní změny, které se dějí právě teď, a podle mého názoru je zpoždění nevyhnutelné. 🤦♀️
Oh,.. add the ongoing legislative changes happening right now, and in my opinion, the delay is inevitable. 🤦♀️
Za prvé, 98 % mého objemu je v kasinu s heybets.io a pomáháte hráčům s problémy souvisejícími s kasinem. Zdá se, že vy (casino.guru) si myslíte, že jde o 200 USD ve sportovním sázení. Jak již bylo uvedeno dříve, můj případ s heybets se týká ověřování, nikoli sportovního sázení nebo hraní v kasinu. Proto říkám, že vaše prohlášení je nepravdivé, protože nebere v úvahu nedávné události. Případ se posunul od stížnosti podané v červenci 2023. „Všichni jsme si podobní, ale někteří jsou si podobní než ostatní". Zdá se být relevantní psát, protože nejsem tak podobný jako ostatní zde na fóru. Okradeni za bílého dne a nikdo nereaguje.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Se soudním sporem a možnými dalšími nároky (jak se připojí více podvedených hráčů), což pro ně povede k vyšší pracovní zátěži.
A pokud budou prohlášeni za bankrot, bude to jen těžší 😕
With the courtcase and possible more claims to arise (as more duped players will join) which will lead to a higher workload for them.
And if they get declared bankrupt it will only become harder 😕
Za prvé, 98 % mého objemu je v kasinu s heybets.io a pomáháte hráčům s problémy souvisejícími s kasinem. Zdá se, že vy (casino.guru) si myslíte, že jde o 200 USD ve sportovním sázení. Jak již bylo uvedeno dříve, můj případ s heybets se týká ověřování, nikoli sportovního sázení nebo hraní v kasinu. Proto říkám, že vaše prohlášení je nepravdivé, protože nebere v úvahu nedávné události. Případ se posunul od stížnosti podané v červenci 2023. „Všichni jsme si podobní, ale někteří jsou si podobní než ostatní". Zdá se být relevantní psát, protože nejsem tak podobný jako ostatní zde na fóru. Okradeni za bílého dne a nikdo nereaguje.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Nazdárek.
Opravdu jsem doufal, že k tomu nedojde, ale dovolte mi podělit se o to, co jsme zjistili, když to říkáte
"Všichni jsme si podobní, ale někteří jsou si více podobní než ostatní," jste si opravdu blízcí. 🙁
Podle interních informací „byl hráč zablokován kvůli podvodné aktivitě sportovního sázení (označeno poskytovatelem BETBY)"
Je toho víc a jako další zvláštní znamení jsme přesvědčeni, že naši platformu pro stížnosti nepoužíváte v dobré víře. Ale respektuji vás jako člena a nebudu sdílet další podrobnosti, což vás staví do nepříliš slušného světla.
Kromě toho já ani nikdo jiný neznáme nejnovější události, které jste zmínil, ale v žádném případě to nemění skutečnost, že poslední stížnost na Heybets byla uzavřena kvůli sportovnímu sázení. 🤷♀️
Pokud máte pocit, že potřebujete aktualizovat informace, požádejte o opětovné otevření stížnosti.
Nejsme si vědomi žádné stížnosti týkající se kasina, kterou jste nedávno podal proti stejnému kasinu.
Takže, je něco, s čím bych vám mohl pomoci?
Hey there.
I was truly hoping it wouldn't come to this, but allow me to share what we found out when you're saying
" We are all alike, but some are more alike than others" you are quite close indeed. 🙁
According to internal information, "the player was blocked due to sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)"
There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light.
Aside from that, I and no one else are familiar with the most recent events you mentioned, but in any case, it won't change the fact that the latest complaint against Heybets was closed due to sports betting. 🤷♀️
If you feel you need to update information, ask for the complaint to be reopened, please.
We are not aware of any casino-related complaint recently submitted against the same casino by you.
So, is there anything I can help you with, perhaps?
Měli byste si přečíst nějakého George Orwella, abyste pochopili můj citát. Podle mě nedoceněný spisovatel.
Poslal jsem novou stížnost na heybets.io 09.02.2024. O tom jsem neslyšel žádné zprávy.
„podvodná činnost sportovního sázení (označená poskytovatelem BETBY)". Vsadil jsem na cenu, která byla vyšší, než by měla být (podle mého názoru). Logika každé sportovní sázky vsazené každým sázejícím btw. Je zcela zřejmé, že jste nebyli ve hře sportovních sázek. Jsem dobrý ve sportovním sázení (rád přemýšlím) a vsadil jsem na mezeru na trhu, kde si ostatní mysleli, že cena je také nižší. Poskytovatel sportu se kvůli tomu rozhodl označit to za podvodné. Betby je známá jako sázková kancelář pro kasina na nejnižším stupni curacao. To, co říkají, že je podvod, opravdu nemohu brát vážně.
Takže, co jsem tady udělal špatně, jestli se můžu zeptat? A ano, toto se stalo v souvislosti se sportovními sázkami na heybets.io.
Je mi líto, že říkáte: „Je toho víc a jako další zvláštní znamení jsme přesvědčeni, že nepoužíváte naši platformu pro stížnosti v dobré víře. Ale respektuji vás jako člena a nebudu sdílet další podrobnosti, ty v nepříliš slušném světle." Věřím, že všechny stížnosti, které jsem poslal na casino.guru, by vyhrály v IBAS. Podělte se prosím o podrobnosti. Nemám s tím problém.
You should read some George Orwell to understand my quote. An underrated writer in my opinion.
I sent a new complaint against heybets.io the 09.02.2024. I have not heard any news regarding it.
"sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)". I placed a bet on a price which was higher than it should be (in my opinion). The logic of every sportsbet placed by every bettor btw. It is quite apparant that you have not been in the sportsbetting game. I am good at sportsbetting (I like to think) and placed a bet in a niche market where others thought the price was off too. The sportsprovider has decided to flag it as fradulent due to this. Betby is known to be a sportsbook for bottom tier curacao casinos. What they say is fraudulent I cant really take seriously.
So, what have I done wrong here, if I might ask? And yes, this is was what transpired in regards to the sportsbets at heybets.io.
I am sad that you say "There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light." I beleive all the complaints I have sent to casino.guru would win in IBAS. Please share the details. I have no issue with it.
Díky za doporučení, už jsem od něj ve škole jednu knihu četla. Není to tak špatný autor.
Co se týče Vaší stížnosti ze dne, mám pocit, že je to všechno o sportovním sázení a myslím si, že proto to nakonec neprojde. Jelikož se v problematice nevyznáme, je těžké posoudit, zda jste něco neudělali špatně.
Zkusili jste však podat stížnost na nějaké stránky zabývající se sportovním sázením? Možná by to tam bylo smysluplnější a byli by schopni vám pomoci. Mohl bych vám také dát nějaké odkazy na takové stránky, pokud budete mít zájem.
Thanks for the recommendation, I've already read one book by him at school. He's not such a bad author.
As for your complaint from the date, I have the feeling that it is all about sports betting and I think that is why it will not pass in the end. As we are not familiar with the issue, it is difficult to assess whether or not you have done something wrong.
However, have you tried to file a complaint on any sites dealing with sports betting ? Maybe there it would be more meaningful and they would be able to help you. I could also give you some links to such sites if you are interested.
Ahoj Radko. Podívejte se prosím znovu na moji stížnost. Jsem šokován. Kasino bylo položeno kasinovým guruem na otázku. A co udělali?
Čekali 3 týdny a nyní mě žádají o dokumenty (teď nevím které) a ani na vaši otázku neodpověděli.
Je tak zřejmé, že to dělají záměrně. Podívejte se prosím na další stížnost. Čekají 2-3 týdny a odpoví na poslední chvíli
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Rádi bychom to udělali, ale jste jediná služba pro stížnosti, na kterou reagují. Pokud byste našli nějakou jinou, rád bych ji použil (zkoušel jsem předchozí odkaz).
Jak jsem řekl, sportovní sázení zde není hlavním problémem. Mohu poslat komunikaci s heybets, abyste se mohli sami přesvědčit. Nikdy mě přímo nekontaktovali s tím, že jsem udělal nějakou špatnost. Ne ve sportu. Ne v kasinu. Vědí, že vypuštění slova „sport" jim projde a vy s tím nic neuděláte. Sotva jsem se dotkl sázkové kanceláře.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
To je přesně to, co dělají. Neustále hledají způsoby, jak se vyhnout tomu, aby zisky dávali světu bez jakéhokoli ospravedlnění. Guru kasina se může řídit stejnou taktikou a tlačit na ně tím, že se jich ptá na věci, proč neospravedlňují odkládání svých odpovědí a vyplácení výher. heybets casino má specifickou taktiku, jak se systematicky vyhýbat vyplácení výher svým hráčům, a to musí přestat. Nemůže takto bezdůvodně krást peníze lidí.
Guru kasina, lidé vám důvěřují, že jim pomůžete vyřešit jejich problém, protože vy jste nejvíce nápomocní a organizovaní. Nemůžete se soustředit na sportovní sázení, protože heybets sám o sobě nemá nic, co by hráče urazil, prostě ho používá jako obranu, protože ví, že se nebudete angažovat, abyste uklouzli a zneužili peníze zákazníků.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Ahoj Radko. Podívejte se prosím znovu na moji stížnost. Jsem šokován. Kasino bylo položeno kasinovým guruem na otázku. A co udělali?
Čekali 3 týdny a nyní mě žádají o dokumenty (teď nevím které) a ani na vaši otázku neodpověděli.
Je tak zřejmé, že to dělají záměrně. Podívejte se prosím na další stížnost. Čekají 2-3 týdny a odpoví na poslední chvíli
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Viděl jsem odpověď kasina, ale pravděpodobně budete muset do kasina stejně doručit dokumenty. Trvá to už 5 měsíců, což je, řekl bych, extrémně dlouhá doba, takže v tomto případě bych spolupracoval, aby se to co nejrychleji vyřešilo.
Přesto říkáte, že nevíte, jaké dokumenty máte poslat do kasina? Zkoušel jsi se jich na to zeptat, nebo to není napsané v nějakém emailu?
I've seen the casino's reply, but you'll probably need to deliver the documents to the casino anyway. This has been going on for 5 months, which is an extremely long time I would say, so in this case I would cooperate to get it resolved as quickly as possible.
Nevertheless, you say you don't know what documents you have to send to the casino ? Did you try to ask them about it, or is it not written in some email ?
Rádi bychom to udělali, ale jste jediná služba pro stížnosti, na kterou reagují. Pokud byste našli nějakou jinou, rád bych ji použil (zkoušel jsem předchozí odkaz).
Jak jsem řekl, sportovní sázení zde není hlavním problémem. Mohu poslat komunikaci s heybets, abyste se mohli sami přesvědčit. Nikdy mě přímo nekontaktovali s tím, že jsem udělal nějakou špatnost. Ne ve sportu. Ne v kasinu. Vědí, že vypuštění slova „sport" jim projde a vy s tím nic neuděláte. Sotva jsem se dotkl sázkové kanceláře.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
Ano, viděl jsem, jaké odkazy vám již byly nabídnuty a bohužel žádné jiné nemám.
Co se týče Vašeho problému, tak i já jsem měl dle Vaší předchozí odpovědi pocit, že se týká především sportovního sázení. Musíte pochopit, že pokud je to hlavní důvod, proč chcete podat stížnost, budete zamítnuti. Pokud tomu tak není, můžete zkusit podat stížnost, ale pokud tým vyhodnotí, že šlo znovu o to samé, bude stížnost zamítnuta.
Nevím, co víc dodat, protože si myslím, že vám bylo vždy vše dobře vysvětleno.
Yes I have seen what links have already been offered to you and unfortunately I have no other.
As far as your problem is concerned, according to your previous answer I also had the feeling that it was mainly related to sports betting. You have to understand that if that is the main reason why you want to file a complaint, you will be rejected. If that is not the case you can try to submit a complaint, but if the team evaluates that it was the same thing again, the complaint will be rejected.
I don't know what else to add because I think everything has always been well explained to you throughout.
To je přesně to, co dělají. Neustále hledají způsoby, jak se vyhnout tomu, aby zisky dávali světu bez jakéhokoli ospravedlnění. Guru kasina se může řídit stejnou taktikou a tlačit na ně tím, že se jich ptá na věci, proč neospravedlňují odkládání svých odpovědí a vyplácení výher. heybets casino má specifickou taktiku, jak se systematicky vyhýbat vyplácení výher svým hráčům, a to musí přestat. Nemůže takto bezdůvodně krást peníze lidí.
Guru kasina, lidé vám důvěřují, že jim pomůžete vyřešit jejich problém, protože vy jste nejvíce nápomocní a organizovaní. Nemůžete se soustředit na sportovní sázení, protože heybets sám o sobě nemá nic, co by hráče urazil, prostě ho používá jako obranu, protože ví, že se nebudete angažovat, abyste uklouzli a zneužili peníze zákazníků.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Myslím si, že náš tým se snaží udělat maximum pro to, aby hráčům pomohl. Musíme si však uvědomit, že pokud se zjistí, že případ souvisí se sportovním sázením, nemáme možnost takové případy správně vyhodnotit. Pokud to kasino používá jako obranný mechanismus, vše bude určeno ve stížnosti . Tak pevně věřím, že u vás bude vše fér a budu vám držet palce.
I think our team is trying to do as much as possible to try to help players. However, we have to realize that if it is found that the case is related to sports betting, we have no possibility to evaluate such cases correctly. If the casino is using it as a defence mechanism, then it will all be determined in a complaint. So I firmly believe that everything will be fair for you and I will keep my fingers crossed.
Určitě odvádíte velmi dobrou práci, jen je na vás, abyste donutili ještě více takových podvodných společností, které na nás klikají, aby odehráli pár sázek, protože vědí, že je nezvládáte. Pokud vidíte, odpověděli okamžitě na mou stížnost, když jim váš zástupce zavolal, a poté na konkrétnější otázku, neodpověděli po dobu 3 dnů.
You are certainly doing a very good job, it's just that it's up to you to force even more such scam companies who click on us to play a few bets because they know you don't manage them. If you see they responded immediately to my complaint when your representative called them and then to a more specific question they have not responded for 3 days.
Σίγουρα κάνετε πολύ καλή δουλειά απλώς είναι στο χέρι σας να ζορίσετε κι άλλο τέτοιου είδους εταιρίες απατεώνες που πατάνε στο παίξαμε κάποια λίγο στοιχήματα επειδή ξέρουν ότι δε τα διαχειρίζεστε. Αν δείτε απάντησαν αμέσως στο παράπονο μου όταν ο εκπρόσωπός σας τους κάλεσε και μετά σε πιο συγκεκριμένη ερώτηση του δεν εχουν απαντήσει εδώ και 3 μέρες.
Upřímně řečeno, nemáme sílu kasina k ničemu nutit. Vždy se snažíme kontaktovat kasino na základě faktů, pokud je stížnost oprávněná a existuje mnoho kasin, která například nespolupracují a nereagují. Takže si myslím, že pokud kasino odpoví na vaši stížnost a pokusí se vyřešit vaši situaci, mohlo by to být na správné cestě. Ale zatím nechci předbíhat, takže počkáme, jak to celé dopadne.
Doufám, že to dobře dopadne.
Frankly, we have no power to force casinos to do anything. We always try to contact a casino based on the facts if a complaint is justified and there are many casinos that are uncooperative and unresponsive, for example. So I think that as long as the casino responds to your complaint and tries to resolve your situation, it might be on the right track. But I don't want to get ahead of myself yet, so we'll wait and see how this all turns out.
I hope it goes well.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.