FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 4 měsíci od LD_Loading
|
2587 zobrazení 87 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 2 týdny

Myslím, že kvůli stížnosti. Poskytovatele licence jsem nekontaktoval.

Automaticky přeloženo:

Dobré zprávy.


Konečně jsem obdržel odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Pravděpodobně neexistuje lepší zpráva, než když dostanete své peníze zpět. 🎉🎉☘️

Gratulujeme a doufáme, že se v budoucnu nebudete dostávat do podobných problémů a jsme samozřejmě rádi, že jsme vám mohli pomoci.

Předpokládám však, že nyní budete opatrnější a budete přesnější, kam své peníze uložíte.

Každopádně přeji mnoho výher a bezstarostné dny. 😊

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Jaropřed týdnem

Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď

Automaticky přeloženo:
sandydockpřed týdnem

Poslal jsem jim před měsícem několik chatů prostřednictvím chatu Live Support a stále žádná odpověď na tyto zprávy.


Obdržel jsem více odpovědí na mou stížnost než chat/e-mail.


Ale může se stát, že Casino Guru má jinou možnost kontaktu, která funguje.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Youssfpřed týdnem

Řekl bych, že zástupce kasina, se kterým jsme se dostali do kontaktu, náš přístup chápe a nebude riskovat nevyřešené stížnosti – nebo bych si to alespoň rád myslel. Tak či onak, ignorování hráčů je druh hlouposti a kasinu nesmírně škodí! Všichni dnes víme, že sdílení zkušenosti nebo kritiky v online světě trvá jen pár okamžiků, ale někteří lidé se stále chovají, jako by na tom nezáleželo.

V mých knihách ano!

Doufám, že se mýlím a podpora (včetně chatu) se brzy zlepší, protože průmysl je nemilosrdný. Denně přibývají nová kasina; udržet hráče šťastné nebo spokojené je proto klíčem k přežití.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokračuj; stížnost bude řádně vyřízena, pokud nastane čas. Vždycky říkám, doufám, že stížnost nebude nutná, ale přesto si ji klidně vytvořte, s tím není problém. 🙌

Automaticky přeloženo:
Radkapřed týdnem

Dobrý den Radko, můžete se zeptat zástupce kasina Heybets v Casino Guru, proč odpovídá na stížnost, ale jejich live chat není vůbec živý. file

snímek obrazovky jako důkaz, že jsou naživu

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Fayzerpřed 2 dny

Ahoj.

Obávám se, že jediný způsob, jak získat odpověď, je, když někdo z kasina uvidí vaši otázku přímo na fóru. Malá šance, pokud se mě ptáte - A také jeden z důvodů, proč jsme se pokusili pozvat oficiální zástupce kasina, aby byli aktivní na fóru - blíže hráčům.

🤷‍♀️

Požádal jsem však tým pro stížnosti. Je mi líto, že výsledek není zaručen.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1 000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky