Nyní problém – neuplynuly 2 týdny od mé první žádosti o výběr. Je to přesně 11 dní, i když ignorovali každý můj lístek na live chat a e-maily týkající se této záležitosti. Obrázek průkazu totožnosti a některých fakturačních dokumentů odeslaných před mnoha dny. Podám stížnost hned, nebo počkám, až uplyne 14 dní? Také je třeba zmínit, že původní výběr byl zrušen, protože jsem několikrát zkusil vybrat různé částky. Účet je však uzamčen a bez „potvrzení správcem" neproběhnou žádné výběry/tipy. A nemluvě o skóre, které zde mají... Pochybuji, že jsou kurva.
Now the issue- it hasn’t been 2 weeks since my initial withdrawal request. It’s been 11 days exactly although they have ignored every single one of my live chat tickets and emails regarding this matter. Picture of ID and some bill documents submitted many days ago. Do I raise a complaint now or do I wait for the 14 days to be over? Also, to mention, the initial withdrawal was cancelled because I tried withdrawing different amounts multiple times. The account is locked though and no withdrawals/tips will go through without "admin confirmation". And not to mention the score they have on here… I doubt they give a f*ck.