FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od LD_Loading
|
50577 zobrazení 387 odpovědí |
|
12 3 4...20
před rokem

Wow 3 týdny na ověření dokumentů...

Musím se přiznat, že jsem jen napůl překvapen.


Připadá mi těžší vybrat peníze z heybets než z jakéhokoli jiného kasina, ve kterém jsem byl.


Je znepokojivé, když tak znesnadňují výběr několika set dolarů...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu navrhnout podat stížnost i zde? V případě, že se nejedná o sportovní sázení, mohli bychom využít příležitosti k řešení tohoto problému.

Jen nápad, samozřejmě. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko.


Čekám v pátek na otevření stížnosti. Bude dosažena lhůta 2 týdnů od žádosti o stažení.

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Správně, takže pokud se nic nezmění, také bych určitě doporučil reklamaci a jak zmínila i Radka v případě, že se nejedná o sportovní sázení.

Zatím si počkáme a pokud se objeví nové informace, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to 5 dní, co jsem odeslal své dokumenty KYC a žádná odpověď.


Zrušili také mou žádost o výběr a prostředky jsou nyní viditelné v mém zůstatku, i když jsem o to nežádal.


Pokud jde o mě, vypadá to jako záměrný krok, který má povzbudit hráče, aby prohráli.

Odpovědi na podporu je stále těžké získat.


Zcela upřímně, mám vážné pochybnosti o recenzích, které byly zveřejněny před 3 měsíci na kasinovém guru. Rychlé výběry, skvělá zákaznická podpora... neodpovídá tomu, co zažívám já, ani tomu, co tady říkají ostatní.


Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Jediné, co můžete udělat, je okamžitě kontaktovat Gaming Curacao a poslat stížnost se všemi důkazy, aby mohli zasáhnout. Pokud bude kasino nadále odmítat, ztratí svou licenci, což by byl dobrý tip pro všechny ostatní potenciální hráče pro kasino, které se tomu vyhne.

complaints@gaming-curacao.com


A samozřejmě také podejte stížnost na této platformě, aby jejich skóre kleslo, protože je příliš vysoké.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji YoussF


Nahlásili jste někdy nějaké problémy tohoto typu úřadu pro hazardní hry na Curaçao? Odpovídají?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to 5 dní, co jsem odeslal své dokumenty KYC a žádná odpověď.


Zrušili také mou žádost o výběr a prostředky jsou nyní viditelné v mém zůstatku, i když jsem o to nežádal.


Pokud jde o mě, vypadá to jako záměrný krok, který má povzbudit hráče, aby prohráli.

Odpovědi na podporu je stále těžké získat.


Zcela upřímně, mám vážné pochybnosti o recenzích, které byly zveřejněny před 3 měsíci na kasinovém guru. Rychlé výběry, skvělá zákaznická podpora... neodpovídá tomu, co zažívám já, ani tomu, co tady říkají ostatní.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Zdá se, že se vás musím zeptat přímo na toto téma: Zahrnuje prosím sportovní sázení?

Ptám se, zda mám doporučit podání reklamace či nikoliv.

Obecně bych nejprve počkal na aktualizaci týkající se KYC. Chápu však vaše obavy, nedostatek komunikace není dobrým znamením.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko


Potvrzuji, že jsem uzavřel sportovní sázky na heybets.

Je problém otevřít stížnost, protože se to netýká mého problému s heybets?

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Ach ne 🙁.

Celou dobu jsem se toho bál...

Háček je v tom, že stížnosti na sportovní sázení neřešíme, protože existují jiné aspekty a pravidla než v případě kasinových her. Jednoduše nám chybí znalosti, abychom s tím hráčům pomohli.

Technicky není problém s podáním stížnosti, ale s největší pravděpodobností bude nakonec zamítnuta.

Chtěl jsem to říct předtím, než udělám nesprávné doporučení – opravdu se omlouvám.

Možná jste někdy slyšeli o těchto stránkách?

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/




Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Ano a reagují (někdy to může trvat týden nebo 2) a mohou zakročit proti kasinům, která porušují jejich vlastní pravidla nebo jejich licenční pravidla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji Youssf



@Radka Škoda, že nejde otevřít stížnost, jakmile hráč uzavřel sportovní sázku. Skutečně si myslím, že v mnoha případech, jako je ten, který řeším, nehraje v situaci roli skutečnost, že jsem uzavíral sportovní sázky. Nicméně toto jsou vaše pravidla a já je přijímám.


Pokud jde o můj případ, obávám se, že mám velmi špatné zprávy. Po mém KYC mi řekli, že nepřijímají francouzské hráče a že se chystají uzavřít můj účet. Považuji to za krajně nečestné, protože i když po kontrole Francie je podle jejich podmínek omezenou zemí, při registraci se na zemi neptá, neblokují web z Francie a nechají mě vložit 2x a hrát.


Obávám se, že nemám žádné další možnosti... velmi frustrující. Skutečnost, že necháte hráče vložit bez jakékoli šance na výběr, mi připadá tak nespravedlivé...Ale velmi účinná strategie, která umožňuje společnosti Heybets okrádat své zákazníky.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní udělám recenzi na kasino guru. Doufám, že kasino guru zmíní problémy, kterým čelí hráči v popisu heybets.


Pokud moje recenze dokáže zabránit podvodům ostatních hráčů, nebudu zbytečně zbytečně utrácet peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji Youssf



@Radka Škoda, že nejde otevřít stížnost, jakmile hráč uzavřel sportovní sázku. Skutečně si myslím, že v mnoha případech, jako je ten, který řeším, nehraje v situaci roli skutečnost, že jsem uzavíral sportovní sázky. Nicméně toto jsou vaše pravidla a já je přijímám.


Pokud jde o můj případ, obávám se, že mám velmi špatné zprávy. Po mém KYC mi řekli, že nepřijímají francouzské hráče a že se chystají uzavřít můj účet. Považuji to za krajně nečestné, protože i když po kontrole Francie je podle jejich podmínek omezenou zemí, při registraci se na zemi neptá, neblokují web z Francie a nechají mě vložit 2x a hrát.


Obávám se, že nemám žádné další možnosti... velmi frustrující. Skutečnost, že necháte hráče vložit bez jakékoli šance na výběr, mi připadá tak nespravedlivé...Ale velmi účinná strategie, která umožňuje společnosti Heybets okrádat své zákazníky.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Tohle je opravdu těžká situace. Ale jak jsem řekl, nejprve vyzkoušejte stížnost - nechte tým pro stížnosti rozhodnout, zda se chtějí zasnoubit.

V nejhorším případě bude odmítnut, ale to je vše.

Bohužel mi nepřísluší rozhodovat, zda bude takový případ přijat


To bych alespoň zkusil.

To, co jste právě popsal, zní opravdu nefér a stojí za to si to ověřit. Nezapomeňte vše popsat, aby byla jasně zdůrazněna podstata vašeho problému. Toto je moje doporučení.


Zkusíte přece jen reklamaci?



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ještě si nejsem jistý reklamací. Nejsem si jistý, jestli chci vynaložit další energii na tento problém s velmi malou šancí na úspěch... za 600 usd. Budu o tom přemýšlet.


Zveřejnil jsem recenzi na kasino guru a další stránky. Možná to zachrání některé potenciální hráče před okrádáním.

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Podáním stížnosti pomůžete i ostatním hráčům, protože skóre kasina klesne, jakmile odmítnou odpovědět na stížnost zde.


recenze kasina ne vždy pomohou.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Přesně 🙌✔

Děkujeme, že se staráte o ostatní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ještě si nejsem jistý reklamací. Nejsem si jistý, jestli chci vynaložit další energii na tento problém s velmi malou šancí na úspěch... za 600 usd. Budu o tom přemýšlet.


Zveřejnil jsem recenzi na kasino guru a další stránky. Možná to zachrání některé potenciální hráče před okrádáním.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebojte se, toto rozhodnutí je na vás a myslím, že tady nikdo nechce, abyste byli pod tlakem.

I když je stížnost nejúčinnějším způsobem, každý, kdo čte toto vlákno, uvidí vaše příspěvky – to se počítá!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nakonec jsem se rozhodl podat stížnost. Uvidíme, kam mě to zavede

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před rokem

Hodně štěstí, doufám, že náš tým dokáže pomoci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám dojem, že heybets deaktivoval možnost kontaktovat podporu přes live chat na svých stránkách. Možná je to tak nejlepší, protože bylo směšné psát do livechatu a dostat odpověď o 1 týden později.


Jsem na svém smartphonu a už nevidím ikonu.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
12 3 4...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky