Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.
Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Je smutné vidět, že o vašem případu lžou, ale vypovídá to hodně o kasinu.
Ale protože přišli o licenci, už víte, s jakým druhem kasina pravděpodobně máte co do činění. Můžete také chtít kontaktovat SBGOK o pomoc, protože Casino Guru nemůže kasina sankcionovat, ale pouze udělovat černé body, které ovlivňují skóre kasina zde.
Sad to see that they are lying about your case, but it does say a lot about the casino.
But since they lost their license you already know what kind of casino you are dealing with probably. You might also want to contact SBGOK for help as Casino Guru can not sanction casinos but only give black points which affect the casino score on here.
Pokud mohu vstoupit dovnitř, doporučil bych podat stížnost. zástupce kasina se zdá být nějak aktivní, takže bych tento bezplatný krok bral jako solidní první pokus.
Doufám, že se zapojíte.
Pokračujte prosím pomocí tohoto odkazu: https://casino.guru/complaints/create
If I may step inside, I would recommend submitting a complaint. the casino representative seems to be somehow active, thus, I would take this free-of-charge step as a solid first attempt.
I hope you will get involved.
Use this link to proceed, please: https://casino.guru/complaints/create
Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.
Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Je mi líto, ale žádné PM nejsou podporovány. Hráči si většinou vyměňují e-maily. 🙏
I'm sorry, but no PMs are supported. Players usually exchange emails. 🙏
Prošel jsem stížnost a vzhledem k tomu, že Heybets je nové kasino, je obrovská chyba pokračovat v tomhle, řekl bych. Chci říct, jistě, kasino má právo prošetřit, pokud k tomu existuje dobrý důvod. Ale z dlouhého rozhovoru skutečně chápu, proč jste zcela přesvědčeni, že kasino má za cíl věci zbytečně prodlužovat. Také doufám, že můžete poskytnout celou konverzaci, protože to vypadá dost divně, jak kasino tvrdilo
„Jak vidím, čekáme na další krok jako bezpečnostní opatření.
Čekáme na selfie obrázek + aktuální datum a ID k ověření."
Po měsíci nebo tak?
To je těžké. No, uvidíme, co bude dál. Snad to všechno brzy skončí!
I browsed the complaint, and considering Heybets as a fresh casino, it is a huge mistake to keep going like this, I'd say. I mean, sure, the casino has the right to investigate when there is a good reason for that. But from the lengthy conversation, I truly understand why you are quite convinced the casino aims to prolong things unnecessarily. I also hope you can provide the full conversation because it seems pretty weird the casino claimed
"As I can see we are waiting for a further step as a security measure.
We are waiting for a selfie picture + current date and ID to verify."
After a month or so?
That's heavy. Well, let's see what comes next. Hopefully, this all ends quite soon!
Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.
Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.
Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.
Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.
Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.
Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Hmm, ano, myslím, že je pravda, že kasino pravděpodobně nakonec na vaši stížnost neodpoví, ale nechme se překvapit, protože má ještě nějaký čas. Viděl jsem však, že na vaši stížnost reagovali již v minulosti, takže je mi trochu líto, že tak neučiní nyní. Tak uvidíme, jak to půjde dál a pokud dostanete odpověď na váš email nebo zjistíte nějaké nové informace, dejte nám vědět. Zkřížené prsty. 🤞
Hmm, yes I think it's true that the casino will probably end up not responding to your complaint in the end, but let's be surprised, because it still has some time. However, I have seen that they have responded to your complaint in the past, so I'm a bit sorry that they won't do so now. So we'll see how it goes and if you get a reply to your email or find out any new information, let us know. Fingers crossed. 🤞
To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.
Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Možná se nad tím jednou zamyslíme, ale zatím máme taková pravidla, takže je musíme všichni dodržovat. Ale vždy je co zlepšovat, tak snad k tomu časem dojde. 🙂
Maybe one day we will think about it, but for now we have such rules, so we all have to abide by them. But there is always room for improvement, so perhaps it will happen over time. 🙂
Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
I mně se to všechno zdá zbytečně dlouhé a divné, ale náš tým se snaží udělat vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli a věci spravedlivě vyřešili. Uvidíme, kam to nakonec dospěje.
Ale dali jste kasinu to, co od vás chtějí? Myslím, že když řeknete, že je to z vašich úspor, dokážete si to obhájit a na druhou stranu si myslím, že je to zbytečná otázka, protože mám pocit, že tato částka by pro kasino nebyla potřeba dokonce zvážit.
Dej nám vědět.
It all seems unnecessarily long and strange to me too, but our team is trying to do everything we can to help you and get things sorted out fairly. We'll see where it goes in the end.
But have you given the casino what they want from you? I think that if you say that it is from your savings, you will be able to defend it and on the other hand I think that it is a useless question because I have a feeling that this amount of money would not be necessary for the casino to even consider.
Let us know.
Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Telegram nebo WhatsApp nejsou na našem fóru podporovány, takže pokud nás chcete kontaktovat, můžete připojit svou e-mailovou adresu, jak jste zmínili. 🙂
Telegram or WhatsApp are not supported on our forum, so if you would like to contact us, you can attach your email address as you mentioned. 🙂
Shrneme-li celé toto vlákno do jedné věty: Zůstaňte daleko a daleko od tohoto nepoctivého kasina. 😉
Přinejmenším jejich skóre kleslo na 4,5, což je podle mě stále příliš vysoké pro jejich chování.
To sum this whole thread in one sentence: Stay far and far away from this rogue casino. 😉
At least their score dropped to 4.5 which is still way to high for their behavior I believe.
Toto podporuji. Budou muset hodně zlepšit svou podporu. Odstoupení jsem neviděl 3 měsíce. Nebylo o nich slyšet 4 týdny.
I back this. They will have to improve their support alot. Not seen my withdrawal for 3 months. Not heard from them for 4 weeks.
Je to nepravděpodobné, protože věřím, že máme co do činění s nepoctivým kasinem.
Začátkem tohoto týdne jsem zahájil nový chat prostřednictvím jejich webu. Poté, co Selena odpověděla na mou první zprávu s dotazem, jak mi může pomoci, mě začala ignorovat (na chatu vidím Číst, ale žádná odpověď).
Nemohu se dočkat, až bude moje stížnost znovu uzavřena jako nevyřešená, abych ji předal společnosti Gaming Curacao, aby zakročila nebo v případě potřeby podala žalobu. Kasina jako tato by měla být zakázána, protože pouze podvádějí hráče.
It is unlikely since I do believe we are dealing with a rogue casino.
I started a new chat through their website earlier this week. After Selena responded on my first message asking how she can help me she started to ignore me (I can see Read on the chat but no response).
Can't wait to see my complaint getting closed again as unresolved to forward it to Gaming Curacao to step in or go for legal action if needed. Casinos like these should be banned as they only dupe players.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.