FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od LD_Loading
|
21251 zobrazení 301 odpovědí |
|
1...3 4 5...16
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

@Casino Guru tým,


Vzhledem k tomu, že jsem dostal oficiální odpověď z kasina e-mailem, že uzavřeli můj účet kvůli politice omezené země, znamená to, že moje stížnost může být znovu otevřena, nebo bych měl poslat novou stížnost na tento problém?



Automaticky přeloženo:
Glyf38
před 8 měsíci

Někdy, když kasino zkrachuje nebo zavírá své operace, začnou s takovým chováním a přijímají pouze vklady a hráče, aby se připojili, ale mají vážné zpoždění/problémy s výplatami. To bylo něco, co jsem si pamatoval s Bitdice a Beemcasino, které to dělaly.


Je to všechno, jen ne spravedlivé, ale protože jsou to kasina na Curacau/Kypru, je to docela běžné chování.


Samozřejmě nedoufám, že tomu tak je a že jejich chování má nějaké logické vysvětlení, ale jinak by to mohlo být špatné znamení pro všechny podvedené hráče.



Doufám, že tým Casino Guru to bude aktivně sledovat a přehodnotí skóre tohoto kasina, protože hráči si nyní mohou myslet, že je vše bezpečné a rizika jsou nízká.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky Youssf, to je skutečně scénár, který mám na mysli

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám dojem, že heybets deaktivoval možnost kontaktovat podporu přes live chat na svých stránkách. Možná je to tak nejlepší, protože bylo směšné psát do livechatu a dostat odpověď o 1 týden později.


Jsem na svém smartphonu a už nevidím ikonu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podle nedávných stížností a vašich zkušeností vidím kasino jako špatně organizované kasino, které raději ignoruje hráče, než aby zlepšilo své zásady, postupy nebo dokonce komunikaci...

No, úplně neprofesionální, jestli se mě ptáte.

Doufám, že stížnost brzy skončí, ale pro vás spravedlivě!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

@Casino Guru tým,


Vzhledem k tomu, že jsem dostal oficiální odpověď z kasina e-mailem, že uzavřeli můj účet kvůli politice omezené země, znamená to, že moje stížnost může být znovu otevřena, nebo bych měl poslat novou stížnost na tento problém?



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mají? Je skvělé, že jste to zmínil!

Domnívám se, že by bylo nejlepší požádat o znovuotevření vaší stížnosti, jako součást důvodu prosím znovu zašlete tento nový e-mail, který jste dostali od kasina. To by mělo pomoci předejít zbytečným prodlevám.

Můžeš to udělat?


Automaticky přeloženo:
Orde0
před 8 měsíci

Ahoj, je možné tě kontaktovat? Jsem také Nor, mám nějaké otázky ohledně bookmakera

Automaticky přeloženo:
danliho
před 8 měsíci

Jaký je váš telegram?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 8 měsíci

Dobrý den, dostal jsem e-mail s vaší odpovědí, ale nemohu jej najít

Automaticky přeloženo:
danliho
před 8 měsíci

Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

@Casino Guru tým


Je možné smazat svou stížnost, abych mohl podat novou, protože jsem nedostal žádné informace o žádosti o opětovné otevření? A také sporná částka není správná a s potvrzením uzavření kvůli omezeným zemím je nyní případ zcela jiný.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

@Casino Guru tým


Je možné smazat svou stížnost, abych mohl podat novou, protože jsem nedostal žádné informace o žádosti o opětovné otevření? A také sporná částka není správná a s potvrzením uzavření kvůli omezeným zemím je nyní případ zcela jiný.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Tým pro stížnosti staré stížnosti nemaže, ale mluvil jsem s nimi a můžete požádat o opětovné otevření, pokud máte relevantní důkazy. To znamená, že nejlepší by bylo nahrát důkaz o tom, že kasino uzavřelo váš účet a v ideálním případě zabavilo vaše výhry, protože jste ze země s omezeným přístupem.

Dejte nám pak vědět, zda se to povedlo a nebyl problém se znovuotevřením.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní byla podána stížnost úřadu Curacao. Poraďte ostatním, aby udělali totéž.


https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 8 měsíci

Informuj nás pravidelně!


Mohlo by to pomoci přinutit toto kasino, aby reagovalo na stížnosti, nebo aby byla jeho licence odebrána.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, pravděpodobně to udělá. Na základě nedávných zpětných vazeb to vypadá, že problémy s stažením jsou systematické.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V každém případě mi problémy s heybety připomínají důležitost hraní na spolehlivých stránkách. Znám několik stránek, které nabízejí skutečně okamžité výběry kryptoměn. Tedy ve chvíli, kdy kliknu na tlačítko výběru, když jdu do peněženky, peníze už dorazily. Nemyslím si, že budu v dohledné době zkoušet nějaká nová kasina, abych se držel spolehlivých stránek.


Zábava se stává problémem v případě podvodu, což je podle mého názoru opačný cíl hazardu...

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Herní úřad nyní bere moji stížnost k prošetření. Znovu vyzývám ostatní hráče, se kterými se zachází nespravedlivě, aby podali stížnost na: complaints@gaming-curacao.com


Zní to jako klišé, ale spolu jsme silnější.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zatímco jsem se snažil odeslat následný e-mail týkající se mé stížnosti společnosti Heybets, e-maily byly odmítnuty, protože jejich server identifikoval můj e-mail jako spam.


To je důkazem toho, že se kasino snaží skrýt a dělá vše, co je v jeho silách, aby uniklo mému případu, doufám, že Casino Guru vyřeší stížnost, než se obrátím také na Gaming Curacao, protože kasino doslova na této platformě napsalo, že vydávají plné vrácení peněz hráčům v omezených zemích..

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 8 měsíci

V tuto chvíli potřebujeme, aby zástupce kasina vykročil vpřed a vysvětlil pozici kasina.🤔 Je skvělé, že jste znovu otevřeli stížnost, a také doufám, že brzy dostaneme řádnou odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré zprávy.


Konečně jsem obdržel odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:
Glyf38
před 7 měsíci

Dobrá zpráva, je to proto, že do toho vstoupil poskytovatel licence, nebo kvůli vaší stížnosti?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky