Ne, lžou, což je druh podvodu, ale toto kasino to nezajímá, protože chtějí pouze ukázat dobrou pověst, takže se k nim hráči připojí a vloží peníze.
Casino Guru může zasáhnout a požádat kasino Heybets o revizi tohoto skóre, protože se jedná o falešné skóre, protože padělání je trestný čin.
A se stížností, která je dnes uzavřena jako nevyřešená, jejich skóre klesne, což je skvělá zpráva, takže hráči nebudou před tímto nepoctivým kasinem varováni.
No they are lying which is kind of fraud, but this casino does not care as they only want to show a good reputation so players will join them and deposit money.
Casino Guru can intervene and ask Heybets casino to revise that score since it is a false score, as forgery is a felony.
And with a complaint being closed as unresolved today their score will drop which is great news so players will not be warend against this rogue casino.
Ahoj, o čem jsi psal do kasina? Týká se to vašeho výběru a vaší stížnosti na kasino? Zkusili jste jim poslat e-mail a ne jen pomocí živého chatu zjistit, co je s vaším výběrem špatně?
Ať tak či onak, náš tým se vám pokusí co nejlépe pomoci ve vaší situaci.
Určitě není hezké být ignorován, ale pokud náhodou dostanete aktualizaci, dejte nám vědět.
Hi, about what did you write to the casino ? Does it refer to your withdrawal and your complaint against the casino ? Did you try to email them and not just use live chat to find out what's wrong with your withdrawal ?
Either way, our team will try to help you as best as they can in your situation.
It's certainly not nice to be ignored but if you happen to get an update let us know.
@Jaro nebo @Radka
Přijme Casino Guru opatření proti kasinu Heybets, protože využívají vaše logo pro velmi dobré skóre, zatímco toto je nepravdivé? Kasina, která zobrazují falešné licence nebo falešné recenze, by nikdy neměla být důvěryhodná, ale to by také poškodilo jméno platformy Casino Guru, protože hráči by si mysleli, že je to skutečné.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Musí být mrtví. Neexistuje žádný jiný způsob, jak vysvětlit, proč nikdy neodpovídají!!
They must be dead. There is no other way to explain why they never answer!!
Αυτοί πρέπει να έχουν πεθάνει. Δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι δεν απαντούν ποτέ !!
Rozhodně to není dobré znamení, podání stížnosti byl dobrý krok, mohu-li to tak říci!
Upřímně řečeno, celkový obraz není příliš pohodlný. Doufejme jen, že lidé za tímto kasinem rozpoznají, že je třeba řešit obavy hráčů, a rozhodně nemluvím pouze o stížnostech!
🤞
Definitely not a good sign, submitting the complaint was a good step, if I may say so!
Frankly, the overall picture is not very convenient. Let's just hope the people behind this casino recognize the need to address players' concerns, and I'm certainly not speaking only about complaints!
🤞
@Jaro nebo @Radka
Přijme Casino Guru opatření proti kasinu Heybets, protože využívají vaše logo pro velmi dobré skóre, zatímco toto je nepravdivé? Kasina, která zobrazují falešné licence nebo falešné recenze, by nikdy neměla být důvěryhodná, ale to by také poškodilo jméno platformy Casino Guru, protože hráči by si mysleli, že je to skutečné.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Ahoj.
Děkujeme, že jste to uvedli do popředí! Jsem zcela přesvědčen, že nikdo z nás o této "promo" akci nevěděl. Proto souhlasím s tím, že je třeba okamžitě jednat. Informujeme náš datový tým.
Doufám, že ti nebude vadit, když říkám, že jsi prostě skvělá, vážíme si, že jsi mezi námi!
Hello.
Thanks for bringing this up to the front! I'm quite convinced none of us were aware of this "promo" action. Therefore, I agree that immediate action is required. Notifying our Data Team now.
I hope you don't mind me saying you're just great, we appreciate having you among us!
Taky,
Zajímalo by mě, zda Casino Guru přijme opatření se všemi probíhajícími stížnostmi proti Heybets, protože kasino má strategii, kdy znovu otevírá stížnosti a poté odpovídá po dvou týdnech (pouhých minutách), než vidí, že stížnost byla uzavřena jako nevyřešená, aby zachovalo stížnost otevřena bez poškození vlastního skóre. Přesto se kasino nesnaží vyřešit stížnosti, což je skutečná škoda. Některé stížnosti byly otevřené několik měsíců a když se podíváte na stížnost, co kasino udělalo, dali pouze odpovědi, které neříkají nic, pak se opakují atd.
I když chápu, že tým Casino Guru chce vyřešit případy a ne trestat kasina, dostáváme se do bodu, kdy je toho dost a kasino by mělo začít věci řešit místo toho, aby to celé měsíce zdržovalo, dokud to hráč nevzdá!
Also,
I wonder if Casino Guru is going to take measures with all the on going complaints against Heybets since the casino has a strategy where it re opens complaints and then responds after two weeks (just minutes) before seeing the complaint being closed as unresolved to maintain the complaint open without harming their own score. Yet, the casino does 0 effort to resolve complaints which is a real shame. Some complaints have been open for several months and if you look in the complaint what the casino did they only gave replies that say nothing then being in repeat etc..
While I understand that Casino Guru team wants to resolve the cases and not to punish casinos we are reaching a point where enough is enough and the casino should start resolving things instead of delaying it for months until the player gives up!
Ahoj, myslím, že je to docela dobrý nápad, ale jak jsi řekl, jsme vždy rádi, když se kasino snaží řešit problémy s hráči. V takových případech, pokud neuspějí, budou stížnosti opět uzavřeny jako nevyřízené a dostanou za to černé body. V situacích, jako je tato, i když vím, že to pro hráče musí být frustrující, bych doporučil, aby nechali své peníze na pokoji a počkali na výsledek. Náš reklamační tým vše vyhodnotí a bohužel to někdy trvá. Pokud se rozhodnou, že kasino stále prodlužuje čas na odpověď a vždy odpoví na konci a není to pro případ relevantní, pak o tom určitě nějaké informace budou. Zatím se nic neděje a chladnou hlavu bude jistě potřebovat každý. 👍
Hi, I think that's a pretty good point, but as you said, we're always glad when a casino tries to solve problems with players. In cases like this, if they don't succeed, the complaints will be closed as unresolved again and they will get black points for that. In situations like this, although I know it must be frustrating for the players, I would recommend that they leave their money alone and wait for the outcome. Our complaints team will evaluate everything and unfortunately sometimes it takes time. If they decide that the casino keeps extending the time to reply and always responds at the end and it's not relevant for the case, then there will definitely be some information about that. So far, nothing is happening and a cool head will certainly be needed for everyone. 👍
Vypadá to také, že Gaming Curacao již není jejich poskytovatelem licence, protože podle pečeti vypršela platnost sublicence.
Bohužel stále čekám na rozsudek v mém případu a pochybuji, že ho dostanu, což znamená, že možná budu muset jít k soudu, abych získal své peníze zpět.
It also looks like Gaming Curacao is no longer their licensor as the sub license has been expired according to the seal.
Unfortunately, I am still waiting on a ruling on my case and doubt to get one which means that I might have to go to court to retrieve my money back.
Dobrý den vám přeji.
Existuje šance, že kasino je uprostřed procesu získávání nové sublicence. Stejnou situaci jsem viděl někde jinde.
No, je to jen můj pohled na věc a plně chápu váš. Kéž bych mohl říci něco přesnějšího nebo užitečnějšího.
Good day to you.
There is a chance the casino is in the middle of the process of acquiring a new sub-license. I've seen the same situation somewhere else.
Well, this is just my point of view, and I fully understand yours. I wish I could say something more precise or helpful.
Ahoj Radko,
To by mohlo být možné, ale protože vypršela platnost a na této platformě není dostatek odpovědí z kasina, připadá mi to jako deja vu Beemcasina, které také zpočátku velmi reagovalo a poté přestalo reagovat a řešit stížnosti na této platformě, když vidělo své kasino prudký pokles sazby.
Hi Radka,
That could be possible, but since it has been expired and the lack of responses on this platform from the casino this feels like a deja vu of Beemcasino which also was at first very responsive and afterwards stopped responding and resolving complaints on this platform seeing their casino rate drop hard.
Nemalujme čerta na zeď a doufejme v to pozitivní, i když vím, že pokud jste byli v podobné situaci a nedopadlo to dobře, máte tendenci to vidět reálně. Doufám, že máte oba pravdu a kasino je v procesu získávání sublicence a vy dostanete odpovědi, které potřebujete, a peníze. Ale uvidíme časem. 🤔🤷♂️
Let's not paint the devil on the wall and hope for the positive, although I know that if you've been in a similar situation and it didn't turn out well, you tend to see it realistically. I hope you are both right and the casino is in the process of getting a sub-license and you will get the answers you need and the money. But we will see in time. 🤔🤷♂️
Souhlasit.
Ale Jaro, očekávám, že Casino Guru podnikne opatření proti tomuto kasinu, protože zneužívá vaše logo s falešným skóre. To může být považováno za padělek, protože kasino má v úmyslu nalákat hráče tímto skóre (protože index bezpečnosti kasina nikdy nebyl vyšší než 8,0).
Agree.
But Jaro I do expect Casino Guru to take measures against this casino since they exploit your logo with a false score. That can be seen as forgery as the casino intend to lure players with this score(since the casino safety index was never above 8.0).
Ahoj, předal jsem to našemu datovému týmu a uvidíme, co se stane. Předpokládám, že zavádějící informace poskytne kasino, protože nemají dokonalé hodnocení. Takže také pevně věřím, že si hráči zkontrolují recenzi na našem webu a uvidí, že to není pravda. Díky za varování.
Hi, I've passed this on to our data team and we'll see what happens. I guess the misleading information will be given away by the casino because they don't have a perfect rating. So I also strongly believe that players will check the review on our site and see that it is not true. Thanks for the warning.
Bohužel kasino nereaguje na další stížnosti, protože počet nevyřešených stížností se zvýšil.
Jak již bylo zmíněno, Casino Guru by mělo zasáhnout a donutit kasino, aby odstranilo falešné skóre 9,2, protože hráči věří, že se jedná o skutečné hodnocení. Pokud by kasino bylo tímto falešným skóre skutečně poškozeno, vynaložili by více úsilí na vyřešení stížností na této platformě, aby se jejich sazba zvýšila.
V mém případě jsem kontaktoval právnickou firmu v Curacao nd v Nizozemsku, abych zjistil, jaké mám právní možnosti, abych získal své peníze, protože držitel hlavní licence a toto nepoctivé kasino na moje nároky nereagují.
Unfortunately, the casino is lacking to respond on more complaints as the number of unresolved complaints has increased.
As mentioned earlier Casino Guru should step in and force the casino to remove the false score of 9.2 as players do believe this is a real rating. If the casino would really be harmed by this fake score they would have done more effort to resolve complaints on this platform to see their rate become higher..
For my case I have contacted a law firm in Curacao nd in The Netherlands to see what legal options I have to retrieve my money since the master license holder and this rogue casino don't respond to my claims.
Ahoj,
Navzdory tomu, jak moc bychom to rádi udělali, prostě nemůžeme vynutit přístup na webovou stránku kasina, abychom opravili falešné hodnocení. Rád bych věřil, že naše komunita chápe, že na našich doménách je prezentován jeden a jediný „oficiální hodnocení/index bezpečnosti" Casino Guru. Řekl bych, že žijeme ve světě, kde je zdroj informací důležitější než informace samotné - pokud chápete můj význam.
Mohu však vědět, která právnická firma Curacao vás zaujala? Jak to jde?
Hello,
Despite how much we would love to do so, we just can't enforce access to the casino's web page to correct the false rating. I would love to believe that our community understands that one and only Casino Guru's "official rating/Safety Index" is presented on our domains. I'd say we live in a world where the source of information is more important than the information itself - if you catch my meaning.
However, may I know which Curacao law firm caught your interest? How's it going?
Dobrý den Radko,
V současné době je příliš brzy na to, abychom sdíleli jména advokátních kanceláří atd., protože jsem stále v první fázi celého tohoto procesu, protože existuje mnoho způsobů soudního sporu, který v současné době prošetřuji s nizozemskou advokátní kanceláří, která pomáhá podvedeným kasinovým hráčům z kasin bez licencí. A od té chvíle uvidíme, jestli budu mít více výhod podat soudní spor v Nizozemsku nebo na Curacau.
Ale navzdory mému případu je mi jasné, že toto kasino je nepoctivé a je třeba se mu vyhnout, pokud chtějí vidět své výhry vyplacené. Vzhledem k vysokému počtu nevyřešených stížností se toto kasino vzdalo řešení sporů.
Hello Radka,
Currently it is too early to share law firm names etc. as I am still in the first phase of this whole process as there are many ways for a lawsuit which I am currently investigating with a Dutch law firm that helps duped casino players from casinos without licenses. And from that point onwards we will see if I have more benefits to file a court case in The Netherlands or in Curacao.
But despite my case, it is clear to me that this casino is rogue and should be avoided if players want to see their winnings paid out. Given the high amount of unresolved complaints this casino has given up on resolving disputes.
Je mi jasné, že něco takového je těžké strávit a taky by mě to nenadchlo.
Protože se však čeká na celý proces s právníky, byl bych rád, kdybyste nám poté, pokud je to možné, sdělil nějaký výsledek nebo pokrok. Vše je samozřejmě na vás, ale pokud to půjde dobře, možná by to pomohlo i dalším hráčům.
Doufám, že se vám podaří dosáhnout spravedlivého výsledku a vše bude klapat, jak má.
Budu ti držet palce. 🤞
It's clear to me that it's hard to digest such a thing, and I wouldn't be impressed either.
However, since the whole process with the lawyers is going to be awaited, I would be glad if you could give us some result or progress afterwards, if possible. Of course it's all up to you, but if it goes well, maybe it would help other players as well.
I hope that you will be able to get a fair result and everything will work out as it should.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.