Nedávno jsem také vyhrál kolem 2 600 $. Nemyslel jsem si, že klesnou tak nízko, ale když jsem začal trochu hledat online, je to JASNÉ. Toto je vzor. Kontaktoval jsem prostřednictvím živého chatu 26. Odpověděli a 26. dne mě pocukrovali, aaa a to bylo naposledy, co jsem o nich slyšel.
Vyzvednul jsem několik lístků na živý chat se stavem agentů zobrazeným online, některé mě dokonce nechaly vidět.
Rozeslány také 2 emaily. Žádná odpověď. Ještě nepožádali o ID ani nic jiného, ale už jsem ztratil naději, že dostanu své peníze.
Bez potvrzení administrace nelze ani vybrat 1 $. Očividně mi zablokovali účet.
Mohu jen doufat, že nejsem jejich další obětí. Pokud své peníze brzy nedostanu, 100% se obrátím na jednoho z mých právníků, abych zjistil, co můžeme dělat.
2 600 $ jsou MALÉ PENÍZE! Jak můžete poskytnout tak hroznou uživatelskou zkušenost?
I have also recently won around $2,600. Didn’t think they’d stoop this low but when I started doing a little bit of research online it is CLEAR. This is a pattern. I reached out via live chat on the 26th. They replied and sugar coated me on the 26th, aaaand that was the last time I’ve heard from them.
Raised multiple live chat tickets with the agents status being displayed online, some even leaving me on seen.
2 emails sent out aswell. No reply. They have not asked for ID or anything yet, but I have already lost the hopes of getting my money.
Cannot even withdraw $1 without administration confirmation. Obviously they’ve locked my account.
All I can do is hope that I am not their next victim. If I do not get my money soon I will 100% be reaching out to one of my lawyers to see what we can do.
$2,600 is PETTY MONEY! How can you serve such a terrible user experience?
Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo: