FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od LD_Loading
|
50528 zobrazení 387 odpovědí |
|
1 2 3...20
Youssf
před rokem

Ahoj, jaký je váš problém, pokud očekáváte, že se vám v tomto vlákně ozve kasino? Souvisí to nějak s vaší stížností , která byla uzavřena?

Můžete nám prosím říci více?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro,


Skutečně se týká této stížnosti (teď čeká na znovuotevření s mým vysvětlením situace). Ale toto kasino prostě nereaguje na e-mail nebo Live Chat (který je k dispozici 24/7, ale nikdo nereaguje).


Vzhledem k tomu, že odpověděli na další stížnost hráče hrajícího z omezené země, myslel jsem si, že by mohli mít odvahu odpovědět i zde a prodiskutovat mou záležitost a vyřešit ji, aby ukázali, že jsou férové kasino.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Hm, myslím, že to není moc fér a takhle by se kasino nemělo chovat, pokud si chce udržet své hráče. Také si myslím, že kasino pravděpodobně nebude psát do tohoto vlákna, protože jeho první a poslední odpověď byla před 3 měsíci.

Pokud jde o stížnost, předpokládám, že máte na mysli tuto: h ttps://casino.guru/heybets-casino-the-player-s-account-got-blocked ?

Obávám se, že jsem viděl, že váš případ byl uzavřen, a věta ze závěru stížnosti , „ protože kasino nezablokovalo váš účet, protože Nizozemsko je omezenou zemí a žádné vaše peníze nebyly zabaveny teď nemůžeme udělat nic, abychom vám pomohli .", očividně říká dost.

Samozřejmě bych byl rád, kdyby s vámi kasino mohlo záležitost vyřešit, ale co se stížnosti z naší strany týče, snažili jsme se udělat vše, co bylo v našich silách.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro,


Nesouhlasím s tím, že tým udělal vše, co mohl, jako v dřívějších diskusích o „ilegálních" operacích v Nizozemsku Casino Guru uvedl, že pokud kasino přijímá vklady a výběry, bylo by to spravedlivé navzdory nezákonným operacím (které lze považovat za spravedlivé v závislosti na Pohled). Ale ve stížnosti, kterou jste citovali, můžete vidět, že hráč vkládá z omezené země a jakmile vyhraje a chce vybrat, účet je zablokován, což potvrzuje, že kasino nejedná fér a je také v rozporu s politikou Casino Guru.



Když sem pošlu svou stížnost, byla zamítnuta, což je divné, protože existují důkazy, že toto kasino umožňuje vklady (což jsou příjmy kasina) a jakmile hráč chce kasino vybrat, vynucuje si zásady, ale také uvádí v této stížnosti je zcela jasné, že máte nárok na vrácení svých vkladů. I když jsem předal jasné vysvětlení vašemu týmu pro stížnosti, aby znovu otevřel můj případ, a mezitím doufám, že toto kasino zde odpoví.


Červenou vlajkou je také to, že toto kasino zobrazuje falešné recenze od Trustpilot. (Všechny jsem zkontroloval, na webu jsem je nenašel).


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.


Chtěl jsem se podělit o svůj názor na hej sázky, jejichž chování působí dost znepokojivě.


Před 5 dny jsem požádal o výběr. Tento stále čeká na vyřízení.


Od té doby jsem se několikrát (každý den) pokusil kontaktovat podporu a zeptat se na stav mého výběru, ale neodpovídají ani e-mailem, ani chatem...



Před otevřením stížnosti a/nebo napsáním recenze čekám pár dní, abych viděl, jak se věci vyvinou.


Doporučil bych však všem potenciálním klientům, aby byli opatrní, protože komentářová základna, která se zde a na jiných webech se zpětnou vazbou začíná hromadit, není příliš uklidňující.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.


Chtěl jsem se podělit o svůj názor na hej sázky, jejichž chování působí dost znepokojivě.


Před 5 dny jsem požádal o výběr. Tento stále čeká na vyřízení.


Od té doby jsem se několikrát (každý den) pokusil kontaktovat podporu a zeptat se na stav mého výběru, ale neodpovídají ani e-mailem, ani chatem...



Před otevřením stížnosti a/nebo napsáním recenze čekám pár dní, abych viděl, jak se věci vyvinou.


Doporučil bych však všem potenciálním klientům, aby byli opatrní, protože komentářová základna, která se zde a na jiných webech se zpětnou vazbou začíná hromadit, není příliš uklidňující.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Vidím, že jste se s tímto kasinem také dostali do nepříjemné situace.

Co se týče vašeho výběru, dáváme kasinům na vyřešení takové žádosti 14 dní, takže pokud to bude trvat tak dlouho, určitě bych doporučoval podat stížnost.

Pokud jde o podporu a nereagování, nejsem překvapen, protože nejste jediný a někteří další hráči měli stejný problém.

Mimochodem, měli jste někdy úspěšný výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro,


Nesouhlasím s tím, že tým udělal vše, co mohl, jako v dřívějších diskusích o „ilegálních" operacích v Nizozemsku Casino Guru uvedl, že pokud kasino přijímá vklady a výběry, bylo by to spravedlivé navzdory nezákonným operacím (které lze považovat za spravedlivé v závislosti na Pohled). Ale ve stížnosti, kterou jste citovali, můžete vidět, že hráč vkládá z omezené země a jakmile vyhraje a chce vybrat, účet je zablokován, což potvrzuje, že kasino nejedná fér a je také v rozporu s politikou Casino Guru.



Když sem pošlu svou stížnost, byla zamítnuta, což je divné, protože existují důkazy, že toto kasino umožňuje vklady (což jsou příjmy kasina) a jakmile hráč chce kasino vybrat, vynucuje si zásady, ale také uvádí v této stížnosti je zcela jasné, že máte nárok na vrácení svých vkladů. I když jsem předal jasné vysvětlení vašemu týmu pro stížnosti, aby znovu otevřel můj případ, a mezitím doufám, že toto kasino zde odpoví.


Červenou vlajkou je také to, že toto kasino zobrazuje falešné recenze od Trustpilot. (Všechny jsem zkontroloval, na webu jsem je nenašel).


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Youssf!

Promiň, že s tebou nesouhlasím, ale musím. Začněme stížností týkající se německého hráče, protože shrnutí případu říká:

"Hráčův účet byl zablokován pro hraní z omezené země. Po prvotním uzavření stížnosti jako nevyřešené se kasino rozhodlo přehodnotit svůj postoj a našlo společně s hráčem vhodné řešení pro obě strany ."

To znamená: výsledek byl spravedlivý - ano, kasino udělalo chybu - ale díky stížnosti změnilo názor.

Jsem však docela zmatený, když říkáte, že vaše stížnost byla zamítnuta.

Ve skutečnosti byly všechny vaše stížnosti zamítnuty jako neoprávněné , takže se domníváme, že nebyly předloženy žádné skutečné důkazy na podporu vašich tvrzení, je mi líto.

Podle stížnosti podané proti kasinu Heybets je důležité rozlišovat názory od faktů. Vysvětlím dále:

Pouze se registrujete a vkládáte, přesto jste nikdy v minulosti nepožádali o výběr ani neprošli KYC. Neexistují žádné náznaky, že by váš účet byl uzavřen kvůli omezením zemí. To jsou v tuto chvíli pouze předpoklady, dokud kasino nezablokuje váš účet konkrétně kvůli omezení země a vaše výhry zůstanou zachovány, je vše spravedlivé. Podle toho, co vidím ve stížnosti, se nic z toho nikdy nestalo, že?

Chápu, že existuje určitá otázka zákonnosti, ale nejsme právníci, místo toho se snažíme řešit spory týkající se kodexu Fair Gambling Casino Guru. Pozor na tuto část:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries

„Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem, a pokud kasino plánuje odkázat na pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům spravedlivého hrát , protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát."

Stejné pravidlo v jiném průvodci:

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino

„1. Kasino plně přijímá hráče z vaší země

Vždy se ujistěte, že kasino plně přijímá hráče ze země, kde máte bydliště. Mnoho zemí formálně zakazuje provozování online kasin na svém území. V praxi ne všechny země uplatňují tento zákaz na každé kasino. Také ne všechny země mají vliv na kasina sídlící v legislativních rájích pro hazardní hry. Ale mnoho kasin dává přednost ústupu a nepřijímání hráčů z takových zemí.

Pokud jste z takové země, může se vám stát, že kasino vám umožní se zaregistrovat a hrát, ale v případě výhry bude vyžadovat doklad o pobytu z jiné země. Odvolají se na to ve svých podmínkách."

Upřímně to jde ruku v ruce s vaší situací:

"Milý Youssf,

protože kasino nezablokovalo váš účet kvůli tomu, že Nizozemsko je omezenou zemí a žádné vaše peníze kvůli tomu nebyly zabaveny, obávám se, že nyní nemůžeme udělat nic, abychom vám pomohli."


Dovolte mi otázku - Podali byste stížnost i v případě, že by se vám podařilo vyhrát? Požádali byste kasino, aby propadlo vaše výhry a vrátilo vám pouze vklad?

Připadá mi docela zajímavé, že v takových kasinech stále hrajete a neustále žádáte o vrácení svých vkladů.

Neřekli byste, že by bylo mnohem lepší zůstat u kasin s licencí v Nizozemsku?

Pokud jste přesvědčeni, že vaše země je omezena nebo kasina nemají řádnou licenci, nehrajte tam.

To je ten nejjednodušší způsob, věřím.


Pokud jde o falešné recenze Trust Pilot, bohužel to není tak vzácné. Byli jsme pod tlakem, když některé organizace poslaly spammery, aby napsali falešné hrozné recenze na Casino Guru. V dnešní době je možné vše, nezáleží na tom, zda jsou tyto recenze dobré nebo špatné. 🙁

Je to blbost, souhlasím.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro!


Děkujeme za váš příspěvek.


Nikdy jsem s nimi neměl úspěšný výběr. Je to můj první pokus.


S online krypto kasiny mám docela zkušenosti a musím se přiznat, že je to poprvé, co se setkávám s problémem, že zákaznická podpora během několika dní vůbec nereaguje.


Myslím, že je také znepokojivé, že kasinu trvá tak dlouho, než zpracuje výběr pouze 600 USD jako já.


Vzhledem k tomu, že kasino guru je důležitou referencí pro hráče online kasin, navrhuji, abyste v případě dalších negativních zkušeností hráčů uvedli tyto problémy ve své recenzi heybets.


Mám dojem, že na kasino guru stejně jako na jiných stránkách s recenzemi byly recenze uživatelů ještě před několika měsíci pozitivní a od té doby se zdá, že několik hráčů narazilo na problémy.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Chápu. Určitě není příjemné, když se hráč musí potýkat s podobnými problémy a od kasina nedostane žádnou odpověď. Chtěl bych se zeptat na důvod zpracování výběru, ale jelikož kasino neodpovídá, tak ani vy neuvedete žádné další informace.

V tomto případě musíte počkat a zjistit, zda kasino neodpoví nebo zda dostanete zaplaceno ve lhůtě, kterou jsem uvedl v předchozím příspěvku. Pokud se tak nestane, bude vhodné podat reklamaci, jak uvádíte.

Zatím uvidíme, jak se situace vyvine. Doufám, že to nakonec bude dobré.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Konečně jsem dostal odpověď od heybets týden po mé žádosti o výběr.


Poslali mi žádost KYC, na kterou jsem obratem odpověděl zasláním dokumentů.


Pokračování příště ...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,


Mnohokrát děkuji za odpověď a Váš pohled a vysvětlení!

"Hráčův účet byl zablokován pro hraní z omezené země. Po prvotním uzavření stížnosti jako nevyřešené se kasino rozhodlo přehodnotit svůj postoj a našlo společně s hráčem vhodné řešení pro obě strany."


Otázkou zůstává, zda to udělalo kasino samo, nebo se na tom podílel poskytovatel licence Curacao? To záleží na tom, jako by to byl druhý případ, pak kasino nic neřešilo, ale pravděpodobně to bylo pod tlakem jejich poskytovatele licence, aby přišel s férovým řešením, to by znamenalo, že toto kasino není vůbec fér.


Podle stížnosti podané proti kasinu Heybets je důležité rozlišovat názory od faktů. Vysvětlím dále:
Pouze se registrujete a vkládáte, přesto jste nikdy v minulosti nepožádali o výběr ani neprošli KYC. Neexistují žádné náznaky, že by váš účet byl uzavřen kvůli omezením zemí. To jsou v tuto chvíli pouze předpoklady, dokud kasino nezablokuje váš účet konkrétně kvůli omezení země a vaše výhry zůstanou zachovány, je vše spravedlivé. Podle toho, co vidím ve stížnosti, se nic z toho nikdy nestalo, že?

KYC mělo být zahájeno při předávání vkladů nebo výběrů v hodnotě 2 000 EUR, vzhledem ke sporné částce, o kterou by Heybets již měl požádat, ale bohužel se tak nestalo, což by vedlo dříve k uzavření vzhledem k faktu, že omezená země.


Dovolte mi otázku - Podali byste stížnost i v případě, že by se vám podařilo vyhrát? Požádali byste kasino, aby propadlo vaše výhry a vrátilo vám pouze vklad?
Připadá mi docela zajímavé, že v takových kasinech stále hrajete a neustále žádáte o vrácení svých vkladů.
Neřekli byste, že by bylo mnohem lepší zůstat u kasin s licencí v Nizozemsku?
Pokud jste přesvědčeni, že vaše země je omezena nebo kasina nemají řádnou licenci, nehrajte tam.
To je ten nejjednodušší způsob, věřím.

Ano, ale pouze kdybych to zjistil, důvod, proč jsem to zjistil teď, byl, že jsem si chtěl stěžovat, že mají velmi chybějící možnosti sebeobrany. A když jsem hledal jejich licenci, viděl jsem, že zde nemají licenci, protože možná víte, že nabízení vašich služeb nelegálně v Nizozemsku, ale také v Německu a Rakousku vedlo k soudním případům, které byly pro hráče v průměru vhodné, protože tato kasina věděla, že provozují tady nelegálně.

Vidíte Radku, mnoho nizozemských recenzentů kasin potvrzuje, že mnohá kasina (založená na Curacao) jsou legitimní a platná pro hraní, která se nakonec ukáže jako nelegální kasino Curacao. Jak vím? Jakmile budete potřebovat limity a uvidíte, že kasino nemá žádné limity, jakmile je budete chtít nastavit, něco, co je holandské


A hrát dál v takových kasinech? Dřívější stížnosti se týkaly kasin, která nemají ochranné nástroje, které by za normálních okolností nevedly ke ztrátám, které zpochybňuji, a ano, i když několik nizozemských webů tvrdí, že kasina jsou legální, jediný zdroj, kterému mohu věřit, je ten z Nizozemský úřad pro hazardní hry, který budu v budoucnu používat, pokud budu chtít hrát.


Souhlasím s vámi, že je to něco nad rámec reklamačních zásad a pomoci Casino Guru, ale co jsem chtěl stížností zde dosáhnout, je dostat od tohoto kasina správnou odpověď, protože by to jinak mělo vliv na jejich skóre zde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Trvalo tři týdny, než se mnou schválili dokumenty KYC @Glyf38. To je úroveň tohoto kasina. Hodně štěstí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Ahoj Youssf!

Je skvělé, že jste všechny tyto aspekty zmínil zde na fóru, protože většinou je to opravdu mimo váš dosah.

Hluboce nám záleží na spravedlnosti, ale někdy se může zdát, že to nestačí. Mluvím o obou bodech týkajících se požadavků licenčního úřadu a prahu KYC.

Nizozemský úřad pro hazardní hry by asi situaci řešil jinak, s tím souhlasím.

Doufejme, že pochopíte, že naše důvody jsou založeny na Fair Gambling Codex místo toho, nejsme schopni vyřídit každou stížnost na základě místních omezení, řekl bych, že je to pouze pro soudní jednání jako nejvyšší úroveň zákona nebo na alespoň pro právníky. 🙁

Navzdory tomu si myslím, že chápu vaše motivace.


Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Toto je trik, který dělá mnoho kasin se sídlem v Curacau, vynakládají veškeré úsilí, aby oddálili vaše výběry v naději, že změníte názor a zkusíte to znovu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Wow 3 týdny na ověření dokumentů...

Musím se přiznat, že jsem jen napůl překvapen.


Připadá mi těžší vybrat peníze z heybets než z jakéhokoli jiného kasina, ve kterém jsem byl.


Je znepokojivé, když tak znesnadňují výběr několika set dolarů...

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Tihle kluci jsou na další úrovni, pokud jde o levné triky. Uzavřel jsem svůj účet s kvůli „příliš dobrým" sázkám (dorovnali podvodně). Zadrží jak vklad 0,20 btc, tak výhru 0,05 btc. Omlouvám se, že jsem dobrý v sázení na fotbal Ligy mistrů. Takový odběr energie.

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Tihle kluci jsou jedni z nejhorších v oboru. To říká hodně pro docela riskantní průmysl na začátek.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky hptm.


Hehe podle toho, co jsem zde četl, nejsem za své peníze příliš optimistický

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Můžete kontaktovat Gaming Curacao, což je jejich poskytovatel licence, mohou v takových případech zasáhnout, ale může to chvíli trvat.


Normálně, když poskytovatel licence/regulátor zasáhne, kasino naslouchá, protože by to mohlo vést k sankcím vůči nim.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji YoussF

Automaticky přeloženo:
1 2 3...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky