Jaro, děkuji za odpověď, jen aby byli všichni v obraze o této probíhající noční můře ověřování KYC s kasinem HeyBets:
19. června: Podání žádosti o výběr peněz
21. června: Požadované dokumenty (pas a doklad o adrese) – poskytnuty ve stejný den
2. července: Vyžádáno selfie s datem a uživatelským jménem – poskytnuto ve stejný den
10. července: Požadovaný doklad o zdroji bohatství – poskytnut tentýž den
18. července: Nelze otevřít PDF, je požadován alternativní formát – poskytnut tentýž den
25. července: Anglické dokumenty jsou náhle vyžadovány, bankovní výpis v angličtině poskytnut tentýž den
Více než měsíc neustálého sem a tam, nové požadavky vyskakující jako rána-a-krtek. Pokaždé jsem zareagoval okamžitě, ale oni jen posouvali brankové tyče. Tento vzorec je více než frustrující. Je jasné, že jejich strategií je co nejvíce oddálit a zkomplikovat proces stažení.
Jaro thanks for the reply, Just to keep everyone in the loop on this ongoing KYC verification nightmare with HeyBets Casino:
June 19: Cashout request submitted
June 21: Documents requested (passport and proof of address) - provided same day
July 2: Selfie with date and username requested - provided same day
July 10: Proof of wealth source requested - provided same day
July 18: Can't open PDF, alternative format requested - provided same day
July 25: English documents suddenly required, bank statement in English provided same day
Over a month of constant back-and-forth, new requests popping up like whack-a-mole. Each time I've responded immediately, but they just keep moving the goalposts.This pattern is beyond frustrating. It's clear their strategy is to delay and complicate the withdrawal process as much as possible.
Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo: