FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze

před rokem od LD_Loading
|
20781 zobrazení 299 odpovědí |
|
1 2...15
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Heybets Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj,

Čekám na výplatu asi 5 dní a zatím jsem nedostal normální odpověď. Podpora se ozvala až po 1 dni, i když odpověděl hned na začátku a když jsem zaplatil, najednou už nebyl žádný proces. V pátek ještě uvedl, že se zpracovává. Napsal jsem i na podporu a po dlouhém čekání mi napsali, že to bylo předáno finančnímu oddělení, ale zatím k žádnému pokroku nedošlo. Zoufale potřebuji pomoc, protože se obávám, že mě toto kasino okrádá.

Automaticky přeloženo:
LD_Loading
před rokem

Omlouvám se, že to říkám, ale jak jste si pravděpodobně všimli ve vláknu stížností , necháváme kasinům celých 14 dní na ověření účtu a vyplacení výher, proto se vás musím zeptat: Byl váš účet v minulosti plně ověřen, prosím?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Už jsem se několikrát ptal kde a jestli se musím ověřovat. Na to nemám odpověď. Web sám o sobě nevysvětluje, kde ověřovat a kam posílat mé dokumenty. Takže ne, zatím jsem neověřoval dokumenty, protože podpora mi píše až po 1 denní čekací době a neodpovídá na vše, což mi přijde krajně sporné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, právě jsem dostal peníze. Přesto musím dodat, že podpora je velmi zvláštní

Automaticky přeloženo:
LD_Loading
před rokem

Pořád je to dobré, trochu divné!

Takže výplata najednou proběhla bez jakéhokoli ověření, počítám?

Děkujeme, že jste nám dali vědět, možná ušetříte ostatním hráčům zmatek...

Teď, když o tom přemýšlím, můžete prosím aktualizovat svou stížnost ? Jsem si jistý, že tým ocení vaše potvrzení.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj LD_ Načítání! 👋


Max zde z týmu podpory Heybets. Je skvělé slyšet, že vše dopadlo v pořádku. Chtěl jsem jen potvrdit pár věcí pro všechny ostatní hráče:


  • Naše krypto vklady a výběry jsou okamžité a obvykle zpracovány během několika sekund . ⚡️
  • € Nyní nabízíme také vklady a výběry Fiat pro vybrané země. Vklady jsou okamžité, ale výběry mohou v několika případech trvat až 2-3 pracovní dny. Výběry jsou také okamžité, pokud vaše banka podporuje okamžité převody SEPA, ale pokud ne, může to trvat až 2–3 dny.


Ve vašem případě jste požádali o výběr 571,16 € ve čtvrtek 4. května. V pátek 5. května jsme ji schválili a v pondělí 8. května jste ji, věřím, obdrželi. Takže zpoždění bylo způsobeno především víkendem mezi a státními svátky.


Neváhejte se na mě obrátit na e-mailu max.richter@heybets.io, pokud máte vy nebo kdokoli jiný v Casino Guru nějaké další otázky týkající se této záležitosti.


Přejeme všem hodně štěstí! 🍀


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
před 11 měsíci

Vždy je moudré nejprve vyzkoušet bezplatné možnosti, pokud se mě zeptáte.

Takže podání stížnosti byl dobrý návrh. Prozatím nám dejte trochu času, abychom to prošli.


Automaticky přeloženo:
ArmiiN
před 11 měsíci

Jen se připrav, že reklamace je zdlouhavý proces, takže si vždy dej pozor na časovač, abys slepě nečekal na nějakou reakci, jo?

file

V podobných situacích jsou stovky hráčů a reklamační tým musí postupovat systematicky.

Zůstaňte v klidu – ještě není nic ztraceno! 🙏✨🙌


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 10 měsíci

Jen tomu dejte trochu času 😀 ... získat vyšší index znamená vyřešit všechny nevyřešené stížnosti. Jak to vidím já, spíše se to nestane, ve skutečnosti bych čekal další pokles. Ale naděje umírá poslední! 🙂

Na zdraví! ✨

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
před 10 měsíci

Žalovat hráče?

Nabízeli jste náhradu za vrácení reklamace?

To je špatný vtip! 🤢🤮🤮🤮


Automaticky přeloženo:
ArmiiN
před 10 měsíci

Chtěl bych vás požádat, abyste nám zaslali veškerou komunikaci týkající se vaší stížnosti nebo výše zmíněných vláken. Je mi z toho špatně a tým pro stížnosti a data by o tom měl vědět!

začít s data@casino.guru přidat jozef@casino.guru

Uveďte laskavě svou stížnost, bylo by skvělé, kdyby jste k e-mailu připojili odkaz na vaši stížnost.

Takové jednání by nemělo být nikdy tolerováno!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
před 10 měsíci

Nejsem si jistý, jestli sleduji, musím říct. Je mi líto, že funkce automatického překladu je někdy velmi náročná. 🙂 Proto je klíčové poskytovat veškerou relevantní komunikaci alespoň datovému týmu. Ti chlapi milují kopání.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
před 10 měsíci

Nemůžu. Není to moje práce, a co je důležitější, nemám přístup k jejich e-mailové adrese. Náš datový tým to zkontroluje!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Smazal jsem všechny své komentáře milá Radko!

Jak to?

Protože jsem chtěl pomoci Arminovi, ale není spolehlivý a nakonec si stejně udělá, co chce, a ignoruje kroky, které byly navrženy, nebo je implementuje až když je příliš pozdě.

Proto jsem mimo a už sem nebudu nic psát ani nic jiného. 🙂

Ale neztrácím čas, když už je dávám k dispozici zdarma.

A doporučil bych ti, milý Armine, uvést do praxe to, co se ti doporučuje, protože chceš jen pomáhat a celý tento problém, který máš, je VÁŠ a pokud si se vším dáváš čas, i když chceš pomáhat, tak ne nechte se překvapit, proč nemáte pocit, že má víc.

Už nemusíš odpovídat, protože už mě to nezajímá.

Jen jsem ti chtěl pomoct, protože jsi přišel o všechny peníze a řekl jsi, že s tím máš docela velký problém a tvoje lednička je prázdná a tvoje děti nemají co jíst!!

Že jste se kvůli celé věci musel odstěhovat a hádal se s manželkou a mnoho dalšího.

To byl jediný důvod, proč chtěli pomoct, ale cítím se z tebe opravdu podělaný.

Žádáte mě o peníze, protože vaše děti nemají co jíst a krátce nato zase streamujete kasina????

Myslím, že sis spletl laskavost se slabostí.

Moje rada pro vás "PŘESTAŇTE SI HRÁT, KDYŽ SE NEDOKÁŽETE OVLÁDAT A SVÉ CHOVÁNÍ ZAJISTÍTE, ABY VAŠE DĚTI NEMĚLY CO JÍST" ‼️

Nikdy jsem to nechtěl zmiňovat, protože jsem viděl, že se necítíte dobře, ale pokračujete ve streamování, i když vaše děti měly situaci, kdy musely najít prázdnou ledničku.

Dlouho jsem držel jazyk za zuby v soukromých rozhovorech ale ty jsi OTEC 2 dětí!!!

Seberte se a nechovejte se jako cool streamer, který svým chováním ubližuje svým dětem, ale před kamerou si hraje na toho cool?

Vlastně byste měli být zasaženi, abyste mohli začít chápat, jaké nesmysly stavíte.

I když jsi chtěl pomáhat, vždy jsi dělal, co jsi chtěl, a se vším si dával na čas milý Armine a kromě toho jsi prostě předával důvěrné informace těm, kteří ti řekli "všechno časem, ale zatím si to nech pro sebe" .

Nedržel jsi se žádné z těchto věcí.


Způsob, jak HeyBets vydírat své zákazníky falešnými dopisy, je dost mizerný, ale poslat své děti do postele s prázdným žaludkem kvůli kasinům je mnohem horší.

Styďte se, místo abyste si jeden udělali na Pabla Escobara, tady na Gangster Streamer.

Ujistěte se, že vaše děti mají jídlo u stolu, jinak vyhledejte pomoc.




Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 10 měsíci

Ahoj!

Nejsem si jistý, co se stalo s Arminem, ale teď je celý rozhovor bez vašich příspěvků docela nesmysl... 🙁.

Obávám se, že většina odpovědí, které jsme vám poslali, nyní postrádá smysl. No, nechám toho.

Toto je otevřené fórum - doufal jsem, že jste pochopili tento předpoklad. Bohužel nemohu udělat nic pro to, aby toto vlákno bylo znovu celistvé. Smutný.

Musím říct, že na základě osobních rad, které jste mi poskytl, jsem nemohl přijít na to, co vás k tomu vedlo, ale věřím, že to víte lépe. Problém je v tom, že se to všechno prostě vymyká kontrole. Bylo by lepší, kdybyste příspěvky nechali nedotčené.

Děkuji za rozloučení a mějte se dobře!



Automaticky přeloženo:
ArmiiN
před 10 měsíci

Počkejte na co, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vím, že je to nevhodné.

Pro mě osobně je ale ještě nepatřičnější pomáhat někomu, komu pomoci nelze a komu se pomoct nechce.

Pokud mi hráč napíše takové věci soukromě a navíc mě požádá o peníze, protože děti nemají co jíst a musí opustit byt, ale zároveň pokračuje ve streamování v kasinech, je to pro mě už prostě nepřijatelné a já nechci, aby žádná jeho část byla něčím pokryteckým.

Pokud by od nynějška každý bojoval sám za sebe, do budoucna se budu všemu vyhýbat, pak už nebude nutné příspěvky odstraňovat.

Ano, vím, že to vypadá hloupě, ale na tom mi teď nezáleží 💩, protože je to jeho problém a ne můj.

Opravdu jste se pokusili a poskytli rady, které nebyly nikdy implementovány, jak jste navrhli, a pokud pak uvidíte, že osoba, která žebrá o peníze, pokračuje ve streamování kasin, myslíte si, že je to vaše, a už s tím nechcete mít nic společného.

A ty, Armine, mi fakt lezeš na nervy, když vidím, že tvoje hloupost škodí tvé rodině a hlavně tvým dětem (ctihodný muž), ale zároveň dělá streamer.

Začínám si myslet, že je to vaše karma, protože jste bezohledný člověk, který stále klade požadavky, i když toho není schopen.

Staňte se mužem a starejte se o svou RODINU!!!

HRAJE si s penězi určenými k jídlu a životu pro vlastní maso a krev a stále klade požadavky...

Zkrátka, jsi zmetek, Armine.

Necháte vaše děti s prázdnou lednicí a spěchem vyklízet byt...

Nepište mi a ani sem neodpovídejte, s něčím takovým nechci mít nic společného.

Jsi ten typ člověka, kterého bych chytil na ulici a naučil tě nějakému chování.

Každý, kdo takhle zrazuje své děti a dělá si legraci z lidí, kteří chtějí pomáhat a to JEN kvůli dětem, si nic jiného nezaslouží.

Streamuje svá kasina na Pablo Escobar Style a představuje se divákům jako cool a zároveň děti spí s prázdným žaludkem....

cítit plivání na chlapce

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 10 měsíci

To je ten háček!

Omlouvám se, že to nebylo tak zřejmé, ale teď už to chápu!

Díky za vysvětlení a už se tím netrap. 😉


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vzhledem k tomu, že kasino neodpovídá na Live chat, zajímalo by mě, zda zde odpovídají.


Automaticky přeloženo:
1 2...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky