Wow 3 týdny na ověření dokumentů...
Musím se přiznat, že jsem jen napůl překvapen.
Připadá mi těžší vybrat peníze z heybets než z jakéhokoli jiného kasina, ve kterém jsem byl.
Je znepokojivé, když tak znesnadňují výběr několika set dolarů...
Wow 3 weeks to validate documents...
I have to admit, I'm only half-surprised.
I find it harder to withdraw money from heybets than from any other casino I've been to.
It's worrying if they make it so difficult to withdraw a few hundred dollars...
Mohu navrhnout podat stížnost i zde? V případě, že se nejedná o sportovní sázení, mohli bychom využít příležitosti k řešení tohoto problému.
Jen nápad, samozřejmě. 🤞
May I suggest submitting a complaint here as well? In case sports betting is not involved, we could use an opportunity to deal with the issue.
Just an idea, of course. 🤞
Ahoj Radko.
Čekám v pátek na otevření stížnosti. Bude dosažena lhůta 2 týdnů od žádosti o stažení.
Hi Radka.
I am waiting friday to open a complaint. Thé 2 weeks period since withdraw request will bé reached.
Správně, takže pokud se nic nezmění, také bych určitě doporučil reklamaci a jak zmínila i Radka v případě, že se nejedná o sportovní sázení.
Zatím si počkáme a pokud se objeví nové informace, určitě nám dejte vědět.
Right, so if nothing changes, I would also definitely recommend a complaint and as Radka also mentioned in case it is not sports betting.
For now, we will wait and if new information comes up, be sure to let us know.
Je to 5 dní, co jsem odeslal své dokumenty KYC a žádná odpověď.
Zrušili také mou žádost o výběr a prostředky jsou nyní viditelné v mém zůstatku, i když jsem o to nežádal.
Pokud jde o mě, vypadá to jako záměrný krok, který má povzbudit hráče, aby prohráli.
Odpovědi na podporu je stále těžké získat.
Zcela upřímně, mám vážné pochybnosti o recenzích, které byly zveřejněny před 3 měsíci na kasinovém guru. Rychlé výběry, skvělá zákaznická podpora... neodpovídá tomu, co zažívám já, ani tomu, co tady říkají ostatní.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Jediné, co můžete udělat, je okamžitě kontaktovat Gaming Curacao a poslat stížnost se všemi důkazy, aby mohli zasáhnout. Pokud bude kasino nadále odmítat, ztratí svou licenci, což by byl dobrý tip pro všechny ostatní potenciální hráče pro kasino, které se tomu vyhne.
complaints@gaming-curacao.com
A samozřejmě také podejte stížnost na této platformě, aby jejich skóre kleslo, protože je příliš vysoké.
All you can do is contact Gaming Curacao immediately and send a complaint with all evidence about this so they will intervene. If the casino then keep rejecting they lose their license which would be a good hint to all other potential players for the casino that will avoid it.
complaints@gaming-curacao.com
And of course also file a complaint on this platform to let their score drop as it is way to high.
Je to 5 dní, co jsem odeslal své dokumenty KYC a žádná odpověď.
Zrušili také mou žádost o výběr a prostředky jsou nyní viditelné v mém zůstatku, i když jsem o to nežádal.
Pokud jde o mě, vypadá to jako záměrný krok, který má povzbudit hráče, aby prohráli.
Odpovědi na podporu je stále těžké získat.
Zcela upřímně, mám vážné pochybnosti o recenzích, které byly zveřejněny před 3 měsíci na kasinovém guru. Rychlé výběry, skvělá zákaznická podpora... neodpovídá tomu, co zažívám já, ani tomu, co tady říkají ostatní.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Ahoj!
Zdá se, že se vás musím zeptat přímo na toto téma: Zahrnuje prosím sportovní sázení?
Ptám se, zda mám doporučit podání reklamace či nikoliv.
Obecně bych nejprve počkal na aktualizaci týkající se KYC. Chápu však vaše obavy, nedostatek komunikace není dobrým znamením.
Hello!
It seems I must ask you directly on the subject: Is sports betting involved, please?
I'm asking to find out whether I should recommend submitting a complaint or not.
Generally speaking, I would wait for the update regarding the KYC first. However, I understand your concern, the lack of communication is not a good sign.
Ahoj Radko
Potvrzuji, že jsem uzavřel sportovní sázky na heybets.
Je problém otevřít stížnost, protože se to netýká mého problému s heybets?
Hi Radka
I confirm I placed sport bets on heybets.
Is it a problèm to open a complaint as it IS not involve in my problèm with heybets ?
Ach ne 🙁.
Celou dobu jsem se toho bál...
Háček je v tom, že stížnosti na sportovní sázení neřešíme, protože existují jiné aspekty a pravidla než v případě kasinových her. Jednoduše nám chybí znalosti, abychom s tím hráčům pomohli.
Technicky není problém s podáním stížnosti, ale s největší pravděpodobností bude nakonec zamítnuta.
Chtěl jsem to říct předtím, než udělám nesprávné doporučení – opravdu se omlouvám.
Možná jste někdy slyšeli o těchto stránkách?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Oh no 🙁.
I was afraid of that the whole time...
The catch is that we do not address complaints about sports betting because there are different aspects and rules than in the case of casino games. We're simply lacking the knowledge to help players with that.
Technically, no issue with submitting the complaint, but most likely, it will be dismissed eventually.
My point was to say this before I would make a misplaced recommendation - I'm truly sorry.
Have you ever heard about those sites, perhaps?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ano a reagují (někdy to může trvat týden nebo 2) a mohou zakročit proti kasinům, která porušují jejich vlastní pravidla nebo jejich licenční pravidla.
Yes and they do respond (could take a week or 2 sometimes) and could take action against casinos that break their own rules or the license rules of them.
Děkuji Youssf
@Radka Škoda, že nejde otevřít stížnost, jakmile hráč uzavřel sportovní sázku. Skutečně si myslím, že v mnoha případech, jako je ten, který řeším, nehraje v situaci roli skutečnost, že jsem uzavíral sportovní sázky. Nicméně toto jsou vaše pravidla a já je přijímám.
Pokud jde o můj případ, obávám se, že mám velmi špatné zprávy. Po mém KYC mi řekli, že nepřijímají francouzské hráče a že se chystají uzavřít můj účet. Považuji to za krajně nečestné, protože i když po kontrole Francie je podle jejich podmínek omezenou zemí, při registraci se na zemi neptá, neblokují web z Francie a nechají mě vložit 2x a hrát.
Obávám se, že nemám žádné další možnosti... velmi frustrující. Skutečnost, že necháte hráče vložit bez jakékoli šance na výběr, mi připadá tak nespravedlivé...Ale velmi účinná strategie, která umožňuje společnosti Heybets okrádat své zákazníky.
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Nyní udělám recenzi na kasino guru. Doufám, že kasino guru zmíní problémy, kterým čelí hráči v popisu heybets.
Pokud moje recenze dokáže zabránit podvodům ostatních hráčů, nebudu zbytečně zbytečně utrácet peníze.
I will now make a review on casino guru. I Hope casino guru will make mention of problems faced by players in heybets description.
If my review can prevent other players from being scammed, I won't have wasted my money in a completely pointless way.
Děkuji Youssf
@Radka Škoda, že nejde otevřít stížnost, jakmile hráč uzavřel sportovní sázku. Skutečně si myslím, že v mnoha případech, jako je ten, který řeším, nehraje v situaci roli skutečnost, že jsem uzavíral sportovní sázky. Nicméně toto jsou vaše pravidla a já je přijímám.
Pokud jde o můj případ, obávám se, že mám velmi špatné zprávy. Po mém KYC mi řekli, že nepřijímají francouzské hráče a že se chystají uzavřít můj účet. Považuji to za krajně nečestné, protože i když po kontrole Francie je podle jejich podmínek omezenou zemí, při registraci se na zemi neptá, neblokují web z Francie a nechají mě vložit 2x a hrát.
Obávám se, že nemám žádné další možnosti... velmi frustrující. Skutečnost, že necháte hráče vložit bez jakékoli šance na výběr, mi připadá tak nespravedlivé...Ale velmi účinná strategie, která umožňuje společnosti Heybets okrádat své zákazníky.
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Tohle je opravdu těžká situace. Ale jak jsem řekl, nejprve vyzkoušejte stížnost - nechte tým pro stížnosti rozhodnout, zda se chtějí zasnoubit.
V nejhorším případě bude odmítnut, ale to je vše.
Bohužel mi nepřísluší rozhodovat, zda bude takový případ přijat
To bych alespoň zkusil.
To, co jste právě popsal, zní opravdu nefér a stojí za to si to ověřit. Nezapomeňte vše popsat, aby byla jasně zdůrazněna podstata vašeho problému. Toto je moje doporučení.
Zkusíte přece jen reklamaci?
This is really a tough situation. But as I said, try the complaint first - let the Complaint Team decide whether they want to get engaged.
In the worst case, it gets rejected, but that's all.
Sadly, it is not my place to decide whether such a case will be accepted
I would try that at least.
What you have just described sounds truly unfair, and it is worth checking. Make sure to describe everything, so the merit of your issue is clearly pointed out. This is my recommendation.
Are you going to try a complaint after all?
Ještě si nejsem jistý reklamací. Nejsem si jistý, jestli chci vynaložit další energii na tento problém s velmi malou šancí na úspěch... za 600 usd. Budu o tom přemýšlet.
Zveřejnil jsem recenzi na kasino guru a další stránky. Možná to zachrání některé potenciální hráče před okrádáním.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Podáním stížnosti pomůžete i ostatním hráčům, protože skóre kasina klesne, jakmile odmítnou odpovědět na stížnost zde.
recenze kasina ne vždy pomohou.
By filing a complaint you help other players too as the casino score will drop once they refuse to reply on the complaint here.
casino reviews dont always help.
Přesně 🙌✔
Děkujeme, že se staráte o ostatní.
Precisely 🙌✔
Thank you for taking care of others.
Ještě si nejsem jistý reklamací. Nejsem si jistý, jestli chci vynaložit další energii na tento problém s velmi malou šancí na úspěch... za 600 usd. Budu o tom přemýšlet.
Zveřejnil jsem recenzi na kasino guru a další stránky. Možná to zachrání některé potenciální hráče před okrádáním.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Nebojte se, toto rozhodnutí je na vás a myslím, že tady nikdo nechce, abyste byli pod tlakem.
I když je stížnost nejúčinnějším způsobem, každý, kdo čte toto vlákno, uvidí vaše příspěvky – to se počítá!
Don't worry, this decision is yours to take, and I think no one here wants you put under pressure.
Though the complaint is the most efficient way, anyone who reads this thread will see your posts - it counts!
Hodně štěstí, doufám, že náš tým dokáže pomoci!
Good luck, I hope our team will manage to help!
Mám dojem, že heybets deaktivoval možnost kontaktovat podporu přes live chat na svých stránkách. Možná je to tak nejlepší, protože bylo směšné psát do livechatu a dostat odpověď o 1 týden později.
Jsem na svém smartphonu a už nevidím ikonu.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.