FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před rokem od LD_Loading
|
39577 zobrazení 364 odpovědí |
|
1...15 16 17...22
Přidat příspěvek
Romi
před 7 měsíci

Také jsem jim podal stížnost zde na vaší stránce. Taky jsem jim dnes odeslal, četbu a samozřejmě nedali žádnou odpověď.


file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Falešné recenze hodně poskytují falešný pohled.


Ale když se podíváte na probíhající stížnosti zde, zjistíte, že kasino je s řešením problémů velmi pomalé a nereaguje často, což zdržuje spoustu stížností.


Můj byl předán jejich poskytovateli licence, čeká se na jeho odpověď (což je již více než 2 měsíce bez výsledku)

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, které recenze, nebo lépe řečeno, které stránky máte na mysli, když říkáte: „Falešné recenze hodně poskytují falešný názor"? 🤔 Například my zde v Casino Guru vždy pečlivě čteme všechny recenze a náš tým pečlivě "vyšetřuje", pokud bych tak mohl nazvat proces schvalování recenzí, každou z nich. Tímto způsobem se snažíme vyloučit všechny falešné, jak říkáte, a nedovolíme, aby se přes ně dostaly. A vzhledem k nemožnosti odhalit všechny nedostatky uživatelských recenzí nejsou tyto zahrnuty do bezpečnostního indexu kasin.

Mohlo by dojít k určitým prodlevám při řešení stížností, ke kterým může dojít v důsledku mnoha různých "překážek". Podle mého názoru je však důležitější věc, že se ve většině případů skutečně vyřeší.

Je nám líto, že musíte se svou stížností tak dlouho čekat a doufám, že bude vyřešena. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Proč casino.guru neschválí moji stížnost? Poslal jsem důkaz, který ukazuje, že záměrně zdrželi proces ověření o 6 měsíců. Tam neustálé dokazování bohatství nikdy neskončí.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zástupci zákaznických služeb jsou podvodníci a zdá se nepravděpodobné, že se ukáže, že se mýlím. Na živém chatu neodpovídají a jejich e-mailové odpovědi přicházejí asi po 10 dnech. Obvykle, když odpoví, požádají o něco jiného. I když je účet zpočátku ověřený, později si vyžádají dodatečné ověření pomocí selfie. Další fází je dotaz na zdroj financí. Když tento dokument odešlete, odmítnou jej s tím, že musí být v angličtině. Pokud pošlete jiný dokument v angličtině, například výpis z účtu, odpoví, že jej předá příslušnému oddělení a aktualizuje vás. Vložil jsem celkem 2300 a na svém sázkařském účtu mám přibližně 5700 USD. Původní žádost o stažení byla podána 6. prosince. Posledních 10 dní nebyla žádná aktualizace.

Upřímně řečeno, bylo by čestnější, kdyby mi jen zablokovali přístup k účtu místo toho, aby mě oklamali a uvedli v omyl, protože získali tolik mých osobních dokumentů, které jsem nesdílel s žádnou jinou službou.

Jsou neodpustitelné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Pokud chcete odpovědět na nějaký konkrétní příspěvek nebo osobu, zkuste příště prosím použít tlačítko "odpovědět", aby byla osoba, které odpovídáte, informována.

Z vašich slov vidím, že jste v tomto kasinu prožili ne zrovna příjemnou zkušenost, a chápu, že to může být docela ohromující. Budu Vám držet palce, aby se Váš případ snad vyřešil. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

ahoj Romi,


Na této platformě se někdy stává, že když má kasino špatnou pověst, náhodní uživatelé zveřejní 1/2 velmi dobrých recenzí, které se v mnoha případech neshodují se stížnostmi ostatních hráčů atd.


Mimo tuto platformu vidíte u nepoctivých kasin, že spamují určité stránky s recenzemi (jako je například trustpilot) se super hodnocením, aby skryly nízké recenze.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Také jsem jim podal stížnost zde na vaší stránce. Taky jsem jim dnes odeslal, četbu a samozřejmě nedali žádnou odpověď.


file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Geia sou. Udělali jste velmi dobře, že jste podali stížnost a jsem si jist, že náš tým udělá vše pro to, aby byla vyřešena. Vidím, že live chat není moc užitečný, tak co kontaktovat podporu e-mailem? Zkoušel jsi to, možná? Řekl bych, že nemáte co ztratit, zeptat se jich. Možná dostanete nějaké odpovědi. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj. Odpověď je, že jim neposlal e-mail. Právě jsem to udělal. Budu informovat o jakémkoli vývoji, i když od toho moc neočekávám.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Proč casino.guru neschválí moji stížnost? Poslal jsem důkaz, který ukazuje, že záměrně zdrželi proces ověření o 6 měsíců. Tam neustálé dokazování bohatství nikdy neskončí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci a viděl jsem Vaši stížnost , která byla bohužel zamítnuta z důvodu sportovního sázení: „Vzhledem k tomu, že se váš případ týká sportovního sázení, bohužel zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením. . Pokud jste to ještě nevěděli, naše fórum stížností Casino.guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin a online kasinových her. Přestože jsme od kasina obdrželi určité informace, nebudeme vám schopni správně poradit, protože nemáte dostatečný přehled o sportovním sázení. Nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti, proto musíme vaši stížnost zamítnout. Děkujeme za pochopení." Mohu doporučit tři webové stránky, které mají pobočku zabývající se sportovním sázením:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem. Pokud budete mít nějaké problémy týkající se kasinových her, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ahoj Romi,


Na této platformě se někdy stává, že když má kasino špatnou pověst, náhodní uživatelé zveřejní 1/2 velmi dobrých recenzí, které se v mnoha případech neshodují se stížnostmi ostatních hráčů atd.


Mimo tuto platformu vidíte u nepoctivých kasin, že spamují určité stránky s recenzemi (jako je například trustpilot) se super hodnocením, aby skryly nízké recenze.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Děkuji za objasnění. Opravdu rozumím, co máte na mysli, ale podle mého názoru v každém kasinu mohou být hráči s dobrými i špatnými zkušenostmi. Mohl by to být důvod těch smíšených recenzí, co myslíte? 🤔 Je pochopitelné, že napsat kladnou recenzi je pro hráče se stížností na dané kasino těžké, ale samozřejmě víme o snaze nejen hráčů, ale i kasin zlepšit celkový dojem, například odměňováním např. recenze. Jsme dost odlišní od ostatních stránek, uživatelské hodnocení nemá nic společného s výpočtem indexu bezpečnosti, právě proto, aby index bezpečnosti nebyl podobnými pokusy ovlivněn.

Abych řekl pravdu, moc toho o tom, jak ostatní stránky zpracovávají recenze, nevím, proto nemohu říci, zda se zde mýlíte nebo máte pravdu. Rád bych věřil, že jsou spravedliví a transparentní stejným způsobem, jako se vždy snažíme být zde v Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Odpověď je, že jim neposlal e-mail. Právě jsem to udělal. Budu informovat o jakémkoli vývoji, i když od toho moc neočekávám.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Super, díky za informace. Počká na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Vložil jsem zálohu ve výši 12 000 $. Uzavřel jsem dvě sázky v hodnotě 100 $, správně. A co ty desítky tisíc, které jsem vložil do kasina? Předpokládá se, že pomůžete hráčům kasina. V mém případě se vám nedaří. Mám screenshoty komunikace s heybets za 6 měsíců. Sportovní sázení nikdy nebylo tématem (můžu vám poslat sdělení). Jste to pouze vy, casino.guru, kdo se zaměřuje na tyto dvě malé sportovní sázky. Jiné arbitrážní stránky třetích stran, které jste uvedli, nezpracovávají stížnosti s heybets. Jste moje jediná naděje na spravedlivý proces.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 7 měsíci

Je smutné, že se takto cítíte, ale pokud se tým pro stížnosti rozhodl, že podstata vašeho problému je vázána na sportovní sázení, berte to prosím jako fakt. Viděl jsem, že jste se mnohokrát pokusili podat stížnost a podle mého názoru byste měli nechat jít.

Romi vám poskytl alternativní weby/fóra zaměřená na sportovní sázení, zkuste je alespoň prosím.

Protože nic jiného neumím. 🙁 Omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale moje stížnost není zaměřena na sportovní sázení... Vaše tvrzení je nepravdivé. Mohu vám poslat komunikaci s operátorem jako důkaz, pokud se mnou stále nesouhlasíte.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní žádost ode mě toto.

Je bezpečné poskytovat jim takové informace?

Mají právo o něco takového žádat?

Také dalším lidem, kteří žádali o konkrétní podpůrný dokument, jaké bylo pokračování diskusí?


filefilefile

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale moje stížnost není zaměřena na sportovní sázení... Vaše tvrzení je nepravdivé. Mohu vám poslat komunikaci s operátorem jako důkaz, pokud se mnou stále nesouhlasíte.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Promiňte, ale váš názor není objektivní. Požádali jste nás o bezplatnou pomoc, tým případ přezkoumal a rozhodl, že problém souvisí se sportovním sázením. Omlouvám se, ale je to tak.

Nejlepší by bylo, kdybyste svou energii přenesli na stránky, které jsme vám doporučili, místo abyste trvali na svém pohledu. Vezměte prosím na vědomí, že zde vám nemůžeme pomoci.

Opravdu věříte, že výrok „Vaše prohlášení je nepravdivé" vám pomůže tuto skutečnost změnit?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní žádost ode mě toto.

Je bezpečné poskytovat jim takové informace?

Mají právo o něco takového žádat?

Také dalším lidem, kteří žádali o konkrétní podpůrný dokument, jaké bylo pokračování diskusí?


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, na to je docela snadné odpovědět.

Postupujte podle mé myšlenky: Zaregistrovali jste se tam a při registraci jste také potvrdili, že jste si přečetli celý soubor podmínek. Poté jste hráli, takže teď je příliš pozdě na debatu o tom, zda kasino má práva, nemyslíte? 🙂

Na základě vaší historie vkladů a herní aktivity má každé kasino „právo" požádat o zdroj finančních prostředků od libovolného hráče, aby potvrdilo, že tyto prostředky byly v pořádku a hráč hrál se svými vlastními prostředky.

Možná se více dozvíte v našem bezplatném e-kurzu zaměřeném na toto téma. Zkuste to tady 👈


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ano! Z této logiky, pokud mě požádají o fotku, kde jsem nahý, budu ji muset poslat, protože jsem při registraci přijal podmínky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dosud jsem od Gaming Curacao nedostal žádnou odpověď/rozhodnutí ohledně mého probíhajícího případu. Dříve jim odpověď trvala 3 měsíce, doufal jsem, že to teď bude trvat kratší dobu, ale mohl bych tuto čekací dobu překročit.


Obávám se také, že to bude trvat déle, protože jsou zapojeni do případu bankrotu jiného nizozemského hazardního hráče, který by mohl mít za následek konec 1 držitele hlavní licence v Curacau.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano! Z této logiky, pokud mě požádají o fotku, kde jsem nahý, budu ji muset poslat, protože jsem při registraci přijal podmínky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobře 🙂 Ze stejné logiky použijte tento přístup jako důvod, proč si musíte přečíst podmínky a ne jen kliknout na "Souhlasím" nebo "Četl jsem T&C". Co říkáš?

Samozřejmě chápu, že si možná myslíte, že je snazší postavit se kasinu, protože máte pocit, že jste ve správné pozici. (Upřímně řečeno, řekl bych, že nejste.) Snažil jsem se vysvětlit, že spolupráce je vždy nejlepší způsob. Postupujte podle logiky, prosím: pokud kasino trvá na něčem, s čím nesouhlasíte, neřekli byste, že úspěšné ověření by mělo být vaší prioritou? Jakmile máte peníze, máte všechen čas, kdy je chcete škádlit.

Každopádně, jak jsem řekl, dokládání příjmů je jakýmsi standardem. Je mi líto, že se ti to nelíbí. 🤷‍♀️

„Na základě vaší historie vkladů a herní aktivity má každé kasino „právo" požádat o zdroj finančních prostředků jakéhokoli hráče, aby potvrdilo, že tyto prostředky byly v pořádku a hráč hrál se svými vlastními prostředky."

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dosud jsem od Gaming Curacao nedostal žádnou odpověď/rozhodnutí ohledně mého probíhajícího případu. Dříve jim odpověď trvala 3 měsíce, doufal jsem, že to teď bude trvat kratší dobu, ale mohl bych tuto čekací dobu překročit.


Obávám se také, že to bude trvat déle, protože jsou zapojeni do případu bankrotu jiného nizozemského hazardního hráče, který by mohl mít za následek konec 1 držitele hlavní licence v Curacau.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aha, přidejte probíhající legislativní změny, které se dějí právě teď, a podle mého názoru je zpoždění nevyhnutelné. 🤦‍♀️

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu