Pravděpodobně neexistuje lepší zpráva, než když dostanete své peníze zpět. 🎉🎉☘️
Gratulujeme a doufáme, že se v budoucnu nebudete dostávat do podobných problémů a jsme samozřejmě rádi, že jsme vám mohli pomoci.
Předpokládám však, že nyní budete opatrnější a budete přesnější, kam své peníze uložíte.
Každopádně přeji mnoho výher a bezstarostné dny. 😊
There is probably no better news than when you get your money back. 🎉🎉☘️
Congratulations and I hope you won't run into similar problems in the future and of course we are glad we could help you.
However, I suppose now you will be more careful and be more precise about where you deposit your money.
Anyway, I wish you many wins and carefree days. 😊
Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Poslal jsem jim před měsícem několik chatů prostřednictvím chatu Live Support a stále žádná odpověď na tyto zprávy.
Obdržel jsem více odpovědí na mou stížnost než chat/e-mail.
Ale může se stát, že Casino Guru má jinou možnost kontaktu, která funguje.
I have send them a month ago multiple chats through Live Support chat and still no reply on those messages.
Received more replies on my complaint then chat/mail.
But it might be that Casino Guru has another contact option, which does work.
Řekl bych, že zástupce kasina, se kterým jsme se dostali do kontaktu, náš přístup chápe a nebude riskovat nevyřešené stížnosti – nebo bych si to alespoň rád myslel. Tak či onak, ignorování hráčů je druh hlouposti a kasinu nesmírně škodí! Všichni dnes víme, že sdílení zkušenosti nebo kritiky v online světě trvá jen pár okamžiků, ale někteří lidé se stále chovají, jako by na tom nezáleželo.
V mých knihách ano!
Doufám, že se mýlím a podpora (včetně chatu) se brzy zlepší, protože průmysl je nemilosrdný. Denně přibývají nová kasina; udržet hráče šťastné nebo spokojené je proto klíčem k přežití.
I would say the casino representative with whom we got in touch understands our approach and won't risk unresolved complaints - or at least I'd like to think that. One way or another, ignoring players is a kind of stupidity and harms the casino immensely! We all know today that it takes just a few moments to share an experience or criticism in the online world, yet some people still act like it does not matter.
In my books, it does!
I hope I'm wrong and the support (chat included) will get much better soon because the industry is unforgiving. New casinos are rising daily; hence, keeping players happy or satisfied is the key to survival.
Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Pokračuj; stížnost bude řádně vyřízena, pokud nastane čas. Vždycky říkám, doufám, že stížnost nebude nutná, ale přesto si ji klidně vytvořte, s tím není problém. 🙌
Go ahead; the complaint will be addressed properly if or when the time comes. I always say I hope the complaint won't be necessary, but still, feel free to create one, no problem with that. 🙌
Dobrý den Radko, můžete se zeptat zástupce kasina Heybets v Casino Guru, proč odpovídá na stížnost, ale jejich live chat není vůbec živý.
snímek obrazovky jako důkaz, že jsou naživu
Hello Radka, can you ask Heybets casino representative at Casino Guru, why he is replying to complaint, but their live chat is not live at all.
screenshot as evidence that they are alive
Ahoj.
Obávám se, že jediný způsob, jak získat odpověď, je, když někdo z kasina uvidí vaši otázku přímo na fóru. Malá šance, pokud se mě ptáte - A také jeden z důvodů, proč jsme se pokusili pozvat oficiální zástupce kasina, aby byli aktivní na fóru - blíže hráčům.
🤷♀️
Požádal jsem však tým pro stížnosti. Je mi líto, že výsledek není zaručen.
Hello.
I fear the only way to get a response is when someone from the casino sees your question directly on the forum. A slim chance, if you ask me - And also one of the reasons we tried to invite official casino representatives to be active on the forum - closer to players.
🤷♀️
I did ask the Complaint Team, however. I'm sorry to say the result is not guaranteed.
Procházel jsem uživatelské recenze a zdá se, že podpora a komunikace obecně nejsou jejich nejsilnějšími stránkami.
Co takhle zkusit jejich profily na sociálních sítích? Jako přidání komentáře pod nějaký příspěvek, ty by se podle mých zkušeností měly vždy nějak řídit. Chcete to zkusit? 🤔
I browsed user reviews it seems that support and communication in general aren't their strongest sides.
How about trying their social media profiles? Like adding a comment under some post, from my experience, those should always be managed somehow. Care to try that out? 🤔
Dobrý den Radko. Víte, že nemají licenci?
Hello Radka. Do you know that they have no license?
Ahoj, sandydocku.
Ne, nechci. Ale zkontroloval jsem jeho validátor licence a skutečně říká „pozastaveno". Na druhou stranu je to s největší pravděpodobností proto, že také říká: „žádná data". Už jste to viděli.
Mimochodem, znáte změny v zákoně o hazardních hrách na Coracau? Mnoho kasin se zdá být bez licence, ale je to většinou součást procesu migrace. ( pokud chcete, přečtěte si toto )
Každopádně tyto informace pošlu našemu vyhrazenému datovému týmu.
děkuji za upozornění. 🙂
Hello, sandydock.
No, I don't. But I checked its license validator and it indeed says "suspended". On the other hand, this is most likely because it also says: "no data". Have seen that before.
By the way, are you familiar with changes in Coracao gambling law? Many casinos appear to be unlicensed, yet it is mostly a part of the migration process. (read this if you like)
Anyway, I'll send this info to our dedicated Data Team.
Thank you for the notice. 🙂
Takto nefungujeme.
Nespravujeme černé listiny; naším cílem je otevřeně recenzovat kasina, abychom poskytli šanci vyloučit negativa a také aby byli hráči informováni.
Váš návrh si však vážíme.
This is not how we operate.
We do not manage blacklists; we aim to review casinos openly to provide a chance to expel negatives and also to keep players informed.
Your suggestion is appreciated, though.
Ahoj Radko,
Abych byl upřímný, nepřekvapuje mě, že jim byla pozastavena licence vzhledem k jejich záznamům o odpovídání a řešení stížností s hráči. Jak již bylo zmíněno, odmítají odpovídat na e-maily/chaty hráčů, ale odpovídají pouze na vaší platformě, což je alespoň něco. A mohlo se stát, že porušili licenční pravidla nebo jiné problémy, proč jim společnost Gaming Curacao pozastavila licenci.
Vzhledem k tomu, že jejich licence je pozastavena, věřím, že tým Casino Guru by měl aktualizovat recenzi kasina a skóre, aby hráči poskytli co nejpřesnější informace o tomto kasinu.
PS: Žádost jsem již předal příslušnému týmu, ale pokud ji přepošlete také, možná ji aktualizuje dříve.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Mohlo se stát, jak říkáte, že porušili některá pravidla a tím jim byla pozastavena licence. Takhle by se kasino rozhodně chovat nemělo a myslím, že to bude asi pomalu klesat v hodnocení.
Samozřejmě, pokud to přepošlete příslušnému týmu, děkuji a samozřejmě mohu s týmem také mluvit.
Hodně štěstí do budoucna. 🙂
It could be as you say, that they broke some rules and thus their license was suspended. This is definitely not the way a casino should behave and I think it will probably slowly fall in the ratings.
Of course, as far as you forwarding this to the relevant team, thank you and of course I can talk to the team as well.
Good luck for the future. 🙂
Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.
Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.
Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Ahoj ano, také jsem si všiml, že kasino momentálně neřeší nějaké stížnosti, což je škoda. Byl bych také rád, kdyby se to změnilo a oni se ozvali a snažili se situaci řešit.
Pokud jde o právní kroky, přemýšleli jste o tom, že se do toho pustíte?
Hi yes, I also noticed that the casino is not handling some complaints at the moment, which is a pity. I would also be happy if this would change and they would respond and try to resolve the situation.
As for legal action, have you thought about going for it ?
Ahoj, všiml jsem si, že máte stížnost , na kterou kasino odpovědělo před několika týdny, ale nyní se tak nestalo, což je velké zklamání. Myslel jsem si, že až budou moci, tak celou reklamaci i dokončí a pokusí se ji vyřešit. Časovač se ale ještě prodloužil o 7 dní, tak uvidíme, jestli se něco změní.
Pokud jde o černé listiny, kasina na ně nedáváme, pouze hledáme relevantní černé listiny, kde by se mohly nacházet.
Každopádně doufám, že se vše vyřeší a dobře dopadne, i když jsem trochu skeptický. Hodně štěstí.
Hi, I noticed that you have a complaint, which the casino responded a few weeks ago, but now it has not happened, which is a great disappointment. I thought that once they were able to, they would even finish the whole complaint and try to resolve it. However, the timer has still been extended by 7 days so we will see if anything changes.
As for blacklists, we don't put casinos on them, we just look for relevant blacklists where they might be located.
Anyway, I hope that everything will be solved and turn out well, although I am a bit skeptical. Good luck.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.