před rokem
Hodně štěstí, doufám, že náš tým dokáže pomoci!
Good luck, I hope our team will manage to help!
0
Hodně štěstí, doufám, že náš tým dokáže pomoci!
Good luck, I hope our team will manage to help!
Mám dojem, že heybets deaktivoval možnost kontaktovat podporu přes live chat na svých stránkách. Možná je to tak nejlepší, protože bylo směšné psát do livechatu a dostat odpověď o 1 týden později.
Jsem na svém smartphonu a už nevidím ikonu.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
@Casino Guru tým,
Vzhledem k tomu, že jsem dostal oficiální odpověď z kasina e-mailem, že uzavřeli můj účet kvůli politice omezené země, znamená to, že moje stížnost může být znovu otevřena, nebo bych měl poslat novou stížnost na tento problém?
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
Někdy, když kasino zkrachuje nebo zavírá své operace, začnou s takovým chováním a přijímají pouze vklady a hráče, aby se připojili, ale mají vážné zpoždění/problémy s výplatami. To bylo něco, co jsem si pamatoval s Bitdice a Beemcasino, které to dělaly.
Je to všechno, jen ne spravedlivé, ale protože jsou to kasina na Curacau/Kypru, je to docela běžné chování.
Samozřejmě nedoufám, že tomu tak je a že jejich chování má nějaké logické vysvětlení, ale jinak by to mohlo být špatné znamení pro všechny podvedené hráče.
Doufám, že tým Casino Guru to bude aktivně sledovat a přehodnotí skóre tohoto kasina, protože hráči si nyní mohou myslet, že je vše bezpečné a rizika jsou nízká.
Sometimes when a casino is going bankrupt or closing its operations they start with behavior like this and only accepts deposits and players to join but have serious delays/problems with payouts. This was something I remembered with Bitdice and Beemcasino that did this.
Its everything but fair, but since they are Curacao/Cyprus based casinos this is quite common behavior.
Of course I do not hope this is the case and that their behavior has some logic explanation but otherwise it could be a bad sign for all duped players.
I do hope that the Casino Guru Team will monitor this actively and reconsider the score for this casino as players might think now its all safe and the risks are low.
Mám dojem, že heybets deaktivoval možnost kontaktovat podporu přes live chat na svých stránkách. Možná je to tak nejlepší, protože bylo směšné psát do livechatu a dostat odpověď o 1 týden později.
Jsem na svém smartphonu a už nevidím ikonu.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Podle nedávných stížností a vašich zkušeností vidím kasino jako špatně organizované kasino, které raději ignoruje hráče, než aby zlepšilo své zásady, postupy nebo dokonce komunikaci...
No, úplně neprofesionální, jestli se mě ptáte.
Doufám, že stížnost brzy skončí, ale pro vás spravedlivě!
According to recent complaints and your experiences, I see the casino as a one badly organized, preferring to ignore players rather than improve its policies, procedures, or even communications...
Well, totally unprofessional if you ask me.
I hope the complaint ends soon yet fairly for you!
@Casino Guru tým,
Vzhledem k tomu, že jsem dostal oficiální odpověď z kasina e-mailem, že uzavřeli můj účet kvůli politice omezené země, znamená to, že moje stížnost může být znovu otevřena, nebo bych měl poslat novou stížnost na tento problém?
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
Mají? Je skvělé, že jste to zmínil!
Domnívám se, že by bylo nejlepší požádat o znovuotevření vaší stížnosti, jako součást důvodu prosím znovu zašlete tento nový e-mail, který jste dostali od kasina. To by mělo pomoci předejít zbytečným prodlevám.
Můžeš to udělat?
Have they? It's great you mentioned this!
I believe it would be best to ask your complaint to be reopened, resend this new email you got from the casino as a part of the reason, please. This should help avoid unnecessary delays.
Can you do that?
Ahoj, je možné tě kontaktovat? Jsem také Nor, mám nějaké otázky ohledně bookmakera
Hey possible to contact u? Im also norwegian have some questions about a bookie
Dobrý den, dostal jsem e-mail s vaší odpovědí, ale nemohu jej najít
hi got email about your reply but cant find it
@Casino Guru tým
Je možné smazat svou stížnost, abych mohl podat novou, protože jsem nedostal žádné informace o žádosti o opětovné otevření? A také sporná částka není správná a s potvrzením uzavření kvůli omezeným zemím je nyní případ zcela jiný.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
@Casino Guru tým
Je možné smazat svou stížnost, abych mohl podat novou, protože jsem nedostal žádné informace o žádosti o opětovné otevření? A také sporná částka není správná a s potvrzením uzavření kvůli omezeným zemím je nyní případ zcela jiný.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
Ahoj. Tým pro stížnosti staré stížnosti nemaže, ale mluvil jsem s nimi a můžete požádat o opětovné otevření, pokud máte relevantní důkazy. To znamená, že nejlepší by bylo nahrát důkaz o tom, že kasino uzavřelo váš účet a v ideálním případě zabavilo vaše výhry, protože jste ze země s omezeným přístupem.
Dejte nám pak vědět, zda se to povedlo a nebyl problém se znovuotevřením.
Hey. The complaint team does not delete old complaints, but I have spoken to them and you can request a reopen again if you have relevant evidence. This means that the best thing to do would be to upload evidence that the casino has closed your account and ideally confiscated your winnings because you are from a restricted country.
Let us know then if this was successful and there was no problem with the reopening.
Nyní byla podána stížnost úřadu Curacao. Poraďte ostatním, aby udělali totéž.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
Complaint made to Curacao authority now. Advice others to do the same.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
Informuj nás pravidelně!
Mohlo by to pomoci přinutit toto kasino, aby reagovalo na stížnosti, nebo aby byla jeho licence odebrána.
Keep us posted!
Might help to force this casino to respond to complaints, or see their license being revoked.
V každém případě mi problémy s heybety připomínají důležitost hraní na spolehlivých stránkách. Znám několik stránek, které nabízejí skutečně okamžité výběry kryptoměn. Tedy ve chvíli, kdy kliknu na tlačítko výběru, když jdu do peněženky, peníze už dorazily. Nemyslím si, že budu v dohledné době zkoušet nějaká nová kasina, abych se držel spolehlivých stránek.
Zábava se stává problémem v případě podvodu, což je podle mého názoru opačný cíl hazardu...
In any case, the problemswith heybets remind me of the importance of playing on reliable sites. I know several sites that offer truly instant crypto withdrawals. That is, the moment I click on the withdraw button, when I go to my wallet, the money has already arrived. I don't think I'll be trying out any new casinos any time soon in order to stick to reliable sites.
Entertainment turns into a problem in case of scam, which is the opposite goal of gambling in my opinion...
Herní úřad nyní bere moji stížnost k prošetření. Znovu vyzývám ostatní hráče, se kterými se zachází nespravedlivě, aby podali stížnost na: complaints@gaming-curacao.com
Zní to jako klišé, ale spolu jsme silnější.
The gaming authroity is now taking my complaint for investigation. I again encourage other players who are unfairly treated to make their complaint to: complaints@gaming-curacao.com
Sounds like a cliche, but we are stronger together.
Zatímco jsem se snažil odeslat následný e-mail týkající se mé stížnosti společnosti Heybets, e-maily byly odmítnuty, protože jejich server identifikoval můj e-mail jako spam.
To je důkazem toho, že se kasino snaží skrýt a dělá vše, co je v jeho silách, aby uniklo mému případu, doufám, že Casino Guru vyřeší stížnost, než se obrátím také na Gaming Curacao, protože kasino doslova na této platformě napsalo, že vydávají plné vrácení peněz hráčům v omezených zemích..
While I tried to send a follow up mail regarding my complaint to Heybets, the mails get rejected as their server identified my mail as spam.
This does proof that the casino is trying to hide itself and doing all it can to escape my case, I do hope Casino Guru can get the complaint solved before I turn to Gaming Curacao too as the casino wrote literally on this platform that they issue full refunds to restricted countries players..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.