FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před rokem od LD_Loading
|
49436 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...16 17 18...20
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ahoj všichni. Neukládejte na tuto stránku. Váš výběr nebudou zpracovávat. Jakékoli $$, které jste vyhráli, je iluze. Drž se dál. Nechť jsou pro vás naše ztráty a ukradené prostředky varováním.

Automaticky přeloženo:
jwatkins44
před 2 měsíci

Ahoj, můžeš mi prosím říct, co se ti stalo v kasinu a proč nemáš peníze? Vzalo to kasino nebo co? Měli důvod?

Sdělte mi prosím svou situaci a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Jaro, Ano, zkoušel jsem vybírat různé částky od 1 000 do 4 000 $ a čekat maximálně týden. manažerský tým vždy říká, že je v tom finanční tým, ale oni se jen smějí v zádech. právě teď mám malý výběr ve výši 1,5 000 $, který jsem před dnem nebo dvěma znovu provedl a stále čeká na vyřízení. neprojde to. nejsem blbá. dobrá věc však je, že tato ztráta $ nemá žádný vliv na můj blahobyt.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Majitelé Heybets provozovali předchozí kasino podvod s názvem „Gambling Apes". Majitelé jsou Marcel a Noah. Nyní jsme obětí jejich nejnovějšího podvodu. Casinoguru, prosím, podívejte se na to. Musíte být tvrdší v tomto podvodu kasina, necháte je, aby nás oklamali a vy nám jen řeknete, že nemůžete nic dělat. Stále máte hodně vlivu a moci, musíte zasáhnout nás hráče, kteří jsou neprávem podváděni. Brzy by se proti těmto lidem měly zahájit velké právní kroky. Můj výběr 14k stále čeká na 2 měsíce a všichni ostatní jsou na stejné lodi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Plně souhlasím s uvedenými obavami. Pečlivě jsem dodržel každý jednotlivý postup, který požadovali. Nyní jejich poslední požadavek - dopis, který má být zaslán na mou adresu - není zjevně nic jiného než zoufalé, poslední pokusy vyhnout se platbě. Všechny jejich předchozí výmluvy a zdržování selhaly, a tak se uchylují k této transparentní taktice. Jsem pevně přesvědčen, že je to jen další trik, jak zadržet mé právoplatné finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Jaro, Ano, zkoušel jsem vybírat různé částky od 1 000 do 4 000 $ a čekat maximálně týden. manažerský tým vždy říká, že je v tom finanční tým, ale oni se jen smějí v zádech. právě teď mám malý výběr ve výši 1,5 000 $, který jsem před dnem nebo dvěma znovu provedl a stále čeká na vyřízení. neprojde to. nejsem blbá. dobrá věc však je, že tato ztráta $ nemá žádný vliv na můj blahobyt.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Rozumím, rád bych upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů. Horší je, že kasino má docela nízký bezpečnostní index a nezachází s nimi tak dobře. To by mi nedávalo velkou naději, že peníze skutečně dostanu. Pokud jde o předchozí výběry, také jste je nedostali?

Rád bych řekl, že máme centrum pro řešení stížností, kde bychom se snažili pomoci, i když nevím, jaký by byl výsledek. Vše by záleželo na případu a spolupráci kasina.

Myslíš, že bys do toho šel, kdybys nedostal své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Majitelé Heybets provozovali předchozí kasino podvod s názvem „Gambling Apes". Majitelé jsou Marcel a Noah. Nyní jsme obětí jejich nejnovějšího podvodu. Casinoguru, prosím, podívejte se na to. Musíte být tvrdší v tomto podvodu kasina, necháte je, aby nás oklamali a vy nám jen řeknete, že nemůžete nic dělat. Stále máte hodně vlivu a moci, musíte zasáhnout nás hráče, kteří jsou neprávem podváděni. Brzy by se proti těmto lidem měly zahájit velké právní kroky. Můj výběr 14k stále čeká na 2 měsíce a všichni ostatní jsou na stejné lodi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, myslím, že děláme dost jen tím, že zobrazujeme bezpečnostní index kasina, který je poměrně nízký. Nemáme možnost vstupovat do žádných právních kroků hráčů proti kasinům, protože nemáme právníky a sami nejsme právníci. Snažíme se pomáhat, jak jen můžeme, ale nemůžeme se do takových věcí zapojit.

Vidím však, že svou stížnost stále řešíte a není uzavřena. Ale z toho, co jsem četl, si zjevně budete muset počkat na výsledek regulátora, kterému jste psal. Nedostal jsi něco, co by se k Branislavovi hodilo, myslím odpověď? Pokud ano, klidně se mu zmiňte o tom, co je potřeba zde .

Doufám, že se to vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Plně souhlasím s uvedenými obavami. Pečlivě jsem dodržel každý jednotlivý postup, který požadovali. Nyní jejich poslední požadavek - dopis, který má být zaslán na mou adresu - není zjevně nic jiného než zoufalé, poslední pokusy vyhnout se platbě. Všechny jejich předchozí výmluvy a zdržování selhaly, a tak se uchylují k této transparentní taktice. Jsem pevně přesvědčen, že je to jen další trik, jak zadržet mé právoplatné finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vidím, že jste na stejné lodi. Kasino zřejmě přestalo komunikovat, protože neposkytuje další informace ke stížnosti ani našim řešitelům. Je smutné, když to takhle dopadne a dopadne špatně. Nevím, jestli bych čekal, až mi kasino odpoví nebo něco pošle, ale asi se budu mýlit a dopadne to lépe, než očekávám.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Nedávno jsem také vyhrál kolem 2 600 $. Nemyslel jsem si, že klesnou tak nízko, ale když jsem začal trochu hledat online, je to JASNÉ. Toto je vzor. Kontaktoval jsem prostřednictvím živého chatu 26. Odpověděli a 26. dne mě pocukrovali, aaa a to bylo naposledy, co jsem o nich slyšel.


Vyzvednul jsem několik lístků na živý chat se stavem agentů zobrazeným online, některé mě dokonce nechaly vidět.


Rozeslány také 2 emaily. Žádná odpověď. Ještě nepožádali o ID ani nic jiného, ale už jsem ztratil naději, že dostanu své peníze.


Bez potvrzení administrace nelze ani vybrat 1 $. Očividně mi zablokovali účet.


Mohu jen doufat, že nejsem jejich další obětí. Pokud své peníze brzy nedostanu, 100% se obrátím na jednoho z mých právníků, abych zjistil, co můžeme dělat.


2 600 $ jsou MALÉ PENÍZE! Jak můžete poskytnout tak hroznou uživatelskou zkušenost?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Zrušil jsem předchozí výběry a snažil jsem se udělat cokoli od 200 USD výše, protože jsem v minulosti provedl výběr (pod 1000 USD) bez oprávnění. Nechám svou aktuální žádost o výběr 14 dní+, ale myslím, že nebude vyplacena. Nebojím se toho, takže si nemyslím, že budu žádat centrum pro řešení stížností. Peníze jsou pro můj životní styl zanedbatelné. Vážím si vašich odpovědí Jaro. Varování Emptor!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nedávno jsem také vyhrál kolem 2 600 $. Nemyslel jsem si, že klesnou tak nízko, ale když jsem začal trochu hledat online, je to JASNÉ. Toto je vzor. Kontaktoval jsem prostřednictvím živého chatu 26. Odpověděli a 26. dne mě pocukrovali, aaa a to bylo naposledy, co jsem o nich slyšel.


Vyzvednul jsem několik lístků na živý chat se stavem agentů zobrazeným online, některé mě dokonce nechaly vidět.


Rozeslány také 2 emaily. Žádná odpověď. Ještě nepožádali o ID ani nic jiného, ale už jsem ztratil naději, že dostanu své peníze.


Bez potvrzení administrace nelze ani vybrat 1 $. Očividně mi zablokovali účet.


Mohu jen doufat, že nejsem jejich další obětí. Pokud své peníze brzy nedostanu, 100% se obrátím na jednoho z mých právníků, abych zjistil, co můžeme dělat.


2 600 $ jsou MALÉ PENÍZE! Jak můžete poskytnout tak hroznou uživatelskou zkušenost?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V případě zájmu u nás můžete podat stížnost, protože pokud to kasino nevyřeší, jeho index bezpečnosti půjde ještě dolů. Aby hráči měli představu, kam vkládají. Obávám se, že bych teď nebyl tak pozitivní, protože s tímto problémem přichází stále více hráčů. Zvlášť, když vás začnou ignorovat a vy nevíte, co se děje a není důvod, proč vám nechtějí platit peníze.

tak co budeš dělat ?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zrušil jsem předchozí výběry a snažil jsem se udělat cokoli od 200 USD výše, protože jsem v minulosti provedl výběr (pod 1000 USD) bez oprávnění. Nechám svou aktuální žádost o výběr 14 dní+, ale myslím, že nebude vyplacena. Nebojím se toho, takže si nemyslím, že budu žádat centrum pro řešení stížností. Peníze jsou pro můj životní styl zanedbatelné. Vážím si vašich odpovědí Jaro. Varování Emptor!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

děkuji za odpověď.

Tady bych ale řekl, že možná nejde o to, že pro vás tyto peníze nejsou důležité. Jak jsem však zmínil ve svém předchozím příspěvku, pokud kasino nebude situaci řešit, získá černé body a index bezpečnosti bude snížen. Pokud mají kasina tuto formu péče o hráče, bylo by hezké, aby hráči mohli vidět i takové věci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Mezitím mi odpověděli. Požádal jsem o KYC, kterému vyhovím, ale stále nemám velkou naději, že své peníze skutečně dostanu, držím palce všem ostatním ve stejné/podobné situaci.

Automaticky přeloženo:
ee98
před 2 měsíci

Tak jsem zvědavý, jestli se ti to podaří úspěšně složit a jestli dostaneš peníze. Pak nás prosím aktualizujte.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pro ty, kteří použili MasterCard/Visa jako vklad, požádejte o zpětné zúčtování, abyste získali své vklady. To poškodí tyto podvodníky, aby mohli přestat se svými podvody.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podařilo se někomu za poslední měsíc získat výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Prostě mě úplně straší, tyhle peníze nedostávám LOL. Žádné odpovědi na poštu, žádné odpovědi na živou podporu (myslím, že jsem vybral 20 lístků, takže je to zjevně záměr). Vsadím se, že počkají další týden a pak mě požádají o selfie držící růžového robertka s mým id balancujícím na mé hlavě

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Není pro ně NELEGÁLNÍ provozovat činnost s prošlou licencí? Licence BC GAMING, kterou mají ve spodní části stránky, přestala poskytovat služby před měsícem. Na jejich webových stránkách je jasně uvedeno, že jakékoli použití jejich loga/licence po 18. srpnu (myslím) je nezákonné.

Automaticky přeloženo:
ee98
před 2 měsíci

Ahoj,

Na světě existuje mnoho slušných, ale zcela nelicencovaných kasin. Pro tuto chvíli však raději ponechám zákonnost stranou a zaměřím se na téma, které je pro vás nanejvýš důležité: Co vám brání v podání stížnosti u nás? Jak vidím, Jaro ti to navrhl asi před týdnem.

Myslím, že by bylo nejlepší zaměřit se na možné řešení spíše než jen psát příspěvky. Zvažte to, prosím; tento návod by se měl hodit 👈

Potřebujeme vaši iniciativu, abychom vám mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Budu se řídit tím, co jsi řekl, nervy mi šly dříve. Je otřesné, že to dělají přes 2K lol.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky