DomůFórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od LD_Loading
|
69 209 zobrazení 398 odpovědí |
|
1...4 5 6...20

Myslím, že kvůli stížnosti. Poskytovatele licence jsem nekontaktoval.

Automaticky přeloženo:

Dobré zprávy.


Konečně jsem obdržel odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:

Pravděpodobně neexistuje lepší zpráva, než když dostanete své peníze zpět. 🎉🎉☘️

Gratulujeme a doufáme, že se v budoucnu nebudete dostávat do podobných problémů a jsme samozřejmě rádi, že jsme vám mohli pomoci.

Předpokládám však, že nyní budete opatrnější a budete přesnější, kam své peníze uložíte.

Každopádně přeji mnoho výher a bezstarostné dny. 😊

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď

Automaticky přeloženo:
sandydock

Poslal jsem jim před měsícem několik chatů prostřednictvím chatu Live Support a stále žádná odpověď na tyto zprávy.


Obdržel jsem více odpovědí na mou stížnost než chat/e-mail.


Ale může se stát, že Casino Guru má jinou možnost kontaktu, která funguje.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Youssf

Řekl bych, že zástupce kasina, se kterým jsme se dostali do kontaktu, náš přístup chápe a nebude riskovat nevyřešené stížnosti – nebo bych si to alespoň rád myslel. Tak či onak, ignorování hráčů je druh hlouposti a kasinu nesmírně škodí! Všichni dnes víme, že sdílení zkušenosti nebo kritiky v online světě trvá jen pár okamžiků, ale někteří lidé se stále chovají, jako by na tom nezáleželo.

V mých knihách ano!

Doufám, že se mýlím a podpora (včetně chatu) se brzy zlepší, protože průmysl je nemilosrdný. Denně přibývají nová kasina; udržet hráče šťastné nebo spokojené je proto klíčem k přežití.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď

Automaticky přeloženo:

Pokračuj; stížnost bude řádně vyřízena, pokud nastane čas. Vždycky říkám, doufám, že stížnost nebude nutná, ale přesto si ji klidně vytvořte, s tím není problém. 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den Radko, můžete se zeptat zástupce kasina Heybets v Casino Guru, proč odpovídá na stížnost, ale jejich live chat není vůbec živý. file

snímek obrazovky jako důkaz, že jsou naživu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Fayzer

Ahoj.

Obávám se, že jediný způsob, jak získat odpověď, je, když někdo z kasina uvidí vaši otázku přímo na fóru. Malá šance, pokud se mě ptáte - A také jeden z důvodů, proč jsme se pokusili pozvat oficiální zástupce kasina, aby byli aktivní na fóru - blíže hráčům.

🤷‍♀️

Požádal jsem však tým pro stížnosti. Je mi líto, že výsledek není zaručen.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Může někdo přijít do kontaktu s heybets?

Automaticky přeloženo:
Orde0

Procházel jsem uživatelské recenze a zdá se, že podpora a komunikace obecně nejsou jejich nejsilnějšími stránkami.

Co takhle zkusit jejich profily na sociálních sítích? Jako přidání komentáře pod nějaký příspěvek, ty by se podle mých zkušeností měly vždy nějak řídit. Chcete to zkusit? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den Radko. Víte, že nemají licenci?

Automaticky přeloženo:

Myslím, že byste je měli přidat na černou listinu. Vzhledem k tomu, že nemají licenci a nevyplácejí mé výhry po dobu 1 měsíce

Automaticky přeloženo:

Dobrý den Radko. Víte, že nemají licenci?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, sandydocku.

Ne, nechci. Ale zkontroloval jsem jeho validátor licence a skutečně říká „pozastaveno". Na druhou stranu je to s největší pravděpodobností proto, že také říká: „žádná data". Už jste to viděli.

Mimochodem, znáte změny v zákoně o hazardních hrách na Coracau? Mnoho kasin se zdá být bez licence, ale je to většinou součást procesu migrace. ( pokud chcete, přečtěte si toto )

Každopádně tyto informace pošlu našemu vyhrazenému datovému týmu.

děkuji za upozornění. 🙂

Automaticky přeloženo:

Myslím, že byste je měli přidat na černou listinu. Vzhledem k tomu, že nemají licenci a nevyplácejí mé výhry po dobu 1 měsíce

Automaticky přeloženo:

Takto nefungujeme.

Nespravujeme černé listiny; naším cílem je otevřeně recenzovat kasina, abychom poskytli šanci vyloučit negativa a také aby byli hráči informováni.

Váš návrh si však vážíme.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko,


Abych byl upřímný, nepřekvapuje mě, že jim byla pozastavena licence vzhledem k jejich záznamům o odpovídání a řešení stížností s hráči. Jak již bylo zmíněno, odmítají odpovídat na e-maily/chaty hráčů, ale odpovídají pouze na vaší platformě, což je alespoň něco. A mohlo se stát, že porušili licenční pravidla nebo jiné problémy, proč jim společnost Gaming Curacao pozastavila licenci.


Vzhledem k tomu, že jejich licence je pozastavena, věřím, že tým Casino Guru by měl aktualizovat recenzi kasina a skóre, aby hráči poskytli co nejpřesnější informace o tomto kasinu.


PS: Žádost jsem již předal příslušnému týmu, ale pokud ji přepošlete také, možná ji aktualizuje dříve.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Youssf

Mohlo se stát, jak říkáte, že porušili některá pravidla a tím jim byla pozastavena licence. Takhle by se kasino rozhodně chovat nemělo a myslím, že to bude asi pomalu klesat v hodnocení.

Samozřejmě, pokud to přepošlete příslušnému týmu, děkuji a samozřejmě mohu s týmem také mluvit.

Hodně štěstí do budoucna. 🙂

Automaticky přeloženo:

Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.


Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Youssf

Na tom se také dohodněte. Neplatí mi 1,5 měsíce. Kasino guru, můžete je přidat na černou listinu?

Automaticky přeloženo:

Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.


Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.

Automaticky přeloženo:

Ahoj ano, také jsem si všiml, že kasino momentálně neřeší nějaké stížnosti, což je škoda. Byl bych také rád, kdyby se to změnilo a oni se ozvali a snažili se situaci řešit.

Pokud jde o právní kroky, přemýšleli jste o tom, že se do toho pustíte?

Automaticky přeloženo:

Na tom se také dohodněte. Neplatí mi 1,5 měsíce. Kasino guru, můžete je přidat na černou listinu?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, všiml jsem si, že máte stížnost , na kterou kasino odpovědělo před několika týdny, ale nyní se tak nestalo, což je velké zklamání. Myslel jsem si, že až budou moci, tak celou reklamaci i dokončí a pokusí se ji vyřešit. Časovač se ale ještě prodloužil o 7 dní, tak uvidíme, jestli se něco změní.

Pokud jde o černé listiny, kasina na ně nedáváme, pouze hledáme relevantní černé listiny, kde by se mohly nacházet.

Každopádně doufám, že se vše vyřeší a dobře dopadne, i když jsem trochu skeptický. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky