Pravděpodobně neexistuje lepší zpráva, než když dostanete své peníze zpět. 🎉🎉☘️
Gratulujeme a doufáme, že se v budoucnu nebudete dostávat do podobných problémů a jsme samozřejmě rádi, že jsme vám mohli pomoci.
Předpokládám však, že nyní budete opatrnější a budete přesnější, kam své peníze uložíte.
Každopádně přeji mnoho výher a bezstarostné dny. 😊
There is probably no better news than when you get your money back. 🎉🎉☘️
Congratulations and I hope you won't run into similar problems in the future and of course we are glad we could help you.
However, I suppose now you will be more careful and be more precise about where you deposit your money.
Anyway, I wish you many wins and carefree days. 😊
Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Poslal jsem jim před měsícem několik chatů prostřednictvím chatu Live Support a stále žádná odpověď na tyto zprávy.
Obdržel jsem více odpovědí na mou stížnost než chat/e-mail.
Ale může se stát, že Casino Guru má jinou možnost kontaktu, která funguje.
I have send them a month ago multiple chats through Live Support chat and still no reply on those messages.
Received more replies on my complaint then chat/mail.
But it might be that Casino Guru has another contact option, which does work.
Řekl bych, že zástupce kasina, se kterým jsme se dostali do kontaktu, náš přístup chápe a nebude riskovat nevyřešené stížnosti – nebo bych si to alespoň rád myslel. Tak či onak, ignorování hráčů je druh hlouposti a kasinu nesmírně škodí! Všichni dnes víme, že sdílení zkušenosti nebo kritiky v online světě trvá jen pár okamžiků, ale někteří lidé se stále chovají, jako by na tom nezáleželo.
V mých knihách ano!
Doufám, že se mýlím a podpora (včetně chatu) se brzy zlepší, protože průmysl je nemilosrdný. Denně přibývají nová kasina; udržet hráče šťastné nebo spokojené je proto klíčem k přežití.
I would say the casino representative with whom we got in touch understands our approach and won't risk unresolved complaints - or at least I'd like to think that. One way or another, ignoring players is a kind of stupidity and harms the casino immensely! We all know today that it takes just a few moments to share an experience or criticism in the online world, yet some people still act like it does not matter.
In my books, it does!
I hope I'm wrong and the support (chat included) will get much better soon because the industry is unforgiving. New casinos are rising daily; hence, keeping players happy or satisfied is the key to survival.
Dobrý den, je velmi těžké pochopit, když zástupce kasina heybets odpovídá na vaše stížnosti rychleji než v živém chatu a e-mailech. 14 dní ještě neuplynulo, ale myslím, že je lepší otevřít stížnost, abyste od nich dostali odpověď
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Pokračuj; stížnost bude řádně vyřízena, pokud nastane čas. Vždycky říkám, doufám, že stížnost nebude nutná, ale přesto si ji klidně vytvořte, s tím není problém. 🙌
Go ahead; the complaint will be addressed properly if or when the time comes. I always say I hope the complaint won't be necessary, but still, feel free to create one, no problem with that. 🙌
Dobrý den Radko, můžete se zeptat zástupce kasina Heybets v Casino Guru, proč odpovídá na stížnost, ale jejich live chat není vůbec živý.
snímek obrazovky jako důkaz, že jsou naživu
Hello Radka, can you ask Heybets casino representative at Casino Guru, why he is replying to complaint, but their live chat is not live at all.
screenshot as evidence that they are alive
Ahoj.
Obávám se, že jediný způsob, jak získat odpověď, je, když někdo z kasina uvidí vaši otázku přímo na fóru. Malá šance, pokud se mě ptáte - A také jeden z důvodů, proč jsme se pokusili pozvat oficiální zástupce kasina, aby byli aktivní na fóru - blíže hráčům.
🤷♀️
Požádal jsem však tým pro stížnosti. Je mi líto, že výsledek není zaručen.
Hello.
I fear the only way to get a response is when someone from the casino sees your question directly on the forum. A slim chance, if you ask me - And also one of the reasons we tried to invite official casino representatives to be active on the forum - closer to players.
🤷♀️
I did ask the Complaint Team, however. I'm sorry to say the result is not guaranteed.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.