FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od LD_Loading
|
50758 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...5 6 7...20
Youssf
před rokem

Ahoj Youssf. Heybets drží mé prostředky uzamčené už tři měsíce. Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

stejný problém

Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.


Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
sandydock
před rokem

Je smutné vidět, že o vašem případu lžou, ale vypovídá to hodně o kasinu.


Ale protože přišli o licenci, už víte, s jakým druhem kasina pravděpodobně máte co do činění. Můžete také chtít kontaktovat SBGOK o pomoc, protože Casino Guru nemůže kasina sankcionovat, ale pouze udělovat černé body, které ovlivňují skóre kasina zde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Youssf. Heybets drží mé prostředky uzamčené už tři měsíce. Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud mohu vstoupit dovnitř, doporučil bych podat stížnost. zástupce kasina se zdá být nějak aktivní, takže bych tento bezplatný krok bral jako solidní první pokus.

Doufám, že se zapojíte.

Pokračujte prosím pomocí tohoto odkazu: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.


Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, ale žádné PM nejsou podporovány. Hráči si většinou vyměňují e-maily. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

stejný problém

Automaticky přeloženo:
před rokem

Prošel jsem stížnost a vzhledem k tomu, že Heybets je nové kasino, je obrovská chyba pokračovat v tomhle, řekl bych. Chci říct, jistě, kasino má právo prošetřit, pokud k tomu existuje dobrý důvod. Ale z dlouhého rozhovoru skutečně chápu, proč jste zcela přesvědčeni, že kasino má za cíl věci zbytečně prodlužovat. Také doufám, že můžete poskytnout celou konverzaci, protože to vypadá dost divně, jak kasino tvrdilo

„Jak vidím, čekáme na další krok jako bezpečnostní opatření.

Čekáme na selfie obrázek + aktuální datum a ID k ověření."

Po měsíci nebo tak?

To je těžké. No, uvidíme, co bude dál. Snad to všechno brzy skončí!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.


Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.


Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.


Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.


Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.


Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, ano, myslím, že je pravda, že kasino pravděpodobně nakonec na vaši stížnost neodpoví, ale nechme se překvapit, protože má ještě nějaký čas. Viděl jsem však, že na vaši stížnost reagovali již v minulosti, takže je mi trochu líto, že tak neučiní nyní. Tak uvidíme, jak to půjde dál a pokud dostanete odpověď na váš email nebo zjistíte nějaké nové informace, dejte nám vědět. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.


Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Možná se nad tím jednou zamyslíme, ale zatím máme taková pravidla, takže je musíme všichni dodržovat. Ale vždy je co zlepšovat, tak snad k tomu časem dojde. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

I mně se to všechno zdá zbytečně dlouhé a divné, ale náš tým se snaží udělat vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli a věci spravedlivě vyřešili. Uvidíme, kam to nakonec dospěje.

Ale dali jste kasinu to, co od vás chtějí? Myslím, že když řeknete, že je to z vašich úspor, dokážete si to obhájit a na druhou stranu si myslím, že je to zbytečná otázka, protože mám pocit, že tato částka by pro kasino nebyla potřeba dokonce zvážit.

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Poslali jsme vám e-mail 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Telegram nebo WhatsApp nejsou na našem fóru podporovány, takže pokud nás chcete kontaktovat, můžete připojit svou e-mailovou adresu, jak jste zmínili. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj, tohle bylo myšleno pro "Youssf" 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Shrneme-li celé toto vlákno do jedné věty: Zůstaňte daleko a daleko od tohoto nepoctivého kasina. 😉


Přinejmenším jejich skóre kleslo na 4,5, což je podle mě stále příliš vysoké pro jejich chování.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Toto podporuji. Budou muset hodně zlepšit svou podporu. Odstoupení jsem neviděl 3 měsíce. Nebylo o nich slyšet 4 týdny.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Je to nepravděpodobné, protože věřím, že máme co do činění s nepoctivým kasinem.


Začátkem tohoto týdne jsem zahájil nový chat prostřednictvím jejich webu. Poté, co Selena odpověděla na mou první zprávu s dotazem, jak mi může pomoci, mě začala ignorovat (na chatu vidím Číst, ale žádná odpověď).


Nemohu se dočkat, až bude moje stížnost znovu uzavřena jako nevyřešená, abych ji předal společnosti Gaming Curacao, aby zakročila nebo v případě potřeby podala žalobu. Kasina jako tato by měla být zakázána, protože pouze podvádějí hráče.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky