FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před rokem od LD_Loading
|
50773 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...15 16 17...20
před 6 měsíci

Ahoj,

Navzdory tomu, jak moc bychom to rádi udělali, prostě nemůžeme vynutit přístup na webovou stránku kasina, abychom opravili falešné hodnocení. Rád bych věřil, že naše komunita chápe, že na našich doménách je prezentován jeden a jediný „oficiální hodnocení/index bezpečnosti" Casino Guru. Řekl bych, že žijeme ve světě, kde je zdroj informací důležitější než informace samotné - pokud chápete můj význam.

Mohu však vědět, která právnická firma Curacao vás zaujala? Jak to jde?



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Protože skóre kasina kleslo na 1/10, zajímalo by mě, jestli Casino Guru udělá něco proti Heybets za falešné skóre využívající vaše logo na jejich webových stránkách.


Prvním krokem by bylo informovat o tom Gaming Curacao, aby si o tomto chování mohli promluvit se svým držitelem sublicence. Podání trestního oznámení za padělání ale může být z vaší strany také zváženo, abyste kasino donutili, aby přestalo využívat vaše logo s falešným skóre.😉

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 6 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvek. Kontaktoval jsem náš datový tým a předal jsem jim informace o našem logu na stránkách kasina s nepravdivými informacemi. Snad to bude brzy opraveno.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Byl jsem podveden a potřebuji pomoc. Před 1 týdnem jsem našel chybu na heybets a vyhrál jsem z toho nějaké peníze, schválili výběry a vše bylo v pořádku. Poté jsem provedl nějaké legitimní vklady a oni si uvědomili vše, co se předtím stalo, a tak se rozhodli vzít peníze z legitimních vkladů jako pomstu. Může někdo prosím pomoci? Vklady byly 3 000 $ a s celkovými výběry to bylo 5 000 $, což je pro mě hodně peněz. Děkuji mnohokrát

filefilefile

Automaticky přeloženo:
futkitsesp
před 6 měsíci

Ahoj, můžu se zeptat, jakou chybu jsi našel a zneužil? Připadá mi dost nespravedlivé, pokud jsi zneužil chybu a abych byl upřímný, nejsem si jistý, jak tvoje stížnost dopadne, ale nebudu skákat z pistole a uvidíme. Proč jste neupozornili kasino?

Pokud jde o schválené výběry, dostali jste je?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj výběr už čeká skoro týden a přerušili veškerou komunikaci. VIP manažer mi nejprve řekl, že mám 72 hodin, než se budu moci stáhnout, a po uplynutí 72 hodin na mě šli jako duch.

Zkoušel jsem živou podporu,

email a telegram a nic. Vidí moji zprávu tak, že říká „viděli", ale přesto se rozhodli mě ignorovat. Začínám mít starosti, když se dívám na všechny ostatní stížnosti zde. 

Automaticky přeloženo:
danny1234
před 4 měsíci

Ahoj, tohle je asi jedna z nejhorších možností, když kasino začne hráče ignorovat. Určitě to není příjemné ani profesionální, protože pro mě osobně by byla komunikace jednou z nejdůležitějších věcí.

Viděl jsem však, že se vám podařilo otevřít stížnost a bylo by dobré, kdybyste odpověděli na Nickovy otázky.

Ještě bych rád zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže jste někde uprostřed, ale určitě bych z toho taky neměl dobrý pocit.

Rád bych se vás také zeptal, zda jste viděli bezpečnostní index kasina, protože podle toho, co vidím, není nejlepší, právě naopak.

Asi bych v tomto kasinu nehrál a zkusil si příště najít více informací, než někam vložím peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file 3 dny v řadě. Pravděpodobně nikdy nebudu požadovat své peníze, že? 😞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file 3 dny v řadě. Pravděpodobně nikdy nebudu požadovat své peníze, že? 😞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Oh, vyhrál jsi docela velkou sumu peněz. Vidím, že jste pár dní čekali a řekl bych, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho kolem výběru.

Každopádně, jsou to vaše první výběry nebo jste už nějaké měli v tomto kasinu? Jste ověřeni nebo ne? Umím si představit, že s touto částkou by kasino mohlo prošetřit i vaši hru a další věci, takže může chvíli trvat, než se situace pohne kupředu.

Už jste jim zkusili napsat? Pokud máte stále problémy s odstoupením, klidně napište a pokusíme se vám nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file 😂

Automaticky přeloženo:
teorizoker
před 4 měsíci

Víte o něčem takovém a překročili jste maximální sázku na bonus, se kterým jste hráli?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

HeyBets nyní na 42 dní odkládá můj výběr $9k! Zde VIP stříbrný člen, vždy loajální a velký vklad. Jejich zpoždění při ověřování mých dokumentů a vyplácení peněz je nepřijatelné! Žádné odpovědi na e-maily nebo chaty, neprofesionální. To je šílené.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už přes měsíc čekám na výběr 14k a stále nic. Prostě ignorují moje zprávy a dokonce mě zablokovali na telegramu.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tým Casino Guru, chápu, že máte důkladný proces kontroly, ale znepokojuje mě aktuální časový rozvrh. Moje poslední stížnostní příspěvky čekají na schválení již 7 dní, což se zdá být přehnané. Navíc se obávám, že jakékoli další zpoždění může Heybets poskytnout více času na uplatnění taktiky zdržování, protože již na měsíce natahují svůj KYC a schvalovací proces.

Můžete mi prosím poradit, zda existuje nějaký způsob, jak urychlit přezkoumání mé stížnosti? Přeji si, aby byla tato záležitost co nejrychleji vyřešena a vyřešena.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, Casinoguru, prosím, pomozte nám zde. Tyto peníze pro mě znamenají hodně a toto kasino zjevně neběží v dobré víře. Čekat 1 měsíc+ na můj výběr 14k je šílené.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

HeyBets nyní na 42 dní odkládá můj výběr $9k! Zde VIP stříbrný člen, vždy loajální a velký vklad. Jejich zpoždění při ověřování mých dokumentů a vyplácení peněz je nepřijatelné! Žádné odpovědi na e-maily nebo chaty, neprofesionální. To je šílené.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi v této situaci. Koukám, že stížnost je v pokročilé fázi a naposledy kasino napsalo, že procházíte ověřováním, ale co mě udivuje, je to už docela dlouho a stále nevíte, jestli je váš účet ověřený nebo ne. Na důvěryhodnosti to také nepřidá a je klid, když vám neodpoví, ale pokud to ještě neskončilo, asi vám nemají co říct.

Každopádně, máte už nějaké akceptované dokumenty? Co jsi jim poslal naposledy?

Uvidíme, jak to půjde dál a náš tým se vám k penězům určitě pokusí pomoci. Bohužel to nemůžeme urychlit, Mirka má více stížností, takže reaguje okamžitě, když může. Celá tato situace není pohodlná, ale musíme zachovat chladnou hlavu a snažit se být trpěliví.

Doufám, že můžeme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už přes měsíc čekám na výběr 14k a stále nic. Prostě ignorují moje zprávy a dokonce mě zablokovali na telegramu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím, že jsi na tom úplně stejně a mám pocit, že to v obou případech trvá zbytečně dlouho. Nevím, co kasino kontroluje takové časové období a viděl jsem, že ve vašem případě čekáme na odpověď od kasina, tak snad odpoví co nejdříve.

Zatím budeme muset být trpěliví, i když vím, že jste toho hodně prožili, ale bohužel to nemůžeme urychlit. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jaro, děkuji za odpověď, jen aby byli všichni v obraze o této probíhající noční můře ověřování KYC s kasinem HeyBets:


19. června: Podání žádosti o výběr peněz

21. června: Požadované dokumenty (pas a doklad o adrese) – poskytnuty ve stejný den

2. července: Vyžádáno selfie s datem a uživatelským jménem – poskytnuto ve stejný den

10. července: Požadovaný doklad o zdroji bohatství – poskytnut tentýž den

18. července: Nelze otevřít PDF, je požadován alternativní formát – poskytnut tentýž den

25. července: Anglické dokumenty jsou náhle vyžadovány, bankovní výpis v angličtině poskytnut tentýž den


Více než měsíc neustálého sem a tam, nové požadavky vyskakující jako rána-a-krtek. Pokaždé jsem zareagoval okamžitě, ale oni jen posouvali brankové tyče. Tento vzorec je více než frustrující. Je jasné, že jejich strategií je co nejvíce oddálit a zkomplikovat proces stažení.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
puzzimazzi
před 3 měsíci

Nevím, proč to kasino dělá takovým způsobem a proč vždy po týdnu požaduje doklad. Bylo by lepší, kdyby to udělali najednou a zkontrolovali, takhle se to podle mě zbytečně prodlužuje.

Vzhledem k tomu, že se na tom ale podílí i náš tým, pevně věřím, že se to vyřeší. Držím palce a čekej, snad na dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jediným myslitelným důvodem pro tento nekonečný, postupný ověřovací proces je zadržování hráčských prostředků tak dlouho, jak je to v lidských silách. Po více než měsíci tohoto šíleného sem a tam, je křišťálově jasné, že se jedná o kalkulovanou strategii, jak zabránit výběrům za každou cenu! Tento přístup je do očí bijícím způsobem navržen tak, aby hráče buď frustroval, aby dělali chyby, které znehodnocují jejich výběry, nebo je zmanipuloval k tomu, aby své výhry z čirého zoufalství zbavili hazardu. Sklonil jsem se, abych poskytl každý jednotlivý požadovaný dokument, ale pokaždé jsem dostal nové, zcela libovolné požadavky. I když neochotně přijímám potřebu postupů KYC, tento proces zašel tak daleko za rozumné limity, že je to směšné! Není to nic jiného než systematický pokus upírat hráčům jejich oprávněné výhry!

Automaticky přeloženo:
puzzimazzi
před 3 měsíci

Taky bych řekla, že je to zbytečně dlouhé a určitě by mi to vadilo stejně jako tobě. Viděl jsem, že kasino bylo znovu kontaktováno a jsem zvědav, co řeknou tentokrát. Jen prosím vydržte a rozhodně si s penězi nic nedělejte.

Pokud bude něco nového, budu tady.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky