DomůFórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před rokem od LD_Loading
|
55 574 zobrazení 395 odpovědí |
|
1...14 15 16...20
před 9 měsíci

file

Neodpovídají 15 dní

Automaticky přeloženo:
is13
před 9 měsíci

Ne, lžou, což je druh podvodu, ale toto kasino to nezajímá, protože chtějí pouze ukázat dobrou pověst, takže se k nim hráči připojí a vloží peníze.


Casino Guru může zasáhnout a požádat kasino Heybets o revizi tohoto skóre, protože se jedná o falešné skóre, protože padělání je trestný čin.


A se stížností, která je dnes uzavřena jako nevyřešená, jejich skóre klesne, což je skvělá zpráva, takže hráči nebudou před tímto nepoctivým kasinem varováni.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Neodpovídají 15 dní

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, o čem jsi psal do kasina? Týká se to vašeho výběru a vaší stížnosti na kasino? Zkusili jste jim poslat e-mail a ne jen pomocí živého chatu zjistit, co je s vaším výběrem špatně?

Ať tak či onak, náš tým se vám pokusí co nejlépe pomoci ve vaší situaci.

Určitě není hezké být ignorován, ale pokud náhodou dostanete aktualizaci, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Posílám email každý den

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

@Jaro nebo @Radka


Přijme Casino Guru opatření proti kasinu Heybets, protože využívají vaše logo pro velmi dobré skóre, zatímco toto je nepravdivé? Kasina, která zobrazují falešné licence nebo falešné recenze, by nikdy neměla být důvěryhodná, ale to by také poškodilo jméno platformy Casino Guru, protože hráči by si mysleli, že je to skutečné.

Automaticky přeloženo:
is13
před 9 měsíci

Musí být mrtví. Neexistuje žádný jiný způsob, jak vysvětlit, proč nikdy neodpovídají!!

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Posílám email každý den

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozhodně to není dobré znamení, podání stížnosti byl dobrý krok, mohu-li to tak říci!

Upřímně řečeno, celkový obraz není příliš pohodlný. Doufejme jen, že lidé za tímto kasinem rozpoznají, že je třeba řešit obavy hráčů, a rozhodně nemluvím pouze o stížnostech!

🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

@Jaro nebo @Radka


Přijme Casino Guru opatření proti kasinu Heybets, protože využívají vaše logo pro velmi dobré skóre, zatímco toto je nepravdivé? Kasina, která zobrazují falešné licence nebo falešné recenze, by nikdy neměla být důvěryhodná, ale to by také poškodilo jméno platformy Casino Guru, protože hráči by si mysleli, že je to skutečné.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Děkujeme, že jste to uvedli do popředí! Jsem zcela přesvědčen, že nikdo z nás o této "promo" akci nevěděl. Proto souhlasím s tím, že je třeba okamžitě jednat. Informujeme náš datový tým.

Doufám, že ti nebude vadit, když říkám, že jsi prostě skvělá, vážíme si, že jsi mezi námi!


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Taky,


Zajímalo by mě, zda Casino Guru přijme opatření se všemi probíhajícími stížnostmi proti Heybets, protože kasino má strategii, kdy znovu otevírá stížnosti a poté odpovídá po dvou týdnech (pouhých minutách), než vidí, že stížnost byla uzavřena jako nevyřešená, aby zachovalo stížnost otevřena bez poškození vlastního skóre. Přesto se kasino nesnaží vyřešit stížnosti, což je skutečná škoda. Některé stížnosti byly otevřené několik měsíců a když se podíváte na stížnost, co kasino udělalo, dali pouze odpovědi, které neříkají nic, pak se opakují atd.


I když chápu, že tým Casino Guru chce vyřešit případy a ne trestat kasina, dostáváme se do bodu, kdy je toho dost a kasino by mělo začít věci řešit místo toho, aby to celé měsíce zdržovalo, dokud to hráč nevzdá!

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 9 měsíci

Ahoj, myslím, že je to docela dobrý nápad, ale jak jsi řekl, jsme vždy rádi, když se kasino snaží řešit problémy s hráči. V takových případech, pokud neuspějí, budou stížnosti opět uzavřeny jako nevyřízené a dostanou za to černé body. V situacích, jako je tato, i když vím, že to pro hráče musí být frustrující, bych doporučil, aby nechali své peníze na pokoji a počkali na výsledek. Náš reklamační tým vše vyhodnotí a bohužel to někdy trvá. Pokud se rozhodnou, že kasino stále prodlužuje čas na odpověď a vždy odpoví na konci a není to pro případ relevantní, pak o tom určitě nějaké informace budou. Zatím se nic neděje a chladnou hlavu bude jistě potřebovat každý. 👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vypadá to také, že Gaming Curacao již není jejich poskytovatelem licence, protože podle pečeti vypršela platnost sublicence.


Bohužel stále čekám na rozsudek v mém případu a pochybuji, že ho dostanu, což znamená, že možná budu muset jít k soudu, abych získal své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

Dobrý den vám přeji.

Existuje šance, že kasino je uprostřed procesu získávání nové sublicence. Stejnou situaci jsem viděl někde jinde.

No, je to jen můj pohled na věc a plně chápu váš. Kéž bych mohl říci něco přesnějšího nebo užitečnějšího.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj Radko,


To by mohlo být možné, ale protože vypršela platnost a na této platformě není dostatek odpovědí z kasina, připadá mi to jako deja vu Beemcasina, které také zpočátku velmi reagovalo a poté přestalo reagovat a řešit stížnosti na této platformě, když vidělo své kasino prudký pokles sazby.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

Nemalujme čerta na zeď a doufejme v to pozitivní, i když vím, že pokud jste byli v podobné situaci a nedopadlo to dobře, máte tendenci to vidět reálně. Doufám, že máte oba pravdu a kasino je v procesu získávání sublicence a vy dostanete odpovědi, které potřebujete, a peníze. Ale uvidíme časem. 🤔🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Souhlasit.


Ale Jaro, očekávám, že Casino Guru podnikne opatření proti tomuto kasinu, protože zneužívá vaše logo s falešným skóre. To může být považováno za padělek, protože kasino má v úmyslu nalákat hráče tímto skóre (protože index bezpečnosti kasina nikdy nebyl vyšší než 8,0).

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

Ahoj, předal jsem to našemu datovému týmu a uvidíme, co se stane. Předpokládám, že zavádějící informace poskytne kasino, protože nemají dokonalé hodnocení. Takže také pevně věřím, že si hráči zkontrolují recenzi na našem webu a uvidí, že to není pravda. Díky za varování.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bohužel kasino nereaguje na další stížnosti, protože počet nevyřešených stížností se zvýšil.


Jak již bylo zmíněno, Casino Guru by mělo zasáhnout a donutit kasino, aby odstranilo falešné skóre 9,2, protože hráči věří, že se jedná o skutečné hodnocení. Pokud by kasino bylo tímto falešným skóre skutečně poškozeno, vynaložili by více úsilí na vyřešení stížností na této platformě, aby se jejich sazba zvýšila.


V mém případě jsem kontaktoval právnickou firmu v Curacao nd v Nizozemsku, abych zjistil, jaké mám právní možnosti, abych získal své peníze, protože držitel hlavní licence a toto nepoctivé kasino na moje nároky nereagují.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 7 měsíci

Ahoj,

Navzdory tomu, jak moc bychom to rádi udělali, prostě nemůžeme vynutit přístup na webovou stránku kasina, abychom opravili falešné hodnocení. Rád bych věřil, že naše komunita chápe, že na našich doménách je prezentován jeden a jediný „oficiální hodnocení/index bezpečnosti" Casino Guru. Řekl bych, že žijeme ve světě, kde je zdroj informací důležitější než informace samotné - pokud chápete můj význam.

Mohu však vědět, která právnická firma Curacao vás zaujala? Jak to jde?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Dobrý den Radko,


V současné době je příliš brzy na to, abychom sdíleli jména advokátních kanceláří atd., protože jsem stále v první fázi celého tohoto procesu, protože existuje mnoho způsobů soudního sporu, který v současné době prošetřuji s nizozemskou advokátní kanceláří, která pomáhá podvedeným kasinovým hráčům z kasin bez licencí. A od té chvíle uvidíme, jestli budu mít více výhod podat soudní spor v Nizozemsku nebo na Curacau.


Ale navzdory mému případu je mi jasné, že toto kasino je nepoctivé a je třeba se mu vyhnout, pokud chtějí vidět své výhry vyplacené. Vzhledem k vysokému počtu nevyřešených stížností se toto kasino vzdalo řešení sporů.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 7 měsíci

Je mi jasné, že něco takového je těžké strávit a taky by mě to nenadchlo.

Protože se však čeká na celý proces s právníky, byl bych rád, kdybyste nám poté, pokud je to možné, sdělil nějaký výsledek nebo pokrok. Vše je samozřejmě na vás, ale pokud to půjde dobře, možná by to pomohlo i dalším hráčům.

Doufám, že se vám podaří dosáhnout spravedlivého výsledku a vše bude klapat, jak má.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky